* sjak wijst Ireth op onderschriftquote:Op maandag 13 november 2006 19:24 schreef Ireth het volgende:
* Ireth wijst sjak subtiel op onderschrift![]()
![]()
Dat zijn maar halve foto's kan je nagaanquote:Op maandag 13 november 2006 19:56 schreef m@x het volgende:
Ja maar we lurken allemaal stiekem op je site en daar staan wat meer foto's op. Ze zijn gewoon heel mooi.
Hee, hee, hee, zo was het niet!quote:Op maandag 13 november 2006 20:27 schreef Slaapmeisje het volgende:
De hormonster award : Sugar vertelde eens het verhaal dat ze kwaad was weggelopen en in de trein ervandoor ging (naar haar ouders geloof ik). Toen bleek dat ze de aansluiting had gemist heeft ze toch maar naar huis gebeld of ze opgehaald kon worden. Dat vond ik zo'n herkenbare actie![]()
Oh nou maar ik vind dat echt hoor, ze maken mij blijquote:Op maandag 13 november 2006 16:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Luchtbel, die fotograaf nominatie is té lief!![]()
Wat een verrassing!
Net aan mijn man laten zien en die moest érg lachenquote:Op maandag 13 november 2006 18:11 schreef sjak het volgende:
De helpende hand award voor degene die telkens klaar staat voor een ander. Nebelung ze is zo begaan met alle moeders in het borstvoedingstopic. Vaak heb je al binnen een paar uur antwoord op je vragen. En zelfs terwijl ze door haar eigen man betweterig en eigenwijs genoemd wordt, blijft ze ons gewoon helpen.
Denk je aan mijn reputatiequote:Op maandag 13 november 2006 20:27 schreef Slaapmeisje het volgende:
De reldel award : EasyGoing alhoewel ik zelf denk weetdat ze in het echt best een lieffie is
quote:Op maandag 13 november 2006 21:35 schreef Slaapmeisje het volgende:
Easy-Going zit je een beetje mijn quote te editten![]()
Ik zit net pas voor het eerst de stemmen door te lezen (ja, lekker op tijd ik weet 'tquote:Op maandag 13 november 2006 19:32 schreef Lois het volgende:
Mag ik even heel ontroerd melden dat ik zeer geraakt ben door de nominatie van Livelink
Sjak.quote:Kids-fotospammer-award voor de user die het meest zijn/ haar kind spamt. Vicky, heerlijk zoals zij laat zien hoe trots ze op haar Amber is. En teriecht ook, het is zo'n mooie meid. Ga vooral door met ons een blik in jullie leven te gunnen.
Moet je eens in FEE kijken, daar zijn nog veeeeeeeeeel meer awards.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:04 schreef kozakken het volgende:
Alleen jammer dat ik niet op veeeel meer awards kan stemmen om nog meer mensen die me raken te benoemen.
En ik bedoel juist jouw uitleg over hoe jij het ziet, dutsjieputsjie.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:09 schreef dutchie het volgende:
Sugar, dat bedoel ik dus. Ik zag het gisteravond en had echt zoiets van: Daar gaan we weer!
Maar ja, stop een grote groep vrouwen in 1 hok en daar gaan ze hoor.
Tuurlijk, dat is ook wel zo, dat had ik gisteren ook al wel gezegd na LB's opmerkingen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:15 schreef Lishe het volgende:
En BE, die mail zou wel naar iedereen gestuurd kunnen worden, maar zo 'achter de schermen'vind ik zo naar overkomen. Dat vind ik niks met open en eerlijk te maken hebben.
Die dag werd een zwarte bladzijde uit mijn leven...quote:Op maandag 13 november 2006 19:58 schreef Sugar het volgende:
Door die nominaties zit ik het topic van Thijs weer te lezen. Wat moet ik er nu weer vreselijk om huilen!
Wat schrokken we ons allemaal kapot...
Wat gebeurde er in hemelsnaam die dag?![]()
Sterker nog, dat topic had eigenlijk gewoon niet moeten bestaanquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:28 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Die dag werd een zwarte bladzijde uit mijn leven...
Ik word er stil van dat men het Topic waarin ik melde dat Thijs overleden was regelmatig genomineerd heeft.
Het zou eigenlijk helemaal niet genomineerd moeten worden.
het eigenlijk ontzettend triest; als je op mij stemt mag je op mijn verjaardagsfeestje komenquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:57 schreef Loena-tik- het volgende:
Oh en dat gebedel om stemmen vind ik eigenlijk best sneu!!!
Oh nou wat mij betreft hoeft er echt niet zo'n mail te komen. Niet 'achter de schermen' en niet in het openbaar. Dan gaan er toch nog mensen verlekkerd op zitten wachten. Ik snap gewoon niet dat als je dingen een tijd lang schijnbaar wel kon negeren je daar dan achteraf toch over wil gaan beginnen. En heel wat anders dan op het moment dat er iets speelt zeggen wat je ergens van denkt. Zo'n mail vind ik hoe dan ook gewoon afzeiken. En nu hou ik er over op.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:15 schreef Lishe het volgende:
En BE, die mail zou wel naar iedereen gestuurd kunnen worden, maar zo 'achter de schermen'vind ik zo naar overkomen. Dat vind ik niks met open en eerlijk te maken hebben.
Maar daarvoor hoeft het toch niet heel rot met je te gaanquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:43 schreef Moonah het volgende:
Oeh, zo even bijlezen hier..
Luchtbel....![]()
Wat lief dat je me een troostaward gunt... Maar het gaat goed met me hoor! Hopelijk met jou ook steeds een beetje beter...
En tja, feit dat ik eerlijk terug durf te komen op eerder gemaakte botte/zwart-witte/ongenuanceerde/impulsieve/ondoordachte opmerkingen is eigenlijk een must om sociaal te kunnen functioneren...![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:01 schreef m@x het volgende:
Loena![]()
ga je nou nog stemmen of hoe zit dat
hear hear!quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:07 schreef lcicle het volgende:
Wat een gedoe toch om dat mailtje! Phluphy zette in mijn ogen gewoon even d'r eerlijke gedachten openbaar op een forum. Niets mis mee toch? Zouden meer mensen moeten doen!
Ze heeft toch niet daadwerkelijk een mail verstuurd? Niets aan de hand dus.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:07 schreef lcicle het volgende:
Wat een gedoe toch om dat mailtje! Phluphy zette in mijn ogen gewoon even d'r eerlijke gedachten openbaar op een forum. Niets mis mee toch? Zouden meer mensen moeten doen!
Ze heeft toch niet daadwerkelijk een mail verstuurd? Niets aan de hand dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |