Wie komen er haast niet buiten? (t/m 9 mei 2005)
Wie moeten nodig een leven downloaden? (t/m #760)
Kom naar #SHO op IRC. Voor een uitgebreide uitleg over IRC klik hier.
Deze OP vind je hier.
Maar zó waarquote:
Nou ja, met dat slakkegangetje waarmee jij aan het verhuizen bent verdien je wel een hoop.quote:
je moet je stemmen ook voor de SHO Awards bewaren!!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:45 schreef rena het volgende:
Wat is het moeilijk om andere users te nomineren zeg![]()
Daar ga ik ook nog stemmen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
je moet je stemmen ook voor de SHO Awards bewaren!!!
Best lastig inderdaad.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:45 schreef rena het volgende:
Wat is het moeilijk om andere users te nomineren zeg![]()
Zouden ze begrijpen dat het een grapje is?quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:18 schreef Zhenar het volgende:
Ja natuurlijk ga ik stemmen!De user awards zijn een belangrijk onderdeel van Fok!
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Rena.. Wat leuk dat je heel ShowChat een plaatsje in je lijst hebt kunnen geven.
.
Wel mijquote:
Erik 3 keerquote:
Ik hoop dat het er gauw afvliegtquote:
Hoop harder!quote:
Nog harder?quote:
dankquote:
Altijd precies als je net iets wilt opslaan o.i.d. ja.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:04 schreef babette21 het volgende:
m'n pc is twee keer vastgelopen vandaag, 1x tijdens het knutselen en 1x toen ik net m'n hele verhaal had getypt....
Hup hup, naar bedje toe!quote:en ik heb 'n freaking headache, maar ik wilde 't perse afmaken![]()
ik zou nu dus éigenlijk m'n pc uit moeten zetten
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:08 schreef milagro het volgende:
Grootste Fok!Slet ( man /vrouw) 2006: MissBliss![]()
Heeft ie nog niks teruggestuurd dan?quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:15 schreef rena het volgende:
Ik weet hetIk voel me al stom genoeg, dus wrijf het er maar niet in.
![]()
quote:
Jawel, maar hij lult er om heen dus ik ben nog niks opgeschotenquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heeft ie nog niks teruggestuurd dan?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Rena, meest crewinlikkend, dank je
.
Jawelquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:44 schreef rena het volgende:
[..]
Heb je mijn andere nominaties niet gezien?
En mijn drama met A. ?quote:
Ja. Hup!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Drama met A?
Je bent wel snel he?quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, nu snap ik "je weet wat ik wil"!
Het is nog vroeg...quote:
Het is 1 uur 's middagsquote:
Hoe komt dat danquote:
Partyanimalquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had eerst repetitie (van 7 tot half 11), en daarna nog een feestje waar ik van 11 tot half 3 geweest ben.
Kun je nog langere verhalen vertellen joh?quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoor!
Is dat geen hintquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
en na een kwartier kwam iemand de deur open doen en ik kon naar binnen.
Hihi. Het was maar een grapje.quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:45 schreef rena het volgende:
[..]
Hihi. Het was maar een grapje.Bij mij mag je altijd naar binnen.
![]()
Erikquote:
Rena ontzettend veel sterkte..quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:20 schreef rena het volgende:
Mijn opa ligt in het ziekenhuis. Ik weet verder nog niks behalve dat het iets met zijn hart is, maar ik wil geen 2 opa's in 1 jaar verliezen godverdomme![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:53 schreef PeRi het volgende:
Hadden jullie mn. Pieterwups
. al gezien?
[afbeelding]
PeRiquote:Daaaaaaaaaaaag ik ga op ziekenhuisbezoek. Mn tante..
.
!!
Die waren lelijk,quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:53 schreef PeRi het volgende:
Hadden jullie mn. Pieterwups
. al gezien?
[afbeelding]
Hee Beevquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:36 schreef BVO het volgende:
Kijk aan.
Helemaal nog welquote:
Die heb ik al sinds februari niet gezienquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:17 schreef Dada het volgende:
[..]
Helemaal nog welJe weet zeker dat je kleine teen niet ergens in een vochtig plekje zit te soppen
En hoe is het met Hind?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:18 schreef BVO het volgende:
Die heb ik al sinds februari niet gezien. Aan het afkicken dus
.
Ruttequote:Op zondag 5 november 2006 09:28 schreef Airelle het volgende:
hoi
quote:
Ik heb nog niks gehoord, dus het zal wel stabiel zijn denk ikquote:Hoe gaat het met je opa?
Lekker mokkel van mequote:Op zondag 5 november 2006 10:31 schreef Airelle het volgende:
Moet je?
Ik had beter moeten weten, rechtse meisjes houden niet van zulke praatjesquote:
ik heb de mijne moeten afzeggen: ziekquote:
Ik ben niet rechts, en ook niet pro-rita. Dat had je kunnen weten toen je net die opmerking maakte over Mark Ruttequote:Op zondag 5 november 2006 10:48 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik had beter moeten weten, rechtse meisjes houden niet van zulke praatjes![]()
Maar Airelle ik was alleen maar recht door zee
Niet van jou, maar hoe is het ermee? Lang niet gezien hier (nou ben ik er ook niet zo vaak meer trouwens, dus dat is dan niet zó vreemd).quote:
Ik ben al een aantal keer naar haar theatershows geweest, echt briljant!!!quote:Op zondag 5 november 2006 10:35 schreef Dada het volgende:
Wende Snijders - Vertrekkend![]()
Jij was ook fan he Airelle?
Goedemorgen zusquote:Op zondag 5 november 2006 11:07 schreef babette21 het volgende:
heel bevoordelijk voor de hoofdpijn, die politieke praatjes
Buitenhof.... daar wil ik best 's een terrasje pakken, maar om er nou naar te gaan zitten kíjken...quote:Op zondag 5 november 2006 11:09 schreef Airelle het volgende:
Goedemorgen zus. Ik ben straks weg hoor, want dan begint Buitenhof
.
ik loop al de hele week met (een voor mij onbekende) hoofdpijn, waar geen asperiene tegen helpt...quote:Op zondag 5 november 2006 11:10 schreef Airelle het volgende:
Ik ben ook een beetje ziekjes, verkouden enzo. Zal wel door dat ***weer komen!
Ik heb het gezien op TV.quote:Op zondag 5 november 2006 11:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
Buitenhof.... daar wil ik best 's een terrasje pakken, maar om er nou naar te gaan zitten kíjken...
ik ben druk met 't derde seizoen van R&WL (de enige die ik nooit gezien heb, dus die heb ik maar op dvd gekocht), wat is Yvon Jaspers een totaal andere Robin dan Nienke Römer zeg!! veel assertiever en (dus) toffer!!
Buitenhof of R&WL??quote:Op zondag 5 november 2006 11:35 schreef Airelle het volgende:
Ik heb het gezien op TV.
tja, dat zal best... ik heb de eerste twee afl. ofzo gezien (maar toen zat ik te burn-outen, dus was alles stom) en daarna vloog ik naar de zon....... oh was ik nou maar nooit teruggekomenquote:Op zondag 5 november 2006 11:39 schreef Airelle het volgende:
Dat laatste, seizoen 3.
Voor mij zul je altijd dat leuke rechtse mokkeltje blijvenquote:Op zondag 5 november 2006 11:05 schreef Airelle het volgende:
Ik ben niet rechts, en ook niet pro-rita. Dat had je kunnen weten toen je net die opmerking maakte over Mark Rutte.
Ik ben liberaal inderdaad, zoals BVO net als zei.
Oooh ik ben jaloersquote:Op zondag 5 november 2006 11:07 schreef Airelle het volgende:
Ik ben al een aantal keer naar haar theatershows geweest, echt briljant!!!
uhuhquote:
en moderne snufjes als Ipod's enzo... in 't boek maakt hij nog indruk met en vetkrijtjequote:Op zondag 5 november 2006 13:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Net die review gelezen ja. Een hoofdpersonage die niet in het boek voorkomt..
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op zondag 5 november 2006 13:22 schreef babette21 het volgende:
maar hij moet natuurlijk zo'n typische holiwood-karakterverandering ondergaan enzo.... bbleeghr)
mja dat zit ook nog - enigszins suptiel, want er gebeurt niet veel - in 't boek...quote:Op zondag 5 november 2006 13:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Daar lijkt het wel op ja.. Mét romantiek.
Best hoor, verder nog wensen?quote:Op zondag 5 november 2006 12:22 schreef Dada het volgende:
[..]
Voor mij zul je altijd dat leuke rechtse mokkeltje blijven
Ik wel, in Nijmegen; de Vereeniging: erg mooi, helaas zaten we helemaal achterin. (Maar haar stem is wel zó krachtig dat je ook achter in de zaal zit te schudden op je stoeltjequote:Op zondag 5 november 2006 12:23 schreef Dada het volgende:
[..]
Oooh ik ben jaloersIk ben maar naar één theatershow van haar geweest
De show die bij haar geweldige nieuwe album hoort heb ik (nog) niet gezien.
Wat een gek iemand ervoor geeft. Die dingen zijn toch zo uít als maar kan?!quote:Op zondag 5 november 2006 13:38 schreef babette21 het volgende:
ben m'n kast aan 't opruimen, kom ik dr. Martens tegen die ik ooit is 3x gedragen heb (maar dat dan wel weer 6 jaar geleden ofzo). Ze rúiken zelfs nog nieuw
zal 't wat opleveren via V&A??
ik zie ze nog wel 's voorbij komen, onder de alternatieve bevolkingquote:Op zondag 5 november 2006 13:58 schreef Airelle het volgende:
Wat een gek iemand ervoor geeft. Die dingen zijn toch zo uít als maar kan?!
Sorry, past me net niet.quote:Op zondag 5 november 2006 14:17 schreef babette21 het volgende:
kan ik hier nog iemand blij maken met mijn stapel XS-kleren??
(uit mijn ik-heb-geen-anorexia-ik-werk-gewoon-veel-te-hard-tijd)
MB misschien??
't zou ook wel echt héél erg met je gesteld zijn als je je in deze hemdjes weet te wurmen....quote:Op zondag 5 november 2006 14:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Sorry, past me net niet.
ik blijk echt veel "oude" zooi te hebben wat er nog goed uitziet, maar waar ik gewoon niet meer in pas/wil...quote:Op zondag 5 november 2006 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, dat red ik ook niet, XS.
schande... maar wel eerlijk (doch onbegrijpelijk)quote:En kruistocht in spijkerbroek vond ik een kutboek. Alle boeken van Thea Beckman vond ik kutboeken eigenlijk.
tijdloos, eerder.... ik liep er 20 jaar geleden al opquote:Op zondag 5 november 2006 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Hip babette!
Nee hoor, daar heb ik mijn vrouw voorquote:Op zondag 5 november 2006 13:55 schreef Airelle het volgende:
Best hoor, verder nog wensen?
Hehequote:Op zondag 5 november 2006 13:57 schreef Airelle het volgende:
Ik wel, in Nijmegen; de Vereeniging: erg mooi, helaas zaten we helemaal achterin. (Maar haar stem is wel zó krachtig dat je ook achter in de zaal zit te schudden op je stoeltje).
Leukquote:Op zondag 5 november 2006 17:21 schreef babette21 het volgende:
dooie boel hier
zal ik dan maar even jubelen om mijn nieuwe schoenen?!
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik draag op dit moment ook All Stars. Erg mooi inderdaad.quote:Op zondag 5 november 2006 17:21 schreef babette21 het volgende:
dooie boel hier
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 19:08 schreef Airelle het volgende:
Ik draag op dit moment ook All Stars. Erg mooi inderdaad.
Wel andere kleur en van leer. De herfslook zeg maar. Wacht ik zoek ze even:quote:
Omdat ik me niet wil vervelen. En omdat ik wil dat het hier heul gezellig en druk is. En omdat ik gewoon niet moe wil zijn en morgen naar school moet.quote:
vooraf aan wat?quote:Op zondag 5 november 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik klink nu een hele hoop beter dan vooraf.
Al jaren.quote:Op zondag 5 november 2006 20:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh het is al zover?!?
bij mij nog steeds niet....
je gaat niet lopen klagen he....quote:Op zondag 5 november 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijdens, dat was wel een verschrikking.
"Leuke klagen", is dat opoetaal ofzo?quote:Op zondag 5 november 2006 20:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
je gaat niet leuke klagen he....
jij verliest tenminste niet 40 jaar lang elke maand 3 liter bloed [su]oke die 3 liter is overdreven maar toch[/sub]
ik hoef niet eens te klikken om te weten wat er komtquote:Op zondag 5 november 2006 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoals:
http://www.rtl.nl/(/shows(...)video/compo_hugo.xml
ik had toch al geëdit, kutnicht...quote:Op zondag 5 november 2006 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
"Leuke klagen", is dat opoetaal ofzo?
je zou 't eens 'n dagje moeten ervaren, dát zou pas indruk makenquote:Oh, en het klagen over menstrueren, dat hoor ik al heel mijn leven, dus dat maakt echt geen indruk.
Dat kan ik toch niet ruiken als ik 'm al gequoot hebquote:Op zondag 5 november 2006 20:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had toch al geëdit, kutnicht...![]()
Helaas, dat gaat dus niet lukken. Balen, joh.quote:[..]
je zou 't eens 'n dagje moeten ervaren, dát zou pas indruk maken
nou, je kon toch zelf wel bedenken dat dat 'n foutje was...quote:Op zondag 5 november 2006 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat kan ik toch niet ruiken als ik 'm al gequoot heb.
Ja, dat wel.quote:Op zondag 5 november 2006 20:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, je kon toch zelf wel bedenken dat dat 'n foutje was...
Hoi liefje.quote:Op zondag 5 november 2006 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
PeRi.
Ik mag dat bij jouquote:Op zondag 5 november 2006 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent een lurkert.
Ja, dat is dan ook wel weer zo.quote:
Die heb ik ook. Alleen dan volledig wit ipv geel/witquote:Op zondag 5 november 2006 17:21 schreef babette21 het volgende:
dooie boel hier
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet vaker denken.quote:Op zondag 5 november 2006 21:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi.
Ik denk, laat ik even gedag zeggen
Ik ben eerder ook een queenquote:
Ik nietquote:Op zondag 5 november 2006 21:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Iedereen is naar de tv gehold om X Factor te kijken..
Oh, ik nietquote:Op zondag 5 november 2006 21:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Iedereen is naar de tv gehold om X Factor te kijken..
quote:Op zondag 5 november 2006 19:09 schreef Airelle het volgende:
Auw!
quote:Op zondag 5 november 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:, ik kom net tot een ontdekking. PeRik
.
Ik heb een pik ja, why?quote:Op zondag 5 november 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:, ik kom net tot een ontdekking. PeRik
.
quote:
quote:
We hebben je ontzettend gemist! Alleen vanwege de vorige keer was een zxoekactie dus niet bepaald nuttig. Want we kunnen niks over je vindenquote:Op zondag 5 november 2006 21:37 schreef Dada het volgende:
[..]
Geeneens een zoekactie dit keerJullie hebben mij heulegaar niet gemist
Dat had ik allang gezien man.quote:Op zondag 5 november 2006 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Maar ik bedoel dus dat onze namen vloeiend in elkaar overlopen.
Heet PeRi echt Peri?quote:Op zondag 5 november 2006 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Maar ik bedoel dus dat onze namen vloeiend in elkaar overlopen.
Nee joh, maar ik zoek ook alleen een excuus om dichter bij PeRi te komen. Het kan ook bij Dizer -> Dizerik.quote:Op zondag 5 november 2006 21:39 schreef Dada het volgende:
[..]
Heet PeRi echt Peri?
Als het jullie Fok! namen betreft: PeRiTha_Erik
Mooi zoquote:Op zondag 5 november 2006 21:38 schreef Dizer het volgende:
We hebben je ontzettend gemist! Alleen vanwege de vorige keer was een zxoekactie dus niet bepaald nuttig. Want we kunnen niks over je vinden
Maaruh, hoe gaat het? Waar was je al die tijd?quote:Op zondag 5 november 2006 21:39 schreef Dada het volgende:
[..]
Heet PeRi echt Peri?
Als het jullie Fok! namen betreft: PeRiTha_Erik
Dizerik....zo zou Beau van Erven Dorens z'n nieuwe zoontje kunnen noemenquote:Op zondag 5 november 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee joh, maar ik zoek ook alleen een excuus om dichter bij PeRi te komen. Het kan ook bij Dizer -> Dizerik.
Je houdt wel van mequote:Op zondag 5 november 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee joh, maar ik zoek ook alleen een excuus om dichter bij PeRi te komen.
Prima.quote:Op zondag 5 november 2006 21:40 schreef Dizer het volgende:
Maaruh, hoe gaat het? Waar was je al die tijd?
quote:
Natuurlijk. En ik kom ook tot de ontdekking dat je gestoorde schoffel heet. Mad Hoe. De dag zitvól met verrassingen!quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk. En ik kom ook tot de ontdekking dat je gestoorde schoffel heet. Mad Hoe. De dag zitvól met verrassingen!
Kort maar krachtig. Blijf je dit keer wat langer?quote:
Tot ik weer naar Afghanistan moetquote:Op zondag 5 november 2006 21:45 schreef Dizer het volgende:
Kort maar krachtig. Blijf je dit keer wat langer?
Oh boyquote:Op zondag 5 november 2006 21:45 schreef Dada het volgende:
Ik lees net Bupatihs FotoboekIs hij gebanned? Wat is er gebeurd?
Kom jij weer wat vaker in SHowChatquote:Op zondag 5 november 2006 21:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kort maar krachtig. Blijf je dit keer wat langer?
Just call me gekke hoer.quote:Op zondag 5 november 2006 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk. En ik kom ook tot de ontdekking dat je gestoorde schoffel heet. Mad Hoe. De dag zitvól met verrassingen!
Ik zal eens kijkenquote:Op zondag 5 november 2006 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kom jij weer wat vaker in SHowChat?
Nah. PeRi for me. Want ik durf geen Peer te zeggen.quote:
Ik heb geen plek in mn sig meer.quote:Op zondag 5 november 2006 21:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Everybody loves PeRi. Zou zomaar de naam van een enorm succesvolle serie kunnen worden.
Deal. Als je dan ook maar postquote:
Je wilt die award wel erg graag hè?quote:Op zondag 5 november 2006 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Damn, ziet iedereen hoe erg ik me bij de blauwen aan het inlikken ben?
Wil je soms een award?quote:Op zondag 5 november 2006 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Damn, ziet iedereen hoe erg ik me bij de blauwen aan het inlikken ben?
Award? Welke award? Ikwil een kleurtjequote:Op zondag 5 november 2006 21:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je wilt die award wel erg graag hè?.
Moet je vooral Sven na gaan doenquote:Op zondag 5 november 2006 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Award? Welke award? Ikwil een kleurtje.
Buup heeft zware harige ballenquote:Op zondag 5 november 2006 21:45 schreef Dizer het volgende:
Oh boy
Bupatih had een mening.
Bupatih werd eigenwijs
Bupatih ging in actie
De admins ook..
Ok, Watskeburt??quote:Op zondag 5 november 2006 21:52 schreef Dada het volgende:
[..]
Buup heeft zware harige ballen![]()
Waar ging het over? Was ie het oneens met iemand over een grap?
quote:
Ja!quote:Op zondag 5 november 2006 21:52 schreef Dada het volgende:
[..]
Zo iets ja. Het was een mega grote rel waarvan 14 mods (of zo) zijn opgestapt!quote:Op zondag 5 november 2006 21:52 schreef Dada het volgende:
[..]
Wát? Ik doe sven niet na! Toch? Wat deed Sven?quote:
Inlikkenquote:Op zondag 5 november 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wát? Ik doe sven niet na! Toch? Wat deed Sven?
quote:
Ga nou niet de wantrouwige, achterdochtige moeder uithangen.quote:Op zondag 5 november 2006 21:56 schreef babette21 het volgende:
zozo, dus Diz wil ons weer kennen?!
Nee niet echt...quote:Op zondag 5 november 2006 21:56 schreef babette21 het volgende:
zozo, dus Diz wil ons weer kennen?!
moeder???!? waarom dat nou weer?!?quote:Op zondag 5 november 2006 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga nou niet de wantrouwige, achterdochtige moeder uithangen.
Leeftijd.quote:Op zondag 5 november 2006 21:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
moeder???!? waarom dat nou weer?!?
ach flikker toch op, jaloers wichtquote:Op zondag 5 november 2006 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Leeftijd.
quote:Op zondag 5 november 2006 21:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach flikker toch op, jaloers wicht
daarvoor moet je eerst iets "ik voel me rot, vraag me wat er is"-achtigs postenquote:Op zondag 5 november 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
Jou irriteren natuurlijk.
Had je me niet eerder kunnen waarschuwenquote:
Ja maar ik voel me geweldig (op mijn verkoudheid na dan)quote:Op zondag 5 november 2006 22:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
daarvoor moet je eerst iets "ik voel me rot, vraag me wat er is"-achtigs posten
mooi...quote:Op zondag 5 november 2006 22:01 schreef Dizer het volgende:
Ja maar ik voel me geweldig (op mijn verkoudheid na dan)
Goed hoorquote:Op zondag 5 november 2006 22:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
mooi...
hoe'st met je nieuwe muziekontdekking?!
ja, maar dat geld gaat natuurlijk allemaal rechtstreeks naar de Kerk, dus zij blij, God blij en Dizer blijquote:Op zondag 5 november 2006 22:04 schreef Dizer het volgende:
Goed hoor. Alleen die rotbands zijn fucking duur met hun muziek
.
Goed is 'ie hé?!quote:Op zondag 5 november 2006 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Babette, ik luister nu voor de eerste keer de link in je sig.
en? wat vind je ervan??quote:Op zondag 5 november 2006 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Babette, ik luister nu voor de eerste keer de link in je sig.
ik ben jullie allemaal aan 't bekeren?quote:
Dat is ook precies wat ik deed, al genieten van een glaasje sap.quote:Op zondag 5 november 2006 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
en? wat vind je ervan??
't is wel achterover leun muziek he, dus vooral niet doortypen maar gewoon even 3 minuten je ogen dicht!!
quote:Op zondag 5 november 2006 22:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, maar dat geld gaat natuurlijk allemaal rechtstreeks naar de Kerk, dus zij blij, God blij en Dizer blij![]()
De muziek in mijn sig is ook mooiquote:Op zondag 5 november 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat ik deed, al genieten van een glaasje sap.
kom op, was een inkoppertje...quote:
En deze.quote:Op zondag 5 november 2006 22:09 schreef babette21 het volgende:
edit: er staan ook nog 'n aantal andere versies op youtube he, oa. van Dylan zelf (uiteraard) en van Hole!
Ik wordereen beetjequote:
Lieve schat, je moet zelf maar weten wat je met God wil doen en zo. Ik bemoei er niet mee.quote:Op zondag 5 november 2006 22:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
kom op, was een inkoppertje...
maar ik ken ook nog wel wat nummers in dat genre hoor
zoals "de wereld is een toverbal", "geef mij hoop" en natuurlijk "ik ben blij, want Jesus houdt van mij"
en ik zeg nu maar vast sorry, voor ik weer iets heb gezegd wat ethisch onverantwoord is ofzo.....![]()
Het is zo een mooi nummerquote:Op zondag 5 november 2006 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wordereen beetjevan
. Van de combinatie muziek en filmpje.
knuffelen met bekendenquote:
We zijn zooo verschillen jij en ikquote:Op zondag 5 november 2006 22:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
knuffelen met bekenden
knuffelen met onbekenden![]()
![]()
maar de muziek klinkt aardig (tekst kan ik niet verstaan, pc hapert op 't moment teveel)
die man is zo heerlijk crypischquote:You must leave now, take what you need, you think will last.
But whatever you wish to keep, you better grab it fast.
Yonder stands your orphan with his gun,
Crying like a fire in the sun.
Look out the saints are comin' through
And it's all over now, Baby Blue.
The highway is for gamblers, better use your sense.
Take what you have gathered from coincidence.
The empty-handed painter from your streets
Is drawing crazy patterns on your sheets.
This sky, too, is folding under you
All your seasick sailors, they are rowing home.
All your reindeer armies, are all going home.
The lover who just walked out your door
Has taken all his blankets from the floor.
The carpet, too, is moving under you
Leave your stepping stones behind, something calls for you.
Forget the dead you've left, they will not follow you.
The vagabond who's rapping at your door
Is standing in the clothes that you once wore.
Strike another match, go start anew
Dylan?quote:Op zondag 5 november 2006 22:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben jullie allemaal aan 't bekeren?![]()
[nou ja, mijn papa eigenlijk, want die heeft mij gehersenspoeld met z'n Dylan-mania]
edit: er staan ook nog 'n aantal andere versies op youtube he, oa. van Dylan zelf (uiteraard) en van Hole!
tell me something I dón't know (2x)quote:Op zondag 5 november 2006 22:18 schreef Dizer het volgende:
We zijn zooo verschillen jij en ikHet is dat je lekkere tieteuh hebt of anders
![]()
ik lijdt nog steeds onder de postnatale depressie van mijn moeder (geen grapje)quote:Knuffelen is zoooo
Ik heb gisteravond 3/4 van de crew geknuffeld
Dylan als voornaam vind ik echt verschrikkelijk. Ik had ooit een ex die zn (toen 'ons'quote:Op zondag 5 november 2006 22:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Leuke naam ook.
Ik vind al dat geknuffel ook niks..
DANGER!!!!quote:
Voel ik daar een dramaqueen-isch toontje?quote:Op zondag 5 november 2006 22:20 schreef babette21 het volgende:
ik lijdt nog steeds onder de postnatale depressie van mijn moeder (geen grapje)
typische jeugdzorgnaamquote:Op zondag 5 november 2006 22:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuke naam ook.
Ik knuffel ok altijd met mijn collega'squote:Op zondag 5 november 2006 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik te weinig geknuffeld ben in mijn leven.
nee (nou ja, op dequote:Op zondag 5 november 2006 22:22 schreef Dizer het volgende:
Voel ik daar een dramaqueen-isch toontje?
Ik snap alleen niet hoe dat internet het in mijn oude huis het nou bleef doen, want er stond expliciet dat de verhuizing niet in het weekend kon, maar toch had ik zaterdag dáár internet en nu dus híer!quote:
Daarom juist leukquote:
Ik zou het echt ff nachecken morgen..quote:Op zondag 5 november 2006 22:25 schreef Zhenar het volgende:
maar nu zit ik met het knagende gevoel dat ik plots twee telefoon- en ADSL-abo's heb lopen![]()
ja, die duurt ook lekker langquote:
ja sorry hoor, Dizer is ineens weer opgedoken, we moeten onze echtelijke ruzie van deze week nog inhalenquote:
Contaminatiequote:Op zondag 5 november 2006 22:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zou het echt ff nachecken morgen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |