Haha, geniale man die dat bedacht heeft, haha.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:09 schreef TC03 het volgende:
Ik kan beter op seizoen 6 wachten dan op seizoen 5.
Edit: zien jullie dat, een nekschot voor Palmer!;D:d;;D:D:D
Oh, ik wist niet dat mensen het überhaupt waardeerden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:17 schreef Richardfun het volgende:
Jammer, geen flauwe teksten meer in de OP. Heb ik meerdere keren hard om gelachen.
Ik trek het niet meer om te moeten wachten, maak mij maar wakker in januari. Ik ga een winterslaapje pakken...
Wel een nieuw plaatje.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:17 schreef Richardfun het volgende:
Jammer, geen flauwe teksten meer in de OP. Heb ik meerdere keren hard om gelachen.
Ik trek het niet meer om te moeten wachten, maak mij maar wakker in januari. Ik ga een winterslaapje pakken...
Hier mag je ook Tonyquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:07 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Vette OP
laatste post uit vorige topic:
[..]
Jammer dattie geen zelfmoord had gepleegd...quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:52 schreef Richardfun het volgende:
Het NL 24 topic is echt leuk om te lezen. Een aantal mensen verdenken de vice president atm zoals te verwachten is, maar 1 iemand heeft gepost dat ie de president voor geen moer vertrouwt.
Huil, ik moet nieuwe 24 hebben....
Nee behalve VM danquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hee Bananenman
Veronica Mars is geen B-serie.
Beetje laatquote:Op woensdag 8 november 2006 17:57 schreef morgane het volgende:
TVP! Ik volg het ook fanatiek sinds S5![]()
Zie mijn editquote:Op woensdag 8 november 2006 18:50 schreef Merkie het volgende:
Doet 't niet, spijtig en verdrietig is dat wel.
Sommige mensen doen echt stoer in dat topicquote:Op woensdag 8 november 2006 18:20 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Merkie is ongewenst in het PB topic![]()
![]()
![]()
I knowquote:Op woensdag 8 november 2006 19:16 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Sommige mensen doen echt stoer in dat topic, Merkie moet gwn blijven reageren..
WOW.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:08 schreef jdiezrequejo het volgende:
http://axelmusic.com/productDetails/cr030206677225
Soundtrack van seizoen 4 & 5
Net of ik voor die ongein wil betalen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:08 schreef jdiezrequejo het volgende:
http://axelmusic.com/productDetails/cr030206677225
Soundtrack van seizoen 4 & 5
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:33 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
WOW.
Wist niet dat die kwam.
LOL, weer een spelfout op de CD.
Marwon??? WTF![]()
haha ik ook niet, zag het ineeens voorbij komene rgens anders!quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:33 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
WOW.
Wist niet dat die kwam.
LOL, weer een spelfout op de CD.
Marwon??? WTF![]()
Januari is zonder hoofdletter.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:07 schreef Otto215 het volgende:
Ik volg 24 momenteel op NL TV dus seizoen 5. Seizoen 6 komt dus in Januari (in Amerika?)..
Ik wil die afleveringen van seizoen vijf.. kan ze alleen niet vinden
Ga slapen, 1 seizoen is 1 dag.quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:02 schreef a-child-in-chains het volgende:
Jeeeezus! 6 seizoenen en ze zitten nog maar op de helft van 1 dag?
wat een irritante kutserie![]()
Bien. Als je in januari maar klaar bent voor seizoen 6. Gewaagd trouwens om je in een topic vol spoilers te gooienquote:
Ja voor januari wel hoorquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bien. Als je in januari maar klaar bent voor seizoen 6. Gewaagd trouwens om je in een topic vol spoilers te gooien.
Je moet eigenlijk s1-s4 ook nog gezien hebben voordat je s6 gaat kijken in januari. Je krijgt het nog druk dusquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:02 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Ja voor januari wel hoor. Ben bij aflevering 15, nog veel lekkere spanning te gaan!
Ja maar is dat dan wel leuk dat ik seizoen 5 heb gezien?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:09 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk s1-s4 ook nog gezien hebben voordat je s6 gaat kijken in januari. Je krijgt het nog druk dus
Prison break is andere koekquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:23 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Ja maar is dat dan wel leuk dat ik seizoen 5 heb gezien?
hehe prison break seizoen 1 heb ik ook zo achter elkaar gezien!
Sterker nog....quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:54 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Prison break is andere koek![]()
Tja, je weet dat bv. Palmer dood gaat, en Michelle, maar geloof me maar als ik zeg dat er nog zat spanning in zit hoor.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:23 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Ja maar is dat dan wel leuk dat ik seizoen 5 heb gezien?
hehe prison break seizoen 1 heb ik ook zo achter elkaar gezien!
Kloptquote:Op zondag 12 november 2006 13:55 schreef Merkie het volgende:
Echt alles wat op Tweakers gepost wordt komt ook hier terecht hè (en andersom).
Jawel joh, moet wel...hij krikt immers het 'niggergehalte' in de serie omhoog..quote:Op zondag 12 november 2006 16:46 schreef Merkie het volgende:
Mag Curtis niet meer meedoen trouwens? Hij staat niet bij de castfoto.
Groepsfoto is nieuwquote:Op zondag 12 november 2006 15:31 schreef Merkie het volgende:
Die pics waren al in het vorige topic gepost, kijk maar naar de OP, staat al één foto in van die site.
Klik.
Foutjes heb ik niet opgemerkt... maar ben ook nog maar 3 weken fan...quote:Op zondag 12 november 2006 17:32 schreef SnuggLe het volgende:
Dik vet was seizoen 5.
Toch zaten er nog wel wat 'foutjes' in, vond het dan ook niet het sterkste seizoen.
Maar oke, nu wachten op 6 :p
Er komt zeker nog een seizoen 7 en 8 volgens mij.quote:Op zondag 12 november 2006 18:07 schreef Kjew het volgende:
[..]
Foutjes heb ik niet opgemerkt... maar ben ook nog maar 3 weken fan...toen alles gedownload en in 3 dagen gekeken... damn... ik ben te laat en heb alle voorgaande seizoenen gemist...
Klopt het dat er na seizoen 6 alleen nog maar een film komt?
Kiefer heeft idd bijgetekend voor 7 & 8...quote:Op zondag 12 november 2006 18:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er komt zeker nog een seizoen 7 en 8 volgens mij.
Ik denk dat ze nog heel veel jaren moeten doorgaan.quote:Op zondag 12 november 2006 19:40 schreef catfish het volgende:
persoonlijk vind ik dat ze na 7 seizoenen moeten stoppen
- 7 dagen is 1 week
- tot nu toe is het niveau heel hoog, maar ik denk dat ze dit niet nog 5 seizoen kunnen volhouden
Zou kunnen, maar het contract was getekend lang na de opnames van seizoen 5, dus dat zou raar zijn.quote:Op zondag 12 november 2006 19:30 schreef -Mo- het volgende:
Ik dacht dat Kiefer een contract van 3 jaar had getekend, maar dat dat contract ook op S5 sloeg.
Misschien een paar pics om te showen?quote:Op zondag 12 november 2006 19:28 schreef CloudStrife het volgende:
Ik heb gisteren een heel mooi fotoboek van 24 binnengekregen.
Prachtige behind the scene foto's! Een must voor elke fan!
24 - Behind the Scenes van Jon Cassar. O.a. te bestellen voor 26 euro bij BOL.com
Ja, maar daarom was er ook verwarring over.quote:Op zondag 12 november 2006 21:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar het contract was getekend lang na de opnames van seizoen 5, dus dat zou raar zijn.
Een soort plakboek? Wat je vroeger ook van The A-team had?quote:Op zondag 12 november 2006 22:02 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Misschien een paar pics om te showen?
ben wel benieuwd, misschien bestel ik er ookw el een!
Nee hoor.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Bijna leuk...
die zal dan wel vroeg dood gaanquote:Op zondag 12 november 2006 16:46 schreef Merkie het volgende:
Mag Curtis niet meer meedoen trouwens? Hij staat niet bij de castfoto.
Dacht ik ook met Tonyquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:42 schreef Merkie het volgende:
Chloe moet niet dood, als zij doodgaat stop ik met kijken.
jawel ze mot doodquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:42 schreef Merkie het volgende:
Chloe moet niet dood, als zij doodgaat stop ik met kijken.
Is geen plakboek LOL.quote:Op zondag 12 november 2006 22:02 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Misschien een paar pics om te showen?
ben wel benieuwd, misschien bestel ik er ookw el een!
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:52 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Is geen plakboek LOL.
Is een professioneel fotoboek met foto's die castleden achter de schermen hebben gemaakt.
Is per seizoen ingedeeld (1 t/m 5 plus nog wat andere hoofdstukken).
Zo zie je o.a. machtige foto's van:
- Kiefer die in de CTU gang zit met de regisseur en het heel moeilijk heeft met de dood van Teri
- De cast van 24 in CTU naar de tv kijken naar de gebeurtenisen van 9/11
- Kiefer met de acteur die Ryan Chappelle speelt nog even wat doorneemt voordat hij de scene opneemt waar hij doodgeschoten wordt
- Palmer (Dennis) die afscheid neemt van de 24-crew op zn laatste draaidag (ook die van Tony met een taart)
Verschrikkelijk veel foto's en bij elke foto een verhaaltje. Mooi geprint papier ook!
Moet je op amazon.com ff zoeken op het boek 24 Behind the Scenes. Daar kun je enkele pagina's bekijken.
Torrents enzo al geprobeerd?quote:Op woensdag 15 november 2006 17:19 schreef Myers het volgende:
Waar blijft die soundtrack nou, hij ligt al 2 dagen in de winkel in de USA![]()
Ja heel internet al afgezocht, maar blijkbaar zijn ze te lui om em ook even voor de rest van de wereld beschikbaar te stellen.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:22 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Torrents enzo al geprobeerd?
Is hij er niet in Nederland dan?quote:Op woensdag 15 november 2006 17:19 schreef Myers het volgende:
Waar blijft die soundtrack nou, hij ligt al 2 dagen in de winkel in de USA![]()
Was ook met de eerste OST.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:03 schreef Myers het volgende:
[..]
Ja heel internet al afgezocht, maar blijkbaar zijn ze te lui om em ook even voor de rest van de wereld beschikbaar te stellen.
Hmm, in Engeland komt hij 20 november uitquote:Op woensdag 15 november 2006 18:48 schreef Myers het volgende:
Nee, volgens mij komt 'ie niet eens in Nederland. En anders dan duurt dat nog wel even.
dat jij al zoveel van S6 weet zegquote:Op donderdag 16 november 2006 22:14 schreef SnuggLe het volgende:
Die crewfoto is best leuk en geeft me al veel ideeen over hoe het gaat lopen.
Wat ik er zo 'dik' bovenop vind liggen (en mijn vriendin ook) is dat alle EMOTIONELE 'fouten' die in de serie gemaakt worden altijd door vrouwen worden gedaan. Ik had bv een dikke hekel aan die domme Kim, en je zag het bv ook weer deels in S6 terug met Audrey (toen ze ook gevangen was genomen nadat de vader erbij betrokken was). Ik vind dat er zo dik bovenop liggen en soms echt zoiets van "Oh ja, nu gaat de vrouw weer wat doms doen, wedden?" Dat vind ik wel jammer.
Dat heb ik wel met meer dingen die na een aantal seizoen hetzelfde zijn: Jack zet iemand onder druk en klaar. Dan moet er weer wat anders gebeuren. Call me een zeikerd, maar sommige dingen zijn raar en te simpel. In season6 doen ze niets meer met Bierko: komt hij in beeld, ontsnapt hij. Sim-pel. De hele machtsstrijd in CTU is ook al 2-3x geweest en je WIST dat aan het eind er nog een 'mol' zou zitten.
Ach ja, ik ben gewoon een 24 junkie en het blijft rete spannen. Maar S1 blijft het beste :p
klopt, ik vond seizoen 3 trouwens het bestequote:Op donderdag 16 november 2006 22:14 schreef SnuggLe het volgende:
Die crewfoto is best leuk en geeft me al veel ideeen over hoe het gaat lopen.
Wat ik er zo 'dik' bovenop vind liggen (en mijn vriendin ook) is dat alle EMOTIONELE 'fouten' die in de serie gemaakt worden altijd door vrouwen worden gedaan. Ik had bv een dikke hekel aan die domme Kim, en je zag het bv ook weer deels in S6 terug met Audrey (toen ze ook gevangen was genomen nadat de vader erbij betrokken was). Ik vind dat er zo dik bovenop liggen en soms echt zoiets van "Oh ja, nu gaat de vrouw weer wat doms doen, wedden?" Dat vind ik wel jammer.
Dat heb ik wel met meer dingen die na een aantal seizoen hetzelfde zijn: Jack zet iemand onder druk en klaar. Dan moet er weer wat anders gebeuren. Call me een zeikerd, maar sommige dingen zijn raar en te simpel. In season6 doen ze niets meer met Bierko: komt hij in beeld, ontsnapt hij. Sim-pel. De hele machtsstrijd in CTU is ook al 2-3x geweest en je WIST dat aan het eind er nog een 'mol' zou zitten.
Ach ja, ik ben gewoon een 24 junkie en het blijft rete spannen. Maar S1 blijft het beste :p
Dat er nog een deel komt?quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:26 schreef Otto215 het volgende:
Maar kijk eens hier:
http://www.24trailer.com/
Wat betekent deze premiere?
Ja dat snap ik ook wel..quote:
Zondag 14 Januari 2 aflevering van 24 (episode 1&2) en maandag 2 afleveringen (episode 3&4) Zoals ook het geval was bij Seizoen 4 & seizoen 5quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:25 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel..
Maar laat maar.
Ik bedoelde dit: 2 nights 4 hour season premiere
Ooooh zooo ja kijk ik val pas bij seizoen 5 in, in Nederlandquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:55 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Zondag 14 Januari 2 aflevering van 24 (episode 1&2) en maandag 2 afleveringen (episode 3&4) Zoals ook het geval was bij Seizoen 4 & seizoen 5
die is zekerzz vetquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:32 schreef Myers het volgende:
Die van Chloe dan: http://buysound.solo.net/24%20V2/10_The%20Name%20Is%20Chloe.mp3
Jezus wat is die vet![]()
Nee.quote:Op zondag 19 november 2006 14:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Speelt Chloe nou sinds seizoen 2 mee?
haha, ziet er cool uit!quote:Op zondag 19 november 2006 23:49 schreef juniorL het volgende:
misschien dat julie dit wel leuk vinden.
http://www.insighteditions.com/ebooks/24
Hey zit hem nu nog eens te bekijken, en merkte op dat er nieuwe scene's tussen zitten!!quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:26 schreef Otto215 het volgende:
Maar kijk eens hier:
http://www.24trailer.com/
Ik zou er vanuit gaan, aangezien 24 helaas niet erg een mooi continue verhaal heeft.quote:Op maandag 20 november 2006 11:33 schreef dapluiz het volgende:
Btw de slogen van "Jack Bauer must die" zal wel weer over de eerste 4 afleveringen gaan ?
Net als vorig seizoen dat jack de most wanted man alive zou worden maar dat was na de eerste 4 afleveringen ook wel over ..
dat is geen behrooz. dat is volgens mij kal penn. beter beken als kumar uit de film harold and kumar going to the white castlequote:Op maandag 20 november 2006 14:13 schreef HiddeRV het volgende:
Check even die trailer rond 1:07, is dat niet Behrooz uit se4?
Trust me, I'm notquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:39 schreef CloudStrife het volgende:
Nieuwe promo, including character spoiler!
http://www.youtube.com/watch?v=KRCKcVcUWH8
Collette's arrestquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:56 schreef jdiezrequejo het volgende:
nieuwtje over de soundtrack:
http://www.24la.net/
hier kan je al de tracks beluisteren![]()
Bij Decargadas staat:
Audio: Segunda Banda Sonora 24
Escucha la segunda banda sonora de “24” la cual reúne los temas exhibidos en las temporadas 4 y 5 de la serie... VER+
Klik op ver, en je kan van alle tracks wat beluisteren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijkw el, zag het meteenquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:55 schreef CloudStrife het volgende:
Heeft btw niemand gezien wie die gast was in die kleine promo?
Welke bedoel je precies dan?quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:20 schreef -Mo- het volgende:
Aanfluiting als dat muziekje uit 5x05 er niet op staat.
Ja, want 14 en 15 janari zijn de dagen waarop de afleveringen uitgezonden worden..quote:Op zondag 26 november 2006 14:39 schreef Richardfun het volgende:
16 januari, is dat dan vlak nadat de 1e 4 eps op tv zijn geweest? Neem aan van wel...
Inderdaad, ongelofelijk.quote:
Dat kun je beter even in het NL topic vragen, bij die mensen ligt het allemaal nog wat verser in het geheugen.quote:Op maandag 27 november 2006 15:10 schreef Gripper het volgende:
Wie vat even snel de aflevering van dit weekend voor me samen? heb zowel zaterdag als zondag niet kunnen kijken.
Oh ja, sorry!quote:Op maandag 27 november 2006 15:30 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Dat kun je beter even in het NL topic vragen, bij die mensen ligt het allemaal nog wat verser in het geheugen.
Hurleyquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik moet bij jouw nick altijd denken aan Hurley, call me sick
Jammer, want Lost is echt een heel sterke serie... Ik begon er zonder verwachtingen aan, met minimaal 40 graden koorts, en was na 3-4 afleveringen helemaal hooked...quote:Op woensdag 29 november 2006 14:14 schreef planethugo het volgende:
kijk geen Lost, 2 afleveringen van gezien maar vond het niet de moeite waard, misschien als ik met Deadwood klaar ben
Lost klaartquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jammer, want Lost is echt een heel sterke serie... Ik begon er zonder verwachtingen aan, met minimaal 40 graden koorts, en was na 3-4 afleveringen helemaal hooked...
neej man, volg je dat nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:14 schreef Merkie het volgende:
Lost is pauper.
Het was goed het is nou redelijkquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:15 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
neej man, volg je dat niet..tis kicke
![]()
jij hierquote:Op zondag 3 december 2006 00:02 schreef -Mo- het volgende:
Ahdaarisdepauperslowchatvanjulliegekketjappiesweer.
Ja hallo, nu kan ik juist niet wachten tot seizoen 6 begint...quote:Op zondag 3 december 2006 12:52 schreef Jay_Snake het volgende:
Er is natuurlijk maar 1 manier om het vol te houden tot 14 januari en dat is door de prequel van Season 6 te bekijken, dus doe dat dan ook!
Part1:
http://www.youtube.com/watch?v=YfcGyKIx3Bk
Part2:
http://www.youtube.com/watch?v=RTe5XMjSQgY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet zo'n bijzondere prequel.quote:Op zondag 3 december 2006 13:16 schreef Richardfun het volgende:
Ik zit nu in de UB te studeren, maar ik ga het maar thuis doen. Kan me niet concentreren nu ik weet dat die prequel er is, maar ik hem niet kan kijken. (Geen geluid bij de pc's in de UB)
Te laat, ben al thuisquote:Op zondag 3 december 2006 13:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is niet zo'n bijzondere prequel.
Deze prequel komt van de season5 dvd. Die hoort pas vanaf volgende week verkocht te worden, dus ik gok dat de website ook pas voor die tijd gepland staat.quote:Op zondag 3 december 2006 14:15 schreef DaMart het volgende:
Dan noemen ze een website in de prequel... doet de link het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op zondag 3 december 2006 16:41 schreef TC03 het volgende:
Die prequel slaat echt he-le-maal nergens op.johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...dat was ook de bedoeling hé
hi
quote:Op zondag 3 december 2006 16:41 schreef TC03 het volgende:
Die prequel slaat echt he-le-maal nergens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Hoeveel meer duidelijkheid wil je?quote:Op zondag 3 december 2006 17:28 schreef -J-D- het volgende:
Net seizoen 5 afgekeken
Ben nog in extase... Zoals iedereen kan ik niet wachten tot er meer duidelijkheid is over s6 in the USA
Dat is in amerika iddquote:Op zondag 3 december 2006 17:44 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Hoeveel meer duidelijkheid wil je?![]()
14 januari de 2 hour premiere, en 15 januari eps 3 en 4. Daarna elke week een ep, zonder breaks.
quote:Op zondag 3 december 2006 16:50 schreef Richardfun het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
We bespreken hier dan ook de Amerikaanse uitzendingen. Zie TT. 24 (VS)quote:Op zondag 3 december 2006 17:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat is in amerika idd
Maar het zal wel ff duren voordat het in NL komt?
Dat wordt dus downloaden wachten
okquote:Op zondag 3 december 2006 18:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
We bespreken hier dan ook de Amerikaanse uitzendingen. Zie TT. 24 (VS)
Zijn de uitzendingen al zo snel beschikbaar bij nieuwsgroepen?quote:Op zondag 3 december 2006 18:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het internet kent onbegrensde mogelijkheden.
Ja. Paar uur na uitzenden meestal. In high resolution 700MB versie vaak ook nogquote:Op zondag 3 december 2006 18:35 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zijn de uitzendingen al zo snel beschikbaar bij nieuwsgroepen?
quote:Op zondag 3 december 2006 18:06 schreef TC03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Word.quote:Op zondag 3 december 2006 22:40 schreef -Mo- het volgende:
Ik ga een Toyota kopen.
Zo verschrikkelijk slecht.![]()
Beter gewoon niet meer prequel maken, niet serieus te nemen deze shit.
Amen. So uncalled for.quote:Op zondag 3 december 2006 22:40 schreef -Mo- het volgende:
Ik ga een Toyota kopen.
Zo verschrikkelijk slecht.![]()
Beter gewoon niet meer prequel maken, niet serieus te nemen deze shit.
ofquote:let's put on some fine music with the new radio system of Toyota
ofquote:it's easy to navigate to amerika, just press here
quote:luckily, we have AIRCO
Sterke!quote:Op zondag 3 december 2006 22:55 schreef XxxPimxxX het volgende:
luckily, we have airco
9 minuten te lang.quote:Op maandag 4 december 2006 00:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Jammer dat hij maar 10 mins duurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:02 schreef bevebe het volgende:
Veel negatief hoor.... Het is toch goed dat ons 24-hart weer sneller gaat kloppen.. oke dat het reclame is voor Toyota.. maar goed de prequel is best ok!! (al was die van S5 beter).. ik verheug me echt ontzettend op S6..
Inderdaad, en het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik 24 hardop uit lach.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:45 schreef TC03 het volgende:
[..]De prequel is dramatisch slecht, daar gaat mijn 24-hart echt niet sneller van kloppen.
Lost. Maar het is Shephard met 1 P en een H erbij geloof ik.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:09 schreef Richardfun het volgende:
sheppard?
zou heel goed kunnenquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lost. Maar het is Shephard met 1 P en een H erbij geloof ik.
Jack was zijn stem kwijt, hij heeft 7 maanden geen woord gezegd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:21 schreef Merkie het volgende:
Jack heeft geen woord gezegd in de prequel.
hij zal vast in zijn hok hebben gezegd: Tell me where the bomb is...quote:Op woensdag 6 december 2006 16:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jack was zijn stem kwijt, hij heeft 7 maanden geen woord gezegd.![]()
Hij zei tegen zichzelf; I need you to focus now, I know its hard.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:25 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
hij zal vast in zijn hok hebben gezegd: Tell me where the bomb is...![]()
Ik had eigenlijk wel een 'Damn it!' verwacht toen bleek dat hij verraden was...quote:Op woensdag 6 december 2006 16:25 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
hij zal vast in zijn hok hebben gezegd: Tell me where the bomb is...![]()
Ik vind dat jullie newbies geen grapjes moeten maken alsof jullie al jaren 24 kijkenquote:Op woensdag 6 december 2006 16:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Hij zei tegen zichzelf; I need you to focus now, I know its hard.
Ik lach me kapotquote:Op woensdag 6 december 2006 20:32 schreef Richardfun het volgende:
Idd, laat de grappen maar aan de oudgedienden over
gozerttquote:Op woensdag 6 december 2006 21:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die Chinees zei dat Jack ze alles had verteld wat ze wilden weten. Dus ik neem aan dat dit de aanleiding is om hem vrij te laten, waar seizoen 6 wel mee zal beginnen of zo.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:03 schreef scanman01 het volgende:
Wat een zinloze prequel. De prequel van seizoen 5 had nog zin. Deze totaal niet. Jack zat gevangen en zit dus nog steeds gevangen. Geen enkele uitleg hoe het begin van seizoen 6 eruit gaat zien. Gemiste kans, want aangezien seizoen 6 zich vast niet in China gaat afspelen, zal Jack toch voor die tijd moeten ontsnappen.
Zou wel erg nep zijn, als hij gewoon vrij word gelaten...quote:Op woensdag 6 december 2006 22:03 schreef scanman01 het volgende:
Wat een zinloze prequel. De prequel van seizoen 5 had nog zin. Deze totaal niet. Jack zat gevangen en zit dus nog steeds gevangen. Geen enkele uitleg hoe het begin van seizoen 6 eruit gaat zien. Gemiste kans, want aangezien seizoen 6 zich vast niet in China gaat afspelen, zal Jack toch voor die tijd moeten ontsnappen.
Lijkt me niet, want dan zit hij nog steeds in China en is hij de eerste 12 afleveringen bezig om terug in L.A. te komen.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die Chinees zei dat Jack ze alles had verteld wat ze wilden weten. Dus ik neem aan dat dit de aanleiding is om hem vrij te laten, waar seizoen 6 wel mee zal beginnen of zo.
Net alsof China dat boeit.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:20 schreef planethugo het volgende:
in de trailer zegt toch iemand dat ze jack moeten opofferen aan de terroristen. Dat zal wel de rede zijn dat hem teruggehaald hebben dan he
Scofield had Jack allang gered met een briljante plan. Hij zou alle chinezen pwnen met zijn ontsnappingsplan...quote:Op woensdag 6 december 2006 23:44 schreef Merkie het volgende:
Ja, gevangenen die je martelt om je informatie te geven laat je gewoon vrij zodra ze dat doen. Klinkt erg logisch. Ik zie geen reden waarom ze Jack niet kapot zouden knallen (naja, hij is natuurlijk Jack, maar zij kennem hem niet zoals wij hem kennen).
Leverage...quote:Op woensdag 6 december 2006 23:44 schreef Merkie het volgende:
Ja, gevangenen die je martelt om je informatie te geven laat je gewoon vrij zodra ze dat doen. Klinkt erg logisch. Ik zie geen reden waarom ze Jack niet kapot zouden knallen (naja, hij is natuurlijk Jack, maar zij kennem hem niet zoals wij hem kennen).
zal wel een deal gemaakt zijn he, hij komt uit dat vliegtuig lopen en dan staan die chinees er ook bij dus ontsnapt is ie zowiezo niet.quote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:51 schreef planethugo het volgende:
[..]
zal wel een deal gemaakt zijn he, hij komt uit dat vliegtuig lopen en dan staan die chinees er ook bij dus ontsnapt is ie zowiezo niet.
Boeie eigenlijk we zien het wel
maar waarom legt Curtis zijn hand op zijn holsterquote:Op donderdag 7 december 2006 22:51 schreef planethugo het volgende:
[..]
zal wel een deal gemaakt zijn he, hij komt uit dat vliegtuig lopen en dan staan die chinees er ook bij dus ontsnapt is ie zowiezo niet.
Boeie eigenlijk we zien het wel
Omdat die daar opgewonden van wordt?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:12 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
maar waarom legt Curtis zijn hand op zijn holster
22 jan?quote:Op zondag 10 december 2006 00:13 schreef Game_Error het volgende:
tja ik moet nog maar n kleine maand wachten als ik het goed heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |