Paranoid!quote:Op maandag 27 november 2006 20:17 schreef RAVW het volgende:
We hebben een zeer goede relatie gehad (5 maanden) maar ik begon in eens mijn twijvels te krijgen.
Omdat ze steeds meer via internet met andere mannen zat te praten en mij steeds meer links liet liggen.
Hier op heb ik haar eens na getrokken via logs en chats die ze met die mannen deed.
het scheint dus al zo te zijn dat ze 2 maanden vordat het uit was al met 1 bepaald iemand zat te praten.
Ik loop haar al te negeren.quote:Op maandag 27 november 2006 20:30 schreef SlaadjeBla het volgende:
Zij wil aandacht en jij geeft het haar.
Gewoon negeren en het houdt vanzelf op.
Nee het waren vriendinnen van mijn kant die zij niet kon.quote:Op maandag 27 november 2006 20:35 schreef Xennia het volgende:
Zij is niet helemaal fris, maar jij ook niet. Haar op internet natrekken en verhaal gaan halen bij haar vriendinnen. Ik zou het niet pikken.
Ik kan me overigens niet voorstellen dat jullie relatie 5 maanden lang wel heel goed is geweest
Hoe komt ze eigenlijk zo rijk?
wantrouwen noem ik het eerder.quote:
Hoe haalt een van die vriendinnen het dan in haar hoofd jouw ex daarop aan te spreken? Ze kent dat mens niet eens.quote:Op maandag 27 november 2006 20:38 schreef RAVW het volgende:
[..]
Nee het waren vriendinnen van mijn kant die zij niet kon.
Dat bedoel ik ook, inbreuk op privacy. En wat is nou het bewijs dat ze daadwerkelijk is vreemdgegaan?quote:En ik liep haar niet natetrekken via internet maar via MSN LOG op mijn pc en berichten die zij hier had geschreven.
Ik denk dat je gewoon zo jaloers als een deur bent(was)!quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 20:29 schreef j0rrit het volgende:
Dumpen en een LOI cursus Nederlands volgen!
JA ze wonen al samen.quote:Op maandag 27 november 2006 20:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe haalt een van die vriendinnen het dan in haar hoofd jouw ex daarop aan te spreken? Ze kent dat mens niet eens.
[..]
Dat bedoel ik ook, inbreuk op privacy. En wat is nou het bewijs dat ze daadwerkelijk is vreemdgegaan?
Wat stond er dan in die gesprekken, hebben ze elkaar ontmoet?
Ze heeft ook toe gegeven dat ze een andere heeft.quote:Op maandag 27 november 2006 20:56 schreef gekke_sandra het volgende:
Als het is hoe jij het zegt is dat van dat geld niet fair. Maarre, ben jij vreemdgegaan?
Als je geen bewijs hebt dat zij vreemdgegaan is, of heb je dat wel naast die chats? (wat zijn chats nou? snap dat het niet leuk is..) Stel nou dat ze niet vreemdgegaan is, dan ben jij de lul in het verhaal.![]()
Nee dat was een andere waar ik nu nog wel contakt mee heb.....quote:Op maandag 27 november 2006 21:16 schreef Foo_niks het volgende:
No offense maar was je er in januari al niet uitgetrapt?
beschuldigd van vreemd gaan? wat nu heb je je voor de tweede keer zwaar in de maling laten nemen?
nee daar doet ze niet aan.quote:Op maandag 27 november 2006 21:14 schreef Quara het volgende:
Doen ze tegenwoordig niet meer aan telefoneren?
Ik denk dat het gewon een samenloop van omstandigheden is.quote:Op maandag 27 november 2006 21:59 schreef Foo_niks het volgende:
Denk dat je bij jezelf te rade moet gaan waarom je weer zo'n lot uit de loterij trekt.
Foute keuze wat vrouwen betreft of jaag je een relatie ten koste van alles achterna .
Terug naar je woonwagenkamp jij! Vort!quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:37 schreef Flashwin het volgende:
omdat je zo makkelijk over je heen laat lopen.
je had die slet een paar klappen in haar gezicht moeten geven
Waarom loopt ze me zwart te maken / wat mankeert haar / waarom loopt ze me lastig te vallen enz.... Mijn advies: vraag het haar zelf want dit zijn vragen waar wij hier niet het juiste antwoord op kunnen geven.quote:Op maandag 27 november 2006 20:17 schreef RAVW het volgende:
Maar mijn vraag is:
Waarom loop zij na 3 maanden nog steeds mij zwart te maken en waarom heeft zij zo drift buien tegen over mij.
Ze loop dus nu ook te drijgen met rechtszaken omdat ze denkt dat ik haar geld verschuldigt ben.
In de relatie heeft ze veel dingen voor me betaald maar nu ze zonder geld zit wil ze in eens alles op gaan eisen om het terug te krijgen.
terwijl ze weet dat ik ook helemaal zonder zit.
...
Wat kan ik hier aan doen?
En wat mankeert haar?
...
Zij was toch diegene die vreemd was gegaan en het uitgemaakt had.
Waarom loop ze dan mij lastig te vallen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |