Micheal had Mahone kunne vermoorden..quote:Op zondag 5 november 2006 21:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Mahone moet/wil ze allemaal vermoorden.. Hij is al flink op gang, dan ga je toch niet vrijwillig naar hem toe
quote:Op zondag 5 november 2006 23:06 schreef thecompany het volgende:
Wat denken jullie.. Zal linc the sinc ontsnappen voordat hij naar de gevangenis wordt geexporteerd of moet michael zijn hele plan weer opnieuw uitvoeren? Ik denk het eerste.. Hij wordt waarschijnlijk bevrijd door michael ofzo.. Verder vond ik het weer een hele gave aflevering.. Vooral het stukje tussen michael en mahone.. Prachtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haleloeja
Dat was niet de bedoeling van het telefoontje..quote:Op zondag 5 november 2006 19:55 schreef Gelderland het volgende:
wat een aflevering![]()
T-bagwat heb ik gelachen om hem... 'ik heb al het geld aan je moeder betaald voor 1 lekkere nacht'.... en 'iemand die nog bij zijn moeder woont, gaat MIJ vertellen hoe ik de liefde moet bedrijven'
![]()
![]()
alleen dom van Micheal om niet naar die tuin van Mahone te gaan en daar te wachten .o.i.d ... dan hadie bewijs gehad en die Mahone lekker hard kunnen naaienNu Mahone dat lijk 'opvist' ,en de hele nacht de tuislang o.i.d in dat gat aandoet... zijn die sporen ook wel gewist, lijkt me
![]()
Nee, grof geweld is niet Michael's stijl.quote:Op maandag 6 november 2006 12:44 schreef dapluiz het volgende:
Trouwens nog ff tussendoor, zou micheal die nitroglycerine niet willen hebben om ergens bij de grens iets op te kunnen blazen ofzo dat ze het land uitkunnen ?
Superpower-mondays met 24!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:04 schreef Lief-visje het volgende:
Maart ! jeetje
quote:Op maandag 6 november 2006 13:31 schreef Djensen het volgende:
Ik verwacht de pa Burrows binnenkort weer te zien, die kan nog wel eens leuk uit de hoek komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, hij blies toch ook zijn auto op? Hij zal iig niet allemaal onschuldige mensen om het leven brengen met dat spul lijkt me.. Maar misschien wel iets opblazenquote:Op maandag 6 november 2006 12:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee, grof geweld is niet Michael's stijl.
quote:Op maandag 6 november 2006 12:44 schreef dapluiz het volgende:
Trouwens nog ff tussendoor, zou micheal die nitroglycerine niet willen hebben om ergens bij de grens iets op te kunnen blazen ofzo dat ze het land uitkunnen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
quote:Op maandag 6 november 2006 18:00 schreef sjeppert het volgende:
wat was dat ook alweer of is dat niet gezged?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
quote:Op maandag 6 november 2006 18:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 november 2006 18:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 november 2006 19:06 schreef planethugo het volgende:
[..]dat mag wel es ja, na 5 dagen niet scherenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |