Ik zet hem vanavond aan als ik thuis ben van mijn werk, heb er weer zin in!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:30 schreef miss-scofield het volgende:
Hij staat aan! Ik hoop dattie er snel is
www.movie-mistakes.comquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:01 schreef Xrenity het volgende:
Overigens was het wel erg lomp dat in die auto het raampje wisselend open/dicht stond
Zag je vanuit de ene hoek LJ's haar helemaal wapperen en wat niet, en dan vanuit de andere hoek was z'n haar weer perfect stil.
idd, hij is al klaar met downloaden thuis maar kan vanavond pas kijken.. altijd vervelend dat andere het eerder zienquote:
Bedankt, tja 4 uur in de ochtend ben ik ook niet scherp.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 06:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Is nu met deze aflevering erbij 2 a 3 keer héél duidelijk uitgelegd? de samenvatting werd in deze aflevering door scofield en mahone's ex-vrouw gegeven?
naja, je zal wel niet zo goed engels kunnen dan..
in het kort; Oscar Shales was een misdadiger die zo een jaar lang Mahone heeft ontlopen en ondertussen veel brute moorden pleegde. Uiteindelijk kreeg Mahone hem te pakken maar uit een soort van wraak en wroeging vanwege het feit dat Oscar hem een jaar lang in een negatief daglicht zette door niet gepakt te worden door Mahone heeft Mahone ipv hem netjes over te leveren aan justitie hem een kogel door zn hoofd gejaagd en hem vervolgens in zijn eigen achtertuin begraven.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:09 schreef Canisfire het volgende:
Ik wil misschien ook wel een nieuwe avatar.
Eentje met Tweener die de boys moet verraden en dan afscheid neemt van dat meisje lijkt me leuk.
Kan altijd nog, T-Bag had het geld niet bij zich.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:02 schreef Crazykill het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Lincoln en LJ de twee ezels zijn gepaktGoed voor ze
Alleen wel jammer dat T-Bag gepakt is door Bellick, zou toffer zijn geweest als Michael zn geld zou pakken
Er is een Proper... Je moet die van -XOR hebben en niet die van -LOLquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:00 schreef -Menn0- het volgende:
Last van audio die niet synchroon loopt met video
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:32 schreef Stienn het volgende:
C-note vondt ik goed in deze aflevering! iemand al een promo gezien?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:59 schreef Radjesh het volgende:
http://www.fox.com/amex
Name: Fat Joe
Digits: 1-800-528-4800
Wie zegt dat ie er uit komt?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:09 schreef BazzieK het volgende:
Ben benieuwd hoe Linc uit de gevangenis weet te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo te zien wordt het weer een vette aflevering!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:09 schreef BazzieK het volgende:
Ben benieuwd hoe Linc uit de gevangenis weet te komen.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Denk niet dat ze hem zo makkelijk uit de serie halen![]()
quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:30 schreef Eppie_NL het volgende:
Foto's van aflevering 10 (let op: die komt volgende week dus is een spoiler)Doet het hier niet.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo te zien wordt het weer een vette aflevering!!!![]()
![]()
![]()
,,/
l0l...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:05 schreef JohnLennon het volgende:
Ik denk dat nu die pa van burrows en scofield in beeld komt. LJ en Burrows op een legale wijze uit de gevangenis te houden.
Door steadman te vinden oid.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:30 schreef Eppie_NL het volgende:
Foto's van aflevering 10 (let op: die komt volgende week dus is een spoiler)Bij mij werkt ie ook niet. Misschien is de site overbelast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo te zien wordt het weer een vette aflevering!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt dat je het even bevestigt manquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:51 schreef J0sT het volgende:
[..]
l0l...
Jij hebt dus gewooon de promopics bekeken...
Supervette ep weer. (Mocht ook wel weer 'ns)
Wat is die Bellick een moederneuqer zeg! Ben benieuwd hoe Scofield zich redt met (een door hem ingepakte) Mahone achter zich aan!!
En de Burrowtjes.. Wat een KALVEN!!!
Let jij wel op als je kijkt? Of zet je PB op omdat je dan gezelschap hebt door de bewegende beeldenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:10 schreef magnifor het volgende:
Heeft Sara een andere naam aangenomen?
[afbeelding]
Als zij geen andere naam genomen heeft hoe weten ze dat het Sara is?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Let jij wel op als je kijkt? Of zet je PB op omdat je dan gezelschap hebt door de bewegende beelden?
Ik had het ook gemistquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Let jij wel op als je kijkt? Of zet je PB op omdat je dan gezelschap hebt door de bewegende beelden?
Sorry dat ik niet perfect ben. En hoe weten ze dan dat Sara die vlucht geboekt heeft?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ze weten toch de naam van dat meisje dat ze ipv sara vermoord hebben. End an boekt iemand op die naam ineens een vlucht! kwartje valt?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:38 schreef prisonbreakrocks het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet perfect ben. En hoe weten ze dan dat Sara die vlucht geboekt heeft?
En hoe weten ze die naam? Haar ID is door Sara meegenomen. [/quote]quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:40 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ze weten toch de naam van dat meisje dat ze ipv sara vermoord hebben. End an boekt iemand op die naam ineens een vlucht! kwartje valt?![]()
![]()
En dat is de enige manier om iemand te identificeren?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En hoe weten ze die naam? Haar ID is door Sara meegenomen.
Ja weet ik veel, vaag dat ze dat niet laten zien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:44 schreef magnifor het volgende:
[..]
En dat is de enige manier om iemand te identificeren?
Little Teddy had al zn geld uitgegeven aan Bellick's moeder de vorige nachtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:09 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Wauww..Scofield klaarde Mahone gewoon..
![]()
Echt een spannende episode, zat goed inelkaar![]()
T-bagzo moet je dus dissen
![]()
![]()
T-bagquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Little Teddy had al zn geld uitgegeven aan Bellick's moeder de vorige nacht![]()
![]()
![]()
Ik ga zo de ep nog eens bekijken, vond m echt heel goed!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
En ik maar denken dat T-Bag die vrouw gedag ging zeggen![]()
kHeb er drie gemaakt miss-scofield als je nog interesse heb, laat je t maar weten
Iemand die nog weet in welke ep zn teen eraf word geknipt?
Ik ook :Squote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:00 schreef -Menn0- het volgende:
Last van audio die niet synchroon loopt met video
Je moet altijd de proper downloaden, als zelfs die fout is, is er wel iets heel raars aan de handquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:29 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik ook :S
Had er twee aangezet en gelukkig was de andere wel goed... maar was wel irritant !!
Ook lost gaan kijken.. kun je na dinsdag uit kijken naar donderdag! en als je dan toch bezig bent op donderdag download ook gelijk Jericho!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:58 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Wel balen, weer een hele week wachten![]()
Ohja, daar stond ik niet eens bij stil waarom hij daar was.. weet iemand dat?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:04 schreef Razor21 het volgende:
OMG![]()
![]()
Ben ik de enige die zich afvraagt wat scofield nu deed / van plan was in die botnische tuin?![]()
Vette aflevering![]()
buisjes met een soort gif lagen daar verstopt toch?!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Ohja, daar stond ik niet eens bij stil waarom hij daar was.. weet iemand dat?
Er waren 2 releases. Bij een ervan stond NUKED. Dat betekent dat ie kut is.quote:Last van audio die niet synchroon loopt met video
Die plastic buisjes ophalen, die de FBI in handen kreeg. Er zat nitro-glycerine in.quote:Ben ik de enige die zich afvraagt wat scofield nu deed / van plan was in die botnische tuin?
Was iets waar een soort springstof van gemaakt kon worden dacht ik. Wel benieuwd waar ie dat dan voor wilde gebruiken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:07 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
buisjes met een soort gif lagen daar verstopt toch?!
Wel gaaf dan z'n tattoo weer werd gebruikt!!
Ook goed, iets gevaarlijks iigquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was iets waar een soort springstof van gemaakt kon worden dacht ik. Wel benieuwd waar ie dat dan voor wilde gebruiken.
Vorige week was ep 8.. 23/24 oktober.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:11 schreef JaWi het volgende:
Ik geloof dat ik aflevering 8 helemaal heb gemist. Was die nou vorige week of was 8 de laatste voor de '3 weken stop'?.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:39 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Link_The_Sink is weer bezopen![]()
Tweener
Season 3: Escape is just the beginning.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
Wat een episodeDat einde
![]()
Begint nu PB overnieuw?
3, het is een cliffhanger dus een episode begint gelijk met de teen-afhak-scene!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Iemand die nog weet in welke ep zn teen eraf word geknipt?
Mijn ondertitelquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Season 3: Escape is just the beginning.
Hahaha!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooi usericon zeg![]()
![]()
Heerlijk vies die ventquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vond die kop hier van t-bag zo tof dat ik er ff een icon van heb gemaakt
[afbeelding]
als iemand hem wil gebruiken, ga je gang
Ranja_Tweenerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooi usericon zeg![]()
![]()
Mja dat vond ik echt een tegenvallerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:56 schreef Smart-Einstein het volgende:
Prachtige aflevering... Heerlijk kuteinde dat linc zo in de boeien wordt geslagen..
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:04 schreef Razor21 het volgende:
OMG![]()
![]()
Ben ik de enige die zich afvraagt wat scofield nu deed / van plan was in die botnische tuin?![]()
Vette aflevering![]()
Van Fox.comquote:Michael stands in the parking lot of the Blanding Botanical Gardens with his hat pulled low. He rolls up his sleeve and checks the tattoo on the back of his right elbow. He taps his finger on the blue-black image of a flower.
Michael slides through the back of the gardens into a supply area. An employee leaves and the security gate slowly closes behind him. Before it shuts, Michael grabs the knob and moves into the building. He quickly checks a row of clipboards and grabs a hat and vest from a locker. A garden volunteer calls to Michael and wants to know what he’s doing there. Michael tells him that the night manager said he could change shifts. Michael smiles and heads into the gardens.
Once inside, Michael grabs a brochure from the wall and looks for the “APACHE DESERT GHOST” on the map. Hat pulled low, he moves through the garden and finds a white flower within a cactus. He stops and reads the name place. Michael looks away to another volunteer nearby who’s hands are suspiciously clean after taking care of the plants. Across from him is another man holding a camera, near his feet are several smoked cigarettes.
Michael knows he has been set up and slowly backs away from the plant. The men see Michael slipping away and move in
*opgeslagen*quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vond die kop hier van t-bag zo tof dat ik er ff een icon van heb gemaakt
[afbeelding]
als iemand hem wil gebruiken, ga je gang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:18 schreef Eppie_NL het volgende:
Voor promo afl. 10Das de sneak peak. Ik wil de promoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |