Ik heb net de site van Motorola USA gecheckt en hij staat er niet bij. Dus het is óf geen Motorola óf een ouder modelquote:Op woensdag 1 november 2006 21:32 schreef Lief-visje het volgende:
Overigens van wat voor merk is die rood/zilverkleurige telefoon waarmee Michael Mehone belde?

Cnotequote:Op woensdag 1 november 2006 22:31 schreef Nashje het volgende:
Die negermaat van Sucre (die in die school staat) heeft ook een Motorola RAZR.

Samsung Ladyphone toch?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:32 schreef Lief-visje het volgende:
Overigens van wat voor merk is die rood/zilverkleurige telefoon waarmee Michael Mehone belde?

Kellerman had aangegeven dat ze die Kelli Foster wilden volgen omdat die was doodgeschoten. Dit moest dus Sarah zijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:36 schreef magnifor het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet perfect ben. En hoe weten ze dan dat Sara die vlucht geboekt heeft?

quote:Op woensdag 1 november 2006 21:18 schreef droks het volgende:Weet je misschien ook wie. Ik heb begrepen dat eentje een major personage is en de ander niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door magnifor op 02-11-2006 00:21:56 ]

quote:Op woensdag 1 november 2006 20:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Als ze er nog een aantal seizoenen achter willen plakken zal er nog wel het een en ander moeten gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Oké,thanks.quote:

Yep, zie ook hier:quote:Op donderdag 2 november 2006 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké,thanks.
Dus nog 4 te gaan de komende weken?

zie quote 14.gifquote:Op woensdag 1 november 2006 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
waar kan je ze trouwens op internet na/be kijken?

quote:Op woensdag 1 november 2006 23:42 schreef magnifor het volgende:
[..]
Weet je misschien ook wie. Ik heb begrepen dat eentje een major personage is en de ander niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Sucre had toch gebeld met die vriend van hem toen Scofield een auto ging kopen? En bleek dat zijn vriendin niet wilde trouwen had NEE gezegd. Daarom gingen ze ieder hen eigen weg. Kochten ook 2 auto's of snap ik je vraag niet?quote:Op donderdag 2 november 2006 12:10 schreef miss-scofield het volgende:
Lastig om de spoilers niet te lezen!!
Het wordt volgens mij wel erg spannend!!!
Wel raar dat Michael ineens zonder Sucre was! Ze waren ontsnapt uit het water, maar er is helemaal niet laten zien dat ze apart verder zouden gaan. Is toch stom aangezien zij samen met die 5miljoen weg wilden gaan!!!

Volgens mij is ze gewoon een beetje vergeetachtig.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:20 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Sucre had toch gebeld met die vriend van hem toen Scofield een auto ging kopen? En bleek dat zijn vriendin niet wilde trouwen had NEE gezegd. Daarom gingen ze ieder hen eigen weg. Kochten ook 2 auto's of snap ik je vraag niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |