Ze weten toch de naam van dat meisje dat ze ipv sara vermoord hebben. End an boekt iemand op die naam ineens een vlucht! kwartje valt?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:38 schreef prisonbreakrocks het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet perfect ben. En hoe weten ze dan dat Sara die vlucht geboekt heeft?
En hoe weten ze die naam? Haar ID is door Sara meegenomen. [/quote]quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:40 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ze weten toch de naam van dat meisje dat ze ipv sara vermoord hebben. End an boekt iemand op die naam ineens een vlucht! kwartje valt?![]()
![]()
En dat is de enige manier om iemand te identificeren?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En hoe weten ze die naam? Haar ID is door Sara meegenomen.
Ja weet ik veel, vaag dat ze dat niet laten zien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:44 schreef magnifor het volgende:
[..]
En dat is de enige manier om iemand te identificeren?
Little Teddy had al zn geld uitgegeven aan Bellick's moeder de vorige nachtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:09 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Wauww..Scofield klaarde Mahone gewoon..
![]()
Echt een spannende episode, zat goed inelkaar![]()
T-bagzo moet je dus dissen
![]()
![]()
T-bagquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Little Teddy had al zn geld uitgegeven aan Bellick's moeder de vorige nacht![]()
![]()
![]()
Ik ga zo de ep nog eens bekijken, vond m echt heel goed!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
En ik maar denken dat T-Bag die vrouw gedag ging zeggen![]()
kHeb er drie gemaakt miss-scofield als je nog interesse heb, laat je t maar weten
Iemand die nog weet in welke ep zn teen eraf word geknipt?
Ik ook :Squote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:00 schreef -Menn0- het volgende:
Last van audio die niet synchroon loopt met video
Je moet altijd de proper downloaden, als zelfs die fout is, is er wel iets heel raars aan de handquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:29 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik ook :S
Had er twee aangezet en gelukkig was de andere wel goed... maar was wel irritant !!
Ook lost gaan kijken.. kun je na dinsdag uit kijken naar donderdag! en als je dan toch bezig bent op donderdag download ook gelijk Jericho!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:58 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Wel balen, weer een hele week wachten![]()
Ohja, daar stond ik niet eens bij stil waarom hij daar was.. weet iemand dat?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:04 schreef Razor21 het volgende:
OMG![]()
![]()
Ben ik de enige die zich afvraagt wat scofield nu deed / van plan was in die botnische tuin?![]()
Vette aflevering![]()
buisjes met een soort gif lagen daar verstopt toch?!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Ohja, daar stond ik niet eens bij stil waarom hij daar was.. weet iemand dat?
Er waren 2 releases. Bij een ervan stond NUKED. Dat betekent dat ie kut is.quote:Last van audio die niet synchroon loopt met video
Die plastic buisjes ophalen, die de FBI in handen kreeg. Er zat nitro-glycerine in.quote:Ben ik de enige die zich afvraagt wat scofield nu deed / van plan was in die botnische tuin?
Was iets waar een soort springstof van gemaakt kon worden dacht ik. Wel benieuwd waar ie dat dan voor wilde gebruiken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:07 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
buisjes met een soort gif lagen daar verstopt toch?!
Wel gaaf dan z'n tattoo weer werd gebruikt!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |