Ik kon die knop ook niet vindenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:33 schreef kut_klo0n het volgende:
is het mogelijk om je hyves-account te verwijderen?
me to.quote:Op zondag 27 november 2005 14:25 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb weer contact met twee mensen via hyves die ik al tijdje niet had gesproken.
En die kan je zo makkelijk via via traceren
Maak je gewoon een nieuwe aan en doe dan passief mee. Kan je altijd wel een keer kijken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:15 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb mijn door vrienden aangemaakt account () al een half jaartje geleden verwijderd. Geweldige keuze natuurlijk, maar nu kan ik echter geen andere profielen meer bekijken. Toch stiekem wel een beetje irritant als je bepaalde dingen wil weten
FAQ en dan de eerste vraag.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:40 schreef La_Guiri het volgende:
Ja, ik wil hem ook verwijderen en weet ook niet hoe. Vind er niks aan, heb na herhaaldelijk van die irritante mailtjes gekregen te hebben een account aangemaakt. Maar het is niks voor mij.
Gewoon naar de instellingen van je acount gaan en klicken op verwijderen. Dan komt een vraag en die met ja beantwoorden. Dan is je Hyves acount nog niet verwijdert. Je moet dan opnieuw inloggen met je user naam en paswoord en dan pas wordt deze voorgoed verwijdert. Hopelijk je vraag beantwoordt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |