Ehm, nee dat was dit jaarquote:Op maandag 13 november 2006 16:09 schreef Rottdog het volgende:
Hoezo is het nu weer een beschuldiging, het is gewoon mijn mening die ik heb uitgesproken.
Zo zie ik haar, zij is mijn anti-award net zoals de rest van de awards mijn mening is.
Misschien doet ze er wat mee en anders pech.
Net zoals een anti-award voor Daanbanaan makkelijk is, dat is eigenlijk een issue van het jaar daarvoor.
Ik denk dat je Easy Going wilde quoten?quote:Op maandag 13 november 2006 16:07 schreef Githa het volgende:
[..]
Jij formuleert het als 'bang' en ik probeer me te bedenken wat ik er mee wil bereiken en wat die persoon er dan mee kan.
Nope, was dit jaarquote:Op maandag 13 november 2006 16:09 schreef Rottdog het volgende:
Net zoals een anti-award voor Daanbanaan makkelijk is, dat is eigenlijk een issue van het jaar daarvoor.
foutjequote:Op maandag 13 november 2006 16:10 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ik denk dat je Easy Going wilde quoten?
Ik zeg niet dat een beschuldiging is.quote:Op maandag 13 november 2006 16:09 schreef Rottdog het volgende:
Hoezo is het nu weer een beschuldiging, het is gewoon mijn mening die ik heb uitgesproken.
Zo zie ik haar, zij is mijn anti-award net zoals de rest van de awards mijn mening is.
Misschien doet ze er wat mee en anders pech.
Nee, maar je borrelt een beetjequote:Op maandag 13 november 2006 16:17 schreef Ireth het volgende:
Ja en waarom noemt niemand mij als liefste user??Ben ik dan soms een kreng?
![]()
Githa vond het meer een beschuldiging en daar ging de eerste reactie van mij op in.quote:Op maandag 13 november 2006 16:16 schreef Sugar het volgende:
Maar volgens mij heeft niemand kritiek op je nominatie toch? Los van of mensen het ermee eens zijn?
Oke, was een reactie op mijquote:Op maandag 13 november 2006 16:07 schreef Githa het volgende:
[..]
Jij formuleert het als 'bang' en ik probeer me te bedenken wat ik er mee wil bereiken en wat die persoon er dan mee kan.
Nogmaals, dat bedoel ik er dus niet mee.....quote:Op maandag 13 november 2006 16:18 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Githa vond het meer een beschuldiging en daar ging de eerste reactie van mij op in.
Eenschquote:Op maandag 13 november 2006 16:21 schreef easy-going het volgende:
En ik heb idd de indruk dat "bang" een rol speelt om wel of niet op sommige posts te reageren.
ja maar ja maar .... nou doelde ik ook niet specifiek op de foto van Moussy maar meer over het "bang" zijn om iets tegen iemand te zeggen.quote:Op maandag 13 november 2006 16:21 schreef easy-going het volgende:
[..]
Oke, was een reactie op mij
Dit specifieke voorbeeld:
Wat iemand er mee kan is om misschien iets voorzichter te zijn om zulke foto's te plaatsen. Wat ik toen in mijn reactie al zei is dat je misschien wel op moet passen met zulke foto's omdat als iets op het wereldwijdenetwerk staat het er nooit meer afgaat, en de kans bestaat dat je die later in een powerpoint mailtje tegen kan komen.
De reacties op dit mailtje waren allemaal nogal in de trant van dat het een stoere foto was (m.i. dus omdat dat Cas was) dus ik dacht een beetje tegengas te posten, wat waarschijnlijk als zo'n foto door een andere user was geplaatst vaker was gebeurd.
En ik heb idd de indruk dat "bang" een rol speelt om wel of niet op sommige posts te reageren.
Sjeeminee wat gaat de discussie vlug hier, houdt het haast niet bij!quote:Op maandag 13 november 2006 15:57 schreef Phluphy. het volgende:
[..]
Dan ga ik nog even door.![]()
Wat Icicle schrijft deed me weer denken aan hoe dit begon. Dat was Rottdogs nominatie voor Xanthe. Haar argument erbij deed me denken: ja, dat vind ik nou ook. En dat heb ik bij veel meer mensen. Maar dat zeg ik nooit. Terwijl het me wel ergert. Ik zou het graag zeggen, maar heeft het dan nog een doel (Githa?). Hebben ze daar iets aan?
En hier moest ik dus even heel erg van slikken. Wat lief.quote:Op maandag 13 november 2006 16:18 schreef nebelung het volgende:
De schattigste kids uit 1 gezin award Maria en Storm. Maria is de dochter die we allemaal wel willen en Storm is zo'n prachtig pret-ventje
quote:Op maandag 13 november 2006 16:21 schreef MeNicole het volgende:
[..]
* Ik schuif een Douglas bon door![]()
Dat is alleen maar mooi. Ik vind ook dat je het woord "kritiek" moet vervangen door "verbeterpunt", zodat duidelijk is dat het bedoeld is om er iets mee te doen.quote:Op maandag 13 november 2006 16:25 schreef PM-girl het volgende:
Ik denk het wel Phluphy, zoals ik al eerder schreef, het kan werken als eyeopener. Een aantal maanden terug werd er in het Z&G topic gezegd dat er veel geklaagd werd en dat pijntje/dingetje en wissewasje neergepend werd daar.
Ik was een van degenen die dat idd deed (het laatste dan he!) en voelde me aangesproken. Eerst vond ik het niet leuk, later bedacht ik me dat het kon zijn dat men zich er aan ergert (en anderen weer niet). Ik was me wel bewust van het feit dat het gean dagboektopic moest worden en heb er toen beter op gelet. (omdat het in Z&G niet zo hoort, elders op een forum mag het wel namelijk).
Dus in mijn geval kan het helpen als iemand ergens over 'klaagt'.
Dit is een heel mooi voorbeeld van waarom het goed is als mensen eerlijk zijn! En wat ik net in een andere post ook probeerde te zeggen.quote:Op maandag 13 november 2006 16:25 schreef PM-girl het volgende:
Ik was een van degenen die dat idd deed (het laatste dan he!) en voelde me aangesproken. Eerst vond ik het niet leuk, later bedacht ik me dat het kon zijn dat men zich er aan ergert (en anderen weer niet). Ik was me wel bewust van het feit dat het gean dagboektopic moest worden en heb er toen beter op gelet. (omdat het in Z&G niet zo hoort, elders op een forum mag het wel namelijk).
Dus in mijn geval kan het helpen als iemand ergens over 'klaagt'.
Zo begrijp ik het ook, maar ik probeer met dit voorbeeld duidelijk te maken wat ik bedoelquote:Op maandag 13 november 2006 16:23 schreef Githa het volgende:
[..]
ja maar ja maar .... nou doelde ik ook niet specifiek op de foto van Moussy maar meer over het "bang" zijn om iets tegen iemand te zeggen.
Ik kan beter mijn mond houden denk ik, alles komt er scheef uit![]()
Ik heb je naam gezien!quote:Op maandag 13 november 2006 10:33 schreef cattie het volgende:
Ik heb nog geen award en denk ook niet dat ik er 1 zal krijgen (anderen verdienen het ook meer), maar ik wil wel alvast iedereen bedanken voor hun stem. Zo lief!Ik vind het heel erg leuk om hier mee te posten en vind het ook erg leuk dat er mensen zijn die mij waarderen. Ik heb er al een blijdschapsdansje van gedaan!
![]()
Ook dat is helemaal waar.quote:Op maandag 13 november 2006 16:31 schreef Githa het volgende:
Dat is ook zo Phluphy, mensen nemen kritiek vaak te negatief op, maar toch vind ik het ook wel eens aan de gever liggen.
Ik ken het gevoel wel hoor Easy, over het algemeen reageer ik niet meer op dingen waarvan mijn wenkbrauwen omhoog gaan... En dat komt dan weer omdat zoals Phulph het al aangaf, er niks constructiefs gedaan wordt met zo'n handreiking.quote:Op maandag 13 november 2006 16:30 schreef easy-going het volgende:
[..]
Zo begrijp ik het ook, maar ik probeer met dit voorbeeld duidelijk te maken wat ik bedoel
valt niet mee.
Laten we zeggen dat ik wel eens dingen lees waar ik met gefronste wenkbrauwen naar zit te kijken. Maar niemand reageert daar enigzins kritisch op dus dan denk ik dat het wel aan mij zal liggen dat ik iets vreemd vind.
En soms (jullie moeten eens weten hoe vaak ik nog posts weghaal![]()
) reageer ik er dan maar op.
En dan denk ik even erna alweer waarom ik dat nu weer post, mijn nick is niet voor niets easyyyyy(of had ik dat nu niet moeten verklappen
) ik wil ook een lieve-user nominatie jah
![]()
Ik raak gefrustreerd Luchtbel![]()
En omdat de wenkbrauwophalers niet meer reageren ..... kakt het hier een beetje in af en toe, of trekt iedereen elkaar mee in een negatieve spiraal.quote:Op maandag 13 november 2006 16:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel wel hoor Easy, over het algemeen reageer ik niet meer op dingen waarvan mijn wenkbrauwen omhoog gaan... En dat komt dan weer omdat zoals Phulph het al aangaf, er niks constructiefs gedaan wordt met zo'n handreiking.
Hé, deze lees ik nu pas, spuuglokje heeft gelijkquote:Op maandag 13 november 2006 15:23 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Je hebt schattigste kinderen ook nog niet ingevuld, m@x! Sven is een heel schattig jongetje met heel prachtige ogen en hij heeft echt heel grappige praatjes.
Klopt, maar ik word een beetje luiquote:Op maandag 13 november 2006 16:38 schreef easy-going het volgende:
[..]
En omdat de wenkbrauwophalers niet meer reageren ..... kakt het hier een beetje in af en toe, of trekt iedereen elkaar mee in een negatieve spiraal.
En zie het voorbeeld van PM-girl, soms werkt het wel als er een beetje tegengas gegeven word![]()
O, dan moet ik natuurlijk wel uitspraken van Sven posten zeker?quote:Op maandag 13 november 2006 16:42 schreef m@x het volgende:
Liam en Ezra hebben ook allebei zulke mooie ogen en ik ben zo slecht in kiezen. Ik zal vanavond even het kinderpraatjestopic even doorlezen. Okay?
Als je niet kunt kiezen zijn mijn kinderen er ook altijd nog.quote:Op maandag 13 november 2006 16:42 schreef m@x het volgende:
Liam en Ezra hebben ook allebei zulke mooie ogen en ik ben zo slecht in kiezen. Ik zal vanavond even het kinderpraatjestopic even doorlezen. Okay?
sssstquote:Op maandag 13 november 2006 16:49 schreef PM-girl het volgende:
(en heb je nu vlug je icon veranderd in de hoop op een nominatie?)
Dat heb ik dus ook, het gevoel van: "zouden ze mij bedoelen?" "Ben ik de user die niet voldoende op anderen reageert?"enz.quote:Op maandag 13 november 2006 16:49 schreef PM-girl het volgende:
Cattie, leuk he, als je je naam ziet staan! Ik krijg er ook een jubelgevoel bij!
Anderzijds kan ik ook onzeker worden van dingen die hier geschreven worden (zoals toen in Z&G), stom he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |