Inkoppertjequote:Op vrijdag 24 november 2006 03:24 schreef StefanP het volgende:
Jullie chargeren net zo hard tegen rechts. Iedereen die geen zin heeft om in een semicommunistische samenleving met een megalomane overheid te wonen, die is een asociale egoist. En als hij toevallig ook nog eens in de VS woont, nou dat is toch een schop voor open doel?!
quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:12 schreef Die4iT het volgende:
mja ondertusse op stage zon kleine 24 van die eiren gegeten met collega,niet op 1 dag maar over een tijdje:)
wat het n u is ik herken Kindersurpise van de grappige puzzel dingetjes die je in elkaar moest zette . maar nee na 24 eiren allen poppetjes!!!!
zijn die freakin puzzel bouwwerkjes er wel nog?
Is dat de voorloper van een kippenren, eiren?quote:
Een 1-tje of een eendje?quote:....dit is een lelijk eentje, en jij rijd daar met je leasebak of tweedehands Opel Omega dwars doorheen.
Dit moest ik wel even twee keer lezen voor ik er sowieso in herkende.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:04 schreef Raski het volgende:
SP moet je zo i zo niet serieus nemen met de niet haalbare standpunten op het gebied van salarissen.
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:32 schreef Dovenwereld het volgende:
Dit aardappalen heeft twee wgen: kweek je aardappelen tot meerdere nieuwe aardappalen of eet gekookte aardappelen op.!
Wat mij fascineert, is dat deze user doof is.quote:
Betreffende user is wel overtuigd van deze Wilbers:quote:Op donderdag 23 november 2006 12:14 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Leuk, die nieuwe partij met Geert Wilbers....
quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:37 schreef JohnDope het volgende:
...Wilbers komt er maar in...
quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:46 schreef JohnDope het volgende:
...voor die Wilbers, ...
quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:12 schreef JohnDope het volgende:
...Laat ze Wilbers maar lekker ... ...zeker dat Wilbers over 4 jaar minimaal 2 keer zo groot is...
Het is een grapje..quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:46 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Betreffende user is wel overtuigd van deze Wilbers:
[..]
[..]
[..]
Gelukkig stelde ik niet dat het grappig was..quote:
Kort en bondigquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:35 schreef Parajeweet het volgende:
heb een keer kortbondige affaire gehad met een vrouw van 40 (toen ik 22 was) en nu net affaire met vrouw van 30 achter de rug die nu 2 maand aanhoud en hebben het erover om een relatie te bginnen, niks mis mee toch?
P.S. Affaires voor hun, ik was vrijgezel
quote:
Gezien het nieuwsbericht moet dit wel ovoorstelbaar zijn...quote:Op vrijdag 24 november 2006 @ 14:05 schreef Kr4nKz1n het volgende:
Het is echt onvoorspelbaar hoeveel er ge-eist wordt. Dit kunnen ze nooit betalen.
Onvoorstelbaar, hoe onvoorspelbaar originele typefouten kunnen zijnquote:Op zaterdag 25 november 2006 06:16 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Gezien het nieuwsbericht moet dit wel ovoorstelbaar zijn...
Hij wil zichzelf een boete geven?quote:Op zaterdag 25 november 2006 @ 10:26 schreef sould3mon het volgende:
het is nog vroeg maar dome posts moeten ook beboet worden.
hij reed er helemaal niet laat staan dat zijn wagen kan zijn geflitst is dat is zijn argument namelijk hij rijd 70km/u tops , plus denk dat deze mijnheer een iets hogere inteligentie bevat dan met een wagen uit 1930 op de snelweg te gaan, maarja zover dacht jij zeker niet
Uit een andere reactie op hetzelfde nieuwsbericht:quote:
Wat een paar leestekens en een spelfoutje minder al niet kunnen doen...quote:Op zaterdag 25 november 2006 @ 10:25 schreef Bow het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat dat zo iks, ik zeg zou
Deze user heeft zich idd verspeldquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Stefan op Mark Rutte VVD. Wel te verspellen natuurlijk. Ze hebben nog iemand gevraagd maar die weet ik niet meer.
quote:Op zondag 26 november 2006 @ 11:29 schreef Gneis het volgende:
ik vint het ook wel stom vam die belge dat hun dat doen autoreiden met alchol op wamnt dat is best wel gervaarlijk want als wanneer hun je op paken dan moet je een boette betalen!!
maar hun staan er ook voor bekend dat hun dom zijn dus
In elk geval wel consequentquote:Op maandag 27 november 2006 07:20 schreef optifree het volgende:
Het klinkt een beetje als de goedkope oplossing voor arbortus...alleen dan nu met testperiode om te kijken of je het kind ook werkelijk wil......
Laat ze dus gewoon arbortus plegen...
In de categorie 'Je Kunt Het Beste Eerst Engels Leren Voordat Je het Gebruikt'.quote:
Dat gaat over MIJN zoon jaquote:Op maandag 27 november 2006 17:28 schreef YPPY het volgende:
Christan is nog steeds zo'n leuk bijdand jochie.En prima opgevoed Rewimo.
Wat voor dellen?quote:Op maandag 27 november 2006 18:58 schreef -Angelus- het volgende:
Wel er mag weer geconstateerd worden dat de Fokkertjes niet graag rodellen over hun werk. Weer een tegenvaller.
quote:Op maandag 27 november 2006 20:17 schreef RAVW het volgende:
Ik heb even een vraagje?
Heb voor kort een relatie gehad met een leuk vrouwtje.
Maar ik kwam er helaas al snel achter dat ze niet echt stabiel was in haar omgang.
We hebben een zeer goede relatie gehad (5 maanden) maar ik begon in eens mijn twijvels te krijgen.
Omdat ze steeds meer via internet met andere mannen zat te praten en mij steeds meer links liet liggen.
Hier op heb ik haar eens na getrokken via logs en chats die ze met die mannen deed.
het scheint dus al zo te zijn dat ze 2 maanden vordat het uit was al met 1 bepaald iemand zat te praten.
(stukje tekst verwijderd met alleen saaie d/t/dt-fouten)
Een van die vriendinnen heeft haar aan gesproken en gezegt hoe zij er over dacht.
(stukje tekst verwijderd met alleen saaie d/t/dt-fouten en nog meer spatie-problematiek)
Ze loop dus nu ook te drijgen .
Oh wacht, nog een leuke d/t/dt-fout dan![]()
PS:
ik reageerd niet op haar mails of schrijven.
Ik dacht eerst dat het een typefout was. Nee dus.quote:Op maandag 27 november 2006 20:22 schreef ThinkTank het volgende:
Valsalva maneuver heeft een gelijkaardige uitwerking.
En als je iemand die in bad zit een flinke ruk aan de voeten geeft zodat hij met z'n hoofd onder water verdwijnt dan kan hij onmiddelijk bewusteloos raken door een gelijkaardig mechanisme. (bekende engelse moordzaak)
Gelijkaardig is volgens mij hetzelfde als gelijksoortig. Niks mis mee dus.quote:Op maandag 27 november 2006 20:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht eerst dat het een typefout was. Nee dus.
Eerst doet ie het goedquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:20 schreef Foo_niks het volgende:
Schilderen ferfen met een platte beits?kwast![]()
Moedeloos word je ervan![]()
(trekt de fles wodka maar weer uit de kast)
Oeps, mijn fout danquote:Op maandag 27 november 2006 20:30 schreef Rewimo het volgende:
Gelijkaardig is volgens mij hetzelfde als gelijksoortig. Niks mis mee dus.
Volgens Van Dale is het wel Belgisch-Nederlands en verouderd.quote:
Bron van vreugde deze userquote:Op maandag 27 november 2006 20:48 schreef RAVW het volgende:
JA ze wonen al samen.
En daarbij heeft hij ook contakt met mij gezocht en gedrijgt.
Hier van heb ik het bewijs liggen.
dat zij vanaf haar pc mijn msn heb opgestart met mijn wachtwoord.
Ik zelf heb geen passwoorden van haar, dus ik kan norgen bij komen zonder haar toestemming maar de text bestanden die ik op mijn pc heb staan via msn zijn openbaar.
Baal je er ook zo van dat 'kado' sinds 1995 niet meer mag? Smokkel het gewoon langzaam terug in de taal!quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:10 schreef punkgirl het volgende:
ging ik een cado kopen.
"Wat maakt het nou uit dat ik geen hoofdletters en leestekens gebruik? Je begrijpt toch wat ik bedoel!?"quote:Op maandag 27 november 2006 20:44 schreef Jimbo het volgende:
leuk idee , msnen die vragenlijsten willen invullen pm me maar ik maakt wel ff iets ofzo
O, dus dat ramen in de ochtend zo nat zijn komt omdat ze de hele nacht hebben gehuild.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:31 schreef outcast_within het volgende:
De ramen in mijn slaapkamer zijn bijna van top tot teen aangeslagen.
Zal wel een Brabander zijn... mijn vriend zegt dat ook altijd.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:51 schreef broer het volgende:
[..]
O, dus dat ramen in de ochtend zo nat zijn komt omdat ze de hele nacht hebben gehuild. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:28 schreef knowall het volgende:
Wat een baandoorbrekend idee....
Is dat fout dan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:54 schreef Rewimo het volgende:
Zo hoorde ik mijn Brabantse schoonzus zeggen: het staat te regenen![]()
Ja, de zon staat aan de hemel, dus kun je ook wel zeggen dat de zon staat te schijnen. Maar het staat te regenen?! Lijkt mij fout.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:46 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Is dat fout dan?![]()
Het staat te regenen.
De zon staat te schijnen.
ik zie ook niet wat er fout is aan het staat te regenen? het staat te spoelen! Het staat te gieten! Allemaal dingen die voo rmij heel natuurlijk klinken....quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, de zon staat aan de hemel, dus kun je ook wel zeggen dat de zon staat te schijnen. Maar het staat te regenen?! Lijkt mij fout.
'Fout' is wel erg hard geformuleerd, maar het is in elk geval geen standaardtaal.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:52 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik zie ook niet wat er fout is aan het staat te regenen? het staat te spoelen! Het staat te gieten! Allemaal dingen die voo rmij heel natuurlijk klinken....
Maar dat leer je toch vanzelf? Ik kom uit de randstad, maar versta mijn schoonouders (Brabanders, regio Eindhoven) zelfs als ze behoorlijk plat praten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:00 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb ook pasgeleden ontdekt dat mijn man stil is wanneer we bij mijn familie op bezoek gaan, niet omdat hij niks te zeggen heeft, maar omdat hij simpelweg niets kan verstaan. Hij is nb in een dorp 20 kilometer verderop geboren - maar ja, er ligt wél een rivier tussen.
En ik stond zo te kijken vanquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb wel aan wat uitdrukkingen moeten wennen, zoals "aanrijden"... in het begin schrok ik van een zin als: "Ik ben vanmorgen om 10 uur aangereden".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |