abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 november 2006 @ 16:10:29 #151
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_43510841
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:09 schreef Rottdog het volgende:
Hoezo is het nu weer een beschuldiging, het is gewoon mijn mening die ik heb uitgesproken.
Zo zie ik haar, zij is mijn anti-award net zoals de rest van de awards mijn mening is.
Misschien doet ze er wat mee en anders pech.

Net zoals een anti-award voor Daanbanaan makkelijk is, dat is eigenlijk een issue van het jaar daarvoor.
Ehm, nee dat was dit jaar
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_43510844
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:07 schreef Githa het volgende:

[..]

Jij formuleert het als 'bang' en ik probeer me te bedenken wat ik er mee wil bereiken en wat die persoon er dan mee kan.
Ik denk dat je Easy Going wilde quoten?
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  maandag 13 november 2006 @ 16:11:06 #153
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_43510869
quote:
Net zoals een anti-award voor Daanbanaan makkelijk is, dat is eigenlijk een issue van het jaar daarvoor.
Nope, was dit jaar Februari/maart oid...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  † In Memoriam † maandag 13 november 2006 @ 16:12:14 #154
81992 Githa
pi_43510911
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:10 schreef lcicle het volgende:

[..]

Ik denk dat je Easy Going wilde quoten?
foutje
  maandag 13 november 2006 @ 16:14:11 #155
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_43510970
Jullie hebben gelijk nu gooi ik alles door mekaar komt omdat de sinterkloon ineens in me opkwam en ik het samen trok met 5 dec.

Maar nu gooien we het eens over een andere boeg dit alles ging over de negatieve award.

Bij wie vindt jij de postivieve awards niet passen kom je op hetzelfde neer we hebben allemaal een andere mening erover. Ieder zijn meuk toch?
  maandag 13 november 2006 @ 16:15:10 #156
61800 Rottdog
pi_43511002
Er zullen in andermans ogen ook wel iets op te aanmerken zijn zo kun je het toch ook bekijken.
  maandag 13 november 2006 @ 16:16:42 #157
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_43511057
Maar volgens mij heeft niemand kritiek op je nominatie toch? Los van of mensen het ermee eens zijn?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 13 november 2006 @ 16:17:17 #158
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_43511082
Ja en waarom noemt niemand mij als liefste user?? Ben ik dan soms een kreng?
  maandag 13 november 2006 @ 16:17:28 #159
3142 m@x
pi_43511091
Ja maar dan valt er op iedere award wel iets op- of aan te merken. Neem bijvoorbeeld die kliekaward. We kunnen allemaal wel heel politiek correct gaan roepen dat we niet klieken want klieken is slecht en klieken is eng maar ik denk dat iedereen het leuk vindt om zijn naam daar voorbij te zien komen. Mensen worden nu eenmaal graag aardig gevonden.
  † In Memoriam † maandag 13 november 2006 @ 16:17:56 #160
81992 Githa
pi_43511110
quote:
Hoezo is het nu weer een beschuldiging, het is gewoon mijn mening die ik heb uitgesproken.
Zo zie ik haar, zij is mijn anti-award net zoals de rest van de awards mijn mening is.
Misschien doet ze er wat mee en anders pech.

Ik zeg niet dat een beschuldiging is.
Als je dat vindt prima, maar omdat Phluphy Xanthe als voorbeeld nam, zeg ik; dan moet je zoiets ook op het moment dat het je stoort zeggen.
Geen idee of jij dat wel of niet hebt gedaan, daar gaat het ook niet over naar mijn inziens.
  maandag 13 november 2006 @ 16:18:17 #161
3142 m@x
pi_43511124
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:17 schreef Ireth het volgende:
Ja en waarom noemt niemand mij als liefste user?? Ben ik dan soms een kreng?
Nee, maar je borrelt een beetje
  maandag 13 november 2006 @ 16:18:34 #162
61800 Rottdog
pi_43511134
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:16 schreef Sugar het volgende:
Maar volgens mij heeft niemand kritiek op je nominatie toch? Los van of mensen het ermee eens zijn?
Githa vond het meer een beschuldiging en daar ging de eerste reactie van mij op in.
  maandag 13 november 2006 @ 16:18:45 #163
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_43511139
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:18 schreef m@x het volgende:

[..]

Nee, maar je borrelt een beetje
  maandag 13 november 2006 @ 16:21:13 #164
151115 Phluphy.
Lief vriendje...
pi_43511210
Even de verwarring ophelderen:

Rottdog, het gaat er nu juist om of je dit soort opmerkingen naar een persoon het hele jaar door moet kunnen maken, dus ook als er geen awards zijn.

En ja, elke award is een "beschuldiging" in de zin van "toekenning"
pi_43511213
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:07 schreef Githa het volgende:

[..]

Jij formuleert het als 'bang' en ik probeer me te bedenken wat ik er mee wil bereiken en wat die persoon er dan mee kan.
Oke, was een reactie op mij

Dit specifieke voorbeeld:

Wat iemand er mee kan is om misschien iets voorzichter te zijn om zulke foto's te plaatsen. Wat ik toen in mijn reactie al zei is dat je misschien wel op moet passen met zulke foto's omdat als iets op het wereldwijdenetwerk staat het er nooit meer afgaat, en de kans bestaat dat je die later in een powerpoint mailtje tegen kan komen.

De reacties op dit mailtje waren allemaal nogal in de trant van dat het een stoere foto was (m.i. dus omdat dat Cas was) dus ik dacht een beetje tegengas te posten, wat waarschijnlijk als zo'n foto door een andere user was geplaatst vaker was gebeurd.

En ik heb idd de indruk dat "bang" een rol speelt om wel of niet op sommige posts te reageren.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † maandag 13 november 2006 @ 16:21:25 #166
81992 Githa
pi_43511224
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:18 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Githa vond het meer een beschuldiging en daar ging de eerste reactie van mij op in.
Nogmaals, dat bedoel ik er dus niet mee.....
Het ging niet over jou Nominatie Rottdog maar Phluphy nam jou nominatie van Xanthe als voorbeeld.
Ik kan dus ook niet oordelen of je wel of niet eerder tegen haar hebt vermeld.
pi_43511244
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:18 schreef Ireth het volgende:

[..]

* Ik schuif een Douglas bon door
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 13 november 2006 @ 16:22:10 #168
61800 Rottdog
pi_43511253
Is het idd een misverstand van deze kant
  maandag 13 november 2006 @ 16:22:37 #169
3142 m@x
pi_43511272
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:21 schreef easy-going het volgende:
En ik heb idd de indruk dat "bang" een rol speelt om wel of niet op sommige posts te reageren.
Eensch
  † In Memoriam † maandag 13 november 2006 @ 16:23:24 #170
81992 Githa
pi_43511297
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:21 schreef easy-going het volgende:

[..]

Oke, was een reactie op mij

Dit specifieke voorbeeld:

Wat iemand er mee kan is om misschien iets voorzichter te zijn om zulke foto's te plaatsen. Wat ik toen in mijn reactie al zei is dat je misschien wel op moet passen met zulke foto's omdat als iets op het wereldwijdenetwerk staat het er nooit meer afgaat, en de kans bestaat dat je die later in een powerpoint mailtje tegen kan komen.

De reacties op dit mailtje waren allemaal nogal in de trant van dat het een stoere foto was (m.i. dus omdat dat Cas was) dus ik dacht een beetje tegengas te posten, wat waarschijnlijk als zo'n foto door een andere user was geplaatst vaker was gebeurd.

ja maar ja maar .... nou doelde ik ook niet specifiek op de foto van Moussy maar meer over het "bang" zijn om iets tegen iemand te zeggen.
Ik kan beter mijn mond houden denk ik, alles komt er scheef uit
  maandag 13 november 2006 @ 16:24:47 #171
151115 Phluphy.
Lief vriendje...
pi_43511342
Eigenlijk wel maf. IRL is het meestal andersom, kritiek krijg je te pas en te onpas, en schouderklopjes worden veel te weinig uitgedeeld. In een forum is het doorgaans anders. Dus er zit toch wel wat in, wat sommige mensen wel eens zeggen: internet is eigenlijk best een laf medium, je kan je er zo makkelijk achter verschuilen. Zit wel wat in.
  maandag 13 november 2006 @ 16:25:08 #172
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43511357
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:57 schreef Phluphy. het volgende:

[..]

Dan ga ik nog even door.

Wat Icicle schrijft deed me weer denken aan hoe dit begon. Dat was Rottdogs nominatie voor Xanthe. Haar argument erbij deed me denken: ja, dat vind ik nou ook. En dat heb ik bij veel meer mensen. Maar dat zeg ik nooit. Terwijl het me wel ergert. Ik zou het graag zeggen, maar heeft het dan nog een doel (Githa?). Hebben ze daar iets aan?
Sjeeminee wat gaat de discussie vlug hier, houdt het haast niet bij!

Ik denk het wel Phluphy, zoals ik al eerder schreef, het kan werken als eyeopener. Een aantal maanden terug werd er in het Z&G topic gezegd dat er veel geklaagd werd en dat pijntje/dingetje en wissewasje neergepend werd daar.
Ik was een van degenen die dat idd deed (het laatste dan he!) en voelde me aangesproken. Eerst vond ik het niet leuk, later bedacht ik me dat het kon zijn dat men zich er aan ergert (en anderen weer niet). Ik was me wel bewust van het feit dat het gean dagboektopic moest worden en heb er toen beter op gelet. (omdat het in Z&G niet zo hoort, elders op een forum mag het wel namelijk).
Dus in mijn geval kan het helpen als iemand ergens over 'klaagt'.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 13 november 2006 @ 16:25:08 #173
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_43511358
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:18 schreef nebelung het volgende:
De schattigste kids uit 1 gezin award Maria en Storm. Maria is de dochter die we allemaal wel willen en Storm is zo'n prachtig pret-ventje
En hier moest ik dus even heel erg van slikken. Wat lief.
Soms voel ik dat ook heel goed. Rijk ben ik, echt waar. En wat lief om te lezen dat sommigen dat zomaar ook zien, ook aanvoelen.

Net als owlet, die een keer zei: "het wordt een mooie herfst, met je twee prachtige kindjes".
Heel lief.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_43511369
Ik denk dat veel users ook punten willen scoren bij andere users en ze daarom vaak de hemel in prijzen..
Dit in reactie op het mousy-geen Djeez-wel tegengas verhaal
pi_43511411
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:21 schreef MeNicole het volgende:

[..]

* Ik schuif een Douglas bon door
Heb jij ook van die scherpe uien gegeten ofzo!?
pi_43511436
Ik heb hem ingevuld hoor! Lastig he, maar wel eens leuk om te doen

Ik vind het lief dat ik een paar stemmen heb trouwens.

;lsgdglk;sz

Mijn dochter wil even meepraten /.geloof ik
Variety is the spice of life
  maandag 13 november 2006 @ 16:28:15 #177
151115 Phluphy.
Lief vriendje...
pi_43511464
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:25 schreef PM-girl het volgende:
Ik denk het wel Phluphy, zoals ik al eerder schreef, het kan werken als eyeopener. Een aantal maanden terug werd er in het Z&G topic gezegd dat er veel geklaagd werd en dat pijntje/dingetje en wissewasje neergepend werd daar.
Ik was een van degenen die dat idd deed (het laatste dan he!) en voelde me aangesproken. Eerst vond ik het niet leuk, later bedacht ik me dat het kon zijn dat men zich er aan ergert (en anderen weer niet). Ik was me wel bewust van het feit dat het gean dagboektopic moest worden en heb er toen beter op gelet. (omdat het in Z&G niet zo hoort, elders op een forum mag het wel namelijk).
Dat is alleen maar mooi. Ik vind ook dat je het woord "kritiek" moet vervangen door "verbeterpunt", zodat duidelijk is dat het bedoeld is om er iets mee te doen.
Helaas zijn veel mensen erg gevoelig voor kritiek en gooien de kont meteen tegen de krib.
pi_43511503
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:25 schreef PM-girl het volgende:
Dit is een heel mooi voorbeeld van waarom het goed is als mensen eerlijk zijn! En wat ik net in een andere post ook probeerde te zeggen.

Niet dat ik precies weet waar je het over hebt PM-girl, want ik lees niet meer zo actief mee in Z&G
pi_43511543
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:23 schreef Githa het volgende:

[..]

ja maar ja maar .... nou doelde ik ook niet specifiek op de foto van Moussy maar meer over het "bang" zijn om iets tegen iemand te zeggen.
Ik kan beter mijn mond houden denk ik, alles komt er scheef uit
Zo begrijp ik het ook, maar ik probeer met dit voorbeeld duidelijk te maken wat ik bedoel
valt niet mee.

Laten we zeggen dat ik wel eens dingen lees waar ik met gefronste wenkbrauwen naar zit te kijken. Maar niemand reageert daar enigzins kritisch op dus dan denk ik dat het wel aan mij zal liggen dat ik iets vreemd vind.

En soms (jullie moeten eens weten hoe vaak ik nog posts weghaal ) reageer ik er dan maar op.
En dan denk ik even erna alweer waarom ik dat nu weer post, mijn nick is niet voor niets easyyyyy (of had ik dat nu niet moeten verklappen ) ik wil ook een lieve-user nominatie jah

Ik raak gefrustreerd Luchtbel
  maandag 13 november 2006 @ 16:31:15 #180
151115 Phluphy.
Lief vriendje...
pi_43511564
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:33 schreef cattie het volgende:
Ik heb nog geen award en denk ook niet dat ik er 1 zal krijgen (anderen verdienen het ook meer), maar ik wil wel alvast iedereen bedanken voor hun stem. Zo lief! Ik vind het heel erg leuk om hier mee te posten en vind het ook erg leuk dat er mensen zijn die mij waarderen. Ik heb er al een blijdschapsdansje van gedaan!
Ik heb je naam gezien!
  † In Memoriam † maandag 13 november 2006 @ 16:31:34 #181
81992 Githa
pi_43511576
Dat is ook zo Phluphy, mensen nemen kritiek vaak te negatief op, maar toch vind ik het ook wel eens aan de gever liggen.
  maandag 13 november 2006 @ 16:32:42 #182
151115 Phluphy.
Lief vriendje...
pi_43511615
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:31 schreef Githa het volgende:
Dat is ook zo Phluphy, mensen nemen kritiek vaak te negatief op, maar toch vind ik het ook wel eens aan de gever liggen.
Ook dat is helemaal waar.
  Licht Ontvlambaar maandag 13 november 2006 @ 16:33:21 #183
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43511638
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:30 schreef easy-going het volgende:

[..]

Zo begrijp ik het ook, maar ik probeer met dit voorbeeld duidelijk te maken wat ik bedoel
valt niet mee.

Laten we zeggen dat ik wel eens dingen lees waar ik met gefronste wenkbrauwen naar zit te kijken. Maar niemand reageert daar enigzins kritisch op dus dan denk ik dat het wel aan mij zal liggen dat ik iets vreemd vind.

En soms (jullie moeten eens weten hoe vaak ik nog posts weghaal ) reageer ik er dan maar op.
En dan denk ik even erna alweer waarom ik dat nu weer post, mijn nick is niet voor niets easyyyyy (of had ik dat nu niet moeten verklappen ) ik wil ook een lieve-user nominatie jah

Ik raak gefrustreerd Luchtbel
Ik ken het gevoel wel hoor Easy, over het algemeen reageer ik niet meer op dingen waarvan mijn wenkbrauwen omhoog gaan... En dat komt dan weer omdat zoals Phulph het al aangaf, er niks constructiefs gedaan wordt met zo'n handreiking.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 13 november 2006 @ 16:35:34 #184
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_43511714
Luchtbel, die fotograaf nominatie is té lief! Wat een verrassing!
pi_43511812
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:33 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik ken het gevoel wel hoor Easy, over het algemeen reageer ik niet meer op dingen waarvan mijn wenkbrauwen omhoog gaan... En dat komt dan weer omdat zoals Phulph het al aangaf, er niks constructiefs gedaan wordt met zo'n handreiking.
En omdat de wenkbrauwophalers niet meer reageren ..... kakt het hier een beetje in af en toe, of trekt iedereen elkaar mee in een negatieve spiraal.

En zie het voorbeeld van PM-girl, soms werkt het wel als er een beetje tegengas gegeven word
pi_43511851
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:23 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Je hebt schattigste kinderen ook nog niet ingevuld, m@x! Sven is een heel schattig jongetje met heel prachtige ogen en hij heeft echt heel grappige praatjes.
Hé, deze lees ik nu pas, spuuglokje heeft gelijk

op lijstje zet
  Licht Ontvlambaar maandag 13 november 2006 @ 16:41:45 #187
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43511928
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:38 schreef easy-going het volgende:

[..]

En omdat de wenkbrauwophalers niet meer reageren ..... kakt het hier een beetje in af en toe, of trekt iedereen elkaar mee in een negatieve spiraal.

En zie het voorbeeld van PM-girl, soms werkt het wel als er een beetje tegengas gegeven word
Klopt, maar ik word een beetje lui
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 13 november 2006 @ 16:42:37 #188
3142 m@x
pi_43511961
Liam en Ezra hebben ook allebei zulke mooie ogen en ik ben zo slecht in kiezen. Ik zal vanavond even het kinderpraatjestopic even doorlezen. Okay?
  maandag 13 november 2006 @ 16:49:21 #189
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43512188
Ik wil Max niet in de weg staan, maar misschien verdien ik hier 1 kleine crea nominatie mee?

Cattie, leuk he, als je je naam ziet staan! Ik krijg er ook een jubelgevoel bij!

Anderzijds kan ik ook onzeker worden van dingen die hier geschreven worden (zoals toen in Z&G), stom he.

Icicle, het ging er toen om dat ik (en anderen dus ook) elke dag verslag deden van de nacht met de bijbehorende klachten, wat we gegeten hadden ed. Ik vond het heerlijk om zo aanspraak te hebben maar achteraf zag ik ook wel in dat het een beetje aan de bedoeling voorbij ging!
(en heb je nu vlug je icon veranderd in de hoop op een nominatie?)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_43512255
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:42 schreef m@x het volgende:
Liam en Ezra hebben ook allebei zulke mooie ogen en ik ben zo slecht in kiezen. Ik zal vanavond even het kinderpraatjestopic even doorlezen. Okay?
O, dan moet ik natuurlijk wel uitspraken van Sven posten zeker?
  maandag 13 november 2006 @ 17:03:31 #191
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_43512696
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:42 schreef m@x het volgende:
Als je niet kunt kiezen zijn mijn kinderen er ook altijd nog. Wordt mijn gedram al irritant?
pi_43512912
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:49 schreef PM-girl het volgende:

(en heb je nu vlug je icon veranderd in de hoop op een nominatie?)
sssst
  maandag 13 november 2006 @ 17:10:58 #193
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_43513014
  maandag 13 november 2006 @ 17:12:42 #194
103793 kozakken
Living the life
pi_43513081
Suug
pi_43513434
na-aper!
  maandag 13 november 2006 @ 17:42:14 #196
108648 cattie
lieve moeder
pi_43514094
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:49 schreef PM-girl het volgende:

Cattie, leuk he, als je je naam ziet staan! Ik krijg er ook een jubelgevoel bij!

Anderzijds kan ik ook onzeker worden van dingen die hier geschreven worden (zoals toen in Z&G), stom he.
Dat heb ik dus ook, het gevoel van: "zouden ze mij bedoelen?" "Ben ik de user die niet voldoende op anderen reageert?"enz.
  maandag 13 november 2006 @ 18:02:24 #197
151115 Phluphy.
Lief vriendje...
pi_43514698
Sugar! Muiter!
  maandag 13 november 2006 @ 19:18:28 #198
593 sjak
Juffie Bloem
pi_43517367
Hee wat een geklets hier. Ik heb gestemd, maar zie nu dat ik misschien toch phluphy had moeten invullen bij de relaward Ik ben nog niet over alle categorien uit hoor, ik vind het maar wat moeilijk.
Lekker douchen!
  maandag 13 november 2006 @ 19:24:19 #199
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_43517632
* Ireth wijst sjak subtiel op onderschrift
  Jubileum moderator maandag 13 november 2006 @ 19:32:35 #200
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_43517911
Mag ik even heel ontroerd melden dat ik zeer geraakt ben door de nominatie van Livelink, en ook de nominatie van Kozakken.
Ik wil echt geen zieltjes winnen hiermee, of stemmen werven maar ik wist niet hoe ik anders kon laten weten dat ik het heel erg lief vind, en dat het me raakt.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')