Online testjes? Ik lees wel te veel tijdschriften. Tijdschriften waar een of ander marketingblad tof denkt te doen door zo'n term te gebruiken in een advertentie. Dat vind ik toch zo'n belediging van eenieders intelligentie he.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je doet teveel online testjes, kerel. The late majority.
Ja, ik ben het vooral tegen gekomen in online testjes en zogenaamd wetenschappelijke sociologische onderzoekjes.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:28 schreef Overlast het volgende:
[..]
Online testjes? Ik lees wel te veel tijdschriften. Tijdschriften waar een of ander marketingblad tof denkt te doen door zo'n term te gebruiken in een advertentie. Dat vind ik toch zo'n belediging van eenieders intelligentie he.
Oh, oh, oh.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, ik ben het vooral tegen gekomen in online testjes en zogenaamd wetenschappelijke sociologische onderzoekjes.
De nieuwe buzzwords...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:46 schreef Overlast het volgende:
[..]
Oh, oh, oh.
Je zou ze toch, die stumpers.
Nu is het wachten op een nieuwe term die ze kunnen gebruiken om zogenaamd indruk te maken op mensen die hun lexicon niet beheersen.
quote:
Dat zie je dan geheel verkeerdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:42 schreef BdR het volgende:
Hyves is een MSN spaces kloon voor zover ik het kan zien.
Mensen gaan dat niet zomaar gebruiken, alleen omdat een nieuwe website of dienst een 1-op-1 kopie is, maar dan zonder mede-gebruikers. Bij dit soort websites is het netwerk effect belangrijk. Ter vergelijking, het heeft weinig zin een telefoon te kopen als niemand anders een telefoon heeft, en je dus niemand kan opbellen.
Om diezelfde redenen zijn bijv. www.schoolpagina.nl (kloon van www.schoolbank.nl) of de vele www.marktplaats.nl klonen (o.a. www.marktgigant.nl) ook nooit echt van de grond gekomen.
Jij hebt iemand in je lijst die echt Paris heet?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:30 schreef ladurance het volgende:
Volgens mij is hyves ouder dan msn spaces hoor?
Ik vind het wel grappig om al die connecties te zien. Bv op een willekeurige hyves:
Connectie:
• Martijn > Manouk > Eline > An
• Martijn > Eveline > Marc > An
• Martijn > Angela ...... > Paris > An
Verder doe ik er niet echt veel mee, af en toe een krabbel bij iemand zetten maar dat was t wel.
Me 2, erg irritantquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:45 schreef S-Two het volgende:
Ik krijg ook ongeveer elke dag een mailtje dat ik nog niet bij Hyves zit, who cares.
Ik ook!quote:Ik heb weer contact met twee mensen via hyves die ik al tijdje niet had gesproken.
En die kan je zo makkelijk via via traceren
Verdiep je eens in de stof, dan zou je weten dat dat niet zo is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij hebt iemand in je lijst die echt Paris heet?![]()
Bij nader inzien toch wel een redelijke website, belangrijkste toevoeging zijn inderdaad die connections.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:30 schreef ladurance het volgende:
Ik vind het wel grappig om al die connecties te zien.
dan is het haast identiek aan www.myspace.com want daar kan je dat ook allemaal. enige voordeel van myspace is dat het groter is en er ook aardig wat bands op zitten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zie je dan geheel verkeerd
Hyves heb je een pagina waar je jezelf kan linken aan je vrienden, scholen, bedrijven, etc
EN zo kan je dus nog wel is heel goed oude bekende tegenkomen.
Of op een andere manier contact houden met je vrienden.
Dat plaatje moet iemand een keer fixen... Nu krijg je steeds zo'n mooi rood kruisje in beeldquote:Op zondag 19 maart 2006 17:08 schreef Twisted_Logic het volgende:
http://forum-fok.hyves.nl.
Ik heb afgelopen week ook een Hyves profiel, werkt best leuk.
Dat wel. Én heel vaak onbereikbaar ondanks dat ze claimen tig nieuwe servers te hebbenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:00 schreef Jaguarized het volgende:
Ik vind dat maar een vaag principe. Die site is echt retetraag...
Oh ik zie net dat ik eerder ook al had gezegd dat het zo traag was.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat wel. Én heel vaak onbereikbaar ondanks dat ze claimen tig nieuwe servers te hebben
Misschien komt het omdat je zo ver weg zit dat het zo langzaam gaatquote:Op maandag 20 maart 2006 14:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ik zie net dat ik eerder ook al had gezegd dat het zo traag was.Ik vroeg me al af waarom dit topic in mijn AT stond.
![]()
Voor de gangbang?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:12 schreef Sylvana het volgende:
ik vind het wel grappig om zo oude bekenden tegen te komen![]()
Al weer paar vrienden van vroeger zo ontmoet
Je vind 't wel leuk, maar hebt mij nog steeds niet als 'vriendje' geaccepteerd?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:12 schreef Sylvana het volgende:
ik vind het wel grappig om zo oude bekenden tegen te komen![]()
Al weer paar vrienden van vroeger zo ontmoet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |