Pcies, meld je meteen even hier aan: http://ottotv.nodig.nlquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:35 schreef punkgirl het volgende:
Ik heb vandaag het hoofdkantoor gebeld, en uitgelegd wat er gebeurt is.. "Ze zullen er op terug komen"
Ik verwacht een tegoedbon van MINSTENS 250 euri's..
het kutste was wel dat er in de winkel mensen stonden te winkelen.. verdomme.. ik kan me nooit meer daar vertonen
niet dat ik er weer met plezier heen zal gaan

niks daarvan, ze zijn echt over de schreef gegaanquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:39 schreef NiGeLaToR het volgende:
klein beetje empathie in de richting van winkelpersoneel kan geen kwaad imho.

Ik heb zelf een tijdje in een winkel gewerkt.. maar ik heb geleerd het heeeel anders aan te pakken. Dit zou ik nooit mogen doenquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:39 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Pcies, meld je meteen even hier aan: http://ottotv.nodig.nl
Als je 'n tijd in een winkel staat leer je te begrijpen dat winkeldiefstal echt zwaar klote is, dus als je dan iemand denkt te betrappen sta je helemaal scherp... dat ze in jouw geval de verkeerde hadden is rot voor je, maar 'n klein beetje empathie in de richting van winkelpersoneel kan geen kwaad imho.

Ach ja, TS heeft al haar tanden nog en ze is meteen weer losgelaten.. ik neem aan dat 't tere zieltje zware trauma's heeft opgelopen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:41 schreef Matness het volgende:
niks daarvan, ze zijn echt over de schreef gegaan
zo behandel je niemand, zéker als je het niet zeker weet
Das dus niet waar, heb ooit eens iemand buiten de winkel aangehouden, waarop ik 'n waarschuwing van de politie kreeg dat ik alleen mensen IN de winkel aan mag houden als medewerker van de winkel. Een normale burger mag buiten de winkel wel iemand aanhouden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:22 schreef scrub_nurse het volgende:
ze mogen je zelfs helemaal niet in de winkel aanhouden, ze mogen je pas aanhouden op t moment dat jij buiten bent, want dan heb je pas gestolen. Als je nu wel wat in je tas gestopt had, had je t theoretisch gezien altijd nog uit je tas kunnen halen om t te betalen.
Ik had inderdaad mooi de politie laten komen, en ze een poepie laten ruiken, stomme snollen![]()

Sgoed hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:39 schreef scrub_nurse het volgende:
vreemd dan dat iemand die ik ken een keer iets gestolen had en aangehouden werd door de security en toen bleek dat dat nog binnen gebeurt was, degene mooi weer mocht gaan na t teruggeven van de gestolen panty, omdat dit dus niet geoorloofd was..
kzal t zwartedoos s straks vragen, die weet t absoluut zeker hoe dit in mekaar zit

Zijn vaak wel lekkere wijven.quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:15 schreef punkgirl het volgende:
[..]
ik hoef me toch niet te verandwoorden met wat ik zoek, en hoe ik het zoek!
En ik zoek liever zelf, dan geholpen te worden door een parishoer![]()

Hahah en wie zijn schuld is dat. Als mij zoiets zou overkomen zou ik gewoon lekker rustig blijven, omdat je toch weet dat je niks gejat hebt. Jij bent gewoon een panische hoer, jij schaamt je nu vanwege je eigen gedrag, lekker goedkoop om andere de schuld te geven.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:35 schreef punkgirl het volgende:
Ik heb vandaag het hoofdkantoor gebeld, en uitgelegd wat er gebeurt is.. "Ze zullen er op terug komen"
het kutste was wel dat er in de winkel mensen stonden te winkelen.. verdomme.. ik kan me nooit meer daar vertonen

Dit klinkt zo ontzettend krom dat het wel een Nederlandse regel moet zijnquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:32 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ach ja, TS heeft al haar tanden nog en ze is meteen weer losgelaten.. ik neem aan dat 't tere zieltje zware trauma's heeft opgelopen?
[..]
Das dus niet waar, heb ooit eens iemand buiten de winkel aangehouden, waarop ik 'n waarschuwing van de politie kreeg dat ik alleen mensen IN de winkel aan mag houden als medewerker van de winkel. Een normale burger mag buiten de winkel wel iemand aanhouden.
Tis verder niet 'normaal' om zooi in je tas te stoppen en daarna er weer uit te halen om te betalen

Ja, maar ik denk niet echt dat TS dat wat boeitquote:

Och, zo'n agent zit er ook wel eens naast en daarbij, dingen veranderen. Ik was toentertijd in ieder geval vrij perplex kun je je voorstellenquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit klinkt zo ontzettend krom dat het wel een Nederlandse regel moet zijn. Ik geloof het overigens wel dat het zo is, maar krom is het wel.

eenschquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:45 schreef honderd het volgende:
[..]
Hahah en wie zijn schuld is dat. Als mij zoiets zou overkomen zou ik gewoon lekker rustig blijven, omdat je toch weet dat je niks gejat hebt. Jij bent gewoon een panische hoer, jij schaamt je nu vanwege je eigen gedrag, lekker goedkoop om andere de schuld te geven.

Dirk van den Broek in de dildo'squote:Op dinsdag 28 november 2006 03:34 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Die verkopen ze niet bij de supermarkt inderdaad.![]()
Maargoed sowieso niet bepaald handig van de TS.

Even the dyslectics hit rock bottom.quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:10 schreef punkgirl het volgende:
Godverdomme!
Ik moest vandaag naar de ici paris. M'n moeder was jarig, en sportief dat ik ben, ging ik een cado kopen.

Je bent zo stoer als je grove taal gebruikt.. rrrrrquote:Op dinsdag 28 november 2006 01:15 schreef punkgirl het volgende:
[..]
ik hoef me toch niet te verandwoorden met wat ik zoek, en hoe ik het zoek!
En ik zoek liever zelf, dan geholpen te worden door een parishoer![]()

Dat kun je wel vergeten. Ze bellen het desbetreffende filiaal op. Het filiaal verteld dat jij je opmerkelijk gedroeg. Vervolgens zeggen ze tegen de filiaalmedewerkers "niet meer doen! niet lief!" en bellen ze jou op om (kaal en gratis) excuus te maken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:35 schreef punkgirl het volgende:

Dat klopt niet helemaal. Ze mogen je aanhouden op het moment dat je het betaalpunt gepaseerd bent. Wat natuurlijk wel een kromme regel is.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:22 schreef scrub_nurse het volgende:
ze mogen je zelfs helemaal niet in de winkel aanhouden, ze mogen je pas aanhouden op t moment dat jij buiten bent, want dan heb je pas gestolen.

quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:35 schreef punkgirl het volgende:

Misschien had je ook even verder moeten lezen... dat stuk met huisregels enzo!quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:29 schreef Devlinsect het volgende:
Heb de OP gelezen. Ze mogen je NIET vastpakken en NIET in je tas kijken. Ze zijn niet opsporingsbevoegd. Alleen de politie mag het.
Je zou aangifte kunnen overwegen, mits je een getuige hebt. En dat laatste heb je denk ik niet.

Ja!quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:57 schreef Furia het volgende:
[..]
Misschien had je ook even verder moeten lezen... dat stuk met huisregels enzo!

Blijkbaar niet, want TS heeft dat niet gelezen. Het was dus in ieder geval niet duidelijk.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:06 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja!
En!? Hing dat ook zichtbaar aangegeven dan!?

Zeer krom, want dan kan ik alle cola en bloemen van een tankstation gratis meenemen (die staan vaak buiten)quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:20 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal. Ze mogen je aanhouden op het moment dat je het betaalpunt gepaseerd bent. Wat natuurlijk wel een kromme regel is.

Probeer het is zou ik zeggen.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:34 schreef Chinless het volgende:
[..]
Zeer krom, want dan kan ik alle cola en bloemen van een tankstation gratis meenemen (die staan vaak buiten)

quote:Op woensdag 29 november 2006 14:48 schreef crackhead het volgende:
Hahaha, hoe dom kun je zijn ook. Wat moeten die verkopers dan denken als ze een punkwijf een verpakking in de jas zien stoppen en dan ook nog gaat tegenwerken en lopen schreeuwen?
En dan 250 euro willen![]()
![]()

pff.. en ik zie er niet uit als een punkwijfquote:Op woensdag 29 november 2006 14:48 schreef crackhead het volgende:
Hahaha, hoe dom kun je zijn ook. Wat moeten die verkopers dan denken als ze een punkwijf een verpakking in de jas zien stoppen en dan ook nog gaat tegenwerken en lopen schreeuwen?
En dan 250 euro willen![]()
![]()

Volgende keer bij het weg gaan je arm even langs het schap halen.....succes dames.quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:10 schreef punkgirl het volgende:
Godverdomme!
Godverdomme, nazi's dat het zijn!
De fik er in!![]()
![]()
![]()

quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:36 schreef von_manstein het volgende:
Had je anders aan moeten pakken.
Probeer altijd kalm te blijven en doe het volgende:
Pakken ze je tas af of jas en spitten ze die door. (wat ze niet mogen)
Zeg als je alles terug krijgt dat je "denkt" 50 euro kwijt te zijn uit je jas of tas.
Blijf kalm en vraag of toevallig iemand van het personeel het gezien heeft. Zo niet verdenk hun en dreig de politie te bellen.
Aangezien winkelpersoneel niet al te snugger is, gaan ze in de meeste gevallen gaan ze nog onderling ruzie maken

Heb je daar ervaring mee dan?quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:19 schreef Lollifant het volgende:
Echt belachelijk die mutsen daar. Ze vinden zichzelf inderdaad echt geweldig.![]()
Ik zou ze net zo lang blijven lastigvallen tot je een vergoeding krijgt, gewoon blijven bellen, brieven sturen, dreigen met consumentenbond enz. Helpt bijna altijd.

Ja meedere, 1 keer bij Bol, die mijn geld niet terug wou geven nadat ik iets terug had gestuurd. Heb uiteindelijk het geld toch teruggekregen.quote:
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |