ze was al lang aan gemeld maar er stond geen foto bij.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:26 schreef Angeles het volgende:
Ik krijg eerlijk gezegd de indruk dat ze toch al van je af wilde en dat ze met die beschuldiging wil voorkomen dat haar iets te verwijten valt over het feit dat het nu uit is.
Als je denkt dat je vriend vreemdgaat en je hebt daar geen bewijzen voor dan lijkt het mij niet een normale reactie dat je je aanmeldt op een datingsite.
Ze lijkt mij gewoon een redelijk laf mens, en ook een beetje dommig.
Ja eens.. volgens mij zocht ze gewoon een reden om het uit te maken..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:26 schreef Angeles het volgende:
Ik krijg eerlijk gezegd de indruk dat ze toch al van je af wilde en dat ze met die beschuldiging wil voorkomen dat haar iets te verwijten valt over het feit dat het nu uit is.
Als je denkt dat je vriend vreemdgaat en je hebt daar geen bewijzen voor dan lijkt het mij niet een normale reactie dat je je aanmeldt op een datingsite.
Ze lijkt mij gewoon een redelijk laf mens, en ook een beetje dommig.
Nee laat maar zo ben ik niet en trouwen dta zou onze vriednschap alleen maar kapot maken op die manier .quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou ja, gewoon je ex een beurt geven dan maar...
Dan is de reden gegrond...ofzo..
Niet dat ik vind dat je haar wél een beurt moet geven of zo, maar wil je dan nog vrienden blijven met haar?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:40 schreef RAVW het volgende:
Nee laat maar zo ben ik niet en trouwen dta zou onze vriednschap alleen maar kapot maken op die manier .
Dus dara zal ik nooit aan beginnen ik ga geen vriendschap weg gooien van 10 jaar en dan alleen maar voor iemand die iets van mij denkt
Slimme henkie. Lees de OP eens.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:43 schreef Angeles het volgende:
[..]
Niet dat ik vind dat je haar wél een beurt moet geven of zo, maar wil je dan nog vrienden blijven met haar?
Omdat je tien jaar vrienden bent? So what! Dat zegt alleen nog maar meer over hoe raar ze met je omgaat, na tien jaar vriendschap zou ze beter moeten weten volgens jouw redenatie, maar het weerhoudt haar er ook niet van om zich zo te gedragen.
DE EX waar ik het hier over heb van 10 jaar is M. en niet die het net uitgemaakt heeft dta is R.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:43 schreef Angeles het volgende:
[..]
Niet dat ik vind dat je haar wél een beurt moet geven of zo, maar wil je dan nog vrienden blijven met haar?
Omdat je tien jaar vrienden bent? So what! Dat zegt alleen nog maar meer over hoe raar ze met je omgaat, na tien jaar vriendschap zou ze beter moeten weten volgens jouw redenatie, maar het weerhoudt haar er ook niet van om zich zo te gedragen.
Sorry, maar heb jij de OP anders gelezen dan ik?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:43 schreef Angeles het volgende:
[..]
Oh ja, bedankt. Ik had de OP trouwens wel gelezen, maar niet echt onthouden dat hij al tien jaar vrienden met die ex was.quote:
Ja ja, ik heb het al gehoord.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sorry, maar heb jij de OP anders gelezen dan ik?
Waarom moet je EEN vriendin die je al 10 jaar hebt wegsturen, alleen maar omdat je vriendin denkt dat je vreemd met haar gaat en vervolgens uitmaakt terwijl dat niet eens zo is.
Nou ja, het was eigenlijk meer een reactie om aan te geven hoe triest je (paar maanden oude) ex eigenlijk wel is... Beetje cynisch bedoeld eigenlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:40 schreef RAVW het volgende:
[..]
Nee laat maar zo ben ik niet en trouwen dta zou onze vriednschap alleen maar kapot maken op die manier .
Dus dara zal ik nooit aan beginnen ik ga geen vriendschap weg gooien van 10 jaar en dan alleen maar voor iemand die iets van mij denkt
Ja en dat heeft ze dus niet in mijn gehad achter af.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:54 schreef Myriam7 het volgende:
Wat ik totaal mis in jullie relatie, is vertrouwen...dat zegt eigenlijk al genoeg..vind ik..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |