Ik vind het juist leuk om meteen te lezen waarom iemand voor diegene stemt, en niet te hoeven opzoeken in een ander topic. De naam vetgedrukt is wel handig voor het stemmen tellen idd.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:06 schreef Jelief het volgende:
Eenduidigheid over de manier waarop je de lay-out van je stemmen doet. Voor het overzicht heb ik de namen vet gedaan en de opmerkingen schuin. Het lijkt mij voor de tellers handig als het een soort standaard lijstje wordt. Zoiets:
award1: naam
award2:naampje
opmerkingen over het waarom zouden geplaats kunnen worden in de sc..
Zeker als je de lay-out alin de op plaats hoeft men alleen maar de naam in te vullen, makkelijk en overzichtelijk.
Ja! Voor de leuk, voor de gezelligheid!quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:27 schreef jessie het volgende:
En laten we vooral het hele award gedoe niet te serieus nemen.
Of in ieder geval ik neem het niet serieus. Het is vooral leukig enzo.
Toch
ja, je mag er ook heus trots op zijn hoor!quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:30 schreef Githa het volgende:
Niet serieus ?ik wilde een mogelijke nominaties nog wel op mijn cv plaatsen
![]()
Ben ik niet met je eens hoor. Ondanks dat je er geen icon aan kan hangen kan je toch nog wel bepalen wat het meest memorabele topic van een jaar was?quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:26 schreef lcicle het volgende:
[..]
Vind ik ookHet is nooit 1 persoon die een topic maakt, alle users die erin reageren maken het 'indrukwekkend'.
Misschien een idee voor volgende keer.. Je kunt geen zichtbare award geven aan een topic, dus is dat onderdeel eigenlijk overbodig.Ik meen dat er vorig jaar een onderdeel was 'beste topicstarter' oid, dat is misschien een betere benaming
Daarom stel ik een andere benaming voor.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:39 schreef Sirre het volgende:
Ben ik niet met je eens hoor.
Ik zou het zondevinden als die categorie eruit zou gaan. Het zijn voor mij in ieder geval dat soort dingen die een awards-ronde interessant maken, dat je nog eens terug gaat kijken naar wat er nou allemaal gebeurd is in een jaar.
Maar beste topicstarter is in mijn ogen iets anders dan meest memorabele topic.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:19 schreef lcicle het volgende:
[..]
Daarom stel ik een andere benaming voor.
Nee, het gaat om de gezelligheid en het ophalen van herinneringen van leuke (of memorabele) topics, mooie buiken, lieve users, bloopersquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:28 schreef bixister het volgende:
het gaat toch niet om die icoontjes, icicle?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:42 schreef lcicle het volgende:
[..]
Nee, het gaat om de gezelligheid en het ophalen van herinneringen van leuke (of memorabele) topics, mooie buiken, lieve users, bloopers
Maar als er hier ineens iemand binnen komt vallen die op mijn berichten reageert (niet alleen in dit topic) en daardoor dingen verkeerd gelezen worden, dan wordt het wel wat star inderdaad.
Smirre, als je je aan me stoort staat er gewoon een msn adres in mijn profiel waar je je gal kunt spuien, of zeg hier even duidelijk wat je dwars zit.
* Spekkiemonster ook aansluitquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:22 schreef Leah het volgende:
En verder sluit ik me bij Reese aan. Ik vind het ook op zijn zachts gezegd een beetje raar dat regeltjes pas uchtuch dagen na dato nog bijgesteld kunnen worden.
Natuurlijk mag je dat zeggen!quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:15 schreef Sirre het volgende:
[..]
Sorry, ik stoor me helemaal niet aan je. Dat lijkt nu mss door dit topic en dat andere. Ik heb getwijfeld of ik dat nog even extra in een sub zou vermelden maar dat leek me overbodig.
Ik was het niet eens met jouw suggestie dat 'het meest memorabele topic' overbodig zou zijn en vervangen zou kunnen worden door 'leukste topicstarter' ben even de precieze bewoording kwijt. Dat mag toch gewoon gezegd worden? Ik heb je nergens proberen aan te vallen.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:56 schreef Jelief het volgende:
[..]
ik weet hoe het voelt.. dankzij Owlet![]()
Heel goed, PV, dat je een disclaimer neerzet (of hoe het dan ook heet), voordat er weer 10 mensen over je heen vallen!quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:36 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik neem weinig serieus wat betreft die awards. Het is volkomen persoonlijk en ook weer niet. Je ziet namelijk vaak dezelfde mensen voorbij komen in het stemtopic. Heeft iemand op die gestemd, stemmen de volgende drie er ook vaak op. niet altijd, wel vaak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |