Maar hoet gaat het met je?quote:
Primaquote:
Oh nee... na één keer bekogeld te zijn met rottende beschuitjes met jam heb ik mijn lesje wel geleerd.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:08 schreef Dada het volgende:
[..]
PrimaHoe is het met jou? Treed je veel op in discotheken in Brabant. Kun je goed aan verdienen
Op zo'n moment gooi je er gewoon een vette diss uit, daarna wel hopen dat de beveiliging in orde isquote:Op donderdag 2 november 2006 23:10 schreef Zhenar het volgende:
Oh nee... na één keer bekogeld te zijn met rottende beschuitjes met jam heb ik mijn lesje wel geleerd.Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen, zo zegt men.
![]()
Ja, dat begrijp ik nu ook. Maar dat is allemaal gepraat achterafquote:Op donderdag 2 november 2006 23:14 schreef Dada het volgende:
[..]
Op zo'n moment gooi je er gewoon een vette diss uit, daarna wel hopen dat de beveiliging in orde is
Beveiliging is natuurlijk zwaar kut als er met rottende beschuitjes MET jam wordt gegooid
Alleen om kleine underage jongetjes te molesteren hoor, don't worryquote:
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alleen om kleine underage jongetjes te molesteren hoor, don't worry![]()
In de speeltuin.quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:36 schreef MissBliss het volgende:
Bijna naar Parijs
Ik had al zó lang op bed moeten liggen
Ik denk dat het tijd wordt voor een massale Zhenar Aftrek-, pijp- en penetratiemeetquote:Op donderdag 2 november 2006 23:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wtf?!Waarom is iedereen zo Zhenar de laatste tijd?
![]()
Vind je je werk wel leuk?!quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben alweer een uur aan het werk....
quote:
Ja hoor, maar gister nogal vermoeiende dag gehad, dus ben erg toe aan weekend!quote:
Niet, dat is leuk en tofquote:
Helemaal niet, want zondag verhuis ik en dan moet het internet op mijn nieuwe adres staan en niet op mijnquote:
Wat dacht je dan dat het was?! Plat Amsterdams?!quote:
Ik had het overquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Helemaal niet, want zondag verhuis ik en dan moet het internet op mijn nieuwe adres staan en niet op mijnhuidige adres
!
quote:Op vrijdag 3 november 2006 07:26 schreef Svensational het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt voor een massale Zhenar Aftrek-, pijp- en penetratiemeet!
Nee. Brabants ofzo. Of gewoon Eriks.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat dacht je dan dat het was?! Plat Amsterdams?!![]()
!
Oh, dát is leuk en tof idd.quote:
Brabants en Eriks zijn beiden verheven boven woorden als "nondeknetter"quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Brabants ofzo. Of gewoon Eriks.
Never. Forget.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zal het niet meer zeggen, Zhenar. Niet meer.
Lekkerquote:
Dit weekend lekker weer eens weinig doen.quote:
Je vind slapen een feest?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:57 schreef babette21 het volgende:
morgen 'n fijn feestje, ik denk dat ik de TT maar weer eens in uitvoering ga brengen
Je denkt dat het nu wel gaat lukken nu Cc en Duiv weg zijn?quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:45 schreef babette21 het volgende:
ey, 't eind van het jaar nadert: krijgen we straks weer SHO Awards?!?!
nee, wel dat je zóu gaan... dat was dus gisteren!quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Dit weekend lekker weer eens weinig doen..
Had ik al verteld dat ik naar de vliegende panters ben geweest gister?.
ja ik vind slapen wel 'n feestje....quote:Je vind slapen een feest?
Jaja, hij's flauw..
jaquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Je denkt dat het nu wel gaat lukken nu Cc en Duiv weg zijn?.
yep, alleen ligt 't nu bij ons [bij mij, om precies te zijnquote:edit: het mag!.
Nee!quote:
Ja iddquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:34 schreef rena het volgende:
Echt kut dat je nog internet hebt, Zhenar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |