Geen zin hebben om te wachten? Bijna iedereen zal onderhand die aflevering wel gezien hebben hoor?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:15 schreef Maarrten87 het volgende:
Deze gast heeft de hele aflevering op Youtube gezet. Voor degene die geen zin hebben om te wachten: linkje
![]()
mwwaa, vast nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:31 schreef magnifor het volgende:
[..]
Geen zin hebben om te wachten? Bijna iedereen zal onderhand die aflevering wel gezien hebben hoor?
Echt wel.quote:
quote:
Ja, dat weten we nu onderhand wel. Moet eens ophouden met dat Tweener gedoe. Eerst haat de hele wereld die gast en nu is hij de held. Het is geweldig wat hij gedaan heeft en dat mag men best laten weten. Maar ooit moet het ophouden. Zeker als die aflevering drie weken geleden is uitgezonden.quote:
Die exacte woorden komen me zo bekend voor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:49 schreef magnifor het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat weten we nu onderhand wel. Moet eens ophouden met dat Tweener gedoe. Eerst haat de hele wereld die gast en nu is hij de held. Het is geweldig wat hij gedaan heeft en dat mag men best laten weten. Maar ooit moet het ophouden. Zeker als die aflevering drie weken geleden is uitgezonden.
Yep.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die exacte woorden komen me zo bekend voor.
Abruzziquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:49 schreef magnifor het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat weten we nu onderhand wel. Moet eens ophouden met dat Tweener gedoe. Eerst haat de hele wereld die gast en nu is hij de held. Het is geweldig wat hij gedaan heeft en dat mag men best laten weten. Maar ooit moet het ophouden. Zeker als die aflevering drie weken geleden is uitgezonden.
^^ Om in de zeurmode te blijven die hier heerst. ^^quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:16 schreef jovink het volgende:
ik von het weer een superaflevering!
spannnender dan de vorige
Dat was ook zeer zeker een ctrl c - ctrl v.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die exacte woorden komen me zo bekend voor.
Ja je hebt gelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:01 schreef Rossdale het volgende:
Er is alleen 1 ding wat ik echt niet snap... Heel dit gedoe is begonnen zodat de company linc zijn pa te pakken kon krijgen toch?
Nu zit er een mol van de company in het groepje van die pa. Waarom heeft die mol die pa dan niet al lang vermoord? Dan was alles toch opgelost?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:01 schreef Rossdale het volgende:Never mind ik heb em alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door -Menn0- op 07-11-2006 23:23:26 ],,/
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dat was ook zeer zeker een ctrl c - ctrl v.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |