dacht dat passief kiesrecht al vanaf 16 ofzo was.. in ieder geval eerder dan actief kiesrechtquote:Op donderdag 23 november 2006 00:17 schreef Kiedis het volgende:
zij mag niet de kamer in... passief en actief kiesrecht is pas vanaf 18 jaar,
deze dame vervult slechts een symbolische functie binnen de SP, de partij die de kiesrecht vanaf 16 jaar wilt hebben
Ja, maar ik kon der nog steeds niet vinden..quote:Op donderdag 23 november 2006 00:19 schreef Libris het volgende:
De kandidaten nr. 25 tot en met 29 variëren per kieskring.
Klik hier voor een overzicht van de regionale kandidaten.
en hier is een link naar: http://www.sp.nl/2006/concept-kandidatenlijst-kieskringen.shtml
geil wijf, jammer van dat gedachtegoed...quote:Op donderdag 23 november 2006 00:41 schreef Mappy het volgende:
Lies van Aelst
http://www.schooltv.nl/eigenwijzer/infoblok.jsp?infoblok=1022633
[afbeelding]
http://rood.sp.nl/raad2006/liesvanaelst
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 november 2006 09:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
geil wijf, jammer van dat gedachtegoed...
quote:Op donderdag 23 november 2006 09:11 schreef MikeyMo het volgende:
Mijn idee..quote:Op donderdag 23 november 2006 09:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
quote:,,Wie zegt dat volksvertegenwoordigers per se oud en wijs moeten zijn? De Tweede Kamer zou toch een afspiegeling moeten zijn van de bevolking, maar is dat absoluut niet. Er zitten nu voornamelijk mannen van 50 jaar of ouder in. Hoe kun je nou in vredesnaam zeggen dat dat een afspiegeling is? Natuurlijk ben ik jong, moet ik nog veel leren en weet ik veel dingen niet. Maar ik heb andere inzichten dan andere Kamerleden.’’
Eens met na de komma, maar hoezo geil? Het is gewoon een 17 jarig meisje, zoals er zoveel zijn, niet bijzonder knap, ook niet lelijk, gewoon: gewoon.quote:Op donderdag 23 november 2006 09:11 schreef MikeyMo het volgende:
ze bestaan lelijkerquote:Op donderdag 23 november 2006 14:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Eens met na de komma, maar hoezo geil? Het is gewoon een 17 jarig meisje, zoals er zoveel zijn, niet bijzonder knap, ook niet lelijk, gewoon: gewoon.
Klopt. Maar als dat jouw standaard is...quote:
Je hebt passief kiesrecht in principe vanaf je 14e. Maar je kan pas zitting nemen in een volksvertegenwoordiging als je 18 bent.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:26 schreef Memento-Mori het volgende:
de sp heeft 26 zetels en 27 komt pas daarna he... dus ik weet niet maar volgens mij komt ze er sowieso dus niet in en ik wist neit dat je op je 17e al passief kiesrecht hebt
Zitten we echt op te wachten, kinderen in het parlement is de rest van de SP kandidaten ook zo ervaren? Gaat ze stage lopen in de tweede kamer?quote:Op donderdag 23 november 2006 00:05 schreef mmaartenn het volgende:
Vraagje: Weet iemand hoe dat meisje heet dat ergens op nr 27 van de SP lijst staat. Ze is iets van 17 jaar en zit nog op school. Gister was ze nog op tv bij 4 in het land ofzo. En gaat zij dan dus nu ook de kamer in?
Iemand die dit weet?
Ik dacht, ik open der ff een topic over..
Het wordt pas echt erg als die gristennazi-jugend SGP in het parlement inspraak krijgtquote:Op donderdag 23 november 2006 14:48 schreef more het volgende:
[..]
Zitten we echt op te wachten, kinderen in het parlement is de rest van de SP kandidaten ook zo ervaren? Gaat ze stage lopen in de tweede kamer?![]()
Die nieuwe verkiezingen komen waarschijnlijk nog minimaal 2 keer..quote:Op donderdag 23 november 2006 15:04 schreef Raski het volgende:
SP moet je zo i zo niet serieus nemen met de niet haalbare standpunten op het gebied van salarissen.
Zucht, over 4 maanden weer verkiezingen.
Mensen die niet weten hoe je sowieso spelt neem ik bij voorbaat al niet serieusquote:Op donderdag 23 november 2006 15:04 schreef Raski het volgende:
SP moet je zo i zo niet serieus nemen met de niet haalbare standpunten op het gebied van salarissen.
Zucht, over 4 maanden weer verkiezingen.
Ach ja, ik spreek überhaupt maar één woord Duits.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Mensen die niet weten hoe je sowieso spelt neem ik bij voorbaat al niet serieus![]()
Het is 18, ipv 21. Dus is het ook 14, ipv 17.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:32 schreef hoM3r het volgende:
Je mag op de kieslijst staan als je in de regeerperiode nog de leeftijd krijgt dat je wél in de kamer mag. Ik meen dat dat 21 is, dus dat betekent dat ze met haar 17 jaar nog op de kieslijst mag staan, aangezien ze het laatste jaar van deze regeerperiode nog plaats zou kunnen nemen in de kamer. Tot die tijd mag iemand anders daar zitten. (dat van 21 weet ik trouwens niet helemaal zeker, ik zal het eens opzoeken.)
Dank u, ik twijfelde er ook over. (spontane glimlach heeft het schatje trouwensquote:Op donderdag 23 november 2006 15:53 schreef freako het volgende:
[..]
Het is 18, ipv 21. Dus is het ook 14, ipv 17..
MILFquote:Op donderdag 23 november 2006 00:41 schreef Mappy het volgende:
Lies van Aelst
http://www.schooltv.nl/eigenwijzer/infoblok.jsp?infoblok=1022633
[afbeelding]
http://rood.sp.nl/raad2006/liesvanaelst
[afbeelding]
Terecht. Wat moet zo'n kind in de politiek.quote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 10:21 schreef Tirion het volgende:
Ze heeft die pet zeker snel achterstevoren gezet toen de fotograaf aanklopte?
[afbeelding]
![]()
Precies!quote:Op donderdag 23 november 2006 16:28 schreef cultheld het volgende:
Al die rukkende nerds in dit topic. Ik vind 't helemaal geen lekker wijf eigenlijk; De vrouwelijke evenknie van de average Joe.
Vraag voor jou: waar staat de M voor?quote:
Volgt zij straks automatisch haar vader op? Zoals ook in Noord-Korea gebeurd is.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:08 schreef MrBadGuy het volgende:
De dochter van Marijnissen was ook 17 toen zij verkozen werd voor de gemeenteraad van Oss, op haar 18e verjaardag mocht ze pas zitting nemen in de gemeenteraad![]()
En in het land van die vlag in je icon.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:03 schreef more het volgende:
[..]
Volgt zij straks automatisch haar vader op? Zoals ook in Noord-Korea gebeurd is.
Of net zoals in de US.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:03 schreef more het volgende:
[..]
Volgt zij straks automatisch haar vader op? Zoals ook in Noord-Korea gebeurd is.
Moeilijk hoor, dat woord "automatisch"...quote:
Wij zien gewoon dat politiek ook een heel erg mooi onderwerp kan zijnquote:Op donderdag 23 november 2006 16:28 schreef cultheld het volgende:
Al die rukkende nerds in dit topic. Ik vind 't helemaal geen lekker wijf eigenlijk; De vrouwelijke evenknie van de average Joe.
Niet dat het er toe doet, maar dat grietje is echt niet knap.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:14 schreef mmaartenn het volgende:
[..]
Wij zien gewoon dat politiek ook een heel erg mooi onderwerp kan zijn![]()
Smaken verschillen.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:15 schreef more het volgende:
[..]
Niet dat het er toe doet, maar dat grietje is echt niet knap.
Kom op. Is ze nou echt zo bijzonder knap? Ik heb echt werkelijk medelijden met je als jij in jouw omgeving niet vele mooiere vrouwen hebt rondlopen. Maar toch dagdromen over haar omdat... ja, waarom eigenlijk?quote:
Nee, niet zo bijzonder knap, dat niet. Wel knap, dat wel.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kom op. Is ze nou echt zo bijzonder knap?
Grote kans dat ze het zal lezen. Ik denk dat ze het leuker had gevonden als het over haar als politica was gegaan, in plaats van dat ze nu wordt neergezet als: standpunten kut, maar leuk genoeg voor een gezellige nacht...quote:Op donderdag 23 november 2006 17:45 schreef mmaartenn het volgende:
Lijkt me leuk als ze dit topic es een keer leest
Ja en nee. Op zich wel eens goed als er iemand van die leeftijd ook een visie kan geven. Kan soms verhelderend zijn. Of ze daarvoor ook IN de kamer moet zitten... neuh.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:50 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik ben er zelf trouwens niet voor dat zulke jonge kinderen al verkiesbaar zijn. Zo'n iemand wil je toch niet als volksvertegenwoordiger hebben?
Amen.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja en nee. Op zich wel eens goed als er iemand van die leeftijd ook een visie kan geven. Kan soms verhelderend zijn. Of ze daarvoor ook IN de kamer moet zitten... neuh.
Lieve Lies, doe's ff registreren en reageren?quote:Grote kans dat ze het zal lezen.
Op basis van deze draad?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:27 schreef mmaartenn het volgende:
Lieve Lies, doe's ff registreren en reageren?
Jahaaa!quote:
Idd en van vroegtijdig schoolverlaten......quote:Op donderdag 23 november 2006 19:54 schreef more het volgende:
Ik wist niet dat de SP voor kinderarbeid was.
Ze zit nog op school..quote:Op donderdag 23 november 2006 20:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd en van vroegtijdig schoolverlaten......
Dumbass.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Vieze gothic.
Laat haar eerst maar een paar jaar in de gemeenteraad zitten. Daar vind ik een 18 jarige niet zo erg.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja en nee. Op zich wel eens goed als er iemand van die leeftijd ook een visie kan geven. Kan soms verhelderend zijn. Of ze daarvoor ook IN de kamer moet zitten... neuh.
Van de andere kant: er zitten ook 50+-ers in de kamer die incapabel zijn... Ik kijk liever naar capaciteiten dan naar leeftijd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:00 schreef MrBadGuy het volgende:
Laat haar eerst maar een paar jaar in de gemeenteraad zitten. Daar vind ik een 18 jarige niet zo erg.
Doe niet alsof je verstand hebt van dingen, en leer humor te begrijpen, klotepunker.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:25 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dumbass.
Zeker alle vrouwen met zwarte eyeliner zijn zeker Goth, moet je eens om je heen kijken.
Daar ben ik het mee eens, maar ervaring is een belangrijk onderdeel om capabel te zijn, en ik denk niet dat een 17 jarige veel ervaring op dat gebied heeft. Dus laat haar eerst maar rijpen in de gemeenteraadquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Van de andere kant: er zitten ook 50+-ers in de kamer die incapabel zijn... Ik kijk liever naar capaciteiten dan naar leeftijd.
Ik vind haar ook lelijkquote:Op donderdag 23 november 2006 16:28 schreef cultheld het volgende:
Dat is dan weer het andere uiterste. Ze is ook niet lelijk. Niet dat dat er toe doet overigens, liever de tweede kamer vol met hele lelijke mensen die verstand van zaken hebben dan hele mooie mensen die compleet geen idee hebben van wat ze moeten doen (helaas zie je bij sommige kamerleden de vervelende combi EN lelijk EN geen idee).quote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Moeilijk hoor, dat woord "automatisch"...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |