Enfin, nu is die brief dus wel bezorgd, alleen was er bij bezorging niemand thuis en die brief ligt nu op het postkantoor te wachten om opgehaald te worden. Ik dacht zelf dat 'aantekenen' zoveel betekent als 'bij bezorging persoonlijk overhandigen' maar dat blijkt dus niet zo te zijn..?? Iemand die hierover iets meer weet?quote:De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:
Statusinformatie
Zending geaccepteerd en gesorteerd door TNT Pos 04-11-2006 Arnhem , sorteren aangetekenden
Zending in distributieroute 04-11-2006 Oosterhout Nb , bestelling
Aflevering uitgesteld tot de volgende werkdag 04-11-2006 Oosterhout Nb , bestelling
Zending niet uitgereikt - niet thuis; zending afhaalkantoor Arkendonk 06-11-2006 Oosterhout Nb-Arkendonk
Zending ontvangen op afhaalkantoor 07-11-2006 Oosterhout Nb , balie postkantoren bv
als er niemand thuis is gaat een aangetekend poststuk gelijk naar het postkantoor, en dan word de brief daar persoonlijk overhandigd, de ontvanger moet er gewoon voor tekenen net als bij een aanbieding aan de deur.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:32 schreef Allan24 het volgende:
Oké, even offtopic maar het heeft wel met post te maken:
Mijn ouders hebben een keuken besteld en laten plaatsen, maar daarmee is vanalles misgegaan. Nu hebben ze vorige week vrijdag op advies van de juridische dienst van de Consumentenbond een aangetekende brief gestuurd naar de keukenboer met daarin een termijn van 2 weken waarbinnen de gehele keuken opgeleverd moet zijn. Nu kun je via internet bijhouden wat de status is over de zending, zodoende ook effe gecheckt want er is nog helemaal geen reactie gekomen van de keukenboer. Nu staat er:
[..]
Enfin, nu is die brief dus wel bezorgd, alleen was er bij bezorging niemand thuis en die brief ligt nu op het postkantoor te wachten om opgehaald te worden. Ik dacht zelf dat 'aantekenen' zoveel betekent als 'bij bezorging persoonlijk overhandigen' maar dat blijkt dus niet zo te zijn..?? Iemand die hierover iets meer weet?
Ik weet alleen dat het bij een postbus wel op die manier gaat, die krijgt de status "bezorgd" als hij in de postbus is gedaan terwijl er dan nog niet voor ontvangst is getekend. Dus als de brief naar een postbus is verstuurd is dit heel normaal, zo niet dan weet ik het nietquote:Op woensdag 8 november 2006 21:32 schreef Allan24 het volgende:
Oké, even offtopic maar het heeft wel met post te maken:
Mijn ouders hebben een keuken besteld en laten plaatsen, maar daarmee is vanalles misgegaan. Nu hebben ze vorige week vrijdag op advies van de juridische dienst van de Consumentenbond een aangetekende brief gestuurd naar de keukenboer met daarin een termijn van 2 weken waarbinnen de gehele keuken opgeleverd moet zijn. Nu kun je via internet bijhouden wat de status is over de zending, zodoende ook effe gecheckt want er is nog helemaal geen reactie gekomen van de keukenboer. Nu staat er:
[..]
Enfin, nu is die brief dus wel bezorgd, alleen was er bij bezorging niemand thuis en die brief ligt nu op het postkantoor te wachten om opgehaald te worden. Ik dacht zelf dat 'aantekenen' zoveel betekent als 'bij bezorging persoonlijk overhandigen' maar dat blijkt dus niet zo te zijn..?? Iemand die hierover iets meer weet?
quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]Ik zit op meerdere fora én heb nog een leven.
![]()
En heb je al een nieuwe pet?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zit op meerdere fora én heb nog een leven.
![]()
Over 6 minuten is de oven klaarquote:
't Is 100 kilometer, 6 minuten, da's 16 km per minuut = 960 km per uur. Hoezo, haal ik niet?quote:
omdat je fiets niet harder dan 20 per uur gaatquote:Op woensdag 8 november 2006 21:50 schreef Allan24 het volgende:
[..]
't Is 100 kilometer, 6 minuten, da's 16 km per minuut = 960 km per uur. Hoezo, haal ik niet?![]()
De wind waait uit het westen, dus die heeft ze al mee!quote:Op woensdag 8 november 2006 21:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
omdat je fiets niet harder dan 20 per uur gaat![]()
heb je zelfs geen fietsquote:Op woensdag 8 november 2006 21:53 schreef Allan24 het volgende:
[..]
De wind waait uit het westen, dus die heeft ze al mee!![]()
oww, wachjt ik dat jij naar haar ging, maar het is krek andersomquote:Op woensdag 8 november 2006 21:53 schreef Allan24 het volgende:
[..]
De wind waait uit het westen, dus die heeft ze al mee!![]()
Ze zijn heerlijkquote:Op woensdag 8 november 2006 22:01 schreef Klonk het volgende:
ìk weet dat ze lekker zijn, maar die naam
Ik zag je topicquote:
Ja maar die reageren niet op mijn mail.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:07 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik zag je topichopelijk is er toch iemand die er een op wil sturen! Is er geen onlinewinkel waar je er een kunt bestellen?
Misschien een u2u naar wat mensen uit Nieuw-Zeeland sturen?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja maar die reageren niet op mijn mail.![]()
Er hebben al 2 mensen een pm gestuurd.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:17 schreef Vava het volgende:
[..]
Misschien een u2u naar wat mensen uit Nieuw-Zeeland sturen?
Ooooo, wellicht heb je binnenkort weer een petquote:Op woensdag 8 november 2006 22:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er hebben al 2 mensen een pm gestuurd.![]()
Ja idd. Kaartje naar Finland gaat naar een 16 jarig meisje.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:29 schreef Vava het volgende:
[..]
Ooooo, wellicht heb je binnenkort weer een pet![]()
En? Ben je al benieuwd naar de foto?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja idd. Kaartje naar Finland gaat naar een 16 jarig meisje.![]()
16 is net een jaar te jong.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:08 schreef Vava het volgende:
[..]
En? Ben je al benieuwd naar de foto?
ik heb nog een 18 jarige kunststudente in de aanbiedingquote:Op woensdag 8 november 2006 23:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
16 is net een jaar te jong.Benieuwd wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |