zou wat zijn hequote:Op vrijdag 24 november 2006 10:19 schreef 5112 het volgende:
Die poppetjes zuigen inderdaad. Het enige leuke aan zo'n kinderei is het in elkaar zetten van een speelgoedje. Ik zou een boze brief naar de fabrikant sturen en eisen dat je 24 eieren krijgt met bouw-dingetjes...
Soooo!! Jij bent oud!quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:23 schreef Thrilled het volgende:
(ik 18 , maat van me is 17 )
Nou ja, het is duidelijk dat het produkt niet aan je verwachtingen voldoet. Gewoon de fabrikant in gebreke stellen (eigenlijk de leverancier, maar daar geef ik je weinig kans). Met een beetje geluk zien ze de lol er wel van in en kreeg je 24 nieuwe eieren. Kost je hooguit een postzegel.quote:
Je kan het allicht proberen, niet geschoten is altijd mis... toch?!quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:19 schreef 5112 het volgende:
Die poppetjes zuigen inderdaad. Het enige leuke aan zo'n kinderei is het in elkaar zetten van een speelgoedje. Ik zou een boze brief naar de fabrikant sturen en eisen dat je 24 eieren krijgt met bouw-dingetjes...
Ik denk dat ze er nog om kunnen lachen ookquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:36 schreef Nijna het volgende:
[..]
Je kan het allicht proberen, niet geschoten is altijd mis... toch?!![]()
Als je het op een leuke manier doet vast welquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:38 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er nog om kunnen lachen ook
Fotoquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:45 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik heb nog wel een paar puzzels thuisliggen, wie kan ik er blij mee maken?
Ik zit op m'n werk, en om ze nou dagelijks mee naar m'n werk te nemen vind ik ook weer zo iets.quote:
verwende kattenquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:44 schreef ijsmeis het volgende:
Ik had een autootje van Cars.
Ik dacht dat het wel een leuk speeltje zou zijn voor de katten, want het ding kan je 'wegschieten'. Maar ze vinden er geen reet aan.
Een puzzel wil ik ook.
Maar die bleven vaak ook voor geen meter plakken omdat het vaak geen vlak oppervlak wasquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:52 schreef LostFormat het volgende:
Die bouwsel waren het tof inderdaad. En dan het liefst met van die inieminie stickertjes erbij die je dan nooit netjes geplakt kreeg.
comment van het jaarquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:55 schreef t-8one het volgende:
[..]
Zeg we vragen toch ook niet om jouw foto's?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |