dudequote:Op donderdag 2 november 2006 22:12 schreef Smart-Einstein het volgende:
Ik kan niet wachten tot de volgende prisonbreak
dudequote:
haha dat snapte ik ookw elquote:Op donderdag 2 november 2006 21:05 schreef jovink het volgende:
[..]
was een grapje mensen.
ik vond het wel ee n sterke tvp![]()
Laatste is 9 ja. Seizoen twee heeft 22 afleveringen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:03 schreef TheFrankey het volgende:
hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk in seizoen 2? Ik moet de laatste nog zien. zal morgen wel worden....ik meen dat dat 9 is toch?
De OP van Prison Break staat nu dus ook in de Fok!Wiki, opdat Miquel z'n tijd aan andere dingen kan besteden. Iedereen die dat wil kan hem nu aanpassen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:56 schreef Miguel het volgende:
[..]
Fok!Wiki ??? Ik weet van niks, maar ik vind het prima. Gooi die OP's van Prison Break en Heroes er dan ook maar in, want ik heb de laatste tijd niet eens meer tijd om al die topics door te lezen, laat staan de OPs up-to-date te houden. Ligt het nu aan mij of worden deze topics de laatste tijd echt met de snelheid van het licht volgespamt![]()
Goodquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:47 schreef Symer het volgende:
Ook hier een crosspost uit het Lost-topic:
[..]
De OP van Prison Break staat nu dus ook in de Fok!Wiki, opdat Miquel z'n tijd aan andere dingen kan besteden. Iedereen die dat wil kan hem nu aanpassen.
Ik heb de OP gewoon gecopypasted van het adres van Miquel en er is (ook hier) nogal wat misgegaan zie ik. Zou iemand met wat meer verstand van hoe Wiki werkt daar even naar kunnen kijken om alles recht onder elkaar te krijgen enzo?
Ja, maar nu hoeft Miquel de OP-txtfile niet meer aan te passen telkens als er nieuwe titels bekend zijn of als er weer iemand overlijdt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:29 schreef droks het volgende:
Hij is toch goed zo of niet?
En wanneer gaan we dan verder, net als Lost in februari pas ? ? ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:33 schreef Dos37 het volgende:
14 is de fall finale of niet?
31 Unearthed 10/30/2006quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:39 schreef ukga het volgende:
wanneer is nou de finale de 14de of de 22ste ?
Yup.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:59 schreef One_conundrum het volgende:
Ik heb trouwens genoten van hoe die negert zn gezin weer bij elkaar fixte![]()
gelukkig maarquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:02 schreef ukga het volgende:
[..]
haha dat snapte ik ookw el![]()
ontopic; leuke aflevering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |