Neuhh, hij tofquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Heb je die lelijke vervelende zoon van je gedumpt ?
Gozer, jij snapt er niet veel van héquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:05 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ach, alst niet eerder op tv komt kun je het altijd nog downloaden
lijkt me nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:05 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ach, alst niet eerder op tv komt kun je het altijd nog downloaden
Mwahquote:
Je gaat zeker naar je schoonoudersquote:Op zondag 5 november 2006 12:49 schreef Yucko het volgende:
Dinsdag hele dag weg, dat wordt 's avonds kijken.
hahaquote:Op zondag 5 november 2006 13:27 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Je gaat zeker naar je schoonouders![]()
![]()
Schoonouders :r
Erger nog, sportdag.quote:Op zondag 5 november 2006 13:27 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Je gaat zeker naar je schoonouders![]()
![]()
Schoonouders
Mahone moet/wil ze allemaal vermoorden.. Hij is al flink op gang, dan ga je toch niet vrijwillig naar hem toequote:Op zondag 5 november 2006 19:55 schreef Gelderland het volgende:
alleen dom van Micheal om niet naar die tuin van Mahone te gaan en daar te wachten .o.i.d ... dan hadie bewijs gehad en die Mahone lekker hard kunnen naaien![]()
Mahone komt nooit meer in dat huis.quote:Op zondag 5 november 2006 19:55 schreef Gelderland het volgende:
wat een aflevering![]()
T-bagwat heb ik gelachen om hem... 'ik heb al het geld aan je moeder betaald voor 1 lekkere nacht'.... en 'iemand die nog bij zijn moeder woont, gaat MIJ vertellen hoe ik de liefde moet bedrijven'
![]()
![]()
alleen dom van Micheal om niet naar die tuin van Mahone te gaan en daar te wachten .o.i.d ... dan hadie bewijs gehad en die Mahone lekker hard kunnen naaienNu Mahone dat lijk 'opvist' ,en de hele nacht de tuislang o.i.d in dat gat aandoet... zijn die sporen ook wel gewist, lijkt me
![]()
Dat doe ik niet meer. Ben ik niet scherp enzo en mis daardoor veel dingen. Ik kijk gewoon na school.quote:Op zondag 5 november 2006 14:05 schreef tonks het volgende:
Gewoon om 4 uur opstaan
Is normaal hoor? Je hebt hier in nederland http://nationaletelefoongids.goudengids.nl/ bijv.quote:Op zondag 5 november 2006 19:51 schreef Clyde_Frog het volgende:
Bijzondere site, dat het adres van de ex van Mahone, FBI-lid, zomaar op Internet was te vinden.![]()
Micheal had Mahone kunne vermoorden..quote:Op zondag 5 november 2006 21:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Mahone moet/wil ze allemaal vermoorden.. Hij is al flink op gang, dan ga je toch niet vrijwillig naar hem toe
quote:Op zondag 5 november 2006 23:06 schreef thecompany het volgende:
Wat denken jullie.. Zal linc the sinc ontsnappen voordat hij naar de gevangenis wordt geexporteerd of moet michael zijn hele plan weer opnieuw uitvoeren? Ik denk het eerste.. Hij wordt waarschijnlijk bevrijd door michael ofzo.. Verder vond ik het weer een hele gave aflevering.. Vooral het stukje tussen michael en mahone.. Prachtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haleloeja
Dat was niet de bedoeling van het telefoontje..quote:Op zondag 5 november 2006 19:55 schreef Gelderland het volgende:
wat een aflevering![]()
T-bagwat heb ik gelachen om hem... 'ik heb al het geld aan je moeder betaald voor 1 lekkere nacht'.... en 'iemand die nog bij zijn moeder woont, gaat MIJ vertellen hoe ik de liefde moet bedrijven'
![]()
![]()
alleen dom van Micheal om niet naar die tuin van Mahone te gaan en daar te wachten .o.i.d ... dan hadie bewijs gehad en die Mahone lekker hard kunnen naaienNu Mahone dat lijk 'opvist' ,en de hele nacht de tuislang o.i.d in dat gat aandoet... zijn die sporen ook wel gewist, lijkt me
![]()
Nee, grof geweld is niet Michael's stijl.quote:Op maandag 6 november 2006 12:44 schreef dapluiz het volgende:
Trouwens nog ff tussendoor, zou micheal die nitroglycerine niet willen hebben om ergens bij de grens iets op te kunnen blazen ofzo dat ze het land uitkunnen ?
Superpower-mondays met 24!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:04 schreef Lief-visje het volgende:
Maart ! jeetje
quote:Op maandag 6 november 2006 13:31 schreef Djensen het volgende:
Ik verwacht de pa Burrows binnenkort weer te zien, die kan nog wel eens leuk uit de hoek komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, hij blies toch ook zijn auto op? Hij zal iig niet allemaal onschuldige mensen om het leven brengen met dat spul lijkt me.. Maar misschien wel iets opblazenquote:Op maandag 6 november 2006 12:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee, grof geweld is niet Michael's stijl.
quote:Op maandag 6 november 2006 12:44 schreef dapluiz het volgende:
Trouwens nog ff tussendoor, zou micheal die nitroglycerine niet willen hebben om ergens bij de grens iets op te kunnen blazen ofzo dat ze het land uitkunnen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
quote:Op maandag 6 november 2006 18:00 schreef sjeppert het volgende:
wat was dat ook alweer of is dat niet gezged?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
quote:Op maandag 6 november 2006 18:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 november 2006 18:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 november 2006 19:06 schreef planethugo het volgende:
[..]dat mag wel es ja, na 5 dagen niet scherenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lostquote:Op maandag 6 november 2006 21:08 schreef J0sT het volgende:
Morgen Heroes én Prison Break...
Welke zal ik het eerst kijken?
Prison Break, natuurlijk!quote:Op maandag 6 november 2006 21:08 schreef J0sT het volgende:
Morgen Heroes én Prison Break...
Welke zal ik het eerst kijken?
... of 24, of South Park, of The Nine, of Gilmore Girls, of The O.C., of Battlestar Galactica..quote:
Flauwe modus : Je kan toch liplezen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:23 schreef Viking84 het volgende:
*leest niets, leest niets*, ik moet hem nog zien, maar de subs staan er nog niet op en zonder subs kan ik het niet volgen(ben slechthorend).
Met flauwe modus bedoel je totaal niet grappig modus?quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Flauwe modus : Je kan toch liplezen?![]()
Slaperig open ik Fok! en klik op dit topic en lees ik dit, kut had eerst PB moeten kijken voor dit te lezenquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:23 schreef ThaMadEd het volgende:
Matige aflevering. Lekker realistisch dat Lincoln na zijn arrestatie gelijk weer wordt bevrijd.
Stukje met Bellick was ook te voorspelbaar (dat die geownd zou worden).
lolquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Slaperig open ik Fok! en klik op dit topic en lees ik dit, kut had eerst PB moeten kijken voor dit te lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Haunter op 07-11-2006 14:00:56 ]
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:50 schreef Haunter het volgende:
Aah wat is Sarah toch mooi healleen Kellerman moet ff weg
![]()
![]()
Ik vond die Mahone/Scofield-confrontatie echt spannend! En ik ben benieuwd wat er met T-bag en Lincoln & LJ gaat gebeuren..
Toffe aflevering![]()
![]()
Hier trouwens de promo van volgende afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Wat betekent dat "Viewer discretion is advised"?quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:50 schreef Haunter het volgende:
[url=http://www.youtube.com/watch?v=R5U7u0oO1uE]Hier trouwens de promo van volgende
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:03 schreef Dos37 het volgende:
Zal die echt zijn hand eraf roppen zodat ie kan ontsnappenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:12 schreef Kinga het volgende:
geweldige epi!!! tsja en wat t-bag nu gaat doen is wel te raden denk ik
wel cool dat sara zich op het eind toch bedacht, jammer van kellerman op dat moment..
Haha ik denk het wel ja!...quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zal die echt zijn hand eraf roppen zodat ie kan ontsnappen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 november 2006 14:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]Haha, inderdaad! vet zeg! goeie aflevering weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
Kan hij wel doen, maar dan laat je heel veel bloed achter. En aangezien de politie al bij het huis in de buurt was kan hij nooit ver komen. Maar goed, het is PB, gebeuren wel vaker gekke dingenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zal die echt zijn hand eraf roppen zodat ie kan ontsnappen![]()
Kijk je nou nog steeds, mien jong'n?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:45 schreef Vector_SLD het volgende:
Goede aflevering
Waarom binden ze hem überhaupt aan zijn slechte hand vast? Als je hem aan zijn goede hand vastbindt kan hij helemaal niet weg.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:44 schreef Yucko het volgende:
Sinds wanneer komen politieauto's met sirenes aanrijden en met het wapen op scherp het huis binnen als er "een inbraak is geweest" maar de daders al lang weg zijn? (Wat Bellick zei)
Verderaan PB.
Trouwens waarom snijdt T-Bag zich niet gewoon los? Is hij vergeten dat hij een mesje heeft of zit hij met handboeien oid vast?
Misschien dachten ze dat hij dat nu ook niet kon, omdat hij het niet kan forceren vanwege de pijn.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom binden ze hem überhaupt aan zijn slechte hand vast? Als je hem aan zijn goede hand vastbindt kan hij helemaal niet weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een erg sterke cliffhanger. Laat ep11 maar komen.![]()
Ik heb niet goed geluisterd maar heeft Bellick wel het juiste adres opgegeven, of de buren ofzo?quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:44 schreef Yucko het volgende:
Sinds wanneer komen politieauto's met sirenes aanrijden en met het wapen op scherp het huis binnen als er "een inbraak is geweest" maar de daders al lang weg zijn? (Wat Bellick zei)
Verderaan PB.
Trouwens waarom snijdt T-Bag zich niet gewoon los? Is hij vergeten dat hij een mesje heeft of zit hij met handboeien oid vast?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:59 schreef Djensen het volgende:
[..]
Ik heb niet goed geluisterd maar heeft Bellick wel het juiste adres opgegeven, of de buren ofzo?
SPOILER: In de promo laten ze zienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:13 schreef magnifor het volgende:
Ik vraag mij af waarom Mahone afscheid genomen heeft van zijn vrouw:Ik denk dat de pa van linc zijn leven geeft om linc en lj te redden ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, te ranzig en toch kun je niet wachtenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:25 schreef miss-scofield het volgende:
Te ranzig als T-Bag z'n hand eraf gaat rukken, ieee!!
Kan niet wachten op volgende week!!!![]()
En die minder belangrijke personage zal denk ik die corrupte mannetje zijn denk ik.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:18 schreef prisonbreakrocks het volgende:
[..]
Ik denk dat de pa van linc zijn leven geeft om linc en lj te redden ofzo
Ja, dat weten we nu onderhand wel. Moet eens ophouden met dat Tweener gedoe. Eerst haat de hele wereld die gast en nu is hij de held. Het is geweldig wat hij gedaan heeft en dat mag men best laten weten. Maar ooit moet het ophouden. Zeker als die aflevering drie weken geleden is uitgezonden.quote:
Stop toch eens met kijken zielig figuurquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:40 schreef Merkie het volgende:
Slechte aflevering, waarom altijd van die paupercliché's. Waarom 2 lokalepolitieagentjes met de most wanted man van Amerika rond laten rijden, waarom Mahone in z'n eentje op Scofield af laten gaan. Ja, ik weet dat hij Scofield kapot wil maken, maar het is gewoon niet logisch.
En dan nog dat Lincoln en zoon zo gered worden, maar natuurlijk. Ze zijn net 10 minuten onder arrest, wat absoluut NIETS te maken heeft met de anti-Company-beweging, en meteen is er al een busje om hen van de weg af te rijden waarbij de politieagenten bewusteloos gewond in de auto liggen en Lincoln en LJ geen schrammetje hebben. En ik vergeet nog het absurd slechte einde met de mol binnen die anti-Company-beweging.
Maar goed, het is wel leuk vermaak verder. De confrontatie tussen Scofield en Mahone was wel tof.
[..]
Kan hij wel doen, maar dan laat je heel veel bloed achter. En aangezien de politie al bij het huis in de buurt was kan hij nooit ver komen. Maar goed, het is PB, gebeuren wel vaker gekke dingen.
Stop dan met kijken? Maar nee hoor, toch elke week effe snel die nieuwe aflevering downloaden....quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:40 schreef Merkie het volgende:
Slechte aflevering, waarom altijd van die paupercliché's. Waarom 2 lokalepolitieagentjes met de most wanted man van Amerika rond laten rijden, waarom Mahone in z'n eentje op Scofield af laten gaan. Ja, ik weet dat hij Scofield kapot wil maken, maar het is gewoon niet logisch.
En dan nog dat Lincoln en zoon zo gered worden, maar natuurlijk. Ze zijn net 10 minuten onder arrest, wat absoluut NIETS te maken heeft met de anti-Company-beweging, en meteen is er al een busje om hen van de weg af te rijden waarbij de politieagenten bewusteloos gewond in de auto liggen en Lincoln en LJ geen schrammetje hebben. En ik vergeet nog het absurd slechte einde met de mol binnen die anti-Company-beweging.
Maar goed, het is wel leuk vermaak verder. De confrontatie tussen Scofield en Mahone was wel tof.
[..]
Kan hij wel doen, maar dan laat je heel veel bloed achter. En aangezien de politie al bij het huis in de buurt was kan hij nooit ver komen. Maar goed, het is PB, gebeuren wel vaker gekke dingen.
Wegwezen danquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:48 schreef Merkie het volgende:
Drogredenaties, argh. Ik houd mijn mond maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |