Collette's arrestquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:56 schreef jdiezrequejo het volgende:
nieuwtje over de soundtrack:
http://www.24la.net/
hier kan je al de tracks beluisteren![]()
Bij Decargadas staat:
Audio: Segunda Banda Sonora 24
Escucha la segunda banda sonora de “24” la cual reśne los temas exhibidos en las temporadas 4 y 5 de la serie... VER+
Klik op ver, en je kan van alle tracks wat beluisteren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijkw el, zag het meteenquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:55 schreef CloudStrife het volgende:
Heeft btw niemand gezien wie die gast was in die kleine promo?
Welke bedoel je precies dan?quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:20 schreef -Mo- het volgende:
Aanfluiting als dat muziekje uit 5x05 er niet op staat.
Ja, want 14 en 15 janari zijn de dagen waarop de afleveringen uitgezonden worden..quote:Op zondag 26 november 2006 14:39 schreef Richardfun het volgende:
16 januari, is dat dan vlak nadat de 1e 4 eps op tv zijn geweest? Neem aan van wel...
Inderdaad, ongelofelijk.quote:
Dat kun je beter even in het NL topic vragen, bij die mensen ligt het allemaal nog wat verser in het geheugen.quote:Op maandag 27 november 2006 15:10 schreef Gripper het volgende:
Wie vat even snel de aflevering van dit weekend voor me samen? heb zowel zaterdag als zondag niet kunnen kijken.
Oh ja, sorry!quote:Op maandag 27 november 2006 15:30 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Dat kun je beter even in het NL topic vragen, bij die mensen ligt het allemaal nog wat verser in het geheugen.
Hurleyquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik moet bij jouw nick altijd denken aan Hurley, call me sick
Jammer, want Lost is echt een heel sterke serie... Ik begon er zonder verwachtingen aan, met minimaal 40 graden koorts, en was na 3-4 afleveringen helemaal hooked...quote:Op woensdag 29 november 2006 14:14 schreef planethugo het volgende:
kijk geen Lost, 2 afleveringen van gezien maar vond het niet de moeite waard, misschien als ik met Deadwood klaar ben
Lost klaartquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jammer, want Lost is echt een heel sterke serie... Ik begon er zonder verwachtingen aan, met minimaal 40 graden koorts, en was na 3-4 afleveringen helemaal hooked...
neej man, volg je dat nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:14 schreef Merkie het volgende:
Lost is pauper.
Het was goed het is nou redelijkquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:15 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
neej man, volg je dat niet..tis kicke
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |