Ik heb een pik ja, why?quote:Op zondag 5 november 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:, ik kom net tot een ontdekking. PeRik
.
quote:
quote:
We hebben je ontzettend gemist! Alleen vanwege de vorige keer was een zxoekactie dus niet bepaald nuttig. Want we kunnen niks over je vindenquote:Op zondag 5 november 2006 21:37 schreef Dada het volgende:
[..]
Geeneens een zoekactie dit keerJullie hebben mij heulegaar niet gemist
Dat had ik allang gezien man.quote:Op zondag 5 november 2006 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Maar ik bedoel dus dat onze namen vloeiend in elkaar overlopen.
Heet PeRi echt Peri?quote:Op zondag 5 november 2006 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Maar ik bedoel dus dat onze namen vloeiend in elkaar overlopen.
Nee joh, maar ik zoek ook alleen een excuus om dichter bij PeRi te komen. Het kan ook bij Dizer -> Dizerik.quote:Op zondag 5 november 2006 21:39 schreef Dada het volgende:
[..]
Heet PeRi echt Peri?
Als het jullie Fok! namen betreft: PeRiTha_Erik
Mooi zoquote:Op zondag 5 november 2006 21:38 schreef Dizer het volgende:
We hebben je ontzettend gemist! Alleen vanwege de vorige keer was een zxoekactie dus niet bepaald nuttig. Want we kunnen niks over je vinden
Maaruh, hoe gaat het? Waar was je al die tijd?quote:Op zondag 5 november 2006 21:39 schreef Dada het volgende:
[..]
Heet PeRi echt Peri?
Als het jullie Fok! namen betreft: PeRiTha_Erik
Dizerik....zo zou Beau van Erven Dorens z'n nieuwe zoontje kunnen noemenquote:Op zondag 5 november 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee joh, maar ik zoek ook alleen een excuus om dichter bij PeRi te komen. Het kan ook bij Dizer -> Dizerik.
Je houdt wel van mequote:Op zondag 5 november 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee joh, maar ik zoek ook alleen een excuus om dichter bij PeRi te komen.
Prima.quote:Op zondag 5 november 2006 21:40 schreef Dizer het volgende:
Maaruh, hoe gaat het? Waar was je al die tijd?
quote:
Natuurlijk. En ik kom ook tot de ontdekking dat je gestoorde schoffel heet. Mad Hoe. De dag zitvól met verrassingen!quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk. En ik kom ook tot de ontdekking dat je gestoorde schoffel heet. Mad Hoe. De dag zitvól met verrassingen!
Kort maar krachtig. Blijf je dit keer wat langer?quote:
Tot ik weer naar Afghanistan moetquote:Op zondag 5 november 2006 21:45 schreef Dizer het volgende:
Kort maar krachtig. Blijf je dit keer wat langer?
Oh boyquote:Op zondag 5 november 2006 21:45 schreef Dada het volgende:
Ik lees net Bupatihs FotoboekIs hij gebanned? Wat is er gebeurd?
Kom jij weer wat vaker in SHowChatquote:Op zondag 5 november 2006 21:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kort maar krachtig. Blijf je dit keer wat langer?
Just call me gekke hoer.quote:Op zondag 5 november 2006 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk. En ik kom ook tot de ontdekking dat je gestoorde schoffel heet. Mad Hoe. De dag zitvól met verrassingen!
Ik zal eens kijkenquote:Op zondag 5 november 2006 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kom jij weer wat vaker in SHowChat?
Nah. PeRi for me. Want ik durf geen Peer te zeggen.quote:
Ik heb geen plek in mn sig meer.quote:Op zondag 5 november 2006 21:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Everybody loves PeRi. Zou zomaar de naam van een enorm succesvolle serie kunnen worden.
Deal. Als je dan ook maar postquote:
Je wilt die award wel erg graag hè?quote:Op zondag 5 november 2006 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Damn, ziet iedereen hoe erg ik me bij de blauwen aan het inlikken ben?
Wil je soms een award?quote:Op zondag 5 november 2006 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Damn, ziet iedereen hoe erg ik me bij de blauwen aan het inlikken ben?
Award? Welke award? Ikwil een kleurtjequote:Op zondag 5 november 2006 21:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je wilt die award wel erg graag hè?.
Moet je vooral Sven na gaan doenquote:Op zondag 5 november 2006 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Award? Welke award? Ikwil een kleurtje.
Buup heeft zware harige ballenquote:Op zondag 5 november 2006 21:45 schreef Dizer het volgende:
Oh boy
Bupatih had een mening.
Bupatih werd eigenwijs
Bupatih ging in actie
De admins ook..
Ok, Watskeburt??quote:Op zondag 5 november 2006 21:52 schreef Dada het volgende:
[..]
Buup heeft zware harige ballen![]()
Waar ging het over? Was ie het oneens met iemand over een grap?
quote:
Ja!quote:Op zondag 5 november 2006 21:52 schreef Dada het volgende:
[..]
Zo iets ja. Het was een mega grote rel waarvan 14 mods (of zo) zijn opgestapt!quote:Op zondag 5 november 2006 21:52 schreef Dada het volgende:
[..]
Wát? Ik doe sven niet na! Toch? Wat deed Sven?quote:
Inlikkenquote:Op zondag 5 november 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wát? Ik doe sven niet na! Toch? Wat deed Sven?
quote:
Ga nou niet de wantrouwige, achterdochtige moeder uithangen.quote:Op zondag 5 november 2006 21:56 schreef babette21 het volgende:
zozo, dus Diz wil ons weer kennen?!
Nee niet echt...quote:Op zondag 5 november 2006 21:56 schreef babette21 het volgende:
zozo, dus Diz wil ons weer kennen?!
moeder???!? waarom dat nou weer?!?quote:Op zondag 5 november 2006 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga nou niet de wantrouwige, achterdochtige moeder uithangen.
Leeftijd.quote:Op zondag 5 november 2006 21:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
moeder???!? waarom dat nou weer?!?
ach flikker toch op, jaloers wichtquote:Op zondag 5 november 2006 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Leeftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |