bij deze is het een smittend-momentquote:Op maandag 6 november 2006 18:15 schreef Smittend het volgende:
Kaart uit Finland gekregen en er is een kaartje naar Finland aangekomen...geldt dat ook als Vavamoment?
Ik ga morgen nieuwe adressen aanvragen.
Spreek d'r eens aan het in de SC van PTA.quote:Op maandag 6 november 2006 19:48 schreef Muck het volgende:
maar waar is ijsmeis nou gebleven?
is het nog te vroeg om hulptroepen in te schakelen?
moet ik kruimeltjes brood gaan strooien?
maandag 6 november 2006 @ 17:54?quote:Op maandag 6 november 2006 20:00 schreef Muck het volgende:
daar kom ik nooit
maar ik ga nú op zoek
edit: daar is ze ook al een paar dagen niet meer geweest
Huh.da's raar..zouden ze veel wanbetalers hebben gehad?quote:Op maandag 6 november 2006 23:09 schreef Vava het volgende:
Heeft hier iemand pas nog via de website van TNT postzegels besteld? Ik heb net postzegels besteld en gekozen voor betalen met acceptgiro. Nu staat er in de bevestiging dat ik binnen enkele dagen een acceptgiro thuis krijg maar zouden ze dan wachten met de postzegels sturen tot ik het bedrag over heb gemaakt en het bij hun op de rekening staat?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:25 schreef Twinky het volgende:
aaah Klonk. Ik ging tegelijkertijd hier kijken en in het weblogforum, toen zag ik jouw post bovenaan en dacht ik dat ik in het weblogforum was.
gisteren besteld en dit is wat er bij mij staat:quote:Op maandag 6 november 2006 23:09 schreef Vava het volgende:
Heeft hier iemand pas nog via de website van TNT postzegels besteld? Ik heb net postzegels besteld en gekozen voor betalen met acceptgiro. Nu staat er in de bevestiging dat ik binnen enkele dagen een acceptgiro thuis krijg maar zouden ze dan wachten met de postzegels sturen tot ik het bedrag over heb gemaakt en het bij hun op de rekening staat?
quote:U heeft gekozen voor betaling via een acceptgiro. U ontvangt daarom binnen enkele dagen een acceptgiro met het totaalbedrag van uw bestelling op het door u opgegeven adres.
Wij hopen u snel weer terug te zien op de online winkel van TNT Post
Bij mij stond dat dus ook maar ik heb eerder besteld en betaald per acceptgiro en toen kreeg ik gewoon de postzegels met daarbij een acceptgiro. Misschien inderdaad veel mensen die niet betalen of vergeten te betalenquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:12 schreef Klonk het volgende:
gisteren besteld en dit is wat er bij mij staat:
Dat vind ik zo lompquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:36 schreef Troel het volgende:
Nou, mijn travelling notebook ligt dus bij iemand die compleet niet meer reageert. Het ergste vind ik nog dat het gewoon een Nederlandse is en dat er dus meer boeken schijnen te liggen. Mensen geven veel geld uit aan zoiets en dan is er iemand die ineens besluit, ach, ik stuur niets meer door.
Geen reacties op mailtjes, u2u's of wat dan ook. In het ergste geval had ik ze daar gewoon opgehaald zodat ik ze door kon sturen, maar er wordt niet meer gereageert. Bah
Jammer dat ze alleen t-shirts hebben, mapjes voor kaarten e.d. zou leuker zijn maar dat komt misschien nogquote:Op dinsdag 7 november 2006 08:09 schreef Smittend het volgende:
[..]
Huh.da's raar..zouden ze veel wanbetalers hebben gehad?![]()
p.s. de postcrossingsite heeft nu ook een shop.![]()
zin is verschrikkelijk onduidelijk idd, ik ga er vanuit dat gewoon net als de vorige keer een brief met postzegels en acceptgiro krijgquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Bij mij stond dat dus ook maar ik heb eerder besteld en betaald per acceptgiro en toen kreeg ik gewoon de postzegels met daarbij een acceptgiro. Misschien inderdaad veel mensen die niet betalen of vergeten te betalen
Het maakte me aan het twijfelen maar ik zie het wel, misschien is het gewoon een onduidelijke zin en zit de acceptgiro gewoon bij de postzegels.
Ik ook en anders kies ik volgende keer wel voor een eenmalige machtiging.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
zin is verschrikkelijk onduidelijk idd, ik ga er vanuit dat gewoon net als de vorige keer een brief met postzegels en acceptgiro krijg
Ja, of mail het even naar de organisator, zodat die ervoor kan zorgen dat het geregeld wordt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:45 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat vind ik zo lompals je besluit te stoppen maak dan in elk geval alles af
![]()
Mijn vader.quote:Op maandag 6 november 2006 20:10 schreef Muck het volgende:
bij mijn ouders. Mijn moeder is namelijk op 31 december jarig
toevallig zeg!quote:
Nee zo staat het goed hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:10 schreef Jaguarized het volgende:
Oh even weer een cursus fins: Mitä kuuluu is "hoe gaat het?"
Volgens mij moeten er ergens nog puntjes op de u maar dat weet ik niet zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |