En deze was nog voor Spuuglokjequote:Op donderdag 16 november 2006 21:57 schreef Leah het volgende:
Oh, maar dan krijg je er van mij ook nog 1. Voor meer redenen dan "slechts" de grappige user nominatie
.
[afbeelding]
Hij' s leuk hè?quote:
Dat heb je dan weer wél goed!quote:Op donderdag 16 november 2006 22:14 schreef melonovy het volgende:
Ik was idd in de veronderstelling dat het hier om ging:
[afbeelding]
Op mijn stem hoef je niet te wachten. Zit in te weinig kliekjes.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:05 schreef melonovy het volgende:
Nog een hele week bedenktijd hoor, maar ik mis nog wel een paar OUDusers ...
Inmiddels genoeg bedenktijd gehad. Ik heb gestemd.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:05 schreef melonovy het volgende:
Ja meteen even een oproep voor de mensen die nog moeten stemmen:
laat uw mening horen en breng uw stem uit!
Nog een hele week bedenktijd hoor, maar ik mis nog wel een paar OUDusers ...
Eensch!quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:48 schreef phluphy het volgende:
Het is een ontzettend aardige knul, echt niets mis mee.![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:23 schreef Troel het volgende:
OUD- anti award Die gaat naar iemand die juist NIET iets gepresteerd heeft Leah
Ik vind het een hele prestatiequote:Op vrijdag 17 november 2006 20:22 schreef snoopy het volgende:![]()
die Leah! Terwijl je toch een nieuw topic hebt geopend. Noem dat maar niets
Dit is ook weer zo een onderwerp waarover iedereen maar zwijgt ipv het eruitgooit wat men denktquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eensch!Ik heb hem 2x meegemaakt op meetings en het is gewoon een aardige jonge vent waar je heel gezellig mee kan kletsen!
quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:33 schreef bixister het volgende:
ja die heb ik zojuist geselecteerd voor een award.het ging om het toevoegen van een flinke scheut likeur aan het flesje van kim omdat ze niet zo goed kon slapen.
Helemaal nergens.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:28 schreef bixister het volgende:
waar hebben we 't helemaal over?!
Ik vind dat dus ook zeer zeker geen blooperquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:34 schreef moussy het volgende:
[..]
dat ga ik niet eens nomineren als blooper
Juist omdat hji het hele jaar niet is geweest, begreep ik niet waarom er (ik dacht in deel 1 van dit topic ) toch nog lacherig om gedaan werd.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:28 schreef bixister het volgende:
en terecht, ik vind 't een onderwerp waar al wel genoeg over gezegd is. je moet je in 't leven wel vaker inhouden, dat hoort nou eenmaal bij elkaar een beetje netjes behandelen. bovendien is ie hier dit jaar nauwelijks geweest, waar hebben we 't helemaal over?!
o verrek ja je hebt gelijkquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:53 schreef phluphy het volgende:
reactie op het bankje, ik denk dat je verdwaald was.
vertel!quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:54 schreef lady-wrb het volgende:
en wat daniman betreft ben ik het helemaal met phluphy eens.
t is gewoon een aardige jongen. ik "ken" beroerdere users.
Ja vertel, gooi het er maar uitquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:01 schreef lady-wrb het volgende:
neuh. vind ik niet zo nodig. tis allemaal zo tweedimensionaal. een druk op de knop en t is weer weg.
of wil je weten hoe ik over jou denk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |