abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 januari 2005 @ 15:22:43 #1
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_24670025
Even heel kort
Mijn vriending zat al een week ergens mee alleen wist ik niet wat.
IK dacht zelf dat het om iets met haar kinderen ging dat ze zo afwezig was.

Maar ik kreeg eergisteren een MSN van haar dta ze de volgende dag mijn spullen kwam brengen.
En dat het over is.
Waar ik dus erg van schrok.
Maar ik weet nu ook wat de reden is geweest waarom ze het uit gemaakt heeft.
Ze denk dat ik ben vreemd gegaan of een andere verhouding heeft met een EX van mij.
Deze EX van mij is al 10 jaar een hele goede vriendin van mij en verder niets meer.

Maar een week geleden kreeg ik een sms van mijn ex dat haar pc kapot was of ik er even naar wilde kijken als ik thuis was.

Dus ik netjes terug geschreven (waar mijn vriedin bij zat) en ook zeg zegt wat ik schreef.
maar hier door is ze mij wel gaan wantrouwen en nu denk ze dat ik ook een relatie met haar heb.
DIt is zeker 100% nooit en het kan ook niet mogelijk worden.
Zeker niet met die ex.
Maar mijn vriendin heeft het daar wel op uitgemaakt .
omdat ze me niet vertrouwd.
Terwijl ik haar wel moet vertrouwen als haar EXman bij haar is om de kinderen. (terwijl ik er niet ben.

Dit is toch erg vreemd.
Hier bij komt ok dat ik al gemerkt heb dat ze voor dat ze het uitgemaakt heeft al weer op een bekende Datingsite haar foto had neer gezet en ook al weer internetkontakt heeft gehad met div mannen.
Dus ik voel me nu gewoon erg beroerd om het fijt dat zij die dingen doet en mij er van beschuldigt word.
Ergens ben ik wel blij dta het nu uit is als ik zie hoe makkelijk ze er mee om gaat met nieuwe realtie's beginnen .
maar aan de andere kant zit ik nog wel met mijn gevoel.
Dus wat kan ik nu het beste doen.
gewoon laten gaan of toch weer eens kontakt gaan zoeken er mee, of wachten tot zij weer gaat schrijven?
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_24670056
fijt?

en klinkt als een smoes om het uit te maken eigenlijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_24670076
Ik krijg eerlijk gezegd de indruk dat ze toch al van je af wilde en dat ze met die beschuldiging wil voorkomen dat haar iets te verwijten valt over het feit dat het nu uit is.

Als je denkt dat je vriend vreemdgaat en je hebt daar geen bewijzen voor dan lijkt het mij niet een normale reactie dat je je aanmeldt op een datingsite.

Ze lijkt mij gewoon een redelijk laf mens, en ook een beetje dommig.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_24670112
Pff, fijne meid zeg.
Leg haar deze feiten een keer voor??
Dan kan duidelijkw orden of dit op een misverstand berust of dat het een excuus is omhet uit te maken.
Wel beetje lomp allemaal
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_24670160
Ze heeft gewoon een excuus nodig gehad om je te dumpen. Het feit dat ze van te voren al op een dating site zit zegt al genoeg. Ik ben bang dat het over en uit is. Wat een kutwijf om het zo uit te maken.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 21 januari 2005 @ 15:31:34 #6
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_24670182
Iemand die via MSN de relatie verbreekt is al niet goed bij zijn/haar hoofd.
Je bent beter af zo lijkt me.
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
  vrijdag 21 januari 2005 @ 15:33:24 #7
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_24670204
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 15:26 schreef Angeles het volgende:
Ik krijg eerlijk gezegd de indruk dat ze toch al van je af wilde en dat ze met die beschuldiging wil voorkomen dat haar iets te verwijten valt over het feit dat het nu uit is.

Als je denkt dat je vriend vreemdgaat en je hebt daar geen bewijzen voor dan lijkt het mij niet een normale reactie dat je je aanmeldt op een datingsite.

ze was al lang aan gemeld maar er stond geen foto bij.
Maar ik wilde me uit schrijven daarzo en toen zag ik dat haar foto er in eens bij stond.(dit was voor kort nog niet het geval )
Dus toen ben ik verder gaan kijken en lezen.
En 1 dag er na kreeg ik het MSNtje.
Dus heb ik me nu gewoon aangemeld gelaten.
Want ik sta daar voor een jaar in geschreven en heb dus nog een paar maanden tegaan.
Maar het is wel erg vreemd allemaal.
Maar oke het moet wel van twee kanten komen.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
  Redactie Games vrijdag 21 januari 2005 @ 15:36:02 #8
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_24670238
Nou ja, gewoon je ex een beurt geven dan maar...
Dan is de reden gegrond...ofzo..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 21 januari 2005 @ 15:36:17 #9
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_24670242
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 15:26 schreef Angeles het volgende:

Ja eens.. volgens mij zocht ze gewoon een reden om het uit te maken..

maar goed... punt blijft wel. hoe een contact had ze met andere mannen?

Ik heb mijn huidige vriendin via love@lycos ontmoet, en sta daar ook nog steeds.. en heb ook nog steeds contact met andere vrouwen... maar goed.. is dat dan slecht?
overigens heb ik er wel expliciet bijstaan: BEZET / RELATIE...

hmm misschien hou ik wel gewoon te veel van aandacht ...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 21 januari 2005 @ 15:40:59 #10
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_24670329
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 15:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou ja, gewoon je ex een beurt geven dan maar...
Dan is de reden gegrond...ofzo..
Nee laat maar zo ben ik niet en trouwen dta zou onze vriednschap alleen maar kapot maken op die manier .
Dus dara zal ik nooit aan beginnen ik ga geen vriendschap weg gooien van 10 jaar en dan alleen maar voor iemand die iets van mij denkt
pi_24670332
Als die optie er is om erbij te zetten: bezet/relatie, dan zal het ook wel bedoeld zijn voor mensen die bezet zijn, dus dan is er weinig mis mee, lijkt mij zo.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_24670361
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 15:40 schreef RAVW het volgende:

Nee laat maar zo ben ik niet en trouwen dta zou onze vriednschap alleen maar kapot maken op die manier .
Dus dara zal ik nooit aan beginnen ik ga geen vriendschap weg gooien van 10 jaar en dan alleen maar voor iemand die iets van mij denkt
Niet dat ik vind dat je haar wél een beurt moet geven of zo, maar wil je dan nog vrienden blijven met haar?

Omdat je tien jaar vrienden bent? So what! Dat zegt alleen nog maar meer over hoe raar ze met je omgaat, na tien jaar vriendschap zou ze beter moeten weten volgens jouw redenatie, maar het weerhoudt haar er ook niet van om zich zo te gedragen.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 15:45:10 #13
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_24670404
Nee die option zit er niet bij en ze staan nog steed als zoekende voor relatie en niet als vriendschap.
Maar het is wel erg lulig dat ze het zo doet.
Had ze nu gewoon gezegt het gaat niet mer of zo dan konden we gewoon als vrienden uit elkaar gaan en dan elkaar nog wel schrijven , maar nee nu is gewoon alles weg.
Maar ik kan er nu helaas niet veel meer aan doen.
Ik hoop gewoon nu even op rust en veel betere tijden.
Want meer zit er even voor mij niet meer in.
pi_24670433
Nou als ik jou was zou ik me maar niet al te lang bedenken.. Volgens mij is hier niet veel aan verloren. Wat een onvolwassen manier om met een relatie om te gaan.
Ze had toch eerst eens kunnen vragen OF er wat spelde tussen jou en je ex. Zoiets neem je toch niet zo maar ongegrond aan.

En dat van die datingsite/s vind ik ook raar. Zoiets doe je niet als je relatie goed is.. internet contact..tja dat weet ik niet.. kan natuurlijk van alles zijn.. maar als ik de rest hoor, dan kan ik me daar ook wel wat bij voorstellen.
Maar ook jij moet dat niet zo maar aannemen.. misschien stelt dat wel niks voor, en neem je dingen aan die niet helemal kloppen.

Alhoewel..als ik het verhaal nogeens doorlees, lijkt het me geen aangenaam type..
Ik zou maar niet al te rouwig erom zijn.

Het zijn (zoals ik begrijp) niet jouw kinderen..? Als jij hier verder geen verantwoordelijkheid in draagt, dan lijkt me de keuze voor jou erg gemakkelijk...
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
pi_24670442
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 15:43 schreef Angeles het volgende:

[..]

Niet dat ik vind dat je haar wél een beurt moet geven of zo, maar wil je dan nog vrienden blijven met haar?

Omdat je tien jaar vrienden bent? So what! Dat zegt alleen nog maar meer over hoe raar ze met je omgaat, na tien jaar vriendschap zou ze beter moeten weten volgens jouw redenatie, maar het weerhoudt haar er ook niet van om zich zo te gedragen.
Slimme henkie. Lees de OP eens.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 15:47:30 #16
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_24670447
quote:

[..]

DE EX waar ik het hier over heb van 10 jaar is M. en niet die het net uitgemaakt heeft dta is R.
DIe ken ik net een paar maanden.
  Redactie Games vrijdag 21 januari 2005 @ 15:47:43 #17
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_24670455
quote:

[..]

Sorry, maar heb jij de OP anders gelezen dan ik?

Waarom moet je EEN vriendin die je al 10 jaar hebt wegsturen, alleen maar omdat je vriendin denkt dat je vreemd met haar gaat en vervolgens uitmaakt terwijl dat niet eens zo is.
pi_24670466
sletje alert
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_24670475
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 15:47 schreef Overlast het volgende:

Slimme henkie. Lees de OP eens.
Oh ja, bedankt. Ik had de OP trouwens wel gelezen, maar niet echt onthouden dat hij al tien jaar vrienden met die ex was.
pi_24670481
Hoe was dat ook alweer met die waard en zijn gasten
pi_24670496
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 15:47 schreef Mr.Noodle het volgende:

Sorry, maar heb jij de OP anders gelezen dan ik?

Waarom moet je EEN vriendin die je al 10 jaar hebt wegsturen, alleen maar omdat je vriendin denkt dat je vreemd met haar gaat en vervolgens uitmaakt terwijl dat niet eens zo is.
Ja ja, ik heb het al gehoord.

Ik had het over de verkeerde ex.
  Redactie Games vrijdag 21 januari 2005 @ 15:50:39 #22
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_24670499
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 15:40 schreef RAVW het volgende:

[..]

Nou ja, het was eigenlijk meer een reactie om aan te geven hoe triest je (paar maanden oude) ex eigenlijk wel is... Beetje cynisch bedoeld eigenlijk
pi_24670513
Als zij dat denkt nou jah haar probleem toch.Als het niet zo is,weet je zelf wel beter toch
pi_24670567
Wat ik totaal mis in jullie relatie, is vertrouwen...dat zegt eigenlijk al genoeg..vind ik..
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 15:58:37 #25
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_24670617
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 15:54 schreef Myriam7 het volgende:
Wat ik totaal mis in jullie relatie, is vertrouwen...dat zegt eigenlijk al genoeg..vind ik..
Ja en dat heeft ze dus niet in mijn gehad achter af.
Ik kreeg pas een beetje rare nasmaak toen ik ineens haar foto zag staan bij het uitschrijven er van.
Maar dat zal iedereen wel hebben denk ik.

Maar oke het kan beter maar snel gebeuren dat het uit gaat , dan als je er al 5 jaar aan vast zit en je komt er achter dat het op deze manier uitgaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')