Het voordeel is, het is even moeilijk maar dan ben je er weer voor een heel jaar vanafquote:
Ja dat klopt! En als er stond Hauskaa Joulua dan was het een wat popi-jopi-er taalgebruik, dan stond er zoiets als leuke kerstdagenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:31 schreef Allan24 het volgende:
Die shop
Ik heb vandaag mijn eerste kerstkaart van 2006 gehaduit Finland
Er staat op, Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta -- ik gok dat dat 'Prettige Kerstdagen en Gelukkig Nieuwjaar' betekent![]()
![]()
![]()
Owquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:03 schreef Klonk het volgende:
het hoeft niet perse een kind te zijn, ik heb ook een verzameling hot wheels
maakt niet uit, ik ben gewoon een petit beetje gekquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Owen dan zeg ik nog dat het wel een kind moest zijn
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik ben gewoon een petit beetje gek![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:57 schreef Muck het volgende:
ik kreeg net toch een mailtje![]()
heeft niks met postcrossing te maken, maar misschien is het wel wat voor hem:
"iam a kenyan guy of 25 years age .After i have gone through the lnternet. I
would like to start a relationship with you.
please responed. "![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:57 schreef Muck het volgende:
ik kreeg net toch een mailtje![]()
heeft niks met postcrossing te maken, maar misschien is het wel wat voor hem:
"iam a kenyan guy of 25 years age .After i have gone through the lnternet. I
would like to start a relationship with you.
please responed. "![]()
![]()
Het heeft geholpen, reactie:quote:Op woensdag 8 november 2006 18:48 schreef Allan24 het volgende:
een pm [..] naar de persoon uit Brazilië naar wie ik een kaart zou moeten sturen, maar die al anderhalve maand niet ingelogd is geweest.
Ik stuur 'm toch maar op denk ikquote:Hi Allan, i didn´t received your post card yet. I think it´s coming![]()
When did you send it?
Bij mij zijn ze ook aangekomen vandaag, ook gewoon de postzegels en daarbij een acceptgiroquote:Op woensdag 8 november 2006 12:14 schreef Klonk het volgende:
woei, en ook nog 2 kaartjes in de bus, allebei uit Finland maar dat maakt mij niets uit, en dan ook nog de bestelde postzegels, gewoon net als altijd een brief met acceptgiro en de postzegels dus daar is niets aan gewijzigd.
Straks nog ff nieuwe kaarten kopen en ik kan er weer tegenaan
quote:Op woensdag 8 november 2006 19:10 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Het heeft geholpen, reactie:
[..]
Ik stuur 'm toch maar op denk ik![]()
Ik kreeg 10 dagen nadat ik me geregistreerd had de eerste kaart.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:09 schreef blomst het volgende:
Er zijn nu drie kaartjes die ik verstuurd had aangekomen, allen Finland.
Verder zijn er nog kaartjes onderweg naar Finland,USA,Zwitserland, Polen en Roemenie
Ik ben benieuwd wanneer ik mijn eerste kaartje zal ontvangen.
Hoelang duurde het voor dat jullie je eerste kaart binnen hadden?
Moet eerlijk zeggen dat ik tegenwoordig ook eerst check of iemand nog weleens online komt. Heb iets te veel expired momenteel....quote:
Ik check ook wel en ik hou er dan iig rekening mee dat ik niet mijn mooiste kaart naar zo'n persoon verstuurquote:Op woensdag 8 november 2006 20:29 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik tegenwoordig ook eerst check of iemand nog weleens online komt. Heb iets te veel expired momenteel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |