Daar maak ik tijd voor!quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:01 schreef Jaguarized het volgende:
Eej Allan. Heb jij binnenkort tijd om koffie te drinken met Jet?
quote:
Gaaf! Een officiele uit Iran!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:32 schreef Paladina het volgende:
Kaartje uit Iran!
Ik was bijna geneigd om naar Finland te emigreren om te voorkomen dat ik alleen nog maar Finse kaarten stuur/ontvang.
Ja zo voel ik me ookquote:Op zondag 5 november 2006 13:34 schreef Muck het volgende:
2 kaarten in Finland aangekomen, en de 2 nieuwe mogen naar.... Finland!
Een dubbel vava-momentje dus
nu vind i khet écht niet leuk meer hoor. Als de volgende kaart die ik mag versturen óók naar Finland moet, kap ik er echt mee.
de laatste tijd alleen maar finland finland finland
ik wil weer eens wat anders
Eh....quote:Op zondag 5 november 2006 17:58 schreef Twinky het volgende:
weet je wat we doen!
We gaan gewoon met z'n allen naar Finland en moorden alle finse postcrossers uit!
quote:Op zondag 5 november 2006 17:58 schreef Twinky het volgende:
weet je wat we doen!
We gaan gewoon met z'n allen naar Finland en moorden alle finse postcrossers uit!
quote:Op zondag 5 november 2006 17:58 schreef Twinky het volgende:
weet je wat we doen!
We hacken de site en halen Finland uit de databasequote:Op zondag 5 november 2006 17:58 schreef Twinky het volgende:
weet je wat we doen!
Oe!quote:
Oh ik type zomaar wat hoorquote:Op zondag 5 november 2006 23:55 schreef Vava het volgende:
[..]
Oe!ik heb mijn eigen lijstjes nog geen palindroom kunnen ontdekken
Ik heb pas een leuke, mijn nieuwe kaart mag naar Samoaquote:
Ik ben even gestopt met Postcrossing.quote:Op maandag 6 november 2006 00:17 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb pas een leuke, mijn nieuwe kaart mag naar Samoa![]()
o.quote:Op maandag 6 november 2006 00:19 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik ben even gestopt met Postcrossing.
![]()
Ja, leuk voor je tagquote:Op maandag 6 november 2006 00:38 schreef Jaguarized het volgende:
Kijk, ik heb nog postzegels over.
[afbeelding]
Dit ook eens naar Finland gestuurd hoor.quote:
bij deze is het een smittend-momentquote:Op maandag 6 november 2006 18:15 schreef Smittend het volgende:
Kaart uit Finland gekregen en er is een kaartje naar Finland aangekomen...geldt dat ook als Vavamoment?
Ik ga morgen nieuwe adressen aanvragen.
Spreek d'r eens aan het in de SC van PTA.quote:Op maandag 6 november 2006 19:48 schreef Muck het volgende:
maar waar is ijsmeis nou gebleven?
is het nog te vroeg om hulptroepen in te schakelen?
moet ik kruimeltjes brood gaan strooien?
maandag 6 november 2006 @ 17:54?quote:Op maandag 6 november 2006 20:00 schreef Muck het volgende:
daar kom ik nooit
maar ik ga nú op zoek
edit: daar is ze ook al een paar dagen niet meer geweest
Huh.da's raar..zouden ze veel wanbetalers hebben gehad?quote:Op maandag 6 november 2006 23:09 schreef Vava het volgende:
Heeft hier iemand pas nog via de website van TNT postzegels besteld? Ik heb net postzegels besteld en gekozen voor betalen met acceptgiro. Nu staat er in de bevestiging dat ik binnen enkele dagen een acceptgiro thuis krijg maar zouden ze dan wachten met de postzegels sturen tot ik het bedrag over heb gemaakt en het bij hun op de rekening staat?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:25 schreef Twinky het volgende:
aaah Klonk. Ik ging tegelijkertijd hier kijken en in het weblogforum, toen zag ik jouw post bovenaan en dacht ik dat ik in het weblogforum was.
gisteren besteld en dit is wat er bij mij staat:quote:Op maandag 6 november 2006 23:09 schreef Vava het volgende:
Heeft hier iemand pas nog via de website van TNT postzegels besteld? Ik heb net postzegels besteld en gekozen voor betalen met acceptgiro. Nu staat er in de bevestiging dat ik binnen enkele dagen een acceptgiro thuis krijg maar zouden ze dan wachten met de postzegels sturen tot ik het bedrag over heb gemaakt en het bij hun op de rekening staat?
quote:U heeft gekozen voor betaling via een acceptgiro. U ontvangt daarom binnen enkele dagen een acceptgiro met het totaalbedrag van uw bestelling op het door u opgegeven adres.
Wij hopen u snel weer terug te zien op de online winkel van TNT Post
Bij mij stond dat dus ook maar ik heb eerder besteld en betaald per acceptgiro en toen kreeg ik gewoon de postzegels met daarbij een acceptgiro. Misschien inderdaad veel mensen die niet betalen of vergeten te betalenquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:12 schreef Klonk het volgende:
gisteren besteld en dit is wat er bij mij staat:
Dat vind ik zo lompquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:36 schreef Troel het volgende:
Nou, mijn travelling notebook ligt dus bij iemand die compleet niet meer reageert. Het ergste vind ik nog dat het gewoon een Nederlandse is en dat er dus meer boeken schijnen te liggen. Mensen geven veel geld uit aan zoiets en dan is er iemand die ineens besluit, ach, ik stuur niets meer door.
Geen reacties op mailtjes, u2u's of wat dan ook. In het ergste geval had ik ze daar gewoon opgehaald zodat ik ze door kon sturen, maar er wordt niet meer gereageert. Bah
Jammer dat ze alleen t-shirts hebben, mapjes voor kaarten e.d. zou leuker zijn maar dat komt misschien nogquote:Op dinsdag 7 november 2006 08:09 schreef Smittend het volgende:
[..]
Huh.da's raar..zouden ze veel wanbetalers hebben gehad?![]()
p.s. de postcrossingsite heeft nu ook een shop.![]()
zin is verschrikkelijk onduidelijk idd, ik ga er vanuit dat gewoon net als de vorige keer een brief met postzegels en acceptgiro krijgquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Bij mij stond dat dus ook maar ik heb eerder besteld en betaald per acceptgiro en toen kreeg ik gewoon de postzegels met daarbij een acceptgiro. Misschien inderdaad veel mensen die niet betalen of vergeten te betalen
Het maakte me aan het twijfelen maar ik zie het wel, misschien is het gewoon een onduidelijke zin en zit de acceptgiro gewoon bij de postzegels.
Ik ook en anders kies ik volgende keer wel voor een eenmalige machtiging.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
zin is verschrikkelijk onduidelijk idd, ik ga er vanuit dat gewoon net als de vorige keer een brief met postzegels en acceptgiro krijg
Ja, of mail het even naar de organisator, zodat die ervoor kan zorgen dat het geregeld wordt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:45 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat vind ik zo lompals je besluit te stoppen maak dan in elk geval alles af
![]()
Mijn vader.quote:Op maandag 6 november 2006 20:10 schreef Muck het volgende:
bij mijn ouders. Mijn moeder is namelijk op 31 december jarig
toevallig zeg!quote:
Nee zo staat het goed hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:10 schreef Jaguarized het volgende:
Oh even weer een cursus fins: Mitä kuuluu is "hoe gaat het?"
Volgens mij moeten er ergens nog puntjes op de u maar dat weet ik niet zeker.
Het voordeel is, het is even moeilijk maar dan ben je er weer voor een heel jaar vanafquote:
Ja dat klopt! En als er stond Hauskaa Joulua dan was het een wat popi-jopi-er taalgebruik, dan stond er zoiets als leuke kerstdagenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:31 schreef Allan24 het volgende:
Die shop
Ik heb vandaag mijn eerste kerstkaart van 2006 gehaduit Finland
Er staat op, Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta -- ik gok dat dat 'Prettige Kerstdagen en Gelukkig Nieuwjaar' betekent![]()
![]()
![]()
Owquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:03 schreef Klonk het volgende:
het hoeft niet perse een kind te zijn, ik heb ook een verzameling hot wheels
maakt niet uit, ik ben gewoon een petit beetje gekquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Owen dan zeg ik nog dat het wel een kind moest zijn
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik ben gewoon een petit beetje gek![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:57 schreef Muck het volgende:
ik kreeg net toch een mailtje![]()
heeft niks met postcrossing te maken, maar misschien is het wel wat voor hem:
"iam a kenyan guy of 25 years age .After i have gone through the lnternet. I
would like to start a relationship with you.
please responed. "![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:57 schreef Muck het volgende:
ik kreeg net toch een mailtje![]()
heeft niks met postcrossing te maken, maar misschien is het wel wat voor hem:
"iam a kenyan guy of 25 years age .After i have gone through the lnternet. I
would like to start a relationship with you.
please responed. "![]()
![]()
Het heeft geholpen, reactie:quote:Op woensdag 8 november 2006 18:48 schreef Allan24 het volgende:
een pm [..] naar de persoon uit Brazilië naar wie ik een kaart zou moeten sturen, maar die al anderhalve maand niet ingelogd is geweest.
Ik stuur 'm toch maar op denk ikquote:Hi Allan, i didn´t received your post card yet. I think it´s coming![]()
When did you send it?
Bij mij zijn ze ook aangekomen vandaag, ook gewoon de postzegels en daarbij een acceptgiroquote:Op woensdag 8 november 2006 12:14 schreef Klonk het volgende:
woei, en ook nog 2 kaartjes in de bus, allebei uit Finland maar dat maakt mij niets uit, en dan ook nog de bestelde postzegels, gewoon net als altijd een brief met acceptgiro en de postzegels dus daar is niets aan gewijzigd.
Straks nog ff nieuwe kaarten kopen en ik kan er weer tegenaan
quote:Op woensdag 8 november 2006 19:10 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Het heeft geholpen, reactie:
[..]
Ik stuur 'm toch maar op denk ik![]()
Ik kreeg 10 dagen nadat ik me geregistreerd had de eerste kaart.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:09 schreef blomst het volgende:
Er zijn nu drie kaartjes die ik verstuurd had aangekomen, allen Finland.
Verder zijn er nog kaartjes onderweg naar Finland,USA,Zwitserland, Polen en Roemenie
Ik ben benieuwd wanneer ik mijn eerste kaartje zal ontvangen.
Hoelang duurde het voor dat jullie je eerste kaart binnen hadden?
Moet eerlijk zeggen dat ik tegenwoordig ook eerst check of iemand nog weleens online komt. Heb iets te veel expired momenteel....quote:
Ik check ook wel en ik hou er dan iig rekening mee dat ik niet mijn mooiste kaart naar zo'n persoon verstuurquote:Op woensdag 8 november 2006 20:29 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik tegenwoordig ook eerst check of iemand nog weleens online komt. Heb iets te veel expired momenteel....
Enfin, nu is die brief dus wel bezorgd, alleen was er bij bezorging niemand thuis en die brief ligt nu op het postkantoor te wachten om opgehaald te worden. Ik dacht zelf dat 'aantekenen' zoveel betekent als 'bij bezorging persoonlijk overhandigen' maar dat blijkt dus niet zo te zijn..?? Iemand die hierover iets meer weet?quote:De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:
Statusinformatie
Zending geaccepteerd en gesorteerd door TNT Pos 04-11-2006 Arnhem , sorteren aangetekenden
Zending in distributieroute 04-11-2006 Oosterhout Nb , bestelling
Aflevering uitgesteld tot de volgende werkdag 04-11-2006 Oosterhout Nb , bestelling
Zending niet uitgereikt - niet thuis; zending afhaalkantoor Arkendonk 06-11-2006 Oosterhout Nb-Arkendonk
Zending ontvangen op afhaalkantoor 07-11-2006 Oosterhout Nb , balie postkantoren bv
als er niemand thuis is gaat een aangetekend poststuk gelijk naar het postkantoor, en dan word de brief daar persoonlijk overhandigd, de ontvanger moet er gewoon voor tekenen net als bij een aanbieding aan de deur.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:32 schreef Allan24 het volgende:
Oké, even offtopic maar het heeft wel met post te maken:
Mijn ouders hebben een keuken besteld en laten plaatsen, maar daarmee is vanalles misgegaan. Nu hebben ze vorige week vrijdag op advies van de juridische dienst van de Consumentenbond een aangetekende brief gestuurd naar de keukenboer met daarin een termijn van 2 weken waarbinnen de gehele keuken opgeleverd moet zijn. Nu kun je via internet bijhouden wat de status is over de zending, zodoende ook effe gecheckt want er is nog helemaal geen reactie gekomen van de keukenboer. Nu staat er:
[..]
Enfin, nu is die brief dus wel bezorgd, alleen was er bij bezorging niemand thuis en die brief ligt nu op het postkantoor te wachten om opgehaald te worden. Ik dacht zelf dat 'aantekenen' zoveel betekent als 'bij bezorging persoonlijk overhandigen' maar dat blijkt dus niet zo te zijn..?? Iemand die hierover iets meer weet?
Ik weet alleen dat het bij een postbus wel op die manier gaat, die krijgt de status "bezorgd" als hij in de postbus is gedaan terwijl er dan nog niet voor ontvangst is getekend. Dus als de brief naar een postbus is verstuurd is dit heel normaal, zo niet dan weet ik het nietquote:Op woensdag 8 november 2006 21:32 schreef Allan24 het volgende:
Oké, even offtopic maar het heeft wel met post te maken:
Mijn ouders hebben een keuken besteld en laten plaatsen, maar daarmee is vanalles misgegaan. Nu hebben ze vorige week vrijdag op advies van de juridische dienst van de Consumentenbond een aangetekende brief gestuurd naar de keukenboer met daarin een termijn van 2 weken waarbinnen de gehele keuken opgeleverd moet zijn. Nu kun je via internet bijhouden wat de status is over de zending, zodoende ook effe gecheckt want er is nog helemaal geen reactie gekomen van de keukenboer. Nu staat er:
[..]
Enfin, nu is die brief dus wel bezorgd, alleen was er bij bezorging niemand thuis en die brief ligt nu op het postkantoor te wachten om opgehaald te worden. Ik dacht zelf dat 'aantekenen' zoveel betekent als 'bij bezorging persoonlijk overhandigen' maar dat blijkt dus niet zo te zijn..?? Iemand die hierover iets meer weet?
quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]Ik zit op meerdere fora én heb nog een leven.
![]()
En heb je al een nieuwe pet?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zit op meerdere fora én heb nog een leven.
![]()
Over 6 minuten is de oven klaarquote:
't Is 100 kilometer, 6 minuten, da's 16 km per minuut = 960 km per uur. Hoezo, haal ik niet?quote:
omdat je fiets niet harder dan 20 per uur gaatquote:Op woensdag 8 november 2006 21:50 schreef Allan24 het volgende:
[..]
't Is 100 kilometer, 6 minuten, da's 16 km per minuut = 960 km per uur. Hoezo, haal ik niet?![]()
De wind waait uit het westen, dus die heeft ze al mee!quote:Op woensdag 8 november 2006 21:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
omdat je fiets niet harder dan 20 per uur gaat![]()
heb je zelfs geen fietsquote:Op woensdag 8 november 2006 21:53 schreef Allan24 het volgende:
[..]
De wind waait uit het westen, dus die heeft ze al mee!![]()
oww, wachjt ik dat jij naar haar ging, maar het is krek andersomquote:Op woensdag 8 november 2006 21:53 schreef Allan24 het volgende:
[..]
De wind waait uit het westen, dus die heeft ze al mee!![]()
Ze zijn heerlijkquote:Op woensdag 8 november 2006 22:01 schreef Klonk het volgende:
ìk weet dat ze lekker zijn, maar die naam
Ik zag je topicquote:
Ja maar die reageren niet op mijn mail.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:07 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik zag je topichopelijk is er toch iemand die er een op wil sturen! Is er geen onlinewinkel waar je er een kunt bestellen?
Misschien een u2u naar wat mensen uit Nieuw-Zeeland sturen?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja maar die reageren niet op mijn mail.![]()
Er hebben al 2 mensen een pm gestuurd.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:17 schreef Vava het volgende:
[..]
Misschien een u2u naar wat mensen uit Nieuw-Zeeland sturen?
Ooooo, wellicht heb je binnenkort weer een petquote:Op woensdag 8 november 2006 22:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er hebben al 2 mensen een pm gestuurd.![]()
Ja idd. Kaartje naar Finland gaat naar een 16 jarig meisje.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:29 schreef Vava het volgende:
[..]
Ooooo, wellicht heb je binnenkort weer een pet![]()
En? Ben je al benieuwd naar de foto?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja idd. Kaartje naar Finland gaat naar een 16 jarig meisje.![]()
16 is net een jaar te jong.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:08 schreef Vava het volgende:
[..]
En? Ben je al benieuwd naar de foto?
ik heb nog een 18 jarige kunststudente in de aanbiedingquote:Op woensdag 8 november 2006 23:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
16 is net een jaar te jong.Benieuwd wel.
Je dochter?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb nog een 18 jarige kunststudente in de aanbieding
kaartje aangekomen in Finland, de volgende gaat naar Finland![]()
Bolus? Is dat net zoiets als paddo's? Paddestoelen dus?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:00 schreef Vava het volgende:
Jullie mogen hier ook allemaal een Zeeuwse bolus komen eten![]()
Dat zou kunnen, je moet het proeven, is niet uit te leggenquote:Op donderdag 9 november 2006 14:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bolus? Is dat net zoiets als paddo's? Paddestoelen dus?
ja ik doe zeker nog meequote:Op vrijdag 10 november 2006 13:53 schreef Muck het volgende:
hoera
we hebben alle adressen
Klonk, wilde jij nou nog meedoen?
Maandag U2U ik jullie de adressen waar je je schriftje telkens heen mag sturen
tofquote:
anders mail je maar evenquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:15 schreef Muck het volgende:
[..]
tof
ik heb je adres nog wel geloof ik
ehmm, even de feiten optellenquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:55 schreef Muck het volgende:
wil je mijn telefoonrekening hebben dan klonk?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ehmm, even de feiten optellen
a: je bent vrouw
b: je hebt een telefoon
c: vrouwen en telefoons is een dure combinatie
ik denk dat ik maar een keer nee zeg![]()
vind je het heel erg als ik nog een keer nee zegquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:00 schreef Muck het volgende:
pfff, ruilen?
Ach ja, die had ik verwachtquote:
Dus hij zal nog wel een keertje, ooit, geregistreerd wordenquote:In August to November ill spend three months exploring Europe!
Ja woei!quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:53 schreef Muck het volgende:
hoera
we hebben alle adressen
Klonk, wilde jij nou nog meedoen?
Maandag U2U ik jullie de adressen waar je je schriftje telkens heen mag sturen
Een travelling noteboekquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:00 schreef Klonk het volgende:
wat gaan we eigenlijk doen
ik heb wel ja gezegd maar geen flauw idee waarop
ah tof, maar ik heb nog een week voor een schriftje en een thema ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Een travelling noteboekje moet een schriftje aanschaffen en daar een thema voor bedenken. Vervolgens schrijf je een stukje en stuur je het schriftje door en schrijft iemand anders er een stukje in over het thema. Jij krijgt dan weer het schriftje van iemand anders en daar schrijf je ook weer wat in (over het thema van dat schriftje), dat stuur je weer door enz... enz... enz...
Ja, ik denk het wel. En dan natuurlijk je eerste stukje schrijvenquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
ah tof, maar ik heb nog een week voor een schriftje en een thema ?
Op de PC site is een helplinkje waar je voor een kaart zonder id terecht kan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:52 schreef Twinky het volgende:
Goh, twee kaartjes vandaag
en allebei niet uit Finland!!!
een uit Australie en een uit Hongarije, met een kaart uit Griekenland. Die heeft geen ID, hoe moet dat?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:10 schreef Twinky het volgende:
Die uit Australie was trouwens uit Austria, Oostenrijk. Zag ik pas op het kaartje, jammer de pammer.
Huh? Hier werkte het net nog?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:49 schreef Smittend het volgende:
Neeeee...het PC forum ligt eruit..![]()
( hoezo verslaafd ?)
Ja denk hetquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:52 schreef Smittend het volgende:
[..]
Hier doet ie het gelukkig ook weer...misschien was 't een kwestie van verkeerde timing.![]()
Of gewoon een soort van scriptje inbouwen dat er van de 10 maar 2 naar Finland gaan ofzo. Voor mij gaat de lol er ook gewoon vanaf met zoveel weinig boeiende kaartjes. Die mensen kunnen er natuurlijk ook niets aan doen maar het is gewoon te veel en niet leuk meer.quote:
Kunnen ze daar bij pc niet gewoon een finnen stop maken ofzo, dat die zich niet meer morgen registrerenquote:Op zondag 12 november 2006 00:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Of gewoon een soort van scriptje inbouwen dat er van de 10 maar 2 naar Finland gaan ofzo. Voor mij gaat de lol er ook gewoon vanaf met zoveel weinig boeiende kaartjes. Die mensen kunnen er natuurlijk ook niets aan doen maar het is gewoon te veel en niet leuk meer.![]()
Nouuquote:Op zondag 12 november 2006 00:16 schreef Vava het volgende:
Dat scriptje is wel een idee, ik zou het eens opperen bij Postcrossing. Een totale Finnenstop is ook weer zowat
nou, stel je voor dat er geen finnen mee zouden doen. Dan was postcrossing een stuk leuker! want het idee van 'kaartjes o ver de hele wereld krijgen/sturen' is niet echt helemaal zoals het is.quote:Op zondag 12 november 2006 00:16 schreef Vava het volgende:
Dat scriptje is wel een idee, ik zou het eens opperen bij Postcrossing. Een totale Finnenstop is ook weer zowat
Probleem dán is dan weer wel dat iedereen Amerikanen, Duitsers, Nederlanders en Portugezen irritant gaat vindenquote:Op zondag 12 november 2006 08:49 schreef Twinky het volgende:
nou, stel je voor dat er geen finnen mee zouden doen. Dan was postcrossing een stuk leuker! want het idee van 'kaartjes o ver de hele wereld krijgen/sturen' is niet echt helemaal zoals het is.
Wat is nou precies de bedoeling?quote:
nou, iedereen heeft een schriftje, we bedenken allemaal een thema, we schrijven een week in het schrifjte en dan sturen we het weer door.quote:Op zondag 12 november 2006 19:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat is nou precies de bedoeling?
dat kan ook natuurlijk, maar op die manier heeft maar 1 persoon op het eind een leuk schriftje. Nu hebben we er na afloop allemaal eenquote:Op zondag 12 november 2006 19:14 schreef Jaguarized het volgende:Oh ik dacht dat het gewoon 1 schriftje was wat steeds doorgestuurd wordt. Maar iedereen koopt dus een schriftje en stuurt dat door en een week later krijg en verstuur je weer een ander schriftje.
Ik dacht al, waarom koopt iedereen ineens een schriftje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |