Je dochter?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb nog een 18 jarige kunststudente in de aanbieding
kaartje aangekomen in Finland, de volgende gaat naar Finland![]()
Bolus? Is dat net zoiets als paddo's? Paddestoelen dus?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:00 schreef Vava het volgende:
Jullie mogen hier ook allemaal een Zeeuwse bolus komen eten![]()
Dat zou kunnen, je moet het proeven, is niet uit te leggenquote:Op donderdag 9 november 2006 14:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bolus? Is dat net zoiets als paddo's? Paddestoelen dus?
ja ik doe zeker nog meequote:Op vrijdag 10 november 2006 13:53 schreef Muck het volgende:
hoera
we hebben alle adressen
Klonk, wilde jij nou nog meedoen?
Maandag U2U ik jullie de adressen waar je je schriftje telkens heen mag sturen
tofquote:
anders mail je maar evenquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:15 schreef Muck het volgende:
[..]
tof
ik heb je adres nog wel geloof ik
ehmm, even de feiten optellenquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:55 schreef Muck het volgende:
wil je mijn telefoonrekening hebben dan klonk?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ehmm, even de feiten optellen
a: je bent vrouw
b: je hebt een telefoon
c: vrouwen en telefoons is een dure combinatie
ik denk dat ik maar een keer nee zeg![]()
vind je het heel erg als ik nog een keer nee zegquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:00 schreef Muck het volgende:
pfff, ruilen?
Ach ja, die had ik verwachtquote:
Dus hij zal nog wel een keertje, ooit, geregistreerd wordenquote:In August to November ill spend three months exploring Europe!
Ja woei!quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:53 schreef Muck het volgende:
hoera
we hebben alle adressen
Klonk, wilde jij nou nog meedoen?
Maandag U2U ik jullie de adressen waar je je schriftje telkens heen mag sturen
Een travelling noteboekquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:00 schreef Klonk het volgende:
wat gaan we eigenlijk doen
ik heb wel ja gezegd maar geen flauw idee waarop
ah tof, maar ik heb nog een week voor een schriftje en een thema ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Een travelling noteboekje moet een schriftje aanschaffen en daar een thema voor bedenken. Vervolgens schrijf je een stukje en stuur je het schriftje door en schrijft iemand anders er een stukje in over het thema. Jij krijgt dan weer het schriftje van iemand anders en daar schrijf je ook weer wat in (over het thema van dat schriftje), dat stuur je weer door enz... enz... enz...
Ja, ik denk het wel. En dan natuurlijk je eerste stukje schrijvenquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
ah tof, maar ik heb nog een week voor een schriftje en een thema ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |