abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 november 2006 @ 15:21:17 #101
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_43509148
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:19 schreef easy-going het volgende:

[..]

Ik wacht nog even af

Ik ben corrupt ... maarja bijna niemand noemt mij, dus er staan nog een heleboel te vergeven awardstemmen open
Ik heb nog een anti-award voor je in de aanbieding
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_43509178
Ik ben ook al benieuwd waar ik dat terecht ga komen Ireth
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  maandag 13 november 2006 @ 15:23:25 #103
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_43509225
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:21 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik heb nog een anti-award voor je in de aanbieding
Je hebt schattigste kinderen ook nog niet ingevuld, m@x! Sven is een heel schattig jongetje met heel prachtige ogen en hij heeft echt heel grappige praatjes.
  maandag 13 november 2006 @ 15:27:40 #104
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_43509390
Ja, Icicle, dat vond ik heel eerlijk.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 13 november 2006 @ 15:28:46 #105
3142 m@x
pi_43509425
Oh jee, ik wordt in de gaten gehouden Mijn huidige stem voor de groot-geduldprijs is ongeldig. Ook hier zie ik nog mogelijkheden. Hoe geduldig ben je easy? Ik had je trouwens al genomineerd voor 'reldel'.
pi_43509475
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:27 schreef Sugar het volgende:
Ja, Icicle, dat vond ik heel eerlijk.
Dus eigenlijk wilde jij haar ook nomineren maar durfde je niet
  maandag 13 november 2006 @ 15:30:08 #107
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_43509484
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:18 schreef m@x het volgende:

[..]

Misschien durven mensen zoiets normaal gesproken niet ter sprake te brengen omdat ze bang zijn de diverse kliekjes over zich heen te krijgen terwijl ze bij dit award-gebeuren juist specifiek gevraagd wordt om iets of iemand te noemen. Het wordt daardoor als het ware legitiem om er over te beginnen en om namen te noemen. Ik weet dat bijvoorbeeld easy daar niet zo bang voor is maar niet iedereen is even mondig natuurlijk. Maar dat zijn maar my two cents En ik moet eigenlijk gewoon werken. Foei! Luie ambtenaar enzo
Ja nou maar als je dat normaal dan niet doet en het kan negeren dan heb je nu toch de kans om één ding aan te geven in je lijstje? Waarom zou je dan nu alles willen gaan aanhalen? En dan al helemaal niet gewoon openbaar. Ik zou me verdrietig voelen als ik er achter kwam dat mensen in een mail zouden rondsturen wat er allemaal mis is met mij, en dat je dan zeker weet dat andere mensen daar om hebben zitten lachen, of het hebben aangevuld en aangehaald. En dat vind ik iets heel anders dan
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:06 schreef easy-going het volgende:

maar hier en daar een corrigerende, relativerende, kritische post kan geen kwaad.
op het moment dat iets speelt, en waar de persoon in kwestie het zelf ook kan zien en er een reactie op kan geven.
pi_43509551
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:30 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ja nou maar als je dat normaal dan niet doet en het kan negeren dan heb je nu toch de kans om één ding aan te geven in je lijstje? Waarom zou je dan nu alles willen gaan aanhalen? En dan al helemaal niet gewoon openbaar. Ik zou me verdrietig voelen als ik er achter kwam dat mensen in een mail zouden rondsturen wat er allemaal mis is met mij, en dat je dan zeker weet dat andere mensen daar om hebben zitten lachen, of het hebben aangevuld en aangehaald. En dat vind ik iets heel anders dan
[..]

op het moment dat iets speelt, en waar de persoon in kwestie het zelf ook kan zien en er een reactie op kan geven.
Helemaal mee eens. Alsje iets tegen iemand hebt moet je dat gewoon tegen diegene zeggen zodat ie zich kan verweren als diegene dat wil.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 13 november 2006 @ 15:33:52 #109
151115 Phluphy.
Lief vriendje...
pi_43509608
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:52 schreef Githa het volgende:
Waarom zou je niet eerlijk mogen zijn Phluphy ?...of heeft het helemaal geen doel en kwets je er mensen alleen maar mee denk je ? dan lijkt het me een ander verhaal.
Om antwoord te geven op je vraag: waarom zou je niet eerlijk mogen zijn?
Tja, daar zeg je wat. Heeft het een doel? Denk het niet.
Moet het een doel hebben? Geen idee.
Kwets je er mensen mee? Tuurlijk, niemand vindt het leuk als er negatief over hem/haar gesproken wordt, toch?

Men zegt altijd: eerlijk duurt het langst. En toch is niemand steeds 100% eerlijk. Zie je het voor je? Jij leest van iemand een post, iets wat je zeikerig vindt. Ga je dan reageren met de opmerking: dat vind ik zeikerig?
Nee, natuurlijk niet. En toch denken we het heel vaak. We hebben heel vaak gedachtes die we niet uiten.

Maar ik blijf erbij dat het me heerlijk lijkt om eens lekker van me af te zeiken. Dat van dat ronstuur-mailtje leek even een goede tussenoplossing, maar het slaat de plank mis. Want je zou juist rechtstreeks aan betreffende personen willen laten weten wat je ervan vindt. En dan kom ik weer terug op Githa's vraag. Die als nieuwe vraag oproept: heeft een een doel? Het doel kan alleen eigenbelang zijn en dat zuigt.
Het feit dat je er hoe dan ook mensen mee kwetst geeft dan de doorslag. Want dat is niet nodig. Of eigenlijk gewoon niet goed fout.

Leven en laten leven.
pi_43509612
Luchtbel, ik denk dat wanneer je je mening geeft op een forum, er altijd wel mensen zijn die daar een oordeel over hebben. Of dat nu openbaar op het forum, per mail, of msn gezegd wordt.. Ik hou dat eigenlijk altijd in mijn achterhoofd als ik mijn mening geef
En reken maar dat er geroddeld wordt, het zijn immers (bijna) allemaal vrouwen hier! Doe het zelf ook trouwens
  maandag 13 november 2006 @ 15:35:57 #111
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_43509681
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:34 schreef lcicle het volgende:
Luchtbel, ik denk dat wanneer je je mening geeft op een forum, er altijd wel mensen zijn die daar een oordeel over hebben. Of dat nu openbaar op het forum, per mail, of msn gezegd wordt.. Ik hou dat eigenlijk altijd in mijn achterhoofd als ik mijn mening geef
En reken maar dat er geroddeld wordt, het zijn immers (bijna) allemaal vrouwen hier! Doe het zelf ook trouwens
Ja tuurlijk. Ik heb zelf ook gezegd dat ik heus dingen zeg en ik weet ook dat het gebeurd, maar ik vind zoiets rondsturen van een heel ander kaliber om eerlijk te zijn. Maar goed, ik ben ook maar ik. Maar ik zeg het wel
  maandag 13 november 2006 @ 15:36:40 #112
3142 m@x
pi_43509704
Heb je ook gelijk in hoor LB. Ik zou het ook niet prettig vinden om te horen dat er achter mijn rug om gemaild wordt over wat ik allemaal verkeerd doe, maar dat gebeurt toch ook helemaal niet? Of ik moet niet op de mailinglijst staan ofzo.
  maandag 13 november 2006 @ 15:38:35 #113
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_43509763
Nee gezien het bericht van Fluf, gaat het niet gebeuren. En dat is waar ik het over had.
pi_43509812
ik hoor niet meer bij de Oud -kliek want ik heb geen rondstuurmailtje gehad.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 13 november 2006 @ 15:40:46 #115
151115 Phluphy.
Lief vriendje...
pi_43509830
Luchtbel, over dat rondsturen nog even dit:
Stel ik had dat echt gedaan, en een persoon die in de memoires zou voorkomen zou mij haar email adres sturen, dan zou ik haar dus dat verhaal moeten sturen waarin zij genoemd wordt.
Tja en dan? Dat realiseerde ik me eigenlijk ook al heel snel, en daarbij weet je niet wie-bij-wie kliekt via mail of msn en waar het dan via-via alsnog terecht komt.
Het was een slechte gedachte die even leuk was maar wat nooit uitgevoerd zou zijn geworden. Als puntje bij paaltje was gekomen had ik dezelfde bezwaren gevoeld als jij. For sure.
Het was de Dark Site die even de kop opstak. Hij zit er nog hoor, maar hij wordt meestal in 't gareel gehouden.
  maandag 13 november 2006 @ 15:42:17 #116
151115 Phluphy.
Lief vriendje...
pi_43509883
Getsie, het is best uit de hand gelopen. Ik ben echt veel te impulsief soms.
pi_43509889
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:32 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Als je iets tegen iemand hebt moet je dat gewoon tegen diegene zeggen zodat ie zich kan verweren als diegene dat wil.
Dit is helemaal waar maar helaas utopische gedachte
pi_43509922
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:35 schreef Luchtbel het volgende:

[..]maar ik vind zoiets rondsturen van een heel ander kaliber om eerlijk te zijn.
Daar heb je ook gelijk in ja
pi_43510009
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:42 schreef lcicle het volgende:

[..]

Dit is helemaal waar maar helaas utopische gedachte
Weet ik, maar kon het proberen toch
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  Licht Ontvlambaar maandag 13 november 2006 @ 15:46:02 #120
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43510020
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:42 schreef Phluphy. het volgende:
Nou en... dat impulsieve is een kant van je die bij je hoort. En meestal levert dat goede dingen op en soms minder goede dingen... Goed toch dat je je dat zelf realiseert. Ik heb er ook last van hoor, van dat impulsieve gedrag.

En verder ben ik van mening dat als je iets dwars zit over het gedrag van een persoon, dat je dat gewoon op een nette manier mag zeggen. Dus zonder steken onder water of sneren, maar gewoon wat je dwars zit en waarom. Dan pas kan iemand er iets mee, want als je niet weet wat je 'fout' doet, kun je het ook nooit goed doen...

My two cents
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_43510081
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:40 schreef Jelief het volgende:
ik hoor niet meer bij de Oud -kliek want ik heb geen rondstuurmailtje gehad.
Of ik lees even het hele topic
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 13 november 2006 @ 15:48:15 #122
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_43510103
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:40 schreef Phluphy. het volgende:
Luchtbel, over dat rondsturen nog even dit:
Stel ik had dat echt gedaan, en een persoon die in de memoires zou voorkomen zou mij haar email adres sturen, dan zou ik haar dus dat verhaal moeten sturen waarin zij genoemd wordt.
Tja en dan? Dat realiseerde ik me eigenlijk ook al heel snel, en daarbij weet je niet wie-bij-wie kliekt via mail of msn en waar het dan via-via alsnog terecht komt.
Het was een slechte gedachte die even leuk was maar wat nooit uitgevoerd zou zijn geworden. Als puntje bij paaltje was gekomen had ik dezelfde bezwaren gevoeld als jij. For sure.
Het was de Dark Site die even de kop opstak. Hij zit er nog hoor, maar hij wordt meestal in 't gareel gehouden.
Nou dat het zou uitkomen zou absoluut niet mijn grootste bezwaar zijn hoor, eerder het gevoel dat je iemand er wat mee aan kan doen.
quote:
Ach ja, ik heb je toch maar opgenomen in m'n kliekaward
  maandag 13 november 2006 @ 15:48:57 #123
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_43510133
Maar het is toch gewoon een beetje vals om dat zo georganiseerd te gaan doen, roddelen? Ik bedoel, dát het gebeurt is logisch, maar het idee van een clubje opzetten om dan te gaan zitten afzeiken, dat is wel naar. Ook al gebeurt het heus ook wel in minder georganiseerde opzet. Het idee van stiekem, veilig in een clubje andere mensen die het niet weten (maar misschien wel aanvoelen?) afzeiken, dat is gewoon niet zo oké.
Afijn, dat weet iedereen hier ook wel, dus misschien overbodig om nog zo te zeggen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 13 november 2006 @ 15:49:38 #124
103793 kozakken
Living the life
pi_43510153
Maar wat nu zo mooi is, dat juist iedereen er weer een heel andere mening op na houdt en door er met elkaar zo open over te spreken je ook weer op andere gedachten kunt komen. Zo van: jaaaa, hoe zou ze denken. (en trouwens ook meteen gerealiseerd dat ik het mss helemaal niet wilde lezen) en dan nog iets later: neeeuuh, toch maar niet. Want stel je voor dat ik.. En wat zegt dat over mij. enzo..
Ik had ook heeeel eventjes in mijn eerste reactie staan dat ik best een mailtje wilde
Gepost, en toen meteen weer ge-edit. Want ik vond mezelf eigenlijk gewoon weer een beetje onzinnig. Soort van eerst denken en dan doen.
Want irl zou ik dat soort dingen ook niet doen. dat is het stomme mss ook wel. Dat het gemakkelijker is om zoiets te doen wanneer je de echte gezichten erachter bv niet kent.
pi_43510161
quote:
Toch niet uit de hand gelopen? Zo zie ik het niet Je hebt even iets wakker geschud. Ik maak hieruit op dat jij een eerlijk mens bent! Ik hou van eerlijke mensen

En over het doel van eerlijk zijn gesproken: Ik denk dat het voor sommige mensen goed zou zijn wanneer er eens iemand eerlijk tegen ze is. Zélf zou ik dat in elk geval erg prettig vinden.. Wanneer ik van niemand tegenspraak krijg, dan denk ik dat ik gelijk heb of dat het goed is wat ik doe. Terwijl dat misschien helemaal niet zo is.. Dan is het toch beter om tegen me te zeggen dat ik m'n waffel moet houden? Of gewoon stil moet zijn..
  maandag 13 november 2006 @ 15:51:00 #126
3142 m@x
pi_43510196
In een perfecte wereld zou dat ook goed gaan Sjeen, maar we zijn niet allemaal hetzelfde en niet iedereen heeft de moed om dat te doen. Zeker als je ziet wat er hier af en toe gebeurd als iemand haar mond open durft te doen. Dan krijgt ze vaak een bende wilde wijven over zich heen. Waar leg je de grnes trouwens? Bij zo'n mailtje of bij een groespgesprek op msn?
  maandag 13 november 2006 @ 15:51:38 #127
151115 Phluphy.
Lief vriendje...
pi_43510218
Dat klopt Sugar. Het is net alsof je ten koste van anderen zelf wat populariteitspunten wil scoren.
En zo mag het niet zijn.
  † In Memoriam † maandag 13 november 2006 @ 15:51:45 #128
81992 Githa
pi_43510222
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:33 schreef Phluphy. het volgende:

[..]

Om antwoord te geven op je vraag: waarom zou je niet eerlijk mogen zijn?
Tja, daar zeg je wat. Heeft het een doel? Denk het niet.
Moet het een doel hebben? Geen idee.
Kwets je er mensen mee? Tuurlijk, niemand vindt het leuk als er negatief over hem/haar gesproken wordt, toch?

Men zegt altijd: eerlijk duurt het langst. En toch is niemand steeds 100% eerlijk. Zie je het voor je? Jij leest van iemand een post, iets wat je zeikerig vindt. Ga je dan reageren met de opmerking: dat vind ik zeikerig?
Nee, natuurlijk niet. En toch denken we het heel vaak. We hebben heel vaak gedachtes die we niet uiten.
Tuurlijk denk ik dat ook wel eens, maar daarom vind ik ook dat je opmerking wel een doel moet hebben en zolang je dat niet hebt en het alleen neerzet om mensen te krenken dan vind ik dat wel kwalijk.
Wat heeft iemand er bijv. aan wanneer ze vol trots hun kindje showen en jij zegt "wat een lelijk kindje' omdat je dat nu eenmaal vindt. Dat heeft geen doel, die persoon kan dat niet veranderen en dus zul je ze alleen maar kwetsen. Zulke opmerking zijn niet nodig.

Dat bedoel ik ermee
quote:
Maar ik blijf erbij dat het me heerlijk lijkt om eens lekker van me af te zeiken. Dat van dat ronstuur-mailtje leek even een goede tussenoplossing, maar het slaat de plank mis. Want je zou juist rechtstreeks aan betreffende personen willen laten weten wat je ervan vindt. En dan kom ik weer terug op Githa's vraag. Die als nieuwe vraag oproept: heeft een een doel? Het doel kan alleen eigenbelang zijn en dat zuigt.
Dat ben ik niet met je eens, een doel hoeft niet altijd eigen belang te zijn.
Als iemand zich mooi aankleed voor een feest maar het blousje schijnt vreselijk door, dan heb je wel een doel om eerlijk te zijn. bijv. zonder eigen belang.
quote:
Het feit dat je er hoe dan ook mensen mee kwetst geeft dan de doorslag. Want dat is niet nodig. Of eigenlijk gewoon niet goed fout.

Leven en laten leven.
Dat ben ik met je eens, mensen kwetsen is niet nodig.
  maandag 13 november 2006 @ 15:52:25 #129
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_43510244
Vindt wel dat dat PM-en het roddelen iets wat makkelijker in de hand werkt geen idee of het gebeurt maar het is wel mijn gedachte achter een pm-tje. Ach heilig en roddelvrij zijn we gelukkig ook niet zolang ze niet van me vreten mogen ze van mij part een heel end weg over me lullen.
  maandag 13 november 2006 @ 15:52:59 #130
151115 Phluphy.
Lief vriendje...
pi_43510266
Luchtbel, ik heb mijn eigen berichtje nog even teruggelezen.
Ik heb de deur op een kier gehouden zag ik, met het afsluitende "wat nu?".
De twijfel zat er dus al. Nu ja, enough said, denk ik.
  † In Memoriam † maandag 13 november 2006 @ 15:54:07 #131
81992 Githa
pi_43510300
quote:
Ik zie het ook niet als uit de hand gelopen hoor, gewoon een open discussie, moet kunnen.
pi_43510375
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:52 schreef Rottdog het volgende:
Vindt wel dat dat PM-en het roddelen iets wat makkelijker in de hand werkt geen idee of het gebeurt maar het is wel mijn gedachte achter een pm-tje. Ach heilig en roddelvrij zijn we gelukkig ook niet zolang ze niet van me vreten mogen ze van mij part een heel end weg over me lullen.
Dat PM-en vind ik zo tricky.. Er staat bij aanmelding duidelijk vermeld dat de admins niet kunnen lezen wat erin staat. Nu ken ik toevallig een ander forum waarvan ik weet dat de admin de PMetjes wél gewoon kan lezen.
Nee, ik roddel wel over msn
  maandag 13 november 2006 @ 15:57:18 #133
151115 Phluphy.
Lief vriendje...
pi_43510416
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:54 schreef Githa het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet als uit de hand gelopen hoor, gewoon een open discussie, moet kunnen.
Dan ga ik nog even door.

Wat Icicle schrijft deed me weer denken aan hoe dit begon. Dat was Rottdogs nominatie voor Xanthe. Haar argument erbij deed me denken: ja, dat vind ik nou ook. En dat heb ik bij veel meer mensen. Maar dat zeg ik nooit. Terwijl het me wel ergert. Ik zou het graag zeggen, maar heeft het dan nog een doel (Githa?). Hebben ze daar iets aan?
  Licht Ontvlambaar maandag 13 november 2006 @ 15:59:59 #134
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43510498
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:51 schreef m@x het volgende:
In een perfecte wereld zou dat ook goed gaan Sjeen, maar we zijn niet allemaal hetzelfde en niet iedereen heeft de moed om dat te doen. Zeker als je ziet wat er hier af en toe gebeurd als iemand haar mond open durft te doen. Dan krijgt ze vaak een bende wilde wijven over zich heen. Waar leg je de grnes trouwens? Bij zo'n mailtje of bij een groespgesprek op msn?
Ow, ik bedoel eerlijk gezegd de persoon zelf er rechtstreeks op aanspreken. En dat kan via het forum (als je de meute aandurft inderdaad), maar ook via een msn gesprekje, een mailtje of een pm. Geen mailtjes of gezellig conferencecalls waarbij je als groep over iemand gaat zitten babbelen, want dan kan de persoon in kwestie zich niet verdedigen of realiseren dat er misschien inderdaad iets verandert zou kunnen worden in het gedrag.
  maandag 13 november 2006 @ 16:00:08 #135
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_43510502
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:57 schreef Phluphy. het volgende:

Wat Icicle schrijft deed me weer denken aan hoe dit begon. Dat was Rottdogs nominatie voor Xanthe. Haar argument erbij deed me denken: ja, dat vind ik nou ook. En dat heb ik bij veel meer mensen. Maar dat zeg ik nooit. Terwijl het me wel ergert. Ik zou het graag zeggen, maar heeft het dan nog een doel (Githa?). Hebben ze daar iets aan?
Ja, natuurlijk kun je dat op zulke momenten dat het gebeurt, zeggen tegen iemand. Hier of in een mail naar die persoon ofzo. Dan kan diegene er misschien wel iets aan doen, never know. En als het hem/haar geen ruk interesseert wat jij vindt, dan doet ie er niks mee.
  maandag 13 november 2006 @ 16:00:58 #136
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_43510528
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:57 schreef Phluphy. het volgende:

[..]

Dan ga ik nog even door.

Soms wel en soms niet.
Dat weet je niet, als je het niet zegt.
  maandag 13 november 2006 @ 16:01:02 #137
3142 m@x
pi_43510531
Misschien wel Phluphy. Tuurlijk is het prettiger als je op een andere manier aan kritiek wordt blootgesteld maar nu is het er wel uit en dan weet die persoon het tenminste. Dat is nog altijd beter dan dat je denkt dat andere mensen je helemaal leuk vinden terwijl ze zich eigenlijk aan je irriteren.
pi_43510569
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:51 schreef m@x het volgende:
Zeker als je ziet wat er hier af en toe gebeurd als iemand haar mond open durft te doen. Dan krijgt ze vaak een bende wilde wijven over zich heen.
En dat vind ik zo jammer he, dat men niet vaker zijn mond open durft te doen, of eigenlijk ... ik snap dat niet.
Nouja, tegen sommige users durft iedereen wel, en tegen anderen niet.

Ik zal een voorbeeld geven: een poosje geleden stond er een foto in het fototopic van Cas (met peuk en fles) die ik nu niet zo geslaagd vond. De reacties erop waren echter allemaal zeer positief. En nu de gedachte van mij: wat als bv Djeez zo'n foto van zijn dochter had geplaatst? Ik denk dat iedereen dan van verontwaardiging over elkaar heen was gevallen.

Waarom is iedereen bang om een kritische noot aan moussy te posten, maar dan wel een "makkelijk" slachtoffer pakken?

ik begin bijna gefrustreerd te lijken luchtbel maar maak je geen zorgen, dat valt hardstikke mee )
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 13 november 2006 @ 16:03:34 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43510598
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:55 schreef lcicle het volgende:

[..]

Dat PM-en vind ik zo tricky.. Er staat bij aanmelding duidelijk vermeld dat de admins niet kunnen lezen wat erin staat. Nu ken ik toevallig een ander forum waarvan ik weet dat de admin de PMetjes wél gewoon kan lezen.
Nee, ik roddel wel over msn
Ik kan je met de hand op mijn hart zeggen dat de boel hier gecodeerd opgeslagen wordt op de server dus dat het niet zomaar te lezen is voor (F)A's...
Andere software op andere sites is wellicht anders, maar ik geloof dat het hier wel goed zit.

En dan nog... echte staatsgeheimen bel ik wel door via de telefoon.
  maandag 13 november 2006 @ 16:04:00 #140
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_43510613
Easy, the answer is... populariteit, oftewel het veelvuldig gebruikte 'kliekjes'. Logisch, verklaarbaar, maar niet altijd even "open en eerlijk" inderdaad.
pi_43510623
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:02 schreef easy-going het volgende:

Waarom is iedereen bang om een kritische noot aan moussy te posten, maar dan wel een "makkelijk" slachtoffer pakken?
-inkopper- Omdat iedereen die 'liefste OUD user award' wil winnen natuurlijk!
  † In Memoriam † maandag 13 november 2006 @ 16:04:42 #142
81992 Githa
pi_43510639
Ik vind die anti- awards ook helemaal niks, heb hem dan ook niet ingevuld....neej, ik vind dat het geen doel heeft.
Wel zou ik het beter vinden als men, Xanthe in dit geval, er gewoon in het topic persoonlijk op had aangesproken dat ze weinig reageerd op andere en dat men dat prettiger vindt, dat hoeft helemaal niet zo beschuldigend en belastend te zijn.
Nu moet ik er ook bij zeggen dat zo'n nominatie natuurlijk wel meer uitnodigd om iets te noemen wat je stoort, maar goed dat kan dus ook anders.
  maandag 13 november 2006 @ 16:06:07 #143
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_43510688
Ik had bij Djeez of bij wie dan ook hetzelfde gereageerd, namelijk met een smile van verbazing. Verbazing over dat iemand zoiets doet én er dan ook nog een foto van maakt. Dat zou namelijk niet bij me opkomen. Er een hele rel over beginnen zou ik in elk geval niet doen, omdat ik wel weet dat het 'voor de foto is'.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_43510720
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:03 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik kan je met de hand op mijn hart zeggen dat de boel hier gecodeerd opgeslagen wordt op de server dus dat het niet zomaar te lezen is voor (F)A's...
Andere software op andere sites is wellicht anders, maar ik geloof dat het hier wel goed zit.

En dan nog... echte staatsgeheimen bel ik wel door via de telefoon.
Het is inderdaad andere software die daar gebruikt wordt Maar toch.. he.. Je snapt me wel
Ach misschien heb ik wel niet zulke goede ervaringen met Fok admins, kan ook
  † In Memoriam † maandag 13 november 2006 @ 16:07:38 #145
81992 Githa
pi_43510735
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:02 schreef easy-going het volgende:

[..]

Jij formuleert het als 'bang' en ik probeer me te bedenken wat ik er mee wil bereiken en wat die persoon er dan mee kan.

[ Bericht 16% gewijzigd door Githa op 13-11-2006 16:14:51 ]
  maandag 13 november 2006 @ 16:08:19 #146
151115 Phluphy.
Lief vriendje...
pi_43510750
Er is geloof ik wel een keer een dergelijke opmerking gemaakt, in de richting van Xanthe. Ik weet het niet meer precies, maar er kwamen zowel verontwaardigde reacties als ook zwijgende instemmingen. Ik geloof dat Xanthe zelf het niet echt begrepen heeft, gezien haar nominatie denk ik van niet (want die opmerking is al een paar jaar geleden gemaakt).
Dus het doel is niet bereikt. Sommige mensen zijn wie ze zijn, onverbeterlijk?
  maandag 13 november 2006 @ 16:09:19 #147
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_43510786
Hoezo is het nu weer een beschuldiging, het is gewoon mijn mening die ik heb uitgesproken.
Zo zie ik haar, zij is mijn anti-award net zoals de rest van de awards mijn mening is.
Misschien doet ze er wat mee en anders pech.

Net zoals een anti-award voor Daanbanaan makkelijk is, dat is eigenlijk een issue van het jaar daarvoor.
  Licht Ontvlambaar maandag 13 november 2006 @ 16:09:48 #148
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43510813
Ook dat Phulphy, je kunt iemand aanspreken op zijn/haar gedrag als het je dwarszit, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat diegene er iets mee doet... Helaas...
  maandag 13 november 2006 @ 16:10:03 #149
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_43510821
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:08 schreef Phluphy. het volgende:
Sommige mensen zijn wie ze zijn, onverbeterlijk?
Of 'Sommige mensen zijn wie ze zijn." en dan kan je die persoon ook gewoon zo accepteren of negeren.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 13 november 2006 @ 16:10:23 #150
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_43510838
Hoezo van het jaar daarvoor?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')