abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43364313
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:11 schreef RuiDaSilva het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_43364434
Vind Prison Break steeds beter worden na een zeeer matig begin dit seizoen!
pi_43364466
quote:
SPOILER
Waarom vandaag doen wat je ook morgen kan uitstellen..?
pi_43364568
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:11 schreef RuiDaSilva het volgende:

[..]
SPOILER
wow nu je het zegt je zou best wel eens gelijk kunnen hebben, weet het nu eigenlijk bijna zeker!
pi_43364663
Intervieuw met sara en michael als jullie nog niet gezien hebben

http://www.youtube.com/watch?v=29-foGFypbY&mode=related&search=

Btw dat denk ik ook ruidasilva!
pi_43364693
SPOILER
Leuk interview trouwens! Sarah en Wentworth zijn echt cuties!

[ Bericht 12% gewijzigd door lindaatjuh op 08-11-2006 17:40:29 ]
pi_43365175
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:05 schreef edejong het volgende:
in deze trailer zegt de pa van Lincoln en Michael
SPOILER
waar doelt hij op?
In diezelfde trailer:
SPOILER
Wat zou daarmee bedoeld worden?
SPOILER
  woensdag 8 november 2006 @ 18:30:18 #288
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_43366710
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:47 schreef J0sT het volgende:

[..]

In diezelfde trailer:
SPOILER
Wat zou daarmee bedoeld worden?
SPOILER
SPOILER
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 8 november 2006 @ 18:41:30 #289
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_43367107
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 17:54 schreef tonks het volgende:

[..]

Dag merkie
Jij bent echt zo'n domme kneus hè.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 8 november 2006 @ 18:42:26 #290
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_43367144
wat een GEWELDIGE aflevering !
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
  woensdag 8 november 2006 @ 18:47:27 #291
69183 biggetje
niet wat naam doet vermoeden!
pi_43367320
Omg, al die spoilers! Ik wil het niet weten!

Wat een goede aflevering zeg! Prison break blijft echt zo'n goede serie, ik vind het echt knap hoe ze die serie zo vermakelijk hebben kunnen houden; ik geniet elke week weer! Tuurlijk zijn er wat 'missers' als je nadenkt over waarom dit en dit gebeurt en dit juist weer niet, maar kom op: zie het door de vingers! Ik blijf de acties van Michael geweldig vinden. Elke keer kan Mahone hem niet te pakken krijgen en ik vind het gaaf hoe Mahone elke ep weer een beetje meer doordraait Sucre was weer lekker Sucre, oftewel: een lief sukkeltje! T-Bag was uiteraard weer meesterlijk (dat vergiet achtige ding die op die wc werd gezet ) en die scene tussen Sara en Michael was echt goed gedaan (auto die aan komt rijden, Michael die heen link uitstapt met z,n zonnebril en dan: 'Hello Sara.'). Alleen jammer dat er geen heftige romantische scene tussen die twee was...ik had niet verwacht dat Sara heel filosofisch haar drugsverleden ging toepassen op het ontsnappen van de gevangenen. Maar goed, die promos voor volgende week zien er heel goed uit en ik kan echt niet wachten (T-Bag )
puurheid zonder vergankelijkheid
pi_43367726
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:26 schreef Erik26 het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_43368069
btw.wanneer zou Haywire zijn scheepje afhebben?
pi_43368301
quote:
Op woensdag 8 november 2006 19:06 schreef Aiden het volgende:
btw.wanneer zou Haywire zijn scheepje afhebben?
nooit
hi
pi_43368579
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:56 schreef SoLiDRyDeR het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_43369845
Mooie usericon Aiden
pi_43370033
quote:
Wat heeft Michael daar in z'n hand in de laatste pic?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_43370399
quote:
Op woensdag 8 november 2006 19:49 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Mooie usericon Aiden
Dankje, is mijn eerste 'creatie'
pi_43371829
Stop met zeiken op Merkie, Merkie is cool
pi_43371883
Tweener
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: