Ik ben niet rechts, en ook niet pro-rita. Dat had je kunnen weten toen je net die opmerking maakte over Mark Ruttequote:Op zondag 5 november 2006 10:48 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik had beter moeten weten, rechtse meisjes houden niet van zulke praatjes![]()
Maar Airelle ik was alleen maar recht door zee
Niet van jou, maar hoe is het ermee? Lang niet gezien hier (nou ben ik er ook niet zo vaak meer trouwens, dus dat is dan niet zó vreemd).quote:
Ik ben al een aantal keer naar haar theatershows geweest, echt briljant!!!quote:Op zondag 5 november 2006 10:35 schreef Dada het volgende:
Wende Snijders - Vertrekkend![]()
Jij was ook fan he Airelle?
Goedemorgen zusquote:Op zondag 5 november 2006 11:07 schreef babette21 het volgende:
heel bevoordelijk voor de hoofdpijn, die politieke praatjes
Buitenhof.... daar wil ik best 's een terrasje pakken, maar om er nou naar te gaan zitten kíjken...quote:Op zondag 5 november 2006 11:09 schreef Airelle het volgende:
Goedemorgen zus. Ik ben straks weg hoor, want dan begint Buitenhof
.
ik loop al de hele week met (een voor mij onbekende) hoofdpijn, waar geen asperiene tegen helpt...quote:Op zondag 5 november 2006 11:10 schreef Airelle het volgende:
Ik ben ook een beetje ziekjes, verkouden enzo. Zal wel door dat ***weer komen!
Ik heb het gezien op TV.quote:Op zondag 5 november 2006 11:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
Buitenhof.... daar wil ik best 's een terrasje pakken, maar om er nou naar te gaan zitten kíjken...
ik ben druk met 't derde seizoen van R&WL (de enige die ik nooit gezien heb, dus die heb ik maar op dvd gekocht), wat is Yvon Jaspers een totaal andere Robin dan Nienke Römer zeg!! veel assertiever en (dus) toffer!!
Buitenhof of R&WL??quote:Op zondag 5 november 2006 11:35 schreef Airelle het volgende:
Ik heb het gezien op TV.
tja, dat zal best... ik heb de eerste twee afl. ofzo gezien (maar toen zat ik te burn-outen, dus was alles stom) en daarna vloog ik naar de zon....... oh was ik nou maar nooit teruggekomenquote:Op zondag 5 november 2006 11:39 schreef Airelle het volgende:
Dat laatste, seizoen 3.
Voor mij zul je altijd dat leuke rechtse mokkeltje blijvenquote:Op zondag 5 november 2006 11:05 schreef Airelle het volgende:
Ik ben niet rechts, en ook niet pro-rita. Dat had je kunnen weten toen je net die opmerking maakte over Mark Rutte.
Ik ben liberaal inderdaad, zoals BVO net als zei.
Oooh ik ben jaloersquote:Op zondag 5 november 2006 11:07 schreef Airelle het volgende:
Ik ben al een aantal keer naar haar theatershows geweest, echt briljant!!!
uhuhquote:
en moderne snufjes als Ipod's enzo... in 't boek maakt hij nog indruk met en vetkrijtjequote:Op zondag 5 november 2006 13:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Net die review gelezen ja. Een hoofdpersonage die niet in het boek voorkomt..
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op zondag 5 november 2006 13:22 schreef babette21 het volgende:
maar hij moet natuurlijk zo'n typische holiwood-karakterverandering ondergaan enzo.... bbleeghr)
mja dat zit ook nog - enigszins suptiel, want er gebeurt niet veel - in 't boek...quote:Op zondag 5 november 2006 13:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Daar lijkt het wel op ja.. Mét romantiek.
Best hoor, verder nog wensen?quote:Op zondag 5 november 2006 12:22 schreef Dada het volgende:
[..]
Voor mij zul je altijd dat leuke rechtse mokkeltje blijven
Ik wel, in Nijmegen; de Vereeniging: erg mooi, helaas zaten we helemaal achterin. (Maar haar stem is wel zó krachtig dat je ook achter in de zaal zit te schudden op je stoeltjequote:Op zondag 5 november 2006 12:23 schreef Dada het volgende:
[..]
Oooh ik ben jaloersIk ben maar naar één theatershow van haar geweest
De show die bij haar geweldige nieuwe album hoort heb ik (nog) niet gezien.
Wat een gek iemand ervoor geeft. Die dingen zijn toch zo uít als maar kan?!quote:Op zondag 5 november 2006 13:38 schreef babette21 het volgende:
ben m'n kast aan 't opruimen, kom ik dr. Martens tegen die ik ooit is 3x gedragen heb (maar dat dan wel weer 6 jaar geleden ofzo). Ze rúiken zelfs nog nieuw
zal 't wat opleveren via V&A??
ik zie ze nog wel 's voorbij komen, onder de alternatieve bevolkingquote:Op zondag 5 november 2006 13:58 schreef Airelle het volgende:
Wat een gek iemand ervoor geeft. Die dingen zijn toch zo uít als maar kan?!
Sorry, past me net niet.quote:Op zondag 5 november 2006 14:17 schreef babette21 het volgende:
kan ik hier nog iemand blij maken met mijn stapel XS-kleren??
(uit mijn ik-heb-geen-anorexia-ik-werk-gewoon-veel-te-hard-tijd)
MB misschien??
't zou ook wel echt héél erg met je gesteld zijn als je je in deze hemdjes weet te wurmen....quote:Op zondag 5 november 2006 14:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Sorry, past me net niet.
ik blijk echt veel "oude" zooi te hebben wat er nog goed uitziet, maar waar ik gewoon niet meer in pas/wil...quote:Op zondag 5 november 2006 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, dat red ik ook niet, XS.
schande... maar wel eerlijk (doch onbegrijpelijk)quote:En kruistocht in spijkerbroek vond ik een kutboek. Alle boeken van Thea Beckman vond ik kutboeken eigenlijk.
tijdloos, eerder.... ik liep er 20 jaar geleden al opquote:Op zondag 5 november 2006 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Hip babette!
Nee hoor, daar heb ik mijn vrouw voorquote:Op zondag 5 november 2006 13:55 schreef Airelle het volgende:
Best hoor, verder nog wensen?
Hehequote:Op zondag 5 november 2006 13:57 schreef Airelle het volgende:
Ik wel, in Nijmegen; de Vereeniging: erg mooi, helaas zaten we helemaal achterin. (Maar haar stem is wel zó krachtig dat je ook achter in de zaal zit te schudden op je stoeltje).
Leukquote:Op zondag 5 november 2006 17:21 schreef babette21 het volgende:
dooie boel hier
zal ik dan maar even jubelen om mijn nieuwe schoenen?!
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik draag op dit moment ook All Stars. Erg mooi inderdaad.quote:Op zondag 5 november 2006 17:21 schreef babette21 het volgende:
dooie boel hier
zal ik dan maar even jubelen om mijn nieuwe schoenen?!
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 19:08 schreef Airelle het volgende:
Ik draag op dit moment ook All Stars. Erg mooi inderdaad.
Wel andere kleur en van leer. De herfslook zeg maar. Wacht ik zoek ze even:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |