Willquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:58 schreef ReVu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En op wie zou ik deze Jack van Will & Grace nu eventjes lijken???![]()
Tweenerquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:58 schreef ReVu het volgende:
http://xs.to/xs.php?h=xs208&d=06453&f=DVD3-d-0.jpg
http://xs.to/xs.php?h=xs208&d=06453&f=DVD3-d-1.jpg
En op wie zou deze Jack van Will & Grace nu eventjes lijken???![]()
Precies.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
laat ook maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw
KutKim
KutKellerman
KutBellick
KutGeary
[ Bericht 4% gewijzigd door J0sT op 08-11-2006 11:30:43 ]
Een vleeshamerquote:Op woensdag 8 november 2006 12:24 schreef sjeppert het volgende:
waar sloeg Geary Bellick eigenlijk mee?
..quote:Op woensdag 8 november 2006 12:50 schreef cohen het volgende:
Even aan paar vraagjes, ik heb namelijk de eerste 8 afleveringen gezien van Deel 2.
1) Hoeveel afleveringen heeft deel 2?
2) Welke afleveringen hebben jullie tot nu toe gezien? Oftewel, bij welke aflevering zijn ze in USA?
Waarschijnlijk weer 22 afleveringen.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:50 schreef cohen het volgende:
Even aan paar vraagjes, ik heb namelijk de eerste 8 afleveringen gezien van Deel 2.
1) Hoeveel afleveringen heeft deel 2?
2) Welke afleveringen hebben jullie tot nu toe gezien? Oftewel, bij welke aflevering zijn ze in USA?
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:22 schreef J0sT het volgende:
PB ftw!!!
Dikke aflevering weer. Alleen dat om elkaar heengedraai van the Company en the anti-Company vind ik erg slecht 'gescenarioot'.Mahone gaat niet dood. Die zullen ze niet laten sterven. Die promo wil je laten geloven dat hij dood gaat, maar niets is wat het lijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw
KutKim
KutKellerman
KutBellick
KutGeary
Want in de promo zullen ze echt niet laten doorschemeren dat Mahone dood zal gaan. Dat moet tot volgende week geheim blijven enzo.
[ Bericht 11% gewijzigd door magnifor op 08-11-2006 14:31:27 ]
Die lijkt heulemoal niej op tweenurt !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Magnifor!quote:Op woensdag 8 november 2006 13:58 schreef __Saviour__ het volgende:
kap nou eens een keer met de promo buiten spoilers bespreken
Ik ookquote:Op woensdag 8 november 2006 02:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Schrok me dood toen kellerman er ineens stond....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |