quote:Op maandag 6 november 2006 14:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]Haha, inderdaad! vet zeg! goeie aflevering weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
Kan hij wel doen, maar dan laat je heel veel bloed achter. En aangezien de politie al bij het huis in de buurt was kan hij nooit ver komen. Maar goed, het is PB, gebeuren wel vaker gekke dingenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zal die echt zijn hand eraf roppen zodat ie kan ontsnappen![]()
Kijk je nou nog steeds, mien jong'n?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:45 schreef Vector_SLD het volgende:
Goede aflevering
Waarom binden ze hem überhaupt aan zijn slechte hand vast? Als je hem aan zijn goede hand vastbindt kan hij helemaal niet weg.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:44 schreef Yucko het volgende:
Sinds wanneer komen politieauto's met sirenes aanrijden en met het wapen op scherp het huis binnen als er "een inbraak is geweest" maar de daders al lang weg zijn? (Wat Bellick zei)
Verderaan PB.
Trouwens waarom snijdt T-Bag zich niet gewoon los? Is hij vergeten dat hij een mesje heeft of zit hij met handboeien oid vast?
Misschien dachten ze dat hij dat nu ook niet kon, omdat hij het niet kan forceren vanwege de pijn.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom binden ze hem überhaupt aan zijn slechte hand vast? Als je hem aan zijn goede hand vastbindt kan hij helemaal niet weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een erg sterke cliffhanger. Laat ep11 maar komen.![]()
Ik heb niet goed geluisterd maar heeft Bellick wel het juiste adres opgegeven, of de buren ofzo?quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:44 schreef Yucko het volgende:
Sinds wanneer komen politieauto's met sirenes aanrijden en met het wapen op scherp het huis binnen als er "een inbraak is geweest" maar de daders al lang weg zijn? (Wat Bellick zei)
Verderaan PB.
Trouwens waarom snijdt T-Bag zich niet gewoon los? Is hij vergeten dat hij een mesje heeft of zit hij met handboeien oid vast?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:59 schreef Djensen het volgende:
[..]
Ik heb niet goed geluisterd maar heeft Bellick wel het juiste adres opgegeven, of de buren ofzo?
SPOILER: In de promo laten ze zienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:13 schreef magnifor het volgende:
Ik vraag mij af waarom Mahone afscheid genomen heeft van zijn vrouw:Ik denk dat de pa van linc zijn leven geeft om linc en lj te redden ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, te ranzig en toch kun je niet wachtenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:25 schreef miss-scofield het volgende:
Te ranzig als T-Bag z'n hand eraf gaat rukken, ieee!!
Kan niet wachten op volgende week!!!![]()
En die minder belangrijke personage zal denk ik die corrupte mannetje zijn denk ik.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:18 schreef prisonbreakrocks het volgende:
[..]
Ik denk dat de pa van linc zijn leven geeft om linc en lj te redden ofzo
Ja, dat weten we nu onderhand wel. Moet eens ophouden met dat Tweener gedoe. Eerst haat de hele wereld die gast en nu is hij de held. Het is geweldig wat hij gedaan heeft en dat mag men best laten weten. Maar ooit moet het ophouden. Zeker als die aflevering drie weken geleden is uitgezonden.quote:
Stop toch eens met kijken zielig figuurquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:40 schreef Merkie het volgende:
Slechte aflevering, waarom altijd van die paupercliché's. Waarom 2 lokalepolitieagentjes met de most wanted man van Amerika rond laten rijden, waarom Mahone in z'n eentje op Scofield af laten gaan. Ja, ik weet dat hij Scofield kapot wil maken, maar het is gewoon niet logisch.
En dan nog dat Lincoln en zoon zo gered worden, maar natuurlijk. Ze zijn net 10 minuten onder arrest, wat absoluut NIETS te maken heeft met de anti-Company-beweging, en meteen is er al een busje om hen van de weg af te rijden waarbij de politieagenten bewusteloos gewond in de auto liggen en Lincoln en LJ geen schrammetje hebben. En ik vergeet nog het absurd slechte einde met de mol binnen die anti-Company-beweging.
Maar goed, het is wel leuk vermaak verder. De confrontatie tussen Scofield en Mahone was wel tof.
[..]
Kan hij wel doen, maar dan laat je heel veel bloed achter. En aangezien de politie al bij het huis in de buurt was kan hij nooit ver komen. Maar goed, het is PB, gebeuren wel vaker gekke dingen.
Stop dan met kijken? Maar nee hoor, toch elke week effe snel die nieuwe aflevering downloaden....quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:40 schreef Merkie het volgende:
Slechte aflevering, waarom altijd van die paupercliché's. Waarom 2 lokalepolitieagentjes met de most wanted man van Amerika rond laten rijden, waarom Mahone in z'n eentje op Scofield af laten gaan. Ja, ik weet dat hij Scofield kapot wil maken, maar het is gewoon niet logisch.
En dan nog dat Lincoln en zoon zo gered worden, maar natuurlijk. Ze zijn net 10 minuten onder arrest, wat absoluut NIETS te maken heeft met de anti-Company-beweging, en meteen is er al een busje om hen van de weg af te rijden waarbij de politieagenten bewusteloos gewond in de auto liggen en Lincoln en LJ geen schrammetje hebben. En ik vergeet nog het absurd slechte einde met de mol binnen die anti-Company-beweging.
Maar goed, het is wel leuk vermaak verder. De confrontatie tussen Scofield en Mahone was wel tof.
[..]
Kan hij wel doen, maar dan laat je heel veel bloed achter. En aangezien de politie al bij het huis in de buurt was kan hij nooit ver komen. Maar goed, het is PB, gebeuren wel vaker gekke dingen.
Wegwezen danquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:48 schreef Merkie het volgende:
Drogredenaties, argh. Ik houd mijn mond maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |