Taxi?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:00 schreef Flyga het volgende:
Maar ik bedoel dus de kinderen die choco prince koekjes mee kregen en liga's met chocolade erin en lekkere taxi!!!!!!
Geld mee op de basisschool?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:01 schreef A_L_N_F het volgende:
wij hadden thuis dozen staan met pakjes drinken (mochten we zelf uitzoeken) en gevulde koeken.
heerlijk.
en dan altijd nog geld mee om wat lekkers te kunnen kopen
Woonde je hier?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:08 schreef Foo_niks het volgende:
De laatste week van de maand was er nooit geld voor ontbijt of lunchpakket
En die kinderen zijn nu allemaal moddervette volwassen geworden terwijl jij een goddelijk lichaam hebt?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:00 schreef Flyga het volgende:
Maar ik bedoel dus de kinderen die choco prince koekjes mee kregen en liga's met chocolade erin en lekkere taxi!!!!!!
ham+pasta op 1 boterhamquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:10 schreef Mad-ass het volgende:
hmmm.... ik kreeg brood met chocopasta en ham erop.
Als ik er nu aan denk moet ik echt kotsen.![]()
Ik smeerde mijn eigen brood, wist ik tenminste wat ik mee kreegquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:24 schreef El_Rolando het volgende:
Bij mij zaten ook heel wat verwende nesten met uitpuilende broodbakken.
Lekker juist, huillie.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wij moesten ons maar redden met die keiharde fruitkoeken, die gortdroge dingen met van die ribbels erop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |