Oh laat maar, ik weet het alquote:Op donderdag 2 november 2006 20:11 schreef Suerte het volgende:
Hoe komen jullie erbij dat of Sawyer of Kate of Ben volgende week dood gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:12 schreef Symer het volgende:
[..]"Close your eyes" toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
[..]Ik vraag meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest ook heel de tijd denken aan die piloot uit de trailerquote:Op donderdag 2 november 2006 20:27 schreef Jivis het volgende:
Ik vond het er best komisch uitzien hoe Eko tegen een boom aan werd geslagen door die hand enzo![]()
Nu weten we ook wat er met die piloot is gebeurt
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:28 schreef Suerte het volgende:
[..]
Oh laat maar, ik weet het al![]()
Over de promo:Nee, Locke blijkt ook een chirurg te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want dat is natuurlijk destiny
![]()
Mr. Eko kwam toch aan z'n eind zoals hij is? Stoe met opgeheven hoofd, hij wou er immers niet aan geloven om z'n excuus aan te bieden en vergiffenis te vragen. Dat vond "the Monster" niet leuk en hij vermoord Mr. Ekoquote:Op donderdag 2 november 2006 20:48 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik moest ook heel de tijd denken aan die piloot uit de trailer
Anyway, erg kut dat Eko dood is, ik vond hem toch wel zo'n stoere "niemand kan met hem fucken" karakter, zo is hij ook gebracht. Lullig dat hij dan zo aan zijn eind moet komen, zeker nadat hij de vorige keer een stare-contest van de black smoke gewonnen had.
Die twee nieuwe voegen inderdaad niet veel toe [dat het meisje er ineens opkwam om alle TV's uit te proberen was ook erg geforceerd], maar het meisje is wel best leuk om naar te kijken![]()
Ik weet ook niet of ik Juliette moet vertrouwen, iets vertelt me dat ze door Ben onder druk is gezet om Jack te misleiden, aangezien zij van alle Others nog het meeste zijn vertrouwen gewonnen heeft [het lijkt wel of ze een beetje verliefd op hem is].
De trailer van volgende week is té heerlijk!
Waarom heb ik dat gemist? Ben jij of ik stoned?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:03 schreef koentje.k het volgende:
[..]
en die twee andere kunnen wel leuk worden als we wat komen te weten over de achtergrond. Dat zij met Sawyer heeft geslapen in kamer 48 op de 6e verdieping met 4 kamers verderop Jack die zn 42e verjaardag viert...![]()
Dat was een voorbeeld van de sick minds die achter deze serie zitten met de Numbers: 4, 8, 15, 16, 23, 42quote:Op donderdag 2 november 2006 21:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Waarom heb ik dat gemist? Ben jij of ik stoned?
Nee, Locke zegt: "He says we're next", daaruit kun je afleiden dat Eko "You're next" zei. Volgens mij dan.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:03 schreef Jivis het volgende:
Eko zei "we're next", niet "you're next".
Volgende week Sawyerquote:Op donderdag 2 november 2006 22:34 schreef Mip1988 het volgende:
vette ep!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas 1240 keerquote:Op donderdag 2 november 2006 23:00 schreef 2pac het volgende:
ik weet niet of het al is gezegd, maar ik denk dat die "black smoke" voor al die halucinaties zorgt zoals die broer van eko, of die pa van jack.
Fok!Wiki ??? Ik weet van niks, maar ik vind het prima. Gooi die OP's van Prison Break en Heroes er dan ook maar in, want ik heb de laatste tijd niet eens meer tijd om al die topics door te lezen, laat staan de OPs up-to-date te houden. Ligt het nu aan mij of worden deze topics de laatste tijd echt met de snelheid van het licht volgespamtquote:Op donderdag 2 november 2006 15:22 schreef Symer het volgende:
Waarom staat de OP eigenlijk niet op de Fok!Wiki?
Dan kunnen we zelf Henry Gale veranderen in Benjamin Linus zonder dat Miquel dat soort dingetjes telkens moet doen.
Anders lees je het niet?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:23 schreef wolfrolf het volgende:
Hey
Anders houd iedereen details uit de promo gewoon ff fijn voor zichof in spoiler tags. Handig!!! sukkels.
305 is vet. Eko!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:47 schreef Xurk het volgende:
HmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begrijp nou eens dat dat gewoon niet gaat gebeurenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:03 schreef ChickenMan het volgende:
Wel leuk en aardig, maar het wordt toch echt wel eens tijd dat er wat vooruitgang geboekt gaat worden. Want dit schiet gewoon niet op.![]()
De makers willen deze serie zo lang mogelijk rekken en er zullen volgende week dan ook nog meer vragen bij komen. Iets dat ik overigens helemaal niet erg vind, ik vind het mysterie veel leuker dan al gelijk te weten wat er achter steekt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Jivis op 03-11-2006 07:52:00 ]Amen.
Bij mij liep de dvd speler (speelt Divx af) op de één of andere reden vast precies op het moment dat die ooglap zijn hand op de camera zet. Een stilstaand beeld en een harde piep. Dacht ff dat dat erbij hoorde, maar toen Locke al een minuut of 2 stijf stil stond, heb ik m toch maar even opnieuw opgestart (moest stekker eruit trekken om het ding uit te krijgenquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:08 schreef MaJo het volgende:
Oh trouwens, schrok me echt dood door die gast met dat ooglapje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was Lostpedia hier al bekend? http://nl.lostpedia.com/wiki/Main_Page![]()
en de uitgebreide engelse versie: http://en.lostpedia.com/wiki/Main_Page
[ Bericht 11% gewijzigd door Fiorenza op 03-11-2006 10:13:25 ]
Oké, hier staat de OP nu, in de Wiki, dus iedereen kan hem aanpassen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:56 schreef Miguel het volgende:
[..]
Fok!Wiki ??? Ik weet van niks, maar ik vind het prima. Gooi die OP's van Prison Break en Heroes er dan ook maar in, want ik heb de laatste tijd niet eens meer tijd om al die topics door te lezen, laat staan de OPs up-to-date te houden. Ligt het nu aan mij of worden deze topics de laatste tijd echt met de snelheid van het licht volgespamt![]()
Idd.. En die nieuwe is volgens mij nog niet de stomtste ookquote:Op donderdag 2 november 2006 20:25 schreef Autoreply het volgende:
Vette EP, beetje weinig progressie maar ok.
Die nieuwe miep![]()
En Sawyer moet niet dood![]()
Veel series hebben een winter- en een zomerstop. Reguliere seizoenen van de populaire series zijn in mei toch zo'n beetje allemaal afgerond, om dan in aug/sept/okt weer te beginnenquote:Op vrijdag 3 november 2006 08:51 schreef Isegrim het volgende:
Wel vaag trouwens dat ze daar in de VS een winterstop i.p.v. een zomerstop hebben. Ik zou zeggen dat je toch vooral in de winter veel TV kijkt. Nou zijn er wel staten waar de zomer zodanig heet is dat je beter binnen kunt blijven, maar ik vind het toch vreemd...
Ter ondersteuning van je verhaal, even de link naar een vertraagde film van de zwarte rook. http://www.youtube.com/watch?v=LRUVcagWH_wquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:15 schreef C_V_S het volgende:
Mijn theorie over de "Black Smoke" is dat het op de één of andere manier je gedachtes weer kan geven in hallucinaties.
Eko zag natuurlijk toen ook allemaal beelden in de "Black Smoke" die wij net daarvoor in zijn flashbacks zagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |