quote:Op woensdag 8 november 2006 17:11 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
http://www.prisonbreak-online.com/gallery/displayimage.php?album=lastup&cat=47&pos=0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom vandaag doen wat je ook morgen kan uitstellen..?
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:11 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]wow nu je het zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je zou best wel eens gelijk kunnen hebben, weet het nu eigenlijk bijna zeker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk interview trouwens! Sarah en Wentworth zijn echt cuties!
[ Bericht 12% gewijzigd door lindaatjuh op 08-11-2006 17:40:29 ]
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:05 schreef edejong het volgende:
in deze trailer zegt de pa van Lincoln en MichaelIn diezelfde trailer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar doelt hij op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zou daarmee bedoeld worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:47 schreef J0sT het volgende:
[..]
In diezelfde trailer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zou daarmee bedoeld worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
wat een GEWELDIGE aflevering !Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !![]()
Omg, al die spoilers! Ik wil het niet weten!![]()
Wat een goede aflevering zeg! Prison break blijft echt zo'n goede serie, ik vind het echt knap hoe ze die serie zo vermakelijk hebben kunnen houden; ik geniet elke week weer! Tuurlijk zijn er wat 'missers' als je nadenkt over waarom dit en dit gebeurt en dit juist weer niet, maar kom op: zie het door de vingers! Ik blijf de acties van Michael geweldig vinden. Elke keer kan Mahone hem niet te pakken krijgen en ik vind het gaaf hoe Mahone elke ep weer een beetje meer doordraaitSucre was weer lekker Sucre, oftewel: een lief sukkeltje! T-Bag was uiteraard weer meesterlijk (dat vergiet achtige ding die op die wc werd gezet
) en die scene tussen Sara en Michael was echt goed gedaan (auto die aan komt rijden, Michael die heen link uitstapt met z,n zonnebril en dan: 'Hello Sara.'). Alleen jammer dat er geen heftige romantische scene tussen die twee was...ik had niet verwacht dat Sara heel filosofisch haar drugsverleden ging toepassen op het ontsnappen van de gevangenen. Maar goed, die promos voor volgende week zien er heel goed uit en ik kan echt niet wachten (T-Bag
)
puurheid zonder vergankelijkheid![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:26 schreef Erik26 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nooitquote:Op woensdag 8 november 2006 19:06 schreef Aiden het volgende:
btw.wanneer zou Haywire zijn scheepje afhebben?
hi![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:56 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heeft Michael daar in z'n hand in de laatste pic?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
http://www.prisonbreak-online.com/gallery/displayimage.php?album=lastup&cat=47&pos=0'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: