Paranoid!quote:Op maandag 27 november 2006 20:17 schreef RAVW het volgende:
We hebben een zeer goede relatie gehad (5 maanden) maar ik begon in eens mijn twijvels te krijgen.
Omdat ze steeds meer via internet met andere mannen zat te praten en mij steeds meer links liet liggen.
Hier op heb ik haar eens na getrokken via logs en chats die ze met die mannen deed.
het scheint dus al zo te zijn dat ze 2 maanden vordat het uit was al met 1 bepaald iemand zat te praten.
Ik loop haar al te negeren.quote:Op maandag 27 november 2006 20:30 schreef SlaadjeBla het volgende:
Zij wil aandacht en jij geeft het haar.
Gewoon negeren en het houdt vanzelf op.
Nee het waren vriendinnen van mijn kant die zij niet kon.quote:Op maandag 27 november 2006 20:35 schreef Xennia het volgende:
Zij is niet helemaal fris, maar jij ook niet. Haar op internet natrekken en verhaal gaan halen bij haar vriendinnen. Ik zou het niet pikken.
Ik kan me overigens niet voorstellen dat jullie relatie 5 maanden lang wel heel goed is geweest
Hoe komt ze eigenlijk zo rijk?
wantrouwen noem ik het eerder.quote:
Hoe haalt een van die vriendinnen het dan in haar hoofd jouw ex daarop aan te spreken? Ze kent dat mens niet eens.quote:Op maandag 27 november 2006 20:38 schreef RAVW het volgende:
[..]
Nee het waren vriendinnen van mijn kant die zij niet kon.
Dat bedoel ik ook, inbreuk op privacy. En wat is nou het bewijs dat ze daadwerkelijk is vreemdgegaan?quote:En ik liep haar niet natetrekken via internet maar via MSN LOG op mijn pc en berichten die zij hier had geschreven.
Ik denk dat je gewoon zo jaloers als een deur bent(was)!quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 20:29 schreef j0rrit het volgende:
Dumpen en een LOI cursus Nederlands volgen!
JA ze wonen al samen.quote:Op maandag 27 november 2006 20:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe haalt een van die vriendinnen het dan in haar hoofd jouw ex daarop aan te spreken? Ze kent dat mens niet eens.
[..]
Dat bedoel ik ook, inbreuk op privacy. En wat is nou het bewijs dat ze daadwerkelijk is vreemdgegaan?
Wat stond er dan in die gesprekken, hebben ze elkaar ontmoet?
Ze heeft ook toe gegeven dat ze een andere heeft.quote:Op maandag 27 november 2006 20:56 schreef gekke_sandra het volgende:
Als het is hoe jij het zegt is dat van dat geld niet fair. Maarre, ben jij vreemdgegaan?
Als je geen bewijs hebt dat zij vreemdgegaan is, of heb je dat wel naast die chats? (wat zijn chats nou? snap dat het niet leuk is..) Stel nou dat ze niet vreemdgegaan is, dan ben jij de lul in het verhaal.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |