Ik had geen puf meer om nog achter de PC te zitten hobje
![]()
.
Maar hier de foto's.
Dit is de gipswand. De andere muren zagen er nog erger uit maar daar heb ik geen foto's van gemaakt denk ik aangezien die niet op de cam staan.. Dementerend he
![]()
.
![]()
Zo zag het eruit toen ik het behang van de wand had afgetrokken. Er is een gedeelte van de gipsplaten beschermlaag afgekomen. Naja niets aan te doen. Het is nou eenmaal zo.
![]()
Vliesbehang gehaald en dat erop geplakt. Wel lekker makkelijk hoor. Het is een meter breed en je kunt de muur insmeren ipv het behang. Daarbij krimpt of zet dit spul niet uit. Bobbels?? Verleden tijd. Al heb je nooit behangen dit kan niet fout gaan gewoon.
![]()
Dit zijn de kozijnen en een collega die aan het schilderen is
![]()
. ( je kunt je bijna niet voorstellen dat een woningbouwvereniging zulke lelijke kleuren gebruikt in een nieuwbouwhuis. Bruin
![]()
)
Het is echt limegroen
![]()
. Het bruin wat je nu nog ziet wordt ook nog in een olijke frisse kleur geschilderd.
![]()
Mijn andere collega die met veel geduld banen op de muur aan het schilderen is.
![]()
.
Ik weet niet of het aan de cam ligt of mijn beeldscherm. Maar het zijn enorm felle kleuren en bij mij hier lijkt het wat flets.
Zometeen weer verder met schilderen. Nog drie banen maken en dan de kozijnen nogmaals schuren en schilderen
![]()
.
👍
Wanneer krijg ik de FA rechten terug?Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende: Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.