quote:Op donderdag 2 november 2006 10:59 schreef droks het volgende:
[..]Ik denk aan LJ (hebben we gelijk die major persoon) en de vader van Scofield en Burrows (imo een toch minder belangrijke personage).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al is het je eigen speculatie, het is misschien wel een spoiler voor anderen!!quote:Op donderdag 2 november 2006 12:24 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik denk aan LJ (hebben we gelijk die major persoon) en de vader van Scofield en Burrows (imo een toch minder belangrijke personage).
welke tuin?quote:Op donderdag 2 november 2006 12:25 schreef Razor21 het volgende:
Voor mij is het nog steeds niet echt duidelijk wat Scofield in die tuin deed en hoe hij daar in 1 keer kwam![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Botnische tuin met die vage bloem daarna werd hij achterna gezeten door 2 "medewerkers"quote:
Oh ja, ja, dat snapte ik ook niet, nee.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:33 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Die Botnische tuin met die vage bloem daarna werd hij achterna gezeten door 2 "medewerkers"
quote:Op donderdag 2 november 2006 12:33 schreef BazzieK het volgende:OMG dat meen je niet!!!!?? dat kunnen ze niet maken! dat is mijn favoriete karakter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 november 2006 12:50 schreef koentje.k het volgende:
[..]
OMG dat meen je niet!!!!?? dat kunnen ze niet maken! dat is mijn favoriete karakter!
Ja, Mahone had het over ampullen (van die buisjes om injectiestoffen in te bewaren), maar wat Michael daarmee moet... ???quote:Op donderdag 2 november 2006 12:50 schreef Juha het volgende:
Hij heeft daar iets verstopt. Iets wat in de hitte van die regio alleen op een koele plek bewaard kon blijven. Zo interpreteerde ik het iig...
Whehehehquote:Op donderdag 2 november 2006 12:50 schreef koentje.k het volgende:
[..]
OMG dat meen je niet!!!!?? dat kunnen ze niet maken! dat is mijn favoriete karakter!
De dialoog tussen T-Bag en Bellick was veel beterquote:Op donderdag 2 november 2006 13:20 schreef Jivis het volgende:
Tweener is deaud, dus bek dicht over die wannabegangstah.
Die dialoog tussen Mahone en Scofield was trouwens zeer vet
Tweener!quote:Op donderdag 2 november 2006 13:20 schreef Jivis het volgende:
Tweener is deaud, dus bek dicht over die wannabegangstah.
Die dialoog tussen Mahone en Scofield was trouwens zeer vet
Hij meent het volgens mij welquote:Op donderdag 2 november 2006 12:50 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga ff wat recaps lezen..quote:Op donderdag 2 november 2006 12:25 schreef Razor21 het volgende:
Voor mij is het nog steeds niet echt duidelijk wat Scofield in die tuin deed en hoe hij daar in 1 keer kwam![]()
Vind ik ook.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:42 schreef koentje.k het volgende:
[..]
De dialoog tussen T-Bag en Bellick was veel beterdie T-Bag is zoooo goed.
Hij had daar 3.200 Nitroglycerine ampullen (buisjes) opgeslagen. Deze moeten koel bewaard worden, en omdat ze in de woestijn van Utah waren, was de botanische tuin de beste optie. In de Ep werd gezegd dat het door hartpatiënten door de hele wereld gebruikt werd, maar als 't niet zorgvuldig wordt verzorgd (temperatuur, dosering) dan wordt het explosief. Nitroglycerine zit o.a. in dynamiet (Lost-kijkers in de zaal? Arzt?) en andere krachtige springstoffen.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:16 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga ff wat recaps lezen..
Ik ook er valt dus genoeg te speculeren waar hij deze springstof voor gaat gebruiken, ik denk om de er de grens mee over te komen ofzoquote:Op donderdag 2 november 2006 15:26 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Hij had daar 3.200 Nitroglycerine ampullen (buisjes) opgeslagen. Deze moeten koel bewaard worden, en omdat ze in de woestijn van Utah waren, was de botanische tuin de beste optie. In de Ep werd gezegd dat het door hartpatiënten door de hele wereld gebruikt werd, maar als 't niet zorgvuldig wordt verzorgd (temperatuur, dosering) dan wordt het explosief. Nitroglycerine zit o.a. in dynamiet (Lost-kijkers in de zaal? Arzt?) en andere krachtige springstoffen.
Ben benieuwd.
De laatste aflevering (ep 13) heet "Killing Box".quote:Op donderdag 2 november 2006 16:17 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
Ik ook er valt dus genoeg te speculeren waar hij deze springstof voor gaat gebruiken, ik denk om de er de grens mee over te komen ofzo![]()
ik heb uit betrouwbare bron dat hij badmeester wordtquote:Op donderdag 2 november 2006 16:47 schreef ukga het volgende:
vraag me nu af wat met linc gaat gebeuren
Of in Coyote (van de looney tunesquote:Op donderdag 2 november 2006 16:34 schreef marientje het volgende:
[..]
De laatste aflevering (ep 13) heet "Killing Box".
Misschien heeft dat er wat mee te maken
had je dat niet ff kunne spoileren?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:06 schreef jovink het volgende:
[..]
ik heb uit betrouwbare bron dat hij badmeester wordt
In Fox Riverquote:Op donderdag 2 november 2006 17:06 schreef jovink het volgende:
[..]
ik heb uit betrouwbare bron dat hij badmeester wordt
Je hebt toch al een usericon? Ik heb iig geen zin/tijdquote:Op donderdag 2 november 2006 14:02 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Tweener!![]()
Btw kan iemand van dit filmpje een avi voor mij maken
http://www.youtube.com/watch?v=mopwaCKETMM![]()
vast niet, hij wil hem toch opzoeken in Gilaquote:Op donderdag 2 november 2006 19:24 schreef ukga het volgende:
Zou Mahone zn jacht op Mic beeindigen?
Iddquote:Op donderdag 2 november 2006 19:31 schreef ukga het volgende:
Alleen die kut kop van Mahon al(doet me altijd denken aan Clint Eastwood)
Nee, zie promo.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:24 schreef ukga het volgende:
Zou Mahone zn jacht op Mic beeindigen?
Aah no men !quote:Op donderdag 2 november 2006 18:07 schreef Rossdale het volgende:
In de tijd dat je nu al 4 keer gevraagd hebt om die avatar had je al lang uit kunnen zoeken hoe je die moet maken, welke programma's je moest downloaden en had je die avatar al lang kunnen gebruiken.
Kom aan niet zo lui, laat die handjes eens wapperen.
Ik vind het deze keer maar weer een heftige cliffhanger
voor mij is het volstrekt onduidelijk hoe het kan dat die gasten in het ene shot 3 meter achter hem rennen en... jaja ... in het volgende shot zijn ze 'm alweer kwijt. Scofield kan echt toveren zo lijkt het wel. Buiten deze, prison break eigen, onzin vond ik het trouwens wel een goede aflevering voor de afwisselingquote:Op donderdag 2 november 2006 12:25 schreef Razor21 het volgende:
Hij was de bosjes ingerent en hek overgeklommenquote:Op donderdag 2 november 2006 20:10 schreef planethugo het volgende:
[..]
voor mij is het volstrekt onduidelijk hoe het kan dat die gasten in het ene shot 3 meter achter hem rennen en... jaja ... in het volgende shot zijn ze 'm alweer kwijt. Scofield kan echt toveren zo lijkt het wel. Buiten deze, prison break eigen, onzin vond ik het trouwens wel een goede aflevering voor de afwisseling
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:36 schreef Lief-visje het volgende:
Tijd voor Prison Break
Dinsdag weer !
dat snap ik, ik snap alleen niet hoe die dat zo snel doet terwijl een moment eerder er nog 2 gasten achter 'm aan het rennen waren op ongeveer 3 meter afstandquote:Op donderdag 2 november 2006 20:17 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
Hij was de bosjes ingerent en hek overgeklommen
Niet buiten spoilertags praten over wat nog niet geweest is. Dat geldt ook voor promo's. Is de vorige keer gezegd door Mike.quote:
was een grapje mensen.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:11 schreef ukga het volgende:
[..]
had je dat niet ff kunne spoileren?
Maar hij heeft die buisjes toch niet te pakken gekregen? Omdat die gasten hem zagen.. Of heb ik wat over het hoofd gezien?quote:Op donderdag 2 november 2006 16:34 schreef marientje het volgende:
[..]
De laatste aflevering (ep 13) heet "Killing Box".
Misschien heeft dat er wat mee te maken
dudequote:Op donderdag 2 november 2006 22:12 schreef Smart-Einstein het volgende:
Ik kan niet wachten tot de volgende prisonbreak
dudequote:
haha dat snapte ik ookw elquote:Op donderdag 2 november 2006 21:05 schreef jovink het volgende:
[..]
was een grapje mensen.
ik vond het wel ee n sterke tvp![]()
Laatste is 9 ja. Seizoen twee heeft 22 afleveringen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:03 schreef TheFrankey het volgende:
hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk in seizoen 2? Ik moet de laatste nog zien. zal morgen wel worden....ik meen dat dat 9 is toch?
De OP van Prison Break staat nu dus ook in de Fok!Wiki, opdat Miquel z'n tijd aan andere dingen kan besteden. Iedereen die dat wil kan hem nu aanpassen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:56 schreef Miguel het volgende:
[..]
Fok!Wiki ??? Ik weet van niks, maar ik vind het prima. Gooi die OP's van Prison Break en Heroes er dan ook maar in, want ik heb de laatste tijd niet eens meer tijd om al die topics door te lezen, laat staan de OPs up-to-date te houden. Ligt het nu aan mij of worden deze topics de laatste tijd echt met de snelheid van het licht volgespamt![]()
Goodquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:47 schreef Symer het volgende:
Ook hier een crosspost uit het Lost-topic:
[..]
De OP van Prison Break staat nu dus ook in de Fok!Wiki, opdat Miquel z'n tijd aan andere dingen kan besteden. Iedereen die dat wil kan hem nu aanpassen.
Ik heb de OP gewoon gecopypasted van het adres van Miquel en er is (ook hier) nogal wat misgegaan zie ik. Zou iemand met wat meer verstand van hoe Wiki werkt daar even naar kunnen kijken om alles recht onder elkaar te krijgen enzo?
Ja, maar nu hoeft Miquel de OP-txtfile niet meer aan te passen telkens als er nieuwe titels bekend zijn of als er weer iemand overlijdt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:29 schreef droks het volgende:
Hij is toch goed zo of niet?
En wanneer gaan we dan verder, net als Lost in februari pas ? ? ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:33 schreef Dos37 het volgende:
14 is de fall finale of niet?
31 Unearthed 10/30/2006quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:39 schreef ukga het volgende:
wanneer is nou de finale de 14de of de 22ste ?
Yup.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:59 schreef One_conundrum het volgende:
Ik heb trouwens genoten van hoe die negert zn gezin weer bij elkaar fixte![]()
gelukkig maarquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:02 schreef ukga het volgende:
[..]
haha dat snapte ik ookw el![]()
ontopic; leuke aflevering
Ferry Corsten had toch ook een remix gemaakt van de opening theme?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:44 schreef ukga het volgende:
ik heb btw een nummer gedownload laatst
Kaye Styles - Prison Break Anthem (Original)
volgens mij is dit geen officieel PB nummer, maart klinkt wel leuk
alhier de lyrics er van
http://www.songteksten.ne(...)son_Break_Anthem.htm
neejquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:01 schreef The_S het volgende:
kunnen die titels van die volgende episodes niet tussen tags? beetje spoilerachtig namelijk
Ik weet niet zeker of het van Ferry is, maar ik weet zeker dat een bekende Nederlandse dj een remix heeft gemaakt heeft van het nummer. De titel weet ik echt niet...misschien kan je er naar zoeken via de bekende wegen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:55 schreef ukga het volgende:
aha ja lyrics vonk ook wat slap(beetje ali b niveau) maar nummer klinkt wel lekker, relaxt.
hoe heet die van ferry corsten dan?
HAHAHAHA! Wat een schande! Wel leuke samenvatting van PB... jammer van die rapper tussendoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:57 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dwbKlbwMCx4
Clipje er bij omg!
Overdrijven is ook een vak....quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:01 schreef The_S het volgende:
kunnen die titels van die volgende episodes niet tussen tags? beetje spoilerachtig namelijk
thanks die icoon heb ik maar ergens van een amerikaans forum gejat toen die van mij het begaf.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:58 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
HAHAHAHA! Wat een schande! Wel leuke samenvatting van PB... jammer van die rapper tussendoor
Gave icon heb jij!![]()
En ja, liedje is van Ferry Corsten en heet iets van; Prison Break theme. Samen met nog zo'n gast.
Succes met zoeken!
quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:59 schreef Halfgedraaide het volgende:
Heeft iemand spoilers hoe het met Linc afloopt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:10 schreef magnifor het volgende:
[..]Ik mag hopen dat het wel geloofwaardig blijft. Als je kijkt hoeveel moeite ze hebben gedaan voor hem etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat goed met mequote:Op zaterdag 4 november 2006 01:59 schreef Halfgedraaide het volgende:
Heeft iemand spoilers hoe het met Linc afloopt?
Heb je die lelijke vervelende zoon van je gedumpt ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:52 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Het gaat goed met me..hoest met jou?
Bedankt Symerquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:47 schreef Symer het volgende:
Ook hier een crosspost uit het Lost-topic:
[..]
De OP van Prison Break staat nu dus ook in de Fok!Wiki, opdat Miquel z'n tijd aan andere dingen kan besteden. Iedereen die dat wil kan hem nu aanpassen.
"In any case, Fox’s schedule for 2007 has not yet been announced, and we might be looking at another extensive “Break” break."quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dus de 27ste stopt het "tijdelijk" in Amerika. En wanneer die finale is dat week ik niet.
ach, alst niet eerder op tv komt kun je het altijd nog downloadenquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:04 schreef Lief-visje het volgende:
Maart ! jeetje
Neuhh, hij tofquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Heb je die lelijke vervelende zoon van je gedumpt ?
Gozer, jij snapt er niet veel van héquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:05 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ach, alst niet eerder op tv komt kun je het altijd nog downloaden
lijkt me nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:05 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ach, alst niet eerder op tv komt kun je het altijd nog downloaden
Mwahquote:
Je gaat zeker naar je schoonoudersquote:Op zondag 5 november 2006 12:49 schreef Yucko het volgende:
Dinsdag hele dag weg, dat wordt 's avonds kijken.
hahaquote:Op zondag 5 november 2006 13:27 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Je gaat zeker naar je schoonouders![]()
![]()
Schoonouders :r
Erger nog, sportdag.quote:Op zondag 5 november 2006 13:27 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Je gaat zeker naar je schoonouders![]()
![]()
Schoonouders
Mahone moet/wil ze allemaal vermoorden.. Hij is al flink op gang, dan ga je toch niet vrijwillig naar hem toequote:Op zondag 5 november 2006 19:55 schreef Gelderland het volgende:
alleen dom van Micheal om niet naar die tuin van Mahone te gaan en daar te wachten .o.i.d ... dan hadie bewijs gehad en die Mahone lekker hard kunnen naaien![]()
Mahone komt nooit meer in dat huis.quote:Op zondag 5 november 2006 19:55 schreef Gelderland het volgende:
wat een aflevering![]()
T-bagwat heb ik gelachen om hem... 'ik heb al het geld aan je moeder betaald voor 1 lekkere nacht'.... en 'iemand die nog bij zijn moeder woont, gaat MIJ vertellen hoe ik de liefde moet bedrijven'
![]()
![]()
alleen dom van Micheal om niet naar die tuin van Mahone te gaan en daar te wachten .o.i.d ... dan hadie bewijs gehad en die Mahone lekker hard kunnen naaienNu Mahone dat lijk 'opvist' ,en de hele nacht de tuislang o.i.d in dat gat aandoet... zijn die sporen ook wel gewist, lijkt me
![]()
Dat doe ik niet meer. Ben ik niet scherp enzo en mis daardoor veel dingen. Ik kijk gewoon na school.quote:Op zondag 5 november 2006 14:05 schreef tonks het volgende:
Gewoon om 4 uur opstaan
Is normaal hoor? Je hebt hier in nederland http://nationaletelefoongids.goudengids.nl/ bijv.quote:Op zondag 5 november 2006 19:51 schreef Clyde_Frog het volgende:
Bijzondere site, dat het adres van de ex van Mahone, FBI-lid, zomaar op Internet was te vinden.![]()
Micheal had Mahone kunne vermoorden..quote:Op zondag 5 november 2006 21:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Mahone moet/wil ze allemaal vermoorden.. Hij is al flink op gang, dan ga je toch niet vrijwillig naar hem toe
quote:Op zondag 5 november 2006 23:06 schreef thecompany het volgende:
Wat denken jullie.. Zal linc the sinc ontsnappen voordat hij naar de gevangenis wordt geexporteerd of moet michael zijn hele plan weer opnieuw uitvoeren? Ik denk het eerste.. Hij wordt waarschijnlijk bevrijd door michael ofzo.. Verder vond ik het weer een hele gave aflevering.. Vooral het stukje tussen michael en mahone.. Prachtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haleloeja
Dat was niet de bedoeling van het telefoontje..quote:Op zondag 5 november 2006 19:55 schreef Gelderland het volgende:
wat een aflevering![]()
T-bagwat heb ik gelachen om hem... 'ik heb al het geld aan je moeder betaald voor 1 lekkere nacht'.... en 'iemand die nog bij zijn moeder woont, gaat MIJ vertellen hoe ik de liefde moet bedrijven'
![]()
![]()
alleen dom van Micheal om niet naar die tuin van Mahone te gaan en daar te wachten .o.i.d ... dan hadie bewijs gehad en die Mahone lekker hard kunnen naaienNu Mahone dat lijk 'opvist' ,en de hele nacht de tuislang o.i.d in dat gat aandoet... zijn die sporen ook wel gewist, lijkt me
![]()
Nee, grof geweld is niet Michael's stijl.quote:Op maandag 6 november 2006 12:44 schreef dapluiz het volgende:
Trouwens nog ff tussendoor, zou micheal die nitroglycerine niet willen hebben om ergens bij de grens iets op te kunnen blazen ofzo dat ze het land uitkunnen ?
Superpower-mondays met 24!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:04 schreef Lief-visje het volgende:
Maart ! jeetje
quote:Op maandag 6 november 2006 13:31 schreef Djensen het volgende:
Ik verwacht de pa Burrows binnenkort weer te zien, die kan nog wel eens leuk uit de hoek komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, hij blies toch ook zijn auto op? Hij zal iig niet allemaal onschuldige mensen om het leven brengen met dat spul lijkt me.. Maar misschien wel iets opblazenquote:Op maandag 6 november 2006 12:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee, grof geweld is niet Michael's stijl.
quote:Op maandag 6 november 2006 12:44 schreef dapluiz het volgende:
Trouwens nog ff tussendoor, zou micheal die nitroglycerine niet willen hebben om ergens bij de grens iets op te kunnen blazen ofzo dat ze het land uitkunnen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
quote:Op maandag 6 november 2006 18:00 schreef sjeppert het volgende:
wat was dat ook alweer of is dat niet gezged?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
quote:Op maandag 6 november 2006 18:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 november 2006 18:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 november 2006 19:06 schreef planethugo het volgende:
[..]dat mag wel es ja, na 5 dagen niet scherenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lostquote:Op maandag 6 november 2006 21:08 schreef J0sT het volgende:
Morgen Heroes én Prison Break...
Welke zal ik het eerst kijken?
Prison Break, natuurlijk!quote:Op maandag 6 november 2006 21:08 schreef J0sT het volgende:
Morgen Heroes én Prison Break...
Welke zal ik het eerst kijken?
... of 24, of South Park, of The Nine, of Gilmore Girls, of The O.C., of Battlestar Galactica..quote:
Flauwe modus : Je kan toch liplezen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:23 schreef Viking84 het volgende:
*leest niets, leest niets*, ik moet hem nog zien, maar de subs staan er nog niet op en zonder subs kan ik het niet volgen(ben slechthorend).
Met flauwe modus bedoel je totaal niet grappig modus?quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Flauwe modus : Je kan toch liplezen?![]()
Slaperig open ik Fok! en klik op dit topic en lees ik dit, kut had eerst PB moeten kijken voor dit te lezenquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:23 schreef ThaMadEd het volgende:
Matige aflevering. Lekker realistisch dat Lincoln na zijn arrestatie gelijk weer wordt bevrijd.
Stukje met Bellick was ook te voorspelbaar (dat die geownd zou worden).
lolquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Slaperig open ik Fok! en klik op dit topic en lees ik dit, kut had eerst PB moeten kijken voor dit te lezen
[ Bericht 24% gewijzigd door Haunter op 07-11-2006 14:00:56 ]
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:50 schreef Haunter het volgende:
Aah wat is Sarah toch mooi healleen Kellerman moet ff weg
![]()
![]()
Ik vond die Mahone/Scofield-confrontatie echt spannend! En ik ben benieuwd wat er met T-bag en Lincoln & LJ gaat gebeuren..
Toffe aflevering![]()
![]()
Hier trouwens de promo van volgende afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Wat betekent dat "Viewer discretion is advised"?quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:50 schreef Haunter het volgende:
[url=http://www.youtube.com/watch?v=R5U7u0oO1uE]Hier trouwens de promo van volgende
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:03 schreef Dos37 het volgende:
Zal die echt zijn hand eraf roppen zodat ie kan ontsnappenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:12 schreef Kinga het volgende:
geweldige epi!!! tsja en wat t-bag nu gaat doen is wel te raden denk ik
wel cool dat sara zich op het eind toch bedacht, jammer van kellerman op dat moment..
Haha ik denk het wel ja!...quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zal die echt zijn hand eraf roppen zodat ie kan ontsnappen![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 14:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]Haha, inderdaad! vet zeg! goeie aflevering weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
Kan hij wel doen, maar dan laat je heel veel bloed achter. En aangezien de politie al bij het huis in de buurt was kan hij nooit ver komen. Maar goed, het is PB, gebeuren wel vaker gekke dingenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zal die echt zijn hand eraf roppen zodat ie kan ontsnappen![]()
Kijk je nou nog steeds, mien jong'n?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:45 schreef Vector_SLD het volgende:
Goede aflevering
Waarom binden ze hem überhaupt aan zijn slechte hand vast? Als je hem aan zijn goede hand vastbindt kan hij helemaal niet weg.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:44 schreef Yucko het volgende:
Sinds wanneer komen politieauto's met sirenes aanrijden en met het wapen op scherp het huis binnen als er "een inbraak is geweest" maar de daders al lang weg zijn? (Wat Bellick zei)
Verderaan PB.
Trouwens waarom snijdt T-Bag zich niet gewoon los? Is hij vergeten dat hij een mesje heeft of zit hij met handboeien oid vast?
Misschien dachten ze dat hij dat nu ook niet kon, omdat hij het niet kan forceren vanwege de pijn.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom binden ze hem überhaupt aan zijn slechte hand vast? Als je hem aan zijn goede hand vastbindt kan hij helemaal niet weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een erg sterke cliffhanger. Laat ep11 maar komen.![]()
Ik heb niet goed geluisterd maar heeft Bellick wel het juiste adres opgegeven, of de buren ofzo?quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:44 schreef Yucko het volgende:
Sinds wanneer komen politieauto's met sirenes aanrijden en met het wapen op scherp het huis binnen als er "een inbraak is geweest" maar de daders al lang weg zijn? (Wat Bellick zei)
Verderaan PB.
Trouwens waarom snijdt T-Bag zich niet gewoon los? Is hij vergeten dat hij een mesje heeft of zit hij met handboeien oid vast?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:59 schreef Djensen het volgende:
[..]
Ik heb niet goed geluisterd maar heeft Bellick wel het juiste adres opgegeven, of de buren ofzo?
SPOILER: In de promo laten ze zienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:13 schreef magnifor het volgende:
Ik vraag mij af waarom Mahone afscheid genomen heeft van zijn vrouw:Ik denk dat de pa van linc zijn leven geeft om linc en lj te redden ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, te ranzig en toch kun je niet wachtenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:25 schreef miss-scofield het volgende:
Te ranzig als T-Bag z'n hand eraf gaat rukken, ieee!!
Kan niet wachten op volgende week!!!![]()
En die minder belangrijke personage zal denk ik die corrupte mannetje zijn denk ik.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:18 schreef prisonbreakrocks het volgende:
[..]
Ik denk dat de pa van linc zijn leven geeft om linc en lj te redden ofzo
Ja, dat weten we nu onderhand wel. Moet eens ophouden met dat Tweener gedoe. Eerst haat de hele wereld die gast en nu is hij de held. Het is geweldig wat hij gedaan heeft en dat mag men best laten weten. Maar ooit moet het ophouden. Zeker als die aflevering drie weken geleden is uitgezonden.quote:
Stop toch eens met kijken zielig figuurquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:40 schreef Merkie het volgende:
Slechte aflevering, waarom altijd van die paupercliché's. Waarom 2 lokalepolitieagentjes met de most wanted man van Amerika rond laten rijden, waarom Mahone in z'n eentje op Scofield af laten gaan. Ja, ik weet dat hij Scofield kapot wil maken, maar het is gewoon niet logisch.
En dan nog dat Lincoln en zoon zo gered worden, maar natuurlijk. Ze zijn net 10 minuten onder arrest, wat absoluut NIETS te maken heeft met de anti-Company-beweging, en meteen is er al een busje om hen van de weg af te rijden waarbij de politieagenten bewusteloos gewond in de auto liggen en Lincoln en LJ geen schrammetje hebben. En ik vergeet nog het absurd slechte einde met de mol binnen die anti-Company-beweging.
Maar goed, het is wel leuk vermaak verder. De confrontatie tussen Scofield en Mahone was wel tof.
[..]
Kan hij wel doen, maar dan laat je heel veel bloed achter. En aangezien de politie al bij het huis in de buurt was kan hij nooit ver komen. Maar goed, het is PB, gebeuren wel vaker gekke dingen.
Stop dan met kijken? Maar nee hoor, toch elke week effe snel die nieuwe aflevering downloaden....quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:40 schreef Merkie het volgende:
Slechte aflevering, waarom altijd van die paupercliché's. Waarom 2 lokalepolitieagentjes met de most wanted man van Amerika rond laten rijden, waarom Mahone in z'n eentje op Scofield af laten gaan. Ja, ik weet dat hij Scofield kapot wil maken, maar het is gewoon niet logisch.
En dan nog dat Lincoln en zoon zo gered worden, maar natuurlijk. Ze zijn net 10 minuten onder arrest, wat absoluut NIETS te maken heeft met de anti-Company-beweging, en meteen is er al een busje om hen van de weg af te rijden waarbij de politieagenten bewusteloos gewond in de auto liggen en Lincoln en LJ geen schrammetje hebben. En ik vergeet nog het absurd slechte einde met de mol binnen die anti-Company-beweging.
Maar goed, het is wel leuk vermaak verder. De confrontatie tussen Scofield en Mahone was wel tof.
[..]
Kan hij wel doen, maar dan laat je heel veel bloed achter. En aangezien de politie al bij het huis in de buurt was kan hij nooit ver komen. Maar goed, het is PB, gebeuren wel vaker gekke dingen.
Wegwezen danquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:48 schreef Merkie het volgende:
Drogredenaties, argh. Ik houd mijn mond maar.
Ik heb het ook genoeg gezegd als het een goede aflevering was hoor. Heb zelfs nog een paar keer PB verdedigd. Maar goed, kritisch zijn is ongewenst. Wat dat betreft is het wel goed dat PB op Fox komt, jullie gedragen je al net zo als hun nieuwszenderquote:
Dag merkiequote:Op dinsdag 7 november 2006 17:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb het ook genoeg gezegd als het een goede aflevering was hoor. Heb zelfs nog een paar keer PB verdedigd. Maar goed, kritisch zijn is ongewenst. Wat dat betreft is het wel goed dat PB op Fox komt, jullie gedragen je al net zo als hun nieuwszender.
waarom moet iedereen die ook maar een beetje kritiek op de serie heeft maar meteen stoppen met kijken? De serie zit helemaal niet zo goed in elkaar als de meeste hier denken. Het is gewoon popcornvermaak, spannende scenes die bedacht zijn en eromheen zit een verhaaltje. Ik kijk het ook elke week maar om nu te zeggen dat er niks mankeert aan de serie? NEEquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Stop toch eens met kijken zielig figuur
Omdat we genoeg kritiek hebben gehoord. Wij willen gewoon genieten van de serie. Als je te klagen hebt dan ga je maar naar klaagbak ofzo.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:58 schreef planethugo het volgende:
[..]
waarom moet iedereen die ook maar een beetje kritiek op de serie heeft maar meteen stoppen met kijken? De serie zit helemaal niet zo goed in elkaar als de meeste hier denken. Het is gewoon popcornvermaak, spannende scenes die bedacht zijn en eromheen zit een verhaaltje. Ik kijk het ook elke week maar om nu te zeggen dat er niks mankeert aan de serie? NEE
vond het overigens ook een aardige uitzending, zit eindelijk beetje schot in het verhaal
Nou ik weet nog toen seizoen 2 net begonnen was, heel veel mensen op dit forum zaten te zeiken dat het saai was, seizoen 1 was leuker, dat ze zouden stoppen met kijken enz. enz.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:58 schreef planethugo het volgende:
[..]
waarom moet iedereen die ook maar een beetje kritiek op de serie heeft maar meteen stoppen met kijken? De serie zit helemaal niet zo goed in elkaar als de meeste hier denken. Het is gewoon popcornvermaak, spannende scenes die bedacht zijn en eromheen zit een verhaaltje. Ik kijk het ook elke week maar om nu te zeggen dat er niks mankeert aan de serie? NEE
vond het overigens ook een aardige uitzending, zit eindelijk beetje schot in het verhaal
Dus als iemand hier zijn mening komt geven (het is tenslotte een forum) dan is dat niet wenselijk tenzij die mening uiterst positief is want anders kan je niet meer genieten van de seriequote:Op dinsdag 7 november 2006 18:05 schreef magnifor het volgende:
[..]
Omdat we genoeg kritiek hebben gehoord. Wij willen gewoon genieten van de serie. Als je te klagen hebt dan ga je maar naar klaagbak ofzo.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Stop toch eens met kijken zielig figuur
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:34 schreef magnifor het volgende:
[..]
Stop dan met kijken? Maar nee hoor, toch elke week effe snel die nieuwe aflevering downloaden....
quote:Merkie zegt (16:48):
ik erger me altijd kapot aan mensen die boos worden als je kritisch bent
Moo | zegt (16:48):
ja
Moo | zegt (16:49):
en dan de domste opmerking altijd
Moo | zegt (16:49):
'dan kijk je toch niet? '
Als jij nou eens een keer het goede voorbeeld geeftquote:
Zo jij veranderd ook van meningquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:03 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Als jij nou eens een keer het goede voorbeeld geeft..laat hem toch lekker zeggen wat hij van de aflevering vindt..hij onderbouwt het tenminste...niet zo zeiken..
Ja, hij is nu een wijs persoon geworden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:05 schreef tonks het volgende:
[..]
Zo jij veranderd ook van mening. toen de pilot uit was en iedereen was aan het zeiken toen deed je precies hetzelfde vriend
Ik ben pas begonnen met posten na aflevering 6 van seizoen 1 ofzo..dus wat is je punt?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:05 schreef tonks het volgende:
[..]
Zo jij veranderd ook van mening. toen de pilot uit was en iedereen was aan het zeiken toen deed je precies hetzelfde vriend
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:33 schreef Aiden het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O_o o_O O_O °_O °_° O_°
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:33 schreef Aiden het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien bedoeld hij ep1 van seizoen 2.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:50 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ik ben pas begonnen met posten na aflevering 6 van seizoen 1 ofzo..dus wat is je punt?
Er is een verschil van gewoon kritiek geven..en je kritiek onderbouwen..op het 2de heb ik geen bezwaar.
Tweenerquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:29 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ja, dat weten we nu onderhand wel. Moet eens ophouden met dat Tweener gedoe. Eerst haat de hele wereld die gast en nu is hij de held. Het is geweldig wat hij gedaan heeft en dat mag men best laten weten. Maar ooit moet het ophouden. Zeker als die aflevering drie weken geleden is uitgezonden.
Dat is geen pilotquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:25 schreef magnifor het volgende:
[..]
Misschien bedoeld hij ep1 van seizoen 2.
Het is geen Pilot, maar dan kan hij nog wel episode 1 van seizoen twee bedoelen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:46 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat is geen pilot![]()
En ja, ik heb een hekel aan mensen die roepen van: 'teveel fouten in de serie' of 'bagger dit en dat'. Maar dat was met Merkie niet aan de orde![]()
Geen zin hebben om te wachten? Bijna iedereen zal onderhand die aflevering wel gezien hebben hoor?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:15 schreef Maarrten87 het volgende:
Deze gast heeft de hele aflevering op Youtube gezet. Voor degene die geen zin hebben om te wachten: linkje
![]()
mwwaa, vast nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:31 schreef magnifor het volgende:
[..]
Geen zin hebben om te wachten? Bijna iedereen zal onderhand die aflevering wel gezien hebben hoor?
Echt wel.quote:
quote:
Ja, dat weten we nu onderhand wel. Moet eens ophouden met dat Tweener gedoe. Eerst haat de hele wereld die gast en nu is hij de held. Het is geweldig wat hij gedaan heeft en dat mag men best laten weten. Maar ooit moet het ophouden. Zeker als die aflevering drie weken geleden is uitgezonden.quote:
Die exacte woorden komen me zo bekend voor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:49 schreef magnifor het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat weten we nu onderhand wel. Moet eens ophouden met dat Tweener gedoe. Eerst haat de hele wereld die gast en nu is hij de held. Het is geweldig wat hij gedaan heeft en dat mag men best laten weten. Maar ooit moet het ophouden. Zeker als die aflevering drie weken geleden is uitgezonden.
Yep.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die exacte woorden komen me zo bekend voor.
Abruzziquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:49 schreef magnifor het volgende:
[..]
[..]
^^ Om in de zeurmode te blijven die hier heerst. ^^quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:16 schreef jovink het volgende:
ik von het weer een superaflevering!
spannnender dan de vorige
Dat was ook zeer zeker een ctrl c - ctrl v.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die exacte woorden komen me zo bekend voor.
Ja je hebt gelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:01 schreef Rossdale het volgende:
Er is alleen 1 ding wat ik echt niet snap... Heel dit gedoe is begonnen zodat de company linc zijn pa te pakken kon krijgen toch?
Nu zit er een mol van de company in het groepje van die pa. Waarom heeft die mol die pa dan niet al lang vermoord? Dan was alles toch opgelost?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:01 schreef Rossdale het volgende:Never mind ik heb em alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door -Menn0- op 07-11-2006 23:23:26 ],,/
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dat was ook zeer zeker een ctrl c - ctrl v.
Willquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:58 schreef ReVu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En op wie zou ik deze Jack van Will & Grace nu eventjes lijken???![]()
Tweenerquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:58 schreef ReVu het volgende:
http://xs.to/xs.php?h=xs208&d=06453&f=DVD3-d-0.jpg
http://xs.to/xs.php?h=xs208&d=06453&f=DVD3-d-1.jpg
En op wie zou deze Jack van Will & Grace nu eventjes lijken???![]()
Precies.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
laat ook maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw
KutKim
KutKellerman
KutBellick
KutGeary
[ Bericht 4% gewijzigd door J0sT op 08-11-2006 11:30:43 ]
Een vleeshamerquote:Op woensdag 8 november 2006 12:24 schreef sjeppert het volgende:
waar sloeg Geary Bellick eigenlijk mee?
..quote:Op woensdag 8 november 2006 12:50 schreef cohen het volgende:
Even aan paar vraagjes, ik heb namelijk de eerste 8 afleveringen gezien van Deel 2.
1) Hoeveel afleveringen heeft deel 2?
2) Welke afleveringen hebben jullie tot nu toe gezien? Oftewel, bij welke aflevering zijn ze in USA?
Waarschijnlijk weer 22 afleveringen.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:50 schreef cohen het volgende:
Even aan paar vraagjes, ik heb namelijk de eerste 8 afleveringen gezien van Deel 2.
2) Welke afleveringen hebben jullie tot nu toe gezien? Oftewel, bij welke aflevering zijn ze in USA?
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:22 schreef J0sT het volgende:
PB ftw!!!
Dikke aflevering weer. Alleen dat om elkaar heengedraai van the Company en the anti-Company vind ik erg slecht 'gescenarioot'.Mahone gaat niet dood. Die zullen ze niet laten sterven. Die promo wil je laten geloven dat hij dood gaat, maar niets is wat het lijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw
KutKim
KutKellerman
KutBellick
KutGeary
Want in de promo zullen ze echt niet laten doorschemeren dat Mahone dood zal gaan. Dat moet tot volgende week geheim blijven enzo.
[ Bericht 11% gewijzigd door magnifor op 08-11-2006 14:31:27 ]
Die lijkt heulemoal niej op tweenurt !quote:
Ja Magnifor!quote:Op woensdag 8 november 2006 13:58 schreef __Saviour__ het volgende:
kap nou eens een keer met de promo buiten spoilers bespreken
Ik ookquote:Op woensdag 8 november 2006 02:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Schrok me dood toen kellerman er ineens stond....
www.myepisodes.comquote:Op woensdag 8 november 2006 12:50 schreef cohen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar doelt hij op?
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:05 schreef edejong het volgende:
in deze trailer zegt de pa van Lincoln en MichaelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar doelt hij op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:11 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
http://www.prisonbreak-online.com/gallery/displayimage.php?album=lastup&cat=47&pos=0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom vandaag doen wat je ook morgen kan uitstellen..?
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:11 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]wow nu je het zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je zou best wel eens gelijk kunnen hebben, weet het nu eigenlijk bijna zeker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk interview trouwens! Sarah en Wentworth zijn echt cuties!
[ Bericht 12% gewijzigd door lindaatjuh op 08-11-2006 17:40:29 ]
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:05 schreef edejong het volgende:
in deze trailer zegt de pa van Lincoln en MichaelIn diezelfde trailer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar doelt hij op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zou daarmee bedoeld worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:47 schreef J0sT het volgende:
[..]
In diezelfde trailer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zou daarmee bedoeld worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
wat een GEWELDIGE aflevering !Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !![]()
Omg, al die spoilers! Ik wil het niet weten!![]()
Wat een goede aflevering zeg! Prison break blijft echt zo'n goede serie, ik vind het echt knap hoe ze die serie zo vermakelijk hebben kunnen houden; ik geniet elke week weer! Tuurlijk zijn er wat 'missers' als je nadenkt over waarom dit en dit gebeurt en dit juist weer niet, maar kom op: zie het door de vingers! Ik blijf de acties van Michael geweldig vinden. Elke keer kan Mahone hem niet te pakken krijgen en ik vind het gaaf hoe Mahone elke ep weer een beetje meer doordraaitSucre was weer lekker Sucre, oftewel: een lief sukkeltje! T-Bag was uiteraard weer meesterlijk (dat vergiet achtige ding die op die wc werd gezet
) en die scene tussen Sara en Michael was echt goed gedaan (auto die aan komt rijden, Michael die heen link uitstapt met z,n zonnebril en dan: 'Hello Sara.'). Alleen jammer dat er geen heftige romantische scene tussen die twee was...ik had niet verwacht dat Sara heel filosofisch haar drugsverleden ging toepassen op het ontsnappen van de gevangenen. Maar goed, die promos voor volgende week zien er heel goed uit en ik kan echt niet wachten (T-Bag
)
puurheid zonder vergankelijkheid![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:26 schreef Erik26 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nooitquote:Op woensdag 8 november 2006 19:06 schreef Aiden het volgende:
btw.wanneer zou Haywire zijn scheepje afhebben?
hi![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:56 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heeft Michael daar in z'n hand in de laatste pic?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
http://www.prisonbreak-online.com/gallery/displayimage.php?album=lastup&cat=47&pos=0'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: