Ik zet hem vanavond aan als ik thuis ben van mijn werk, heb er weer zin in!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:30 schreef miss-scofield het volgende:
Hij staat aan! Ik hoop dattie er snel is
www.movie-mistakes.comquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:01 schreef Xrenity het volgende:
Overigens was het wel erg lomp dat in die auto het raampje wisselend open/dicht stond
Zag je vanuit de ene hoek LJ's haar helemaal wapperen en wat niet, en dan vanuit de andere hoek was z'n haar weer perfect stil.
idd, hij is al klaar met downloaden thuis maar kan vanavond pas kijken.. altijd vervelend dat andere het eerder zienquote:
Bedankt, tja 4 uur in de ochtend ben ik ook niet scherp.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 06:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Is nu met deze aflevering erbij 2 a 3 keer héél duidelijk uitgelegd? de samenvatting werd in deze aflevering door scofield en mahone's ex-vrouw gegeven?
naja, je zal wel niet zo goed engels kunnen dan..
in het kort; Oscar Shales was een misdadiger die zo een jaar lang Mahone heeft ontlopen en ondertussen veel brute moorden pleegde. Uiteindelijk kreeg Mahone hem te pakken maar uit een soort van wraak en wroeging vanwege het feit dat Oscar hem een jaar lang in een negatief daglicht zette door niet gepakt te worden door Mahone heeft Mahone ipv hem netjes over te leveren aan justitie hem een kogel door zn hoofd gejaagd en hem vervolgens in zijn eigen achtertuin begraven.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:09 schreef Canisfire het volgende:
Ik wil misschien ook wel een nieuwe avatar.
Eentje met Tweener die de boys moet verraden en dan afscheid neemt van dat meisje lijkt me leuk.
Kan altijd nog, T-Bag had het geld niet bij zich.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:02 schreef Crazykill het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Lincoln en LJ de twee ezels zijn gepaktGoed voor ze
Alleen wel jammer dat T-Bag gepakt is door Bellick, zou toffer zijn geweest als Michael zn geld zou pakken
Er is een Proper... Je moet die van -XOR hebben en niet die van -LOLquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:00 schreef -Menn0- het volgende:
Last van audio die niet synchroon loopt met video
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:32 schreef Stienn het volgende:
C-note vondt ik goed in deze aflevering! iemand al een promo gezien?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:59 schreef Radjesh het volgende:
http://www.fox.com/amex
Name: Fat Joe
Digits: 1-800-528-4800
Wie zegt dat ie er uit komt?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:09 schreef BazzieK het volgende:
Ben benieuwd hoe Linc uit de gevangenis weet te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo te zien wordt het weer een vette aflevering!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:09 schreef BazzieK het volgende:
Ben benieuwd hoe Linc uit de gevangenis weet te komen.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Denk niet dat ze hem zo makkelijk uit de serie halen![]()
quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:30 schreef Eppie_NL het volgende:
Foto's van aflevering 10 (let op: die komt volgende week dus is een spoiler)Doet het hier niet.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo te zien wordt het weer een vette aflevering!!!![]()
![]()
![]()
,,/
l0l...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:05 schreef JohnLennon het volgende:
Ik denk dat nu die pa van burrows en scofield in beeld komt. LJ en Burrows op een legale wijze uit de gevangenis te houden.
Door steadman te vinden oid.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:30 schreef Eppie_NL het volgende:
Foto's van aflevering 10 (let op: die komt volgende week dus is een spoiler)Bij mij werkt ie ook niet. Misschien is de site overbelast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo te zien wordt het weer een vette aflevering!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt dat je het even bevestigt manquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:51 schreef J0sT het volgende:
[..]
l0l...
Jij hebt dus gewooon de promopics bekeken...
Supervette ep weer. (Mocht ook wel weer 'ns)
Wat is die Bellick een moederneuqer zeg! Ben benieuwd hoe Scofield zich redt met (een door hem ingepakte) Mahone achter zich aan!!
En de Burrowtjes.. Wat een KALVEN!!!
Let jij wel op als je kijkt? Of zet je PB op omdat je dan gezelschap hebt door de bewegende beeldenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:10 schreef magnifor het volgende:
Heeft Sara een andere naam aangenomen?
[afbeelding]
Als zij geen andere naam genomen heeft hoe weten ze dat het Sara is?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Let jij wel op als je kijkt? Of zet je PB op omdat je dan gezelschap hebt door de bewegende beelden?
Ik had het ook gemistquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Let jij wel op als je kijkt? Of zet je PB op omdat je dan gezelschap hebt door de bewegende beelden?
Sorry dat ik niet perfect ben. En hoe weten ze dan dat Sara die vlucht geboekt heeft?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |