wel ff oplette hequote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:16 schreef gronk het volgende:
Stem pnvd en 't is legaal om op 11-jarige sloeries te geilen
Opeens heb je het......je word pedo.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:14 schreef Herald het volgende:
Weet je waar ik nogal van baal?![]()
Dat die kinderen van tegenwoordig al zo snel een voorgeveltje krijgen*. Vroeger waren er op de basisschool enzo nooit van dei kinderen die hele lekkere dingen daar hadden.
Maar ik bedoel dus de kinderen van nu die al aan de behaatjes zijn, en dan schouderloze topjes dragen zodat je die bandjes al kan zien!!!!!!
Ik voel me zo vies als ik dan even naar die 11jarige sloeries kijk
bah bah bah
Whehe.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:14 schreef Herald het volgende:
Chriz2k topic
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:42 schreef gronk het volgende:
Da's toch geheel in lijn met de gemiddelde fok!ker die bij de eerste de beste schaamhaar brult om een scheermes?
das toch net beter, of niet?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:36 schreef Lucille het volgende:
Wel een voorgeveltje, maar nog geen schaamhaar. Wat vind je daar van Herald?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:46 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
das toch net beter, of niet?
helaas, helaas... en nog vervelender dat die (vind ik echt) foute pnvd bijna een punt heeft...
idd, t zou beter zijn als iedereen er uit zou zien als zijn geestelijke leeftijdquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het lichaam verandert wel maar de geest niet...
En wat vind je vriendin er van dat jij naar 14 jarige kijkt? Word ze jaloers ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:55 schreef Molluck het volgende:
Ik ging van de week zwemmen en het viel mij ook op dat er meisjes van amper 14 echt al tieten als een volwassen zeug hebben...
Gewoon consequent zijn en vermijden dat er situaties ontstaan met dergelijke spanningenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:59 schreef DropjesLover het volgende:
tss het lijkt hier wel een pedo-topic te worden, terwijl WIJ er niets aan kunnen doen dat we van borsten houden...
moet je nagaan wat het is als je verleidt wordt door zo'n 14/15 jarig br33z4h sletje dat met je wil neuqen, terwijl ze al zo "gevormd" is dat je echt niet ziet hou oud ze is (en dus met dr gaat).
of nog erger, zij wil mega graag, jij ziet dat ze 14 ofzo is, zegt nee, zij wordt boos en gaat iedereen lopen vertellen dat je haar probeerde aan te randen enzo. hoe red je je in godsnaam uit zo'n situatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |