Misschien omdat alles in 1 zit....quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:15 schreef Gaafy het volgende:
Wat maakt dat Hyves zoveel mensen aantrekt?
Jongejongejonge. Je kán als je dat wil inderdaad mails laten sturen, maar daar moet je zélf voor kiezen. Dat is dus niks fouts van Hyves. Als je het irritant vindt moet je die mensen die die mails laten sturen er maar even op aanspreken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:16 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Misschien omdat alles in 1 zit....
Oh en volgens mij is het zo'n site die emails stuurt naar je hele msn lijst, dus er zullen zich best mensen aanmelden die er verder geen flikker mee doen..
quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:31 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Jongejongejonge. Je kán als je dat wil inderdaad mails laten sturen, maar daar moet je zélf voor kiezen. Dat is dus niks fouts van Hyves. Als je het irritant vindt moet je die mensen die die mails laten sturen er maar even op aanspreken.
kloptquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:32 schreef mcintosh het volgende:
[..]waar zeg ik dat het een fout is van Hyves of dat ik het irritant is? Ik weet niet eens zeker dat het zo is...
Nou geef es een profiel weg dat wij allemaal moeten zien.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:57 schreef teknomist het volgende:
Ik vind het een erg interessant site om te zien waar iedereen mee bezig is...
Ook leuk zijn de krabbels (en dat je die van anderen ook uiteraard kan lezen), net zoals bij het Fok!fotoboek maar dan niet alleen voor mensen die op Fok! zitten. Site is soms wat trager maar oogt allemaal vrij duidelijk en aangenamen.
Die zijn er niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:12 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nou geef es een profiel weg dat wij allemaal moeten zien.
Ah, nog een overeenkomst met het fotoboek.quote:
Het fotoboek bekijk ik idd ook nooitquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:17 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ah, nog een overeenkomst met het fotoboek.
En dat is dus ook precies de reden, voor velen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:15 schreef Gaafy het volgende:
Wat maakt dat Hyves zoveel mensen aantrekt? Ik kom veel account tegen waarmee de afgelopen maanden weinig is gedaan, zijn dat mensen die zijn overgehaald (het nummer achter je naam lijkt immers wel een statussymbool) en nu niet meer actief zijn. Maar talloze mensen gebruiken Hyves ook echt.
Idd..quote:Op zondag 27 november 2005 14:25 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb weer contact met twee mensen via hyves die ik al tijdje niet had gesproken.
En die kan je zo makkelijk via via traceren
www.hyves.nlquote:Op zondag 27 november 2005 17:10 schreef Ancient het volgende:
Uhm....vreemde vraag misschien...maar wat is Hyves?![]()
En je blijft ze ook nog maar krijgen...quote:Op donderdag 1 december 2005 12:23 schreef fhmbuurmeisje het volgende:
ik heb er idd ook alleen maar 1 aangemaakt, omdat mijn mailbox iedere dag volzat van al die "heb jij al hyves" mailtjes![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:20 schreef Muis_84 het volgende:
Pff, kutsite, ga net mijn mail checken.. 400 emails van hyves, een of andere debiel heeft me 400 x gekrabbeld ofsow. Mafkees...
Ach 400x 3kb , mailbox is nog lang niet vol, zei ik em net ook...quote:
Je kan hem ook blokken via Hyves hoor, mocht dat nodig zijn.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:28 schreef Muis_84 het volgende:
[..]
Ach 400x 3kb , mailbox is nog lang niet vol, zei ik em net ook...
Binnen 5 minuten weer 100 berichten erbij....![]()
Ja ach, ik zou wel willen weten hoe hij het voor elkaar krijgt zoveel te posten binnen zo'n korte tijd... Want laten we wel zijn. Hyves is niet een van de snelste sites op het internet...quote:Op donderdag 8 december 2005 14:34 schreef HPoi het volgende:
[..]
Je kan hem ook blokken via Hyves hoor, mocht dat nodig zijn.![]()
Misschien een script ofzo.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:37 schreef Muis_84 het volgende:
[..]
Ja ach, ik zou wel willen weten hoe hij het voor elkaar krijgt zoveel te posten binnen zo'n korte tijd... Want laten we wel zijn. Hyves is niet een van de snelste sites op het internet...
Ik heb zelf ook zo'n orkut accountjequote:Op zaterdag 26 november 2005 21:25 schreef juiced het volgende:
Dat Orkut wil ik ook weleens zien. Heeft iemand een accountje en kan mij lid maken?
Verder is Hyves wel geinig om afentoe te sjekken. Beetje foto's en berichtjes van anderen lezen, altijd leuk tijdens verveling.
kan jij of iemand anders even rolandsnoek@gmail.com aanmelden? Ik had een aanmelding een paar maand geleden, maar die heb ik weggegooid en ik wil het toch wel eens bekijken. Zelf aanmelden mag nog niet op de site...quote:Op donderdag 8 december 2005 14:46 schreef Weirdow het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook zo'n orkut accountje
Je moet in ieder geval een g-mail account hebben en dan kan je je gewoon aanmelden meende ik
Hier nog een, hetzelfde geldt voor Tickle, sms.ac, hi5 en nog een paar van die sites. Vandaag weer twee.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:45 schreef S-Two het volgende:
Ik krijg ook ongeveer elke dag een mailtje dat ik nog niet bij Hyves zit, who cares.
Je bent je login kwijt van dat g-mail account?quote:Op maandag 12 december 2005 19:10 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
kan jij of iemand anders even rolandsnoek@gmail.com aanmelden? Ik had een aanmelding een paar maand geleden, maar die heb ik weggegooid en ik wil het toch wel eens bekijken. Zelf aanmelden mag nog niet op de site...
Kloptquote:Op donderdag 22 december 2005 15:29 schreef TheShadow het volgende:
het is ook zo f*cking traaaaag
Kon je het zelf nietquote:Op donderdag 22 december 2005 19:38 schreef S-Two het volgende:
Gister heeft iemand er een voor mij gemaakt
Ik was bij iemand en die wou dat graag doen, want ze vond dat ik er een moest hebben. Maar ik neem aan dat ik het wel kan, hoe moeilijk kan dat zijn?, maar ik heb er zelf nog nooit naar gekeken.quote:
Je doet teveel online testjes, kerel. The late majority.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:55 schreef Overlast het volgende:
Ondergetekende heeft sinds vandaag ook Hyves. Wel geinig concept, zeker als het wat populairder wordt nog. En als ik het nu zelfs heb, dan kan de rest van de late majority niet op zich laten wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |