Ik gaf haar het voordel van de twijfel.Maar die is nu wegquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Ik had Nena op 2 in mijn lijstje. Ze is nu drastisch gezakt
SGP denk ik, gezien haar arbeidsverledenquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Eveline -> CDA
Mark Rutte vind ik een sympathieke gast. Jammer dat hij van de VVD is.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Stefan op Mark Rutte VVD. Wel te verspellen natuurlijk. Ze hebben nog iemand gevraagd maar die weet ik niet meer.
Wat een doos... dat ze op Rita stemt moet ze over het algemeen zelf weten, maar dit is wel een erg lompe reden..quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:31 schreef tong80 het volgende:
'Ja ik weet niet, al die buitenlanders, het is uh ehm nou ze is wel rechtvaardig.'
Nena? Of Rita? Of beide?quote:Op maandag 27 november 2006 09:58 schreef .iM het volgende:
Ze is ook half Indisch...
Precies. Ze zei ook te twijfelen tussen VVD en Wilders. Nou, bij Wilders is helemaal duidelijk waarom de mensen daar op stemmen.quote:Op zondag 26 november 2006 23:46 schreef Gert het volgende:
Nena's "stem-motivatie" staat denk ik aardig model voor die van de rest van het Verdonk-electoraat.
quote:Op zondag 26 november 2006 23:46 schreef Gert het volgende:
Nena's "stem-motivatie" staat denk ik aardig model voor die van de rest van het Verdonk-electoraat.
En ze heeft vier jaar lang een neger als partner gehad. Ik denk dat ze met "buitenlanders" dan ook "moslims" bedoelt.quote:Op maandag 27 november 2006 09:58 schreef .iM het volgende:
Ze is ook half Indisch...
quote:Op zondag 26 november 2006 23:46 schreef Gert het volgende:
Nena's "stem-motivatie" staat denk ik aardig model voor die van de rest van het SP/Verdonk-electoraat.
Er zit inderdaad meer in haar dan de meesten zien.....quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:38 schreef Cracka-ass het volgende:
En weer een geniale uitspraak.
Die meid is zooo slim.![]()
Omdat hij zo'n leuk koppie heeft en een prachtig kapsel?quote:Op maandag 27 november 2006 13:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Ze zei ook te twijfelen tussen VVD en Wilders. Nou, bij Wilders is helemaal duidelijk waarom de mensen daar op stemmen.
Dan mag jij het bericht even quoten waar iemand dat wél beweert dan.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:30 schreef koppiesoep het volgende:
Ach toe zeg alsof het een groot gedeelte van de mannelijke posters het iets kan schelen waar Nena op gestemd heeft. Daar komt bij dat ze dus duidelijk niet rasistisch is anders had ze al die jaren geen negerliefje gehad. Ik stem al jaren SP maar zal zeker niet beweren dat iedereen die niet links stemt gelijk een racist is. Doe ff normaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |