abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 november 2006 @ 01:10:12 #1
99630 punkgirl
Accepteer Mijn Glitterkonijn
pi_43951325
Godverdomme!
Ik moest vandaag naar de ici paris. M'n moeder was jarig, en sportief dat ik ben, ging ik een cado kopen.
Ze wilde graag een of andere oogschaduw, en ik wist het lege bakje van de vorige te bemachtigen, zodat ik wist welke ik moets hebben.
Ik loop de winkel binnen, en word als meteen raar aangekeken door de trut achter de kassa.
'euh.. hi, kan ik je helpen"?
"Nee, ik kijk wel even rond".
Toen ik bij het schap gearriveerd was, haalde ik het lege doosje uit m'n tas, en keek even wat ik moest hebben. Ik stopte het terug in mn jaszak. Voor ik het wist werd ik aan mn arm gegrepen. "Wilt u even meekomen?' Onderweg naar achter weigerde ik verder te lopen, en legde ik de situatie uit. Op dat moment komt er nog een hoer van achter uit de winkel gelopen. Die pakt mn andere arm, en samen vergezellen ze me in het crap-hokje achterin.
Ik werd op een stoel neergezet, en mn tas werd gepakt. Hier was ik niet van gediend, en wederom werd ik terug in mn stoel gezet.
Al schreeuwend, met het lege doosje in mn hande, vertel ik het verhaal. Maar ze waren te druk in mn tas aan het graaien om het te horen.
Een derde verscheen, met een telefoon. "zal ik anders gewoon even de politie bellen?"
JA! roep ik. Nee, roepen de hoertjes in koor, we kunnen het wel aan.
Na een zoektocht door mijn tas, kwamen ze er achter dat ik misschien toch wel gelijk had.
"Sorry mevrouw, het spijt ons, u kunt gaat".
Na een goed potje schelden ben ik maar weggegaan.. nagestaard door menig klant.

Godverdomme, nazi's dat het zijn!
De fik er in!
We don't make mistakes in our world, only happy accidents ***
pi_43951355
Je had het beter van tevoren kunnen uitleggen en je laten helpen. Ik snap wel dat je er verdacht uit zag
  dinsdag 28 november 2006 @ 01:14:28 #3
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_43951367
Ze mogen volgens mij niet in je tas graaien!

Aanklagen die hap.
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
  dinsdag 28 november 2006 @ 01:15:48 #4
99630 punkgirl
pi_43951384
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 01:13 schreef Xennia het volgende:
Je had het beter van tevoren kunnen uitleggen en je laten helpen. Ik snap wel dat je er verdacht uit zag
ik hoef me toch niet te verandwoorden met wat ik zoek, en hoe ik het zoek!
En ik zoek liever zelf, dan geholpen te worden door een parishoer
pi_43951389
Winkelbediendes hebben helemaal geen bevoegdheid om te fouilleren... (En in je tas graaien valt daar ook onder).

Eigenlijk had je in dit geval uit eigen beweging de politie moeten bellen, omdat het gedrag van de winkelbediendes niet door de beugel kan.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 28 november 2006 @ 01:17:58 #6
99630 punkgirl
pi_43951407
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 01:16 schreef Jordy-B het volgende:
Winkelbediendes hebben helemaal geen bevoegdheid om te fouilleren... (En in je tas graaien valt daar ook onder).

Eigenlijk had je in dit geval uit eigen beweging de politie moeten bellen, omdat het gedrag van de winkelbediendes niet door de beugel kan.
tja, ik was redelijk overdonderd.. ik kon alleen nog maar mn verhaal roepen en schelden, wat ze me overgens niet in dank afnamen..
pi_43951427
TS, jij kan je niet voorstellen dat dit er zeer verdacht uitzag?

Lekker verhaal verder, ze gingen wel hardhandig te werk
  dinsdag 28 november 2006 @ 01:20:31 #8
99630 punkgirl
pi_43951435
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 01:19 schreef opgebaarde het volgende:
TS, jij kan je niet voorstellen dat dit er zeer verdacht uitzag?

Lekker verhaal verder, ze gingen wel hardhandig te werk
oke.. ik snap het ook wel.. maar laat mij dan eerst even uitpraten, toch!
pi_43951438
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 01:20 schreef punkgirl het volgende:

[..]

oke.. ik snap het ook wel.. maar laat mij dan eerst even uitpraten, toch!
Jup, triest dit.
pi_43951518
Als je echt zo'n punkhoofd heb, kan ik me goed voorstellen dat ze je aanhouden.
Viktor Cross
pi_43951847
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 01:14 schreef Intergalactrick het volgende:
Ze mogen volgens mij niet in je tas graaien!

Aanklagen die hap.
Wat hij zegt ja.
  dinsdag 28 november 2006 @ 03:07:34 #12
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_43952093
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 01:10 schreef punkgirl het volgende:
Toen ik bij het schap gearriveerd was, haalde ik het lege doosje uit m'n tas, en keek even wat ik moest hebben. Ik stopte het terug in mn jaszak. Voor ik het wist werd ik aan mn arm gegrepen. "Wilt u even meekomen?' Onderweg naar achter weigerde ik verder te lopen, en legde ik de situatie uit. Op dat moment komt er nog een hoer van achter uit de winkel gelopen. Die pakt mn andere arm, en samen vergezellen ze me in het crap-hokje achterin.
Ik werd op een stoel neergezet, en mn tas werd gepakt. Hier was ik niet van gediend, en wederom werd ik terug in mn stoel gezet.
Al schreeuwend, met het lege doosje in mn hande, vertel ik het verhaal. Maar ze waren te druk in mn tas aan het graaien om het te horen.
Een derde verscheen, met een telefoon. "zal ik anders gewoon even de politie bellen?"
JA! roep ik. Nee, roepen de hoertjes in koor, we kunnen het wel aan.
Na een zoektocht door mijn tas, kwamen ze er achter dat ik misschien toch wel gelijk had.
"Sorry mevrouw, het spijt ons, u kunt gaat".
Ik zou dus echt de politie erbij hebben gehaald he. Ik kan me voorstellen dat je je enorm belazerd voelt na zoiets.

Mijn moeder is iets dergelijks overkomen bij de supermarkt waar ze al meer dan 20 jaar boodschappen doet. Er ging een bieper af maar ze konden niks vinden.... dildos.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_43952145
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 03:07 schreef SillyWalks het volgende:

[..]

Ik zou dus echt de politie erbij hebben gehaald he. Ik kan me voorstellen dat je je enorm belazerd voelt na zoiets.

Mijn moeder is iets dergelijks overkomen bij de supermarkt waar ze al meer dan 20 jaar boodschappen doet. Er ging een bieper af maar ze konden niks vinden.... dildos.
Die verkopen ze niet bij de supermarkt inderdaad.

Maargoed sowieso niet bepaald handig van de TS.
pi_43952149
damn....voel je je ook even voor lul gezet.
maarja wat doe je eraan? Volgende keer toch maar douglas?
En dat kan zomaar.....?
  dinsdag 28 november 2006 @ 03:38:31 #15
13903 _van_puffelen
Wil je mijn tieten zien?
pi_43952154
aanklagen die zooi, zeggen dat je 500 euro mist uit je tas.
Kun je minimaal de helft terug krijgen, want ze mogen niet in je tas zitten zonder toestemming van jou, en anders hadden ze de politie moeten bellen..
pi_43952159
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 03:38 schreef _van_puffelen het volgende:
aanklagen die zooi, zeggen dat je 500 euro mist uit je tas.
Kun je minimaal de helft terug krijgen, want ze mogen niet in je tas zitten zonder toestemming van jou, en anders hadden ze de politie moeten bellen..
Zou ik ook doen. Gewoon proberen, en dikke kans dat je er nog wat uitsleept ook.
pi_43952332
Ja belachelijk! Zou het er niet bij laten zitten.
  dinsdag 28 november 2006 @ 08:26:59 #18
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_43952906
ik was blijven staan in de winkel totdat de politie was gearriveerd. Waar halen die snolletjes het lef vandaan?
  dinsdag 28 november 2006 @ 08:31:18 #19
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_43952943
Heel goed dat ze je tas doorzoekte. Je weet immers nooit met dat terrorisme van tegenwoordig. Trouwens, draag je een hoofddoek?
lege ton
  dinsdag 28 november 2006 @ 08:32:11 #20
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_43952952
Vervelende ervaring, dat wel. Maar je was inderdaad wel erg verdacht bezig en de hoeveelheid gejatte spullen bij dat soort zaken is buitensporig hoog, dus ik kan me de reactie van het personeel best wel indenken.
Vampire Romance O+
pi_43953019
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 08:32 schreef MouseOver het volgende:
Vervelende ervaring, dat wel. Maar je was inderdaad wel erg verdacht bezig en de hoeveelheid gejatte spullen bij dat soort zaken is buitensporig hoog, dus ik kan me de reactie van het personeel best wel indenken.
Klopt, daar wordt best veel gestolen, maar ja, misschien is het dan een idee om alleen doosjes in de schappen te zetten.

Het is wel belachelijk hoe je behandeld wordt, ze hadden op zijn minst het fatsoen kunnen hebben even naar je te luisteren.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 28 november 2006 @ 08:40:20 #22
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_43953038
wat een heerlijk verhaal
------------------
  dinsdag 28 november 2006 @ 08:42:57 #23
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_43953060
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 08:38 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Klopt, daar wordt best veel gestolen, maar ja, misschien is het dan een idee om alleen doosjes in de schappen te zetten.

Het is wel belachelijk hoe je behandeld wordt, ze hadden op zijn minst het fatsoen kunnen hebben even naar je te luisteren.
Je hebt gelijk, maar hoe denk je dat de gemiddelde recalcitrante ici-paris leegrovende pubermeid zich opsteld? Daar kom je met een fatsoenlijke behandeling niet zo heel ver mee. Daarnaast zijn die winkelmeisjes waarschijnlijk vreselijk opgefokt door de stress die het ontmaskeren van een "winkeldief" met zich meebrengt; daar willen ze zich eigenlijk niet mee bezig houden, ze verwachten moeilijkheden ermee en worden toch door de situatie gedwongen zich in dat wespennest te begeven.

Ik zou als ik TS was wel eens stevig gaan klagen bij de winkel. Dikke kans dat missers ingecalculeerd zijn en er voor klagende klanten eea ligt te wachten.
Vampire Romance O+
pi_43953395
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 08:42 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, maar hoe denk je dat de gemiddelde recalcitrante ici-paris leegrovende pubermeid zich opsteld? Daar kom je met een fatsoenlijke behandeling niet zo heel ver mee.
Ik vind het absoluut niet goed om meteen al iemand op zo'n manier te behandelen. Je kan toch ook even afwachten wat iemand te zeggen en het diegeen te laten uitleggen in plaats van meteen iemands tas te doorzoeken en niet willen luisteren?
quote:
Daarnaast zijn die winkelmeisjes waarschijnlijk vreselijk opgefokt door de stress die het ontmaskeren van een "winkeldief" met zich meebrengt; daar willen ze zich eigenlijk niet mee bezig houden, ze verwachten moeilijkheden ermee en worden toch door de situatie gedwongen zich in dat wespennest te begeven.
Dat is ook weer waar, maar goed, risico van het vak hoe bot dat ook klinkt. Natuurlijk is het voor hun ook niet leuk, en daarom zeg ik ook, zet er alleen lege doosjes en een half lege sampler neer, daarmee voorkom je al een hoop gezeik want ja, er staat toch een kapitaal aan luchtjes daar zo.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator dinsdag 28 november 2006 @ 09:15:14 #25
18653 crew  D.
pi_43953463
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 08:31 schreef nonzz het volgende:
Heel goed dat ze je tas doorzoekte.
  dinsdag 28 november 2006 @ 09:17:31 #26
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_43953501
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 01:13 schreef Xennia het volgende:
Waarom zou je om hulp vragen als je het zelf wel af kan?
Er zijn immers genoeg die winkelen op die manier. Ze hadden de TS ook normaal kunnen behandelen ipv meteen aan te zien voor de eerste de beste crimineel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Natalie op 28-11-2006 10:37:28 (taalcorrectie) ]
(Un)masking for the greater good.
  Moderator dinsdag 28 november 2006 @ 09:17:49 #27
18653 crew  D.
pi_43953505
on-topic:

ik zou teruggaan met 40 vriendinnen die zich dan allemaal verdacht gaan gedragen
  dinsdag 28 november 2006 @ 09:29:07 #28
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_43953693
Ze hadden gewoon de politie moeten bellen, en daar had de TS op moeten staan eigenlijk.
Belachelijk, dat ze je tas doorzoeken, dat mogen ze helemaal niet doen!
De politie had dat moeten doen, ik zou echt helemaal gek geworden zijn!
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_43953877
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 09:17 schreef Natalie het volgende:

[..]

Waarom zou je om hulp vragen als je het zelf wel af kan?
Er zijn immers genoeg winkelen op die manier. Ze hadden de TS ook normaal kunnen behandelen ipv meteen aan te zien voor de eerste de beste crimineel.
Ja dat is zo, maar je kan niet ontkennen dat het er verdacht uitziet als jij een doosje in je tas stopt, misschien hadden ze niet gezien dat het doosje ook uit haar tas kwam. Maar goed, hoe dan ook, ik vind het nergens op lijken.
  dinsdag 28 november 2006 @ 10:32:25 #30
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_43954975
Ehm, dat ze niet in je tas mogen kijken, is niet helemaal waar.
Het mag wel als ze het van tevoren aangeven:
quote:
Mag een winkelier de inhoud van mijn tas controleren?

Een winkelier mag de inhoud van uw tas controleren als dit in de winkel staat aangegeven. Een winkel is geen openbare ruimte. De winkelier kan daarom huisregels opstellen. U moet zich als klant aan deze regels houden. De winkelier moet deze regels wel duidelijk zichtbaar ophangen, zodat u hiervan kennis kan nemen. Op het moment dat u de winkel betreedt en de regels kan lezen, moet u zich daar ook aan houden. De regels mogen niet discriminerend of onnodig bezwarend zijn.

Uitvoering controle
In principe mag elk personeelslid de tascontrole uitvoeren. Dit hoeft niet perse door een beveiligingsbeambte gedaan te worden. Als uw tas wordt gecontroleerd, is het wel verstandig dat de winkelier aan u uitlegt waarom hij dit doet. Daarnaast is het in verband met privacy wenselijk dat de controle plaatsvindt op een plaats waar niet iedereen kan meekijken.
bron: postbus51.nl
pi_43955163
ik had een paar rekken met van die zooi omgetieft....
pi_43955182
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 10:39 schreef pro2call het volgende:
ik had een paar rekken met van die zooi omgetieft....
En die medewerkers.
  dinsdag 28 november 2006 @ 10:42:49 #33
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_43955239
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 09:39 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja dat is zo, maar je kan niet ontkennen dat het er verdacht uitziet als jij een doosje in je tas stopt, misschien hadden ze niet gezien dat het doosje ook uit haar tas kwam. Maar goed, hoe dan ook, ik vind het nergens op lijken.
Verdacht wel, maar zoals het winkelpersoneel ermee omgaat vind ik erg verkeerd. Iemand mee proberen te slepen, tas weggrissen en doorspitten zonder de klant ook maar even de kans te geven om het een en ander uit te leggen. Vind het personeel erg agressief overkomen. Je kunt het ook op een normale manier doen.
Ze hebben de veroordeling al klaar zonder bewijs van diefstal te hebben, en handelen erna.
pi_43955259
Toen ik dit topic las vanmorgen, heb ik mijn flesje cola die ik in de avond altijd koop een beetje kapot gemaakt voor ik de AH2go in ging . het zou je maar gebeuren.
  dinsdag 28 november 2006 @ 10:44:20 #35
97348 Matness
Matt about you
pi_43955267
die mutsen hadden ook eerst eens even wat TS aan het doen was, en of ze even wilde laten zien wat ze in haar zak stak
niet meteen zo debiel doen
zopdra ik die winkel uitwas, had ik mooi alsnog de politie gebeld.

TS, als ik jou was zou ik mooi een klacht indienen bij het hoofdkantoor
pi_43955290
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 10:44 schreef Matness het volgende:
TS, als ik jou was zou ik mooi een klacht indienen bij het hoofdkantoor
Kan je nog wat gratis shit krijgen ook
pi_43955357
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 10:42 schreef Natalie het volgende:

[..]

Verdacht wel, maar zoals het winkelpersoneel ermee omgaat vind ik erg verkeerd. Iemand mee proberen te slepen, tas weggrissen en doorspitten zonder de klant ook maar even de kans te geven om het een en ander uit te leggen. Vind het personeel erg agressief overkomen. Je kunt het ook op een normale manier doen.
Ze hebben de veroordeling al klaar zonder bewijs van diefstal te hebben, en handelen erna.
Ja dat zeg ik ook, het lijkt nergens op hoe ze iemand behandelen. Ze kunnen best op een fatsoenlijke manier vragen of die persoon even mee wil lopen en daarna gewoon even verhaal halen in plaats van meteen ervan uit te gaan dat zo iemand een crimineel is.
  dinsdag 28 november 2006 @ 10:49:09 #38
97348 Matness
Matt about you
pi_43955359
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 10:45 schreef tonks het volgende:

[..]

Kan je nog wat gratis shit krijgen ook
buiten dat, die dozen moeten maar eens leren hoe ze met klanten om moeten gaan.
  dinsdag 28 november 2006 @ 11:01:08 #39
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_43955653
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 10:49 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik ook, het lijkt nergens op hoe ze iemand behandelen. Ze kunnen best op een fatsoenlijke manier vragen of die persoon even mee wil lopen en daarna gewoon even verhaal halen in plaats van meteen ervan uit te gaan dat zo iemand een crimineel is.
* Natalie is het eens met de Lucie Silvas fan
  dinsdag 28 november 2006 @ 11:27:39 #40
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_43956291
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 10:49 schreef Matness het volgende:

[..]

Realiteit is dat die dozen over een jaar weer vervangen worden door andere 16 jarige sletjes
Vampire Romance O+
pi_43956332
Sorry hoor maar eigen schuld..... laat je dan gewoon helpen
  dinsdag 28 november 2006 @ 11:30:36 #42
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_43956343
Als ik jou was zou ik nu wel die winkel leegroven! Ze durven je nu vast niet meer te beschuldigen van diefstal.
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
  dinsdag 28 november 2006 @ 11:31:27 #43
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43956358
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 03:07 schreef SillyWalks het volgende:

Boeiend. Ik heb ook wel eens een keer gehad dat er nog een oude beveiligingssticker onder in m'n tas zat, tuurlijk willen die mensen dan ff zien wat je in je tas hebt zitten. En dat die mensen bij de Ici Paris het verdacht vinden is ook niet meer dan logisch, gaan lopen schelden bevestigd het idee dat je in de 'doelgroep' hoort alleen maar.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 28 november 2006 @ 11:33:25 #44
97348 Matness
Matt about you
pi_43956395
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 11:27 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Realiteit is dat die dozen over een jaar weer vervangen worden door andere 16 jarige sletjes
beleid en protocollen
  dinsdag 28 november 2006 @ 11:38:36 #45
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_43956499
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 11:33 schreef Matness het volgende:

[..]

beleid en protocollen
Inderdaad, en daarbij die sleufjes niet in die situatie laten komen.
Vampire Romance O+
pi_43956586
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 10:49 schreef Matness het volgende:

[..]

Idd. Die types die daar werken zijn ook meestal van die zelfingenomen dozen die zich heel wat voelen en zich ook zo opstellen richting de klant. Alsof je je vereerd moet voelen dat ze je helpen ofzo.
pi_43956631
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 11:29 schreef Rekkie het volgende:
Sorry hoor maar eigen schuld..... laat je dan gewoon helpen
Wat een onzin! En dan eerst wachten totdat ze klaar zijn met klanten die het hele assortiment even willen ruiken zeker? Daarbij staan die dingen niet voor niks in de schappen zodat je ze zelf kan pakken.
pi_43956654
Gewoon alsnog de politie bellen. Aanklagen die shit! En anders idd bij het hoofdkantoor klagen.
  dinsdag 28 november 2006 @ 13:35:35 #49
99630 punkgirl
pi_43959408
Ik heb vandaag het hoofdkantoor gebeld, en uitgelegd wat er gebeurt is.. "Ze zullen er op terug komen"
Ik verwacht een tegoedbon van MINSTENS 250 euri's..
het kutste was wel dat er in de winkel mensen stonden te winkelen.. verdomme.. ik kan me nooit meer daar vertonen
niet dat ik er weer met plezier heen zal gaan
  dinsdag 28 november 2006 @ 13:36:49 #50
97348 Matness
Matt about you
pi_43959444
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:35 schreef punkgirl het volgende:

dat kun je natuurlijk wel vergeten he
pi_43959530
quote:
Ik heb vandaag het hoofdkantoor gebeld, en uitgelegd wat er gebeurt is.. "Ze zullen er op terug komen"
het kutste was wel dat er in de winkel mensen stonden te winkelen.. verdomme.. ik kan me nooit meer daar vertonen
Pcies, meld je meteen even hier aan: http://ottotv.nodig.nl

Als je 'n tijd in een winkel staat leer je te begrijpen dat winkeldiefstal echt zwaar klote is, dus als je dan iemand denkt te betrappen sta je helemaal scherp... dat ze in jouw geval de verkeerde hadden is rot voor je, maar 'n klein beetje empathie in de richting van winkelpersoneel kan geen kwaad imho.
  dinsdag 28 november 2006 @ 13:41:31 #52
97348 Matness
Matt about you
pi_43959590
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:39 schreef NiGeLaToR het volgende:

klein beetje empathie in de richting van winkelpersoneel kan geen kwaad imho.
niks daarvan, ze zijn echt over de schreef gegaan
zo behandel je niemand, zéker als je het niet zeker weet
  dinsdag 28 november 2006 @ 13:48:48 #53
99630 punkgirl
pi_43959691
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:39 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Pcies, meld je meteen even hier aan: http://ottotv.nodig.nl

Als je 'n tijd in een winkel staat leer je te begrijpen dat winkeldiefstal echt zwaar klote is, dus als je dan iemand denkt te betrappen sta je helemaal scherp... dat ze in jouw geval de verkeerde hadden is rot voor je, maar 'n klein beetje empathie in de richting van winkelpersoneel kan geen kwaad imho.
Ik heb zelf een tijdje in een winkel gewerkt.. maar ik heb geleerd het heeeel anders aan te pakken. Dit zou ik nooit mogen doen
  dinsdag 28 november 2006 @ 14:10:57 #54
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_43960320
Het was jouw eigen shuld ,stomme doos.
Of wilde je een beetje aandacht hebben ,misschien?
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_43960677
Zo liep de kleine 11 jarige danosje eens de AKO (nu Bruna) binnen om daar eens wat rond te kijken in de verveelde uurtjes na schooltijd. En echt ik was het toppunt van schattig- en onschuldigheid in die periode.

Ik kijk daar wat rond, je had altijd allemaal bakjes met pennen, potloden, gummetjes, puntenslijpers etcetera, gewoon leuk om naar te kijken dus. Kortom na ongeveer 10 minuten te hebben rondgekeken besloot ik een gum met zo'n domme tekst te kopen en ik stief richting de kassa.

Ik leg mijn gum op de balie en wacht tot ik te horen krijg dat ik 90 cent moet betalen. Maar toen vroeg de kassamevrouw mij: Is dat alles wat je wilt betalen?
Ik keek haar verbaasd aan met mijn grote blauwe ogen en mijn lieve blonde haartjes in nette scheiding en snapte niet wat ze bedoelde. Ze herhaalde nog eens: Is dat alles wat je wilt betalen? Ik zei: Ja mevrouw (wat een opvoedig ).

Maar ze geloofden mij niet, en ik moest mijn zakken leeg maken (ik snapte er nog steeds niks van), een andere kassamevrouw was er inmiddels ook bij gekomen. Naja in mijn zakken zat niks anders dan een paar dropjes en mijn fietsleutels. Ze waren nog niet overtuigd en ik begon me inmiddels toch steeds minder prettig te voelen. Ze vroegen of ik niet ergens wat verstopt zou hebben, dus moest ik de hele winkel mee lopen en gingen zij overal kijken of ik niet ergens een pen, puntenslijper of whatever zou hebben verstopt.

Ook niets gevonden, de vrouw vroeg mij nog 1x indringend of ik niks had meegenomen, ik stond op dat moment toch wel bijna op het punt van in huilen uitbarsten, maar hielt me goed. Ik schudde voor de laatste keer mijn hoofd. Toen mocht ik mijn gum afrekenen en wegwezen. Geen woordje van sorry of niks, geen excuses, geen 10 kleuren pen.. HELEMAAL NIKS. Sindsdien vervloek ik alles wat met AKO te maken heeft en zal ik er ook nooit meer wat kopen, de asocialiteit!!!

Het is wel een wat lang verhaal, maar door dit verhaal komt alles weer naar boven, toch maar weer eens een afspraak maken met mijn psycholoog
Even a broken clock is right twice a day.
  dinsdag 28 november 2006 @ 14:22:37 #56
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_43960708
ze mogen je zelfs helemaal niet in de winkel aanhouden, ze mogen je pas aanhouden op t moment dat jij buiten bent, want dan heb je pas gestolen. Als je nu wel wat in je tas gestopt had, had je t theoretisch gezien altijd nog uit je tas kunnen halen om t te betalen.
Ik had inderdaad mooi de politie laten komen, en ze een poepie laten ruiken, stomme snollen
pi_43960963
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:41 schreef Matness het volgende:

niks daarvan, ze zijn echt over de schreef gegaan
zo behandel je niemand, zéker als je het niet zeker weet
Ach ja, TS heeft al haar tanden nog en ze is meteen weer losgelaten.. ik neem aan dat 't tere zieltje zware trauma's heeft opgelopen?
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:22 schreef scrub_nurse het volgende:
ze mogen je zelfs helemaal niet in de winkel aanhouden, ze mogen je pas aanhouden op t moment dat jij buiten bent, want dan heb je pas gestolen. Als je nu wel wat in je tas gestopt had, had je t theoretisch gezien altijd nog uit je tas kunnen halen om t te betalen.
Ik had inderdaad mooi de politie laten komen, en ze een poepie laten ruiken, stomme snollen
Das dus niet waar, heb ooit eens iemand buiten de winkel aangehouden, waarop ik 'n waarschuwing van de politie kreeg dat ik alleen mensen IN de winkel aan mag houden als medewerker van de winkel. Een normale burger mag buiten de winkel wel iemand aanhouden.
Tis verder niet 'normaal' om zooi in je tas te stoppen en daarna er weer uit te halen om te betalen
  dinsdag 28 november 2006 @ 14:39:34 #58
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_43961187
vreemd dan dat iemand die ik ken een keer iets gestolen had en aangehouden werd door de security en toen bleek dat dat nog binnen gebeurt was, degene mooi weer mocht gaan na t teruggeven van de gestolen panty, omdat dit dus niet geoorloofd was..

kzal t zwartedoos s straks vragen, die weet t absoluut zeker hoe dit in mekaar zit
pi_43961219
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:39 schreef scrub_nurse het volgende:
vreemd dan dat iemand die ik ken een keer iets gestolen had en aangehouden werd door de security en toen bleek dat dat nog binnen gebeurt was, degene mooi weer mocht gaan na t teruggeven van de gestolen panty, omdat dit dus niet geoorloofd was..

kzal t zwartedoos s straks vragen, die weet t absoluut zeker hoe dit in mekaar zit
Sgoed hoor
  dinsdag 28 november 2006 @ 14:41:54 #60
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_43961251
Ik zou tegen het personeel willen zeggen: koop zo'n handscanner en haal die over de tas/jas en weet ik 't allemaal. Gaat 't dingen niet piepen dan weet je dat iemand niets gestolen heeft. Opgelost.
pi_43961303
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 01:15 schreef punkgirl het volgende:

[..]

Zijn vaak wel lekkere wijven.
pi_43961342
typisch een gevalletje van beurt nodig
─_(š.0)_/─
  dinsdag 28 november 2006 @ 14:45:11 #63
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_43961362
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_43961384
quote:
Hahah en wie zijn schuld is dat. Als mij zoiets zou overkomen zou ik gewoon lekker rustig blijven, omdat je toch weet dat je niks gejat hebt. Jij bent gewoon een panische hoer, jij schaamt je nu vanwege je eigen gedrag, lekker goedkoop om andere de schuld te geven.
pi_43961447
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:32 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Ach ja, TS heeft al haar tanden nog en ze is meteen weer losgelaten.. ik neem aan dat 't tere zieltje zware trauma's heeft opgelopen?
[..]

Das dus niet waar, heb ooit eens iemand buiten de winkel aangehouden, waarop ik 'n waarschuwing van de politie kreeg dat ik alleen mensen IN de winkel aan mag houden als medewerker van de winkel. Een normale burger mag buiten de winkel wel iemand aanhouden.
Tis verder niet 'normaal' om zooi in je tas te stoppen en daarna er weer uit te halen om te betalen
Dit klinkt zo ontzettend krom dat het wel een Nederlandse regel moet zijn . Ik geloof het overigens wel dat het zo is, maar krom is het wel.
pi_43961483
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:43 schreef honderd het volgende:

[..]

Zijn vaak wel lekkere wijven.
Ja, maar ik denk niet echt dat TS dat wat boeit
pi_43961498
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:48 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dit klinkt zo ontzettend krom dat het wel een Nederlandse regel moet zijn . Ik geloof het overigens wel dat het zo is, maar krom is het wel.
Och, zo'n agent zit er ook wel eens naast en daarbij, dingen veranderen. Ik was toentertijd in ieder geval vrij perplex kun je je voorstellen
pi_43961516
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:45 schreef honderd het volgende:

[..]

Hahah en wie zijn schuld is dat. Als mij zoiets zou overkomen zou ik gewoon lekker rustig blijven, omdat je toch weet dat je niks gejat hebt. Jij bent gewoon een panische hoer, jij schaamt je nu vanwege je eigen gedrag, lekker goedkoop om andere de schuld te geven.
eensch

pi_43962050
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 03:34 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Die verkopen ze niet bij de supermarkt inderdaad.

Maargoed sowieso niet bepaald handig van de TS.
Dirk van den Broek in de dildo's

Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_43963025
Had je anders aan moeten pakken.

Probeer altijd kalm te blijven en doe het volgende:

Pakken ze je tas af of jas en spitten ze die door. (wat ze niet mogen)
Zeg als je alles terug krijgt dat je "denkt" 50 euro kwijt te zijn uit je jas of tas.
Blijf kalm en vraag of toevallig iemand van het personeel het gezien heeft. Zo niet verdenk hun en dreig de politie te bellen.

Aangezien winkelpersoneel niet al te snugger is, gaan ze in de meeste gevallen gaan ze nog onderling ruzie maken
pi_43963517
quote:
Godverdomme!
Ik moest vandaag naar de ici paris. M'n moeder was jarig, en sportief dat ik ben, ging ik een cado kopen.
Even the dyslectics hit rock bottom.
pi_43963584
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 01:15 schreef punkgirl het volgende:

[..]

Je bent zo stoer als je grove taal gebruikt.. rrrrr
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:09:53 #73
107521 Furia
snoopy weer
pi_43964069
quote:
Dat kun je wel vergeten. Ze bellen het desbetreffende filiaal op. Het filiaal verteld dat jij je opmerkelijk gedroeg. Vervolgens zeggen ze tegen de filiaalmedewerkers "niet meer doen! niet lief!" en bellen ze jou op om (kaal en gratis) excuus te maken.
pi_43964446
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:22 schreef scrub_nurse het volgende:
ze mogen je zelfs helemaal niet in de winkel aanhouden, ze mogen je pas aanhouden op t moment dat jij buiten bent, want dan heb je pas gestolen.
Dat klopt niet helemaal. Ze mogen je aanhouden op het moment dat je het betaalpunt gepaseerd bent. Wat natuurlijk wel een kromme regel is.
pi_43964756
Heb de OP gelezen. Ze mogen je NIET vastpakken en NIET in je tas kijken. Ze zijn niet opsporingsbevoegd. Alleen de politie mag het.

Je zou aangifte kunnen overwegen, mits je een getuige hebt. En dat laatste heb je denk ik niet.
  Moderator dinsdag 28 november 2006 @ 16:49:19 #76
18653 crew  D.
pi_43965388
quote:

het is euro

niet euri's, euri, of euro's

vanmorgen stond ik nog aan jouw kant, nu heb ik in eens geen medelijden meer
  dinsdag 28 november 2006 @ 18:57:05 #77
107521 Furia
snoopy weer
pi_43969461
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:29 schreef Devlinsect het volgende:
Heb de OP gelezen. Ze mogen je NIET vastpakken en NIET in je tas kijken. Ze zijn niet opsporingsbevoegd. Alleen de politie mag het.

Je zou aangifte kunnen overwegen, mits je een getuige hebt. En dat laatste heb je denk ik niet.
Misschien had je ook even verder moeten lezen... dat stuk met huisregels enzo!
  dinsdag 28 november 2006 @ 19:06:30 #78
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_43969815
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 18:57 schreef Furia het volgende:

[..]

Misschien had je ook even verder moeten lezen... dat stuk met huisregels enzo!
Ja!
En!? Hing dat ook zichtbaar aangegeven dan!?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 28 november 2006 @ 20:11:43 #79
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43971994
Ach.. bij Ici Paris zijn ze gewoon vaag. Bij mij dachten ze waarschijnlijk ook dat ik iets had gepakt (was mijn eigen lege flesje ) Want toen ik met een verkoper stond te praten liep er een andere vrouw langs (denk de filiaalmanager) en zei snel een code.. toen rende die verkoopster snel naar haar toe en had het over een misverstand ofzo (Ik had het flesje aan die verkoopster laten zien)

Maar van wat ik zag... die flesjes enzo bewaren ze allemaal achter de balie. Dus tenzij je een tester losbreekt van de display kan je toch helemaal niks meenemen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43983647
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 19:06 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ja!
En!? Hing dat ook zichtbaar aangegeven dan!?
Blijkbaar niet, want TS heeft dat niet gelezen. Het was dus in ieder geval niet duidelijk.
pi_43983851
Je kan ze nog steeds aangeven, die tering hoeren zullen dan alsnog alles kunnen uitleggen, tevens kan jij er nog een leuke vergoeding / verontschuldiging uitkrijgen
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_43983906
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:20 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dat klopt niet helemaal. Ze mogen je aanhouden op het moment dat je het betaalpunt gepaseerd bent. Wat natuurlijk wel een kromme regel is.
Zeer krom, want dan kan ik alle cola en bloemen van een tankstation gratis meenemen (die staan vaak buiten)
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_43991749
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:34 schreef Chinless het volgende:

[..]

Zeer krom, want dan kan ik alle cola en bloemen van een tankstation gratis meenemen (die staan vaak buiten)
Probeer het is zou ik zeggen.
pi_43992007
Hahaha, hoe dom kun je zijn ook. Wat moeten die verkopers dan denken als ze een punkwijf een verpakking in de jas zien stoppen en dan ook nog gaat tegenwerken en lopen schreeuwen?

En dan 250 euro willen
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
pi_43992163
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:48 schreef crackhead het volgende:
Hahaha, hoe dom kun je zijn ook. Wat moeten die verkopers dan denken als ze een punkwijf een verpakking in de jas zien stoppen en dan ook nog gaat tegenwerken en lopen schreeuwen?

En dan 250 euro willen
  donderdag 30 november 2006 @ 19:03:00 #86
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_44031620

Coole avatar, volgende keer ook niet in zo'n dure kutwinkel winkelen, genoeg cheap-ass winkels waar je ook die make-up kan halen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_44031891
Bij Ici Paris komen die haaien toch gelijk op je af als je 1 voet in de winkel zet? Kan ik u helpen, wilt u geholpen worden, wat zoekt u?

Beter even bij douglas binnen lopen ofzo, daar hebben ze alle merken ook en nog goedkoper ook.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  donderdag 30 november 2006 @ 19:27:11 #88
158175 Bilbao
Rood, Wit, GROEN
pi_44032451
=edit=

[ Bericht 62% gewijzigd door Janetje op 30-11-2006 20:59:45 ]
  donderdag 30 november 2006 @ 20:25:04 #89
99630 punkgirl
pi_44034805
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:48 schreef crackhead het volgende:

En dan 250 euro willen
pff.. en ik zie er niet uit als een punkwijf

[ Bericht 36% gewijzigd door Janetje op 30-11-2006 20:59:28 ]
  donderdag 30 november 2006 @ 21:08:31 #90
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_44036261
quote:
Godverdomme!

Godverdomme, nazi's dat het zijn!
De fik er in!
Volgende keer bij het weg gaan je arm even langs het schap halen.....succes dames.
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
pi_44036550
Ik kan het mis hebben, maar wat is er überhaupt strafbaar aan iets in je jaszak stoppen dat je (nog) niet hebt betaald? Volgens mij mogen ze je er pas op aanspreken als je de kassa voorbij loopt zonder te betalen. Ik geloof dat het in supermarkten ook zo gaat, pas bij de uitgang gaan ze je staan opwachten.
pi_44036640
Terecht.

Hippies hebben niks te zoeken in de Ici Paris XL.
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 30 november 2006 @ 22:33:19 #93
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_44039924
Ik ben laatst de 013 uitgetieft omdat ik een leeg (!) plastic bier"glas" naar voren tiefte. .
Beveiligings"beambten" die er niks van snappen...
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  donderdag 30 november 2006 @ 22:35:38 #94
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_44040018
Maar je avater is wel leuk
pi_44046287
Ehm niet normaal zoals ze deden..
Is het niet zo... dat je pas schuldig bent zodra dat bewezen is..
Je bent een klant , en ze hadden je met respect moeten behandelen..
Ik neem toch aan dat een dief niet op haar gemak eerst een doosje bekijkt en dan in haar zak stopt.
Salsa Espaņola
  vrijdag 1 december 2006 @ 10:06:40 #96
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_44047622
Teringlijers....
Niet eens een schap van die kenkerflesjes leeggemept?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_44049135
Echt belachelijk die mutsen daar. Ze vinden zichzelf inderdaad echt geweldig.

Ik zou ze net zo lang blijven lastigvallen tot je een vergoeding krijgt, gewoon blijven bellen, brieven sturen, dreigen met consumentenbond enz. Helpt bijna altijd.
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:36 schreef von_manstein het volgende:
Had je anders aan moeten pakken.

Probeer altijd kalm te blijven en doe het volgende:

Pakken ze je tas af of jas en spitten ze die door. (wat ze niet mogen)
Zeg als je alles terug krijgt dat je "denkt" 50 euro kwijt te zijn uit je jas of tas.
Blijf kalm en vraag of toevallig iemand van het personeel het gezien heeft. Zo niet verdenk hun en dreig de politie te bellen.

Aangezien winkelpersoneel niet al te snugger is, gaan ze in de meeste gevallen gaan ze nog onderling ruzie maken
pi_44049590
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:19 schreef Lollifant het volgende:
Echt belachelijk die mutsen daar. Ze vinden zichzelf inderdaad echt geweldig.

Ik zou ze net zo lang blijven lastigvallen tot je een vergoeding krijgt, gewoon blijven bellen, brieven sturen, dreigen met consumentenbond enz. Helpt bijna altijd.
Heb je daar ervaring mee dan?
pi_44051612
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:36 schreef honderd het volgende:

[..]

Heb je daar ervaring mee dan?
Ja meedere, 1 keer bij Bol, die mijn geld niet terug wou geven nadat ik iets terug had gestuurd. Heb uiteindelijk het geld toch teruggekregen.
En een keer bij de Aldi, had een mp3 speler gekocht met 120 mb ofzo, die binnen een week stuk was. Net zo lang lastiggevallen totdat ik een gratis nieuwe mp3 speler kreeg met 512 mb Het kan dus zeker helpen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')