abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43877086
En laten we vooral het hele award gedoe niet te serieus nemen.
Of in ieder geval ik neem het niet serieus. Het is vooral leukig enzo.
Toch
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 25 november 2006 @ 13:27:38 #152
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_43877088
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 10:06 schreef Jelief het volgende:
Eenduidigheid over de manier waarop je de lay-out van je stemmen doet. Voor het overzicht heb ik de namen vet gedaan en de opmerkingen schuin. Het lijkt mij voor de tellers handig als het een soort standaard lijstje wordt. Zoiets:
award1: naam
award2:naampje
opmerkingen over het waarom zouden geplaats kunnen worden in de sc..
Zeker als je de lay-out alin de op plaats hoeft men alleen maar de naam in te vullen, makkelijk en overzichtelijk.
Ik vind het juist leuk om meteen te lezen waarom iemand voor diegene stemt, en niet te hoeven opzoeken in een ander topic. De naam vetgedrukt is wel handig voor het stemmen tellen idd.

Verder vind ik mooiste baby/dreumes/peuter/kleuter/puber ook wel heel leuk en mooiste geboortekaartje vind ik ook een goeie!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_43877115
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:27 schreef jessie het volgende:
En laten we vooral het hele award gedoe niet te serieus nemen.
Of in ieder geval ik neem het niet serieus. Het is vooral leukig enzo.
Toch
Ja! Voor de leuk, voor de gezelligheid!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † zaterdag 25 november 2006 @ 13:30:17 #154
81992 Githa
pi_43877136
Niet serieus ? ik wilde een mogelijke nominaties nog wel op mijn cv plaatsen
pi_43877160
Oja, Jelief dat is idd een goed idee voor de volgende keer, de namen dik maken dat telt erg prettig. Ook als je op een bepaalde award niet wil stemmen, dan mag je 'm open laten, telt namelijk ook lekkerder.
Motivatie erbij is leuker in het stemtopic zelf vind ik
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_43877171
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:30 schreef Githa het volgende:
Niet serieus ? ik wilde een mogelijke nominaties nog wel op mijn cv plaatsen
ja, je mag er ook heus trots op zijn hoor!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_43877180
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:25 schreef melonovy het volgende:

[..]

Ja he?
Ja!
Eeuwig vijfentwintig
  zaterdag 25 november 2006 @ 13:39:03 #158
110645 Sirre
Nobody but me
pi_43877310
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 11:26 schreef lcicle het volgende:

[..]

Vind ik ook Het is nooit 1 persoon die een topic maakt, alle users die erin reageren maken het 'indrukwekkend'.

Misschien een idee voor volgende keer.. Je kunt geen zichtbare award geven aan een topic, dus is dat onderdeel eigenlijk overbodig.Ik meen dat er vorig jaar een onderdeel was 'beste topicstarter' oid, dat is misschien een betere benaming
Ben ik niet met je eens hoor. Ondanks dat je er geen icon aan kan hangen kan je toch nog wel bepalen wat het meest memorabele topic van een jaar was?
Zijn awards daar niet voor? Om dat soort dingen te bepalen?
In de algemene FOK awards kan je ook voor leukste forum, leukste FOK subsite kiezen etc. etc.

Ik zou het zondevinden als die categorie eruit zou gaan. Het zijn voor mij in ieder geval dat soort dingen die een awards-ronde interessant maken, dat je nog eens terug gaat kijken naar wat er nou allemaal gebeurd is in een jaar.
The only way to be
pi_43878063
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:39 schreef Sirre het volgende:
Ben ik niet met je eens hoor.
Ik zou het zondevinden als die categorie eruit zou gaan. Het zijn voor mij in ieder geval dat soort dingen die een awards-ronde interessant maken, dat je nog eens terug gaat kijken naar wat er nou allemaal gebeurd is in een jaar.
Daarom stel ik een andere benaming voor.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  zaterdag 25 november 2006 @ 14:23:08 #160
110645 Sirre
Nobody but me
pi_43878125
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:19 schreef lcicle het volgende:

[..]

Daarom stel ik een andere benaming voor.
Maar beste topicstarter is in mijn ogen iets anders dan meest memorabele topic.

Er zijn plenty users die de leukste topics openen maar dat zegt nog niet iets over het meest memorabele topic. Of begrijp ik je anders verkeerd?
The only way to be
pi_43878241
Ik denk het wel.
pi_43878244
het gaat toch niet om die icoontjes, icicle?
pi_43878305
en verder vind ik 't ook allemaal wel erg strak / star worden. kom op, het is voor de leuk, toch niet alles hoeft in regeltjes gevat te worden?
pi_43878484
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:28 schreef bixister het volgende:
het gaat toch niet om die icoontjes, icicle?
Nee, het gaat om de gezelligheid en het ophalen van herinneringen van leuke (of memorabele) topics, mooie buiken, lieve users, bloopers

Maar als er hier ineens iemand binnen komt vallen die op mijn berichten reageert (niet alleen in dit topic) en daardoor dingen verkeerd gelezen worden, dan wordt het wel wat star inderdaad.

Smirre, als je je aan me stoort staat er gewoon een msn adres in mijn profiel waar je je gal kunt spuien, of zeg hier even duidelijk wat je dwars zit.
pi_43878550
het is sirre, niet smirre . en ik vond dat hij/zij een heel goed punt had eigenlijk. meest memorabele topic is een mooie categorie, en die hoeft niet alleen maar te vervallen omdat niemand zichtbaar met die award in z'n icoontje kan lopen.
pi_43878984
Het is andere benaming, niet vervallen

Het was toch voor de leuk zei je?
pi_43879259
flauw hoor.

de naam is toch prima zo? die andere benaming is m.i. ook een prima (nieuwe) categorie overigens, maar gaat over iets heel anders.
  zaterdag 25 november 2006 @ 15:15:04 #168
110645 Sirre
Nobody but me
pi_43879268
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:42 schreef lcicle het volgende:

[..]

Nee, het gaat om de gezelligheid en het ophalen van herinneringen van leuke (of memorabele) topics, mooie buiken, lieve users, bloopers

Maar als er hier ineens iemand binnen komt vallen die op mijn berichten reageert (niet alleen in dit topic) en daardoor dingen verkeerd gelezen worden, dan wordt het wel wat star inderdaad.

Smirre, als je je aan me stoort staat er gewoon een msn adres in mijn profiel waar je je gal kunt spuien, of zeg hier even duidelijk wat je dwars zit.

Sorry, ik stoor me helemaal niet aan je. Dat lijkt nu mss door dit topic en dat andere. Ik heb getwijfeld of ik dat nog even extra in een sub zou vermelden maar dat leek me overbodig.

Ik was het niet eens met jouw suggestie dat 'het meest memorabele topic' overbodig zou zijn en vervangen zou kunnen worden door 'leukste topicstarter' ben even de precieze bewoording kwijt. Dat mag toch gewoon gezegd worden? Ik heb je nergens proberen aan te vallen.
The only way to be
pi_43879866
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:22 schreef Leah het volgende:
En verder sluit ik me bij Reese aan . Ik vind het ook op zijn zachts gezegd een beetje raar dat regeltjes pas uchtuch dagen na dato nog bijgesteld kunnen worden.
* Spekkiemonster ook aansluit
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_43880285
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 15:15 schreef Sirre het volgende:

[..]

Sorry, ik stoor me helemaal niet aan je. Dat lijkt nu mss door dit topic en dat andere. Ik heb getwijfeld of ik dat nog even extra in een sub zou vermelden maar dat leek me overbodig.

Ik was het niet eens met jouw suggestie dat 'het meest memorabele topic' overbodig zou zijn en vervangen zou kunnen worden door 'leukste topicstarter' ben even de precieze bewoording kwijt. Dat mag toch gewoon gezegd worden? Ik heb je nergens proberen aan te vallen.
Natuurlijk mag je dat zeggen! Ik ben niet de enige die hier een idee mag ventileren.

Zoals ik ook in het andere topic zei: Ik voelde me aangevallen omdat je nauwelijks post en nu juist 2 berichten van mij eruit pikte om tegenin te gaan.
Maar ook hier mijn excuses, en een bergje zand erover

Kan ik het nog goed maken met een nominering?
pi_43881863
voor de leuk! Leuk! LEUK! LEUK LEUK!!!!!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_43882205
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:56 schreef Jelief het volgende:

[..]

ik weet hoe het voelt.. dankzij Owlet
Ik was het al helemaal vergeten en was blij verrast toen ik in je kliekje stond
pi_43882261
Oei, ik heb zelf voor Fons zijne site gestemd. Maar ik vind het echt wel de leukste.
En idd, niet alles zo serieus nemen.
pi_43882626
Ik neem weinig serieus wat betreft die awards. Het is volkomen persoonlijk en ook weer niet. Je ziet namelijk vaak dezelfde mensen voorbij komen in het stemtopic. Heeft iemand op die gestemd, stemmen de volgende drie er ook vaak op. niet altijd, wel vaak
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 25 november 2006 @ 17:38:14 #175
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43882682
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:36 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik neem weinig serieus wat betreft die awards. Het is volkomen persoonlijk en ook weer niet. Je ziet namelijk vaak dezelfde mensen voorbij komen in het stemtopic. Heeft iemand op die gestemd, stemmen de volgende drie er ook vaak op. niet altijd, wel vaak
Heel goed, PV, dat je een disclaimer neerzet (of hoe het dan ook heet), voordat er weer 10 mensen over je heen vallen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')