Maar die wijven wat er werken hebben meestal 5 lagen make up op :/quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
@ Maikuuul: Een lekker luchtje halen + lekker wijven checken in de parfumeriezaak. Doe altijd keilang voordat ik iets koop omdat er leuke pruimpjes werken en langsrennen.
En een Japanner die ineens veranderd in een Chinees whehequote:Op vrijdag 24 november 2006 17:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
En verder heb ik klachten over Japanners met telelens camera's die in fucking Roermond () de toerist uithangen en dan een hele straat blokkeren, waardoor iedereen moest wachten totdat de foto gemaakt was. 3x moest die chinees dat overdoen, terwijl ik sowieso al te laat was bij de Douglas
![]()
![]()
Geurtje kopen + loeren naar lekkere wijven. Heb er wel 7 gezien !111!!!!!quote:
was dat voor of na je alle flesjes parfum had leegggedronken , omdat er alcohol in zitquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Geurtje kopen + loeren naar lekkere wijven. Heb er wel 7 gezien !111!!!!!
Nee heb wel aan heel veel stripjes geruikt. Gevolg: Na de douche ruik ik nog steeds na keiveel verschillende geuren. Echt vatsig.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:59 schreef postmortum het volgende:
[..]
was dat voor of na je alle flesjes parfum had leegggedronken , omdat er alcohol in zit![]()
Die van douglas zittard zijn toch kinky-er![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |