Omdat ik me niet wil vervelen. En omdat ik wil dat het hier heul gezellig en druk is. En omdat ik gewoon niet moe wil zijn en morgen naar school moet.quote:
vooraf aan wat?quote:Op zondag 5 november 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik klink nu een hele hoop beter dan vooraf.
Al jaren.quote:Op zondag 5 november 2006 20:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh het is al zover?!?
bij mij nog steeds niet....
je gaat niet lopen klagen he....quote:Op zondag 5 november 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijdens, dat was wel een verschrikking.
"Leuke klagen", is dat opoetaal ofzo?quote:Op zondag 5 november 2006 20:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
je gaat niet leuke klagen he....
jij verliest tenminste niet 40 jaar lang elke maand 3 liter bloed [su]oke die 3 liter is overdreven maar toch[/sub]
ik hoef niet eens te klikken om te weten wat er komtquote:Op zondag 5 november 2006 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoals:
http://www.rtl.nl/(/shows(...)video/compo_hugo.xml
ik had toch al geëdit, kutnicht...quote:Op zondag 5 november 2006 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
"Leuke klagen", is dat opoetaal ofzo?
je zou 't eens 'n dagje moeten ervaren, dát zou pas indruk makenquote:Oh, en het klagen over menstrueren, dat hoor ik al heel mijn leven, dus dat maakt echt geen indruk.
Dat kan ik toch niet ruiken als ik 'm al gequoot hebquote:Op zondag 5 november 2006 20:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had toch al geëdit, kutnicht...![]()
Helaas, dat gaat dus niet lukken. Balen, joh.quote:[..]
je zou 't eens 'n dagje moeten ervaren, dát zou pas indruk maken
nou, je kon toch zelf wel bedenken dat dat 'n foutje was...quote:Op zondag 5 november 2006 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat kan ik toch niet ruiken als ik 'm al gequoot heb.
Ja, dat wel.quote:Op zondag 5 november 2006 20:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, je kon toch zelf wel bedenken dat dat 'n foutje was...
Hoi liefje.quote:Op zondag 5 november 2006 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
PeRi.
Ik mag dat bij jouquote:Op zondag 5 november 2006 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent een lurkert.
Ja, dat is dan ook wel weer zo.quote:
Die heb ik ook. Alleen dan volledig wit ipv geel/witquote:Op zondag 5 november 2006 17:21 schreef babette21 het volgende:
dooie boel hier
zal ik dan maar even jubelen om mijn nieuwe schoenen?!
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet vaker denken.quote:Op zondag 5 november 2006 21:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi.
Ik denk, laat ik even gedag zeggen
Ik ben eerder ook een queenquote:
Ik nietquote:Op zondag 5 november 2006 21:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Iedereen is naar de tv gehold om X Factor te kijken..
Oh, ik nietquote:Op zondag 5 november 2006 21:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Iedereen is naar de tv gehold om X Factor te kijken..
quote:Op zondag 5 november 2006 19:09 schreef Airelle het volgende:
Auw!
quote:Op zondag 5 november 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:, ik kom net tot een ontdekking. PeRik
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |