quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:57 schreef chas het volgende:
Ik mis iets...................
Waar zijn mijn kwallietatief hoogstaande postings?![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:53 schreef teamlead het volgende:
godskolere.. 1 avond weg en de SC breekt weer los....
crap verwijderd. nokken nu
Nee nog steeds niet. Grapje van Nikky.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:56 schreef APK het volgende:
Ik weet dat bans niet besproken worden, maar er staat niets over unbans.![]()
Is onze dorpsgek nog niet vijgelaten
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:38 schreef latevogel het volgende:
mag deze ff aangepast worden in [COS #445![]()
[COS #444] wat wordt de opdracht?
Nummer is aangepastquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:38 schreef latevogel het volgende:
mag deze ff aangepast worden
[COS #445] wat wordt de opdracht?
Mee eens, alleen kan de TT wel met een hoofdletter beginnenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:08 schreef Nostalgist het volgende:
Leuke TT![]()
Tevens een Voorstel voor een Post
Jij was het altijd zo eens met de mods, dus nou ook niet huilie gaan doenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:32 schreef Pinball het volgende:
Kinderachtig zeg, om mijn tvp te verwijderen.
Nou moet ik weer een nieuwe plaatsen, maar deze zonder steek onder water naar TL.
Niks 'altijd zo eens'.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:02 schreef PC eend het volgende:
Jij was het altijd zo eens met de mods, dus nou ook niet huilie gaan doen
Toen het nieuwe beleid werd aangekondigd waren er een paar die gelijk de mods hierin even kwamen steunen, ik kan het verkeerd hebben maar volgens mij was jij daar 1 van.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niks 'altijd zo eens'.![]()
Als onze mods er gewoon steeds maar niet in slagen om fatsoenlijk te blunderen heb ik gewoon geen poot om op te staan. Het ongedaan maken van mijn ban, het zetten jouw ban, die van luus en LS, het was gewoon een hele reeks met goede beslissingen. Dat kan je geluk noemen (dat zal het ook wel zijn) maar het zorgt er wel voor dat er niets te rellen valt.
Dus als een prima TVP van mij hier verwijderd wordt alleen omdat er heel impliciet en vol humor in getwijfeld werd aan de mannelijkheid van TL hoor je mij daarover ja. Dat heeft dus niets te maken met 'huilie doen' maar gewoon met alert zijn en de zaak scherp houden.![]()
Oh, dat. Ja, dat was óók een goede beslissing. En als ze jouw eendereet nu een weekje in een bannetje zouden marineren omdat je er wéér over begint zou ik dat ook een goede beslissing vinden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:35 schreef PC eend het volgende:
Toen het nieuwe beleid werd aangekondigd waren er een paar die gelijk de mods hierin even kwamen steunen, ik kan het verkeerd hebben maar volgens mij was jij daar 1 van.
Ik neem jou mee in mijn val, met die verderfelijke slowchat hierquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, dat. Ja, dat was óók een goede beslissing. En als ze jouw eendereet nu een weekje in een bannetje zouden marineren omdat je er wéér over begint zou ik dat ook een goede beslissing vinden.
Je haalt twee zaken door elkaar. Je was zeker niet de enige die het er niet mee eens was. Maar je bent wel de enige die er nu nog steeds over doorzeikt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:35 schreef PC eend het volgende:
Ik was geloof ik de enige die het er niet mee eens was
Ik zou wel een hele uitleg kunnen geven, maar die moeite neem ik niet want het zal zo toch wel weer weg gedelte zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Je haalt twee zaken door elkaar. Je was zeker niet de enige die het er niet mee eens was. Maar je bent wel de enige die er nu nog steeds over doorzeikt.![]()
Dat is geen slap gelul vriendquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:12 schreef teamlead het volgende:
Eend: sodezandstraal op naar het SC topic als je slap wilt lullen
zou dit dan eindelijk duidelijk zijn....
de door mij verwijderde posts vielen wel degelijk in de categorie slap gelul "vriend"quote:
Je hebt mail...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
de door mij verwijderde posts vielen wel degelijk in de categorie slap gelul "vriend"![]()
jij ookquote:
Daar had ik nog niet aan gedacht; maar is voor de volgende keer ook een optie idd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom [afbeelding]-en jullie niet gewoon
Kap toch eens met die meuk!quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kap toch eens met die meuk!als je mail krijgt zie je dat rechtsonder wel en desnoods met geluid! Met dit soort bagger verkloten jullie het voor een goedbedoelende FB-fan om eens rustig na te lezen wat er allemaal verkeerd genummerd is aan de topics
![]()
Dus roepen: "je hebt mail" is geoorloofd in de fb? Ik heb gisteren namelijk Yvonne in de fb erop geattendeerd dat ze een pm van me had liggen en gij heeft dat gewist alszijnde en ik quote: "crap" !quote:
de crap die verwijderd is, was een stortvloed aan SC van oa. jou. Zou zomaar kunnen dat er een berichtje over een pm tussen stondquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus roepen: "je hebt mail" is geoorloofd in de fb? Ik heb gisteren namelijk Yvonne in de fb erop geattendeerd dat ze een om van me had liggen en gij heeft dat gewist alszijnde en ik quote: "crap" !
Ah...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
de crap die verwijderd is, was een stortvloed aan SC van oa. jou. Zou zomaar kunnen dat er een berichtje over een pm tussen stond
Blijft er over het feit dat je mij verwijst naar ONZ terwijl ik mijn userplicht doe en enkele recalcitranten wijs op het nut van de FB en de crap die er zojuist werd gepostquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
de crap die verwijderd is, was een stortvloed aan SC van oa. jou. Zou zomaar kunnen dat er een berichtje over een pm tussen stond
donequote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan er iemand achter [POLL] Wie mag er blijven 23/10? (aangepast) (Aangepast) zetten, aub?
om is t maandelijkse blad van de knvb ook wel Officieele Mededelingen, staan o.a. de wedstrijdindeling inquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...ik vroeg me al af wat ie met een "om" bedoelde.
![]()
Goeie feedback.![]()
soms slapen wequote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:14 schreef Manu82 het volgende:
[Cos#449] Plakkerig
[COS # 449] Muziekje erbij ?
Zijn de mods aan het staken ofzo
neuhquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:22 schreef demins het volgende:
[..]
Wat doet Manu bij jou,wat ik nooit bij jou zou doen?![]()
Moet dit niet achter de schermen besproken wordenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jups, deze tekst stond er in de OP
doe is gezellig joh ....quote:
mooi dank jequote:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik onder de indruk ben. Zelfs met het gemis van Fluugsie, weet Day toch de boel hier goed op de rails te houden!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:09 schreef PH52 het volgende:
Even een reactie naar aanleiding van de huidige moderatie. Tot mijn grote vreugde zie ik nu de moderatie in het FB zoals die er van het begin had kunnen ( en moeten ) zijn, nl alle meuk verwijderen.
Je ziet dan ook geen SC meer , en dat houdt de zaken wel zo overzichtelijk.
Goed gedaan Day, en nu volhouden.![]()
maar het is wel retesaai zo
donequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:52 schreef Manu82 het volgende:
Bruce117's stats hoekje
Doe maar slotje
Pas dan die TT van dat andere statstopic ook meteen even aan. Een statstopic zonder Arcee in de TT kan natuurlijk niet, en aangezien Bruce117 voorlopig de enige is die er daadwerkelijk stats geplaatst heeft lijkt het me niet meer dan normaal dat het tevens zíjn statstopichoekje wordt.quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Pas dan die TT van dat andere statstopic ook meteen even aan. Een statstopic zonder Arcee in de TT kan natuurlijk niet, en aangezien Bruce117 voorlopig de enige is die er daadwerkelijk stats geplaatst heeft lijkt het me niet meer dan normaal dat het tevens zíjn statstopichoekje wordt.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:34 schreef puntoortje het volgende:
een echte FB vraag,![]()
waarom zijn day en flugel vandaag zo rustig en TL zo druk?
TL, ben je alleen vandaag?
![]()
wat is verhinderd?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
Een goed geformuleerde vraag in het FB-topic... hulde!
Flugel is aan het genieten van de Spaanse Costa's en Day is even verhinderd
verhinderd is in dit geval even bezig met belangrijkere zaken dan Fok.quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
verhinderd is in dit geval even bezig met belangrijkere zaken dan Fok.
aangepastquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:32 schreef scanman01 het volgende:
Zou een mod voor deze topictitel: [POULE] Exit en finale voorspellingen
even [POULE] kunnen zetten? Misschien trekt dat nog wat meer 'spelers' .
Beter is een slotje...om verder onnodige bans achteraf te voorkomen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:00 schreef Manu82 het volgende:
[BB SC 85] Waar TL is opgegeten door een hond!!
kan het nummer even aangepast worden naar 86
Die rooie blijft erin!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:53 schreef Manu82 het volgende:
En ik ben ook van mening dat 'die rooie' ook wel uit de TT mag
Ben ik het totaal niet mee eensquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Beter is een slotje...om verder onnodige bans achteraf te voorkomen.![]()
![]()
Had liever dat die rooie zo snel mogelijk op zou rotten uit dat huisquote:
Dat was de vorige van HiDiHo ook...je ziet hoe het hem en PC eend is vergaan... ...nee hoor...ik neem geen risico's...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben ik het totaal niet mee eensAndere was eerder
Krijg ik dan nu een vakantie van een maandquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat was de vorige van HiDiHo ook...je ziet hoe het hem en PC eend is vergaan... ...nee hoor...ik neem geen risico's...![]()
Je bent trouwens een lul, je ziet het je roept 1 keer totale anarchie en je topic is dichtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Krijg ik dan nu een vakantie van een maandEis ik wel dat de mods het dit keer betalen
Beetje onzin is t ook wel de TT was ook nog is beterquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:14 schreef Manu82 het volgende:
Waar slaat dit opJe ziet toch welke het eerst geopend is? Of zijn er nu opeens nieuwe regels ofzo?
Donequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:39 schreef puntoortje het volgende:
kan iemand mijn saaie TT even veranderen ( [BB SC 86] Waar TL is opgegeten door een hond ) in:
Waar TL is opgegeten door een hond!!
![]()
ik zag het ..dank je wel ... sterkte verder !!quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:41 schreef flugeltje het volgende:
Hola Amigos,
Zo te zien heeft iedereen zich redelijk gedragen gedurende mijn afwezigheid
Maar goed, fijn om te merken dat de boel hier weer ontopic is en blij om jullie allemaal weer in de armen te sluiten
Vandaar ook deze smilie =>quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er allemaal is weggehaald....
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vandaar ook deze smilie =>
Maar goed, back ontopic
Het is niet jouw topic beeb, als Mike het kwam vragen zou ik het wel doenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:29 schreef Talitha het volgende:
Kan een modje hier: [BBSC # 89] Waar Jappie zich laat vernederen door Gladys...... Gladys veranderen in Bommie?![]()
en als ik nou vraag om mijn naam er uit te halenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is niet jouw topic beeb, als Mike het kwam vragen zou ik het wel doen
Maar Mike is gevlucht en Gladys is niet blij met die TT. Kun je er anders niet mijn naam neerzetten?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is niet jouw topic beeb, als Mike het kwam vragen zou ik het wel doen
Dan is het inderdaad een ander verhaal.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:33 schreef Gladys het volgende:
[..]
en als ik nou vraag om mijn naam er uit te halen![]()
![]()
Bedankt Flugel!quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad een ander verhaal.
Ik verander 'm wel in mezelf.
(niet meteen zo'n zure smilie ajb, normaal gesproken veranderen we TT's alleen op verzoek van de TS en ik wist niet dat je er zelf ook niet blij mee was.)
thanxquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad een ander verhaal.
Ik verander 'm wel in mezelf.
(niet meteen zo'n zure smilie ajb, normaal gesproken veranderen we TT's alleen op verzoek van de TS en ik wist niet dat je er zelf ook niet blij mee was.)
blijft een kuttopic1quote:
Blijven we toch gezellig hier Amigo ...quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
blijft een kuttopic1
200% anti cyber!![]()
![]()
Flugel is bijgekomen door haar vakantie dus je zou denken dat ze best wel weer enorm veel kan hebben.......toch?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Blijven we toch gezellig hier Amigo ...![]()
Exact....fluggs is in the pocket......quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Flugel is bijgekomen door haar vakantie dus je zou denken dat ze best wel weer enorm veel kan hebben.......toch?
Hoezo straks? Kom hier grote vent en laat me je ff lekker aflebberen....quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Exact....fluggs is in the pocket......![]()
p.s.
vergeet me niet te helpen herinnerren om haar straks mega-enthousiast in de armen te springen.![]()
fffllllllllllllllllllllllllllluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuggggggggsssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoezo straks? Kom hier grote vent en laat me je ff lekker aflebberen....
Waar blijven de bitterballen?quote:
Give it up dude...quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar blijven de bitterballen?
Trouwens toch stoer van Yvon dat ze hier weer durft te posten na de laatste keer. TL wist alles en iedereen, die opgefokte laaf
En let op, Jappie ik heb wat van je geleerd, want om een verwijderd bericht of erger te voorkomen:
Fluugie!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jamaar maar dat was 1 van mijn laatste waarschuwingenquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Give it up dude...![]()
![]()
Je naam staat toch al in de boeken...![]()
Lokken doe je met bollen, en niet met ballenquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:22 schreef flugeltje het volgende:
En speciaal voor Bommie....
[afbeelding]
Klopt! Iemand wees me zojuist op een open gulp!quote:
ik bedoelde niet maxquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt! Iemand wees me zojuist op een open gulp!![]()
De enige echte sc heb je vanmiddag dichtgegooidquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:32 schreef flugeltje het volgende:
Kom op mensen, SC ajb
Daar is het ook veel leuker, hebben we bitterballen enzo
Weet niet of er nog BB mods wakker zijn. Heb het even gedaan.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:08 schreef versabommie het volgende:
zou [BB SC 91] PAY ME MY MONEY DOWN gesloten kunnen worden en de TT gecopieerd kunnen worden naar: [BB SC 91] PAY ME MY MONEY DOWN
thnx!
Niet tegen die andere mods zeggen maar je was sowieso al mijn favo modquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Weet niet of er nog BB mods wakker zijn. Heb het even gedaan.
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet tegen die andere mods zeggen maar je was sowieso al mijn favo mod
Wat een verongelijkt, lullig kaboutertje ben je eigenlijk! Grappig dat ik dat nu opeens zie!quote:
Hier neem een lolly, dat zuigt wat makkelijkerquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:18 schreef demins het volgende:
[..]
Wat een verongelijkt, lullig kaboutertje ben je eigenlijk! Grappig dat ik dat nu opeens zie!![]()
Is het dan misschien een idee om een aparte reeks te openen alwaar we gezellig TL van de broodnodige verbale bitchslaps kunnen voorzien?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:03 schreef flugeltje het volgende:
m.a.w. laten we het nou eens gezellig houden hier![]()
quote:Hier, heb je een TL (wink, wink) buis om dat donkere plekje wat bij te schijnen!
Neuh, doe maar niet joh...quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Is het dan misschien een idee om een aparte reeks te openen alwaar we gezellig TL van de broodnodige verbale bitchslaps kunnen voorzien?![]()
Huilie!quote:
Tis weer helemaal in de mode aan het raken heurquote:Op maandag 23 oktober 2006 11:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, doe maar niet joh...
Enne TL bitchen is zó BB5
Het schijnt dat Day is benaderd door iemand die de afgelopen dagen druk heeft zitten meetypen bij de streams.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:12 schreef KRIBBET het volgende:
Komen er op FOK! nog streamverslagen van de afgelopen dagen![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:40 schreef Gert het volgende:
Het schijnt dat Day is benaderd door iemand die de afgelopen dagen druk heeft zitten meetypen bij de streams.
Hij (ja het is een hij) is momenteel nog druk bezig met het corrigeren van alle taalfouten, daarbij geholpen door zijn zus die op de Havo zit. Zodra dit proces is afgerond, komen er op FOK! nog streamverslagen van de afgelopen dagen.![]()
Wat betreft de SC hebben we Versabommie bereid gevonden om geheel in zijn eentje zes achterstallige topics te vullen, waarvoor hulde.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:47 schreef Pinball het volgende:
worden dergelijke initiatieven ook voor de COS en/of de SC gestart? Daar missen we natuurlijk ook van 2 dagen topics.
Niet te dankenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:22 schreef demins het volgende:
Dank u wel!
Dwergje trap? Wat ordinair! Wat is er mis met het Oudhollandsche Dwergwerpen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tis weer helemaal in de mode aan het raken heur![]()
Tegenwoordig heet het "dwergje trap"!![]()
Teamlead is maar één ding!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:51 schreef flugeltje het volgende:
Kom op jongens, hou daar nou eens mee op... Neem iemand anders dan.
Ik ben dik, heb rood haar én een bril... Valt best iets over te verzinnen lijkt me zo...
Of is dat weer té makkelijk?
Sorry maar ik zie allemaal gevaarlijke nadelen bij het oudhollandsche "Flugeltje trap" nu je het zo aangeeft!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:51 schreef flugeltje het volgende:
Kom op jongens, hou daar nou eens mee op... Neem iemand anders dan.
Ik ben dik, heb rood haar én een bril... Valt best iets over te verzinnen lijkt me zo...
Of is dat weer té makkelijk?
Kan je ff wat voorbeelden plaatsenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:02 schreef versabommie het volgende:
de kloon die mijn ava en sig ook gebruikt om users te beschadigen.
SC topicquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kan je ff wat voorbeelden plaatsen
De zoekfunctie werkt nog niet, en ik kan zo gauw niets vinden.
O, dan ga ik toch nog eens kijkenquote:
Thnx, pik!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:03 schreef teamlead het volgende:ik meld het ff bij de FA's. Kijken wat de mogelijkheden zijn
ik neem aan dat je bedoelt verslagen schrijven?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:25 schreef Loedertje het volgende:
Kunnen de mods niet een beetje gaan streamen aangezien hun hart toch ligt bij het BB forum..?
En daarbij is de SC ook veel leukerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik neem aan dat je bedoelt verslagen schrijven?
Voor mezelf sprekend: nee, daar heb ik echt de tijd niet voor
Wat trok je da zo aan het modden in BB? Dat kost toch ook tijd en dat wist je toch vantvoren lijkt mij?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik neem aan dat je bedoelt verslagen schrijven?
Voor mezelf sprekend: nee, daar heb ik echt de tijd niet voor
Ik ben het helemaal met je eens, sterker nog, ik vind het een morele verplichting om als mod je forum gaande te houden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat trok je da zo aan het modden in BB? Dat kost toch ook tijd en dat wist je toch vantvoren lijkt mij?
Het is toch juist leuk om *je* forum een beetje actief te houden en af en toe een kwartiertje in het streamverslagentopic te plaatsen om het geheel wat levendig te houden?
Sorry dat ik het moet zeggen flugel, maar dit vind ik zwaar kut. Jullie als mod zouden wel degelijk een toegevoegde waarde moeten hebben mbt het BB forum, niet alleen postend en mensen corrigerend, maar zeker wel met een verantwoordelijkheid voor wat betreft de continuïteit van een en ander.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:54 schreef flugeltje het volgende:
Wat een onzin zeg. Alsof we 24/7 hier aanwezig moeten zijn. Ik ben er iedere avond en kom er nog niet eens altijd aan toe om mee te posten in SC of COS, laat staan dat er tijd overblijft om streamverslagen te schrijven. Mods zijn er om de boel in goede banen te leiden, niet om ervoor te zorgen dat een forum gevuld wordt.
Als iemand de SV's bij wil houden juich ik dat van harte toe, maar we kunnen daar niemand toe dwingen. Ik heb vorige week een aantal keer wat streamverslagen samengesteld, maar dat heeft vrijwel niemand gestimuleerd om mee te doen.
En wat de levendigheid betreft, we hebben e.e.a. geprobeerd waaronder het ter beschikking stellen van een prijs voor de beste fake. Nu we tegen het eind van BB zitten blijkt dat dit eigenlijk niet echt geholpen heeft. Het zijn uiteindelijk maar een aantal mensen die meedingen omdat ze zaken ingestuurd hebben.
Het is wel heel makkelijk om het gemis van SV's bij de mods neer te leggen. Ik ga er niemand aan de haren bijslepen en ik voel mezelf ook niet geroepen om eraan te beginnen. Er zijn tig plekken op internet waar je alles terug kunt vinden (waaronder de BBlog), daar haal ikzelf m'n info ook. Voor diegenen die de SV's willen, geef zelf het goede voorbeeld en hoop dat men je volgt.
Ik verwijs jullie naar de BBlog, daar staat iedere dag een compleet streamverslag.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
Sorry dat ik het moet zeggen flugel, maar dit vind ik zwaar kut. Jullie als mod zouden wel degelijk een toegevoegde waarde moeten hebben mbt het BB forum, niet alleen postend en mensen corrigerend, maar zeker wel met een verantwoordelijkheid voor wat betreft de continuïteit van een en ander.
Gatverdamme, wat ik lees is bijna een verklaring van onvermogen, vertegenwoordig je hiermee ook de mening van de andere 2 mods, of is het een persoonlijk statement?
Je hebt ons vanaf het begin in hokjes gezet, daarmee de spontaniteit van dit forum beïnvloed, en nu verwijs je ons naar v-o-l of mediawatchers voor de streamverslagen?
Jij vertegenwoordigd iig niet mijn stem PH...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
Sorry dat ik het moet zeggen flugel, maar dit vind ik zwaar kut. Jullie als mod zouden wel degelijk een toegevoegde waarde moeten hebben mbt het BB forum, niet alleen postend en mensen corrigerend, maar zeker wel met een verantwoordelijkheid voor wat betreft de continuïteit van een en ander.
Gatverdamme, wat ik lees is bijna een verklaring van onvermogen, vertegenwoordig je hiermee ook de mening van de andere 2 mods, of is het een persoonlijk statement?
Je hebt ons vanaf het begin in hokjes gezet, daarmee de spontaniteit van dit forum beïnvloed, en nu verwijs je ons naar v-o-l of mediawatchers voor de streamverslagen?
Daar was ik ook helemaal niet bang voor Jappie, jouw mening over de manier waarop een forum gerund moet worden sluit naadloos aan bij hoe het op dit moment gebeurt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij vertegenwoordigd iig niet mijn stem PH...![]()
Zo lang als ik hier kom is het vullen van de streamverslagentopics altijd een probleem geweest.......of er werd niets gestreamd of er waren 3 mensen tegelijk bezig. Er is bij mijn weten maar een periode geweest dat dat stukken beter ging en dat was gedurende het moment dat er voor betaald moest worden en we maar een x aantal "stream"muntjes per dag kregen toegewezen via Cynix......juist omdat het toen geld kostte en niemand dat er echt voor over had werd de saamhorigheid en daarmee de bereidheid om voor de anderen te streamen een stuk groter. In al die jaren echter is het NOOIT de verantwoordelijkheid van de mods geweest om zelf de streamverslagen te schrijven.....heel af en toe een kort stukje als het toevallig zo uitkwam of gewoon omdat men er zin in had. Iig een hele andere insteek dan te veronderstellen dat het tot het standaard mod-takenpakket zou horen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
Daar was ik ook helemaal niet bang voor Jappie
Het zal wel aan mijn persoonlijke ( ik dus zelf, niemadn anders ) gevoel voor verantwoordelijkhied liggen dat, als ik dingen constateer die niet gaan zoals ik wil dat ze gaan, dat ik dan handelend wil optreden, zelfs al hoort het niet tot mijn specifieke takenpakket. Maar laat lekker verrotten die zooi, wat geef ik er ook om.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo lang als ik hier kom is het vullen van de streamverslagentopics altijd een probleem geweest.......of er werd niets gestreamd of er waren 3 mensen tegelijk bezig. Er is bij mijn weten maar een periode geweest dat dat stukken beter ging en dat was gedurende het moment dat er voor betaald moest worden en we maar een x aantal "stream"muntjes per dag kregen toegewezen via Cynix......juist omdat het toen geld kostte en niemand dat er echt voor over had werd de saamhorigheid en daarmee de bereidheid om voor de anderen te streamen een stuk groter. In al die jaren echter is het NOOIT de verantwoordelijkheid van de mods geweest om zelf de streamverslagen te schrijven.....heel af en toe een kort stukje als het toevallig zo uitkwam of gewoon omdat men er zin in had. Iig een hele andere insteek dan te veronderstellen dat het tot het standaard mod-takenpakket zou horen.
Ik zal die inkopper maar laten zitten denk ik he ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:51 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het zal wel aan mijn persoonlijke ( ik dus zelf, niemadn anders ) gevoel voor verantwoordelijkhied liggen dat, als ik dingen constateer die niet gaan zoals ik wil dat ze gaan, dat ik dan handelend wil optreden, zelfs al hoort het niet tot mijn specifieke takenpakket. Maar laat lekker verrotten die zooi, wat geef ik er ook om.
Kop ik hem wel in:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:51 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het zal wel aan mijn persoonlijke ( ik dus zelf, niemadn anders ) gevoel voor verantwoordelijkhied liggen dat, als ik dingen constateer die niet gaan zoals ik wil dat ze gaan, dat ik dan handelend wil optreden, zelfs al hoort het niet tot mijn specifieke takenpakket. Maar laat lekker verrotten die zooi, wat geef ik er ook om.
Joh, schertsfiguur, ga jij je lekker vermaken in de SC met je geneuzel, je snapt er toch geen zak van, dat blijkt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kop ik hem wel in:
Je wil handelend optreden? Als je ipv steeds lappen tekst neerleggen in de FB alwaar je de mods nieuwe taken "wil geven", je tijd zou spenderen aan SV's, dan zou ik je verantwoordelijkheidsgevoel serieuzer nemen. Tot die tijd ben je een zeikertje die te lui is zelf iets te doen en vervolgens anderen het "vuile werk" wil laten opknappen.
Flinke afknapper dit, PH!![]()
Die heeft het al druk genoeg met jou.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:03 schreef Gert het volgende:
Teamlead daarentegen kan volgens mij nog wel wat extra werkzaamheden gebruiken.
Berney, meid! We zijn het eens! Dat we dat nog eens mee mochten maken! Val in m'n armen!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:07 schreef berney het volgende:
Maar, ik vind die streamverslagentopic ook een beetje onzin.
ja, het modden kost tijd en ja dat wist ik van te voren. Die tijd steek ik er ook met plezier nouja, meestalquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat trok je da zo aan het modden in BB? Dat kost toch ook tijd en dat wist je toch vantvoren lijkt mij?
Het is toch juist leuk om *je* forum een beetje actief te houden en af en toe een kwartiertje in het streamverslagentopic te plaatsen om het geheel wat levendig te houden?
Handelend optreden is m.i. meer dan alleen iets aankaarten in FB.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:51 schreef PH52 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Berney, meid! We zijn het eens! Dat we dat nog eens mee mochten maken! Val in m'n armen!
Uhh....
Berney?
Dat is een boom. Ik sta hier.![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:03 schreef Gert het volgende:
. Teamlead daarentegen kan volgens mij nog wel wat extra werkzaamheden gebruiken.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, het modden kost tijd en ja dat wist ik van te voren. Die tijd steek ik er ook met plezier nouja, meestalin. Maar ik heb ook nog een baan, een vriendin, familie, vrienden en huishouden etc. Dat kost ook tijd.
En ook ik heb maar 24 uur per dag
Ik snap wel degelijk dat jij een lui dom varken bent die alles bij de mods wil neerleggen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Joh, schertsfiguur, ga jij je lekker vermaken in de SC met je geneuzel, je snapt er toch geen zak van, dat blijkt.
via rent-a-friendquote:
Was zeker een aanbiedingkje dan, als je zelf je huishouden nog moet doen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
via rent-a-friend
Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat
misschien is het gewoon een real-doll en ziet TL het verschil nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:23 schreef berney het volgende:
[..]
Was zeker een aanbiedingkje dan, als je zelf je huishouden nog moet doen.![]()
Dat zou best kunnen Gladys.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
misschien is het gewoon een real-doll en ziet TL het verschil niet![]()
oke,ff kijken of dat werktquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:28 schreef berney het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen Gladys.
Heeft TL wel vaker last van![]()
Als ik jou was zou ik effe reset cookie doen
Format c: /s/u ?quote:
jaaaa daaaagggggquote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:23 schreef berney het volgende:
[..]
Was zeker een aanbiedingkje dan, als je zelf je huishouden nog moet doen.![]()
heej blauwe antwoordt eens ff op mijn vraagquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:40 schreef teamlead het volgende:
[..]t woont aan de andere kant van het land
god is het nog een 2ehandsje ook nog.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:40 schreef teamlead het volgende:
[..]t woont aan de andere kant van het land
We zijn de beroerdsten niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:45 schreef Gert het volgende:
Wel cool, dat jullie de SC nu expres even laten staan om PH63 te zieken.![]()
ja welke opties? dat 'text only' is verschrikkelijk om aan te zien hoor en heb het alleen met pagina 5 van de BB SC :|quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:45 schreef berney het volgende:
Je opties van het forum effe aanpassen gladys
ik heb geen flauw ideequote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:47 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja welke opties? dat 'text only' is verschrikkelijk om aan te zien hoor en heb het alleen met pagina 5 van de BB SC :|
Je lay-out optiesquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:47 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja welke opties? dat 'text only' is verschrikkelijk om aan te zien hoor en heb het alleen met pagina 5 van de BB SC :|
okequote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb geen flauw ideeGooi het anders ff in FB
Wat dat betreft trekken ze 1 lijn, de COS is een groot SC-vat. Maar goed, ze hebben inmiddels wel lekker PC-eend uit de FB en de COS gehouden, benieuwd wat die hiervan vindt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:45 schreef Gert het volgende:
Wel cool, dat jullie de SC nu expres even laten staan om PH63 te zieken.![]()
Och is dat het knullie? Je mist je vriendje? achgossie toch!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wat dat betreft trekken ze 1 lijn, de COS is een groot SC-vat. Maar goed, ze hebben inmiddels wel lekker PC-eend uit de FB en de COS gehouden, benieuwd wat die hiervan vindt.
Vanavond maar us ff vragen.
ja wees dan duidelijk en zeg in jip en janneke taal maar wat ik moet doenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:52 schreef berney het volgende:
[..]
niet zo snel eest mijn optie nog effe doen he.
Dat was jip en janneke taal.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja wees dan duidelijk en zeg in jip en janneke taal maar wat ik moet doen
OMFG!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:02 schreef berney het volgende:
[..]
Dat wa jip en janneke taal.
Bovenin zie je logout| wijzig profiel|opties
Dan klik je op opties
de derde regel gaat over gebruik template en kun je kiezen uit foksilver, silver of text only
bij jou staat ie waarschijnlijk op txt only dus dat effe veranderen
Wel onderaan op wijzigen klikken.![]()
blijkbaar kan je niet lezenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:02 schreef berney het volgende:
[..]
Dat wa jip en janneke taal.
Bovenin zie je logout| wijzig profiel|opties
Dan klik je op opties
de derde regel gaat over gebruik template en kun je kiezen uit foksilver, silver of text only
(en nog een paar andere templates)
bij jou staat ie waarschijnlijk op txt only dus dat effe veranderen
Wel onderaan op wijzigen klikken.![]()
Nix ervan, schele! Kijk eens wat ze in eerste instantie vroeg!quote:
Dan nog kun je m alsnog op foksilver zetten en dan weer op wijzigen misschien kun je m dan wel lezen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:04 schreef Gladys het volgende:
[..]
blijkbaar kan je niet lezenheb hem NU op text only gezet omdat ik het met foksilver niet kon lezen... heb al topic geopend in de FB
Waarschijnlijk niet, anders had ze dat wel gedaanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:06 schreef berney het volgende:
[..]
Dan nog kun je m alsnog op foksilver zetten en dan weer op wijzigen misschien kun je m dan wel lezen.
nou sorry hoor, kan iedereen eens gebeuren he. wilde alleen maar helpen hoor.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix ervan, schele! Kijk eens wat ze in eerste instantie vroeg!
De jostiband on tour in de FB *zucht* ...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, anders had ze dat wel gedaan
Vreemd dan dat hij het hier wel doet en bij haar niet, dus vandaar mijn optie om m nog maals op fok silver te zetten en op wijzigen klikken misschien helpt het hequote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, anders had ze dat wel gedaan
*ben al weg hoor*quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
De jostiband on tour in de FB *zucht* ...
ah komop Berney...We zitten je wat te fucken ...kom nou terug...quote:
is toch ongeveer hetzelfde als reset cookie? Had ze ook al geprobeerd. De lay out is nog niet helemaal goed trouwens. Als ik ergens puntjes opzet veranderen de letters in ascii tekentjes.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:11 schreef flugeltje het volgende:
Probeer het eens met Ctrl en F5 samen.
Bekend probleem: [BUG][FO]Dingen als café werken niet meer in postsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:13 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
is toch ongeveer hetzelfde als reset cookie? Had ze ook al geprobeerd. De lay out is nog niet helemaal goed trouwens. Als ik ergens puntjes opzet veranderen de letters in ascii tekentjes.
Véél léuker.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:03 schreef yvonne het volgende:
Letters met leestekens gaan niet lekker Ik vond deze leuker
Geregeld! En kap 'ns met lachen!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:43 schreef Mike1964 het volgende:
Kan iemand 1 van de 2 sc topics dichtgooien? Ik laat het aan jullie doorgaans buitengewone scherpe beoordelingsvermogen over welke van de twee er dicht moet, maar aangezien in die ene toch een foute nummering zit stel ik voor die dan maar dicht te gooien....![]()
Duhhh... Als je een "overwinninkje" niet mag vieren is er niets aan.. Maar... heb ik nou Bommie weggejaagd?quote:
Ach ik begin te wennen aan jouw manier van je liefde tonenquote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach ik begin te wennen aan jouw manier van je liefde tonen![]()
Bemoei je er even niet mee Mike, De liefde van mijn forumleven steekt zojuist niet een dolk maar een heel messenblok in mijn rug!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:34 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
tssk tssk... Slecht tegen je verlies kunnen is zooo BB5...
![]()
Dacht het ff niet! Jij bent de aanleiding nu!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:03 schreef Day het volgende:
Ga dit effe lekker uitvechten in SC!
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dacht het ff niet! Jij bent de aanleiding nu!![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:03 schreef Day het volgende:
Ga dit effe lekker uitvechten in SC!
Al veranderd!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
zou een van de lieve modjes even mijn té lelijke typo uit de topctitel willen halen
[BB SC #96] raggende reggae
heel erg bedankt!!!
super! dank je...quote:
voor andere users doe je wel je bestquote:
* Day zoekt naar upyours-smileyquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
voor andere users doe je wel je best
Toch hou je van mequote:
Was een typo. Ik bedoelde torrents mogen hier niet.quote:
En je liefde verklaren aan bommie?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:58 schreef Day het volgende:
[..]
Was een typo. Ik bedoelde torrents mogen hier niet.
Daar staat een ban op.
Zo dudelijk?
Goed dat je t ff zegtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:58 schreef Day het volgende:
[..]
Was een typo. Ik bedoelde torrents mogen hier niet.
Daar staat een ban op.
Zo dudelijk?
Eh PM weet ik eigenlijk niet. Zal ik na moeten vragen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:01 schreef Inodder het volgende:
[..]
Goed dat je t ff zegt![]()
Ps via Pm is dat ook n probleem?
Msn en Mail hebben jullie niets over te zeggen dus dat kan anders ook toch![]()
Voor PM gelden dezelfde regels als voor de rest van Fok! Daar heb je mee ingestemd toen je de PM activeerde.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:01 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ps via Pm is dat ook n probleem?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Voor PM gelden dezelfde regels als voor de rest van Fok! Daar heb je mee ingestemd toen je de PM activeerde.
Alleen zijn PM's privé en zijn ze door Fok! niet te lezen
Eigen verantwoording dus. Net als alle email.
Nope, voor zover ik weet en mij verteld is kan helemaal niemand de PM's lezen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
Voor de A's/FA's is hier wel n mogelijkheid toe toch?
Lijkt me idd niet, briefgeheim!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:05 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nope, voor zover ik weet en mij verteld is kan helemaal niemand de PM's lezen.
Dat zou immers inbreuk op de privacy zijn.
Edit: verkeerd antwoord, volgens mij gaat het met name over de caps, misschien dat Henk een idee heeft aangezien Garnier wel bij de sticky staatquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 04:40 schreef Prospera het volgende:
Na een terminale hardwhare ziekte, is na 14 dagen strijd mijn laptopje woefje overleden.
Na beraad bij de dokters van forums.breekpunt is zij eergisteren ingeslapen.
Nu heb ik een vers PC-boefje;
Om weer te kunnen streamen heb ik de volgende urls nodig: die van Snag-it voor de caps en
Garniers voor de streams, die staan niet in de sticky.
Kan ze ook niet vinden in download.com
Heb zin om weer te streamen![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:08 schreef versabommie het volgende:
Hoi Moddiemods, zouden jullie [BB SC #97] Een naamloos topic, iedereen welkom! willen sluiten, die was te laat!
THNX LIEVE MODDIEMODS!quote:
quote:
quote:
waar heb je het overquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Valt me vies tegen van je
![]()
Ik wacht wel tot nummer 98 open is voor ik in sc kom![]()
Laat die huilie toch pik! Zo kun je je overal wel over opwindenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
waar heb je het over
verzoek om een topic dat te laat geopend was te sluiten. Wat mis ik?>
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
waar heb je het over
Volgens mij zijn er mensen die de index pagina F5'en en dan snel een topic openenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:04 schreef KRIBBET het volgende:
Mag deze dicht:
[BB SC #97] Zwaai hier Vers*bommie uit!!!
Weer een naam topic met Bommie's naam kunnen we echt niet hebben, die jongen loopt al zo naast zijn schoenen![]()
Volslagen willekeur en machtsmisbruik, dat is hetquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:46 schreef Gladys het volgende:
OMG is het weer feest hierHeej blauwe,als jullie nou eens consequent waren in het sluiten met topics die te laat zijn,dan had je dit gezeur niet
Maar ene keer is het dat jullie de eerst geopende sluiten en dan weer de laatst geopende... wat is het nou
![]()
en zo is het maar net jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:50 schreef PH52 het volgende:
[..]
Volslagen willekeur en machtsmisbruik, dat is het![]()
hey zwartenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:46 schreef Gladys het volgende:
OMG is het weer feest hierHeej blauwe,als jullie nou eens consequent waren in het sluiten met topics die te laat zijn,dan had je dit gezeur niet
Maar ene keer is het dat jullie de eerst geopende sluiten en dan weer de laatst geopende... wat is het nou
![]()
HO!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
hey zwarten
als jullie nu eens de FB niet misbruikten voor SC en ontzettend flauwe grapjes, maar gewoon normaal aangaven welke topics te laat waren, dat had je dit gezeur ook niet![]()
doe eens ff normaal zegquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
hey zwarten
als jullie nu eens de FB niet misbruikten voor SC en ontzettend flauwe grapjes, maar gewoon normaal aangaven welke topics te laat waren, dat had je dit gezeur ook niet![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:04 schreef Gladys het volgende:
[..]
doe eens ff normaal zegTen eerste SC ik hier helemaal niet
Maar zoals ik het nu goed begrijp moeten de users aan komen geven wat gesloten moet worden
![]()
Kunnen jullie modjes het zelf niet zien welk topic eerder was of niet
Weet niet wie het was,maar die sloot topics gewoon omdat de andere een leukere TT had of omdat daar al meer gepost was ipv gewoon de laatst geopende te sluiten... Die verwarring hebben jullie dus zelf om gevraagd hier
![]()
nou je weet toch dat ze hier alleen maar grappig willen zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
soms zijn we ook gewoon aan het werk. En als dan in FB geroepen wordt dat een topic dicht moet omdat het te laat is, heb ik ook niet altijd de tijd om eerst te gaan controleren of iemand "grappig" wil zijn of niet.
Nee, we zijn er niet 24/7. sue me
Zeg Sue, een beetje dienstbaarheid richting ons gebruikers zou je wel sieren, uiteindelijk ben je daar voor aangenomen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
soms zijn we ook gewoon aan het werk. En als dan in FB geroepen wordt dat een topic dicht moet omdat het te laat is, heb ik ook niet altijd de tijd om eerst te gaan controleren of iemand "grappig" wil zijn of niet.
Nee, we zijn er niet 24/7. sue me
en dat is nou net het probleemquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
nou je weet toch dat ze hier alleen maar grappig willen zijn
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:12 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zeg Sue, een beetje dienstbaarheid richting ons gebruikers zou je wel sieren, uiteindelijk ben je daar voor aangenomen.![]()
nou wees een wijze vent en prik daar eens doorheen danquote:
[FB #2] zou die rooie het wel trekken hier?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
waar heb je het over
boehoefuckinghoe... iemand gooit het verkeerde topic dicht.. sniksnottersnuifquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
[FB #2] zou die rooie het wel trekken hier?
Volgens mij heb ik het dus duidelijk aangegeven in FB en is het te danken aan het zelfregulerend vermogen van de users dat mijn TT toch gebruikt werd. Ik heb echter gevraagd om uitleg, maar die krijg je dan weer niet...
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:13 schreef Day het volgende:
Zelfde tijd geopend, andere heeft intussen meer posts. Deze gaat dicht.
Daar gaat het niet om, ik had netjes in FB gevraagd of het nummer veranderd kon worden, voordat die van mij gesloten werd. Daarna vraag ik of er nieuwe regels zijn aangezien mijn topic toch eerder was en daar kan niet op gereageerd wordenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
boehoefuckinghoe... iemand gooit het verkeerde topic dicht.. sniksnottersnuif![]()
lees anders ook ff de sluitpost:
[..]
![]()
boehoefuckinghoe...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik had netjes in FB gevraagd of het nummer veranderd kon worden, voordat die van mij gesloten werd. Daarna vraag ik of er nieuwe regels zijn aangezien mijn topic toch eerder was en daar kan niet op gereageerd wordenGaat mij helemaal niet om dat ik het topic open, maar door de onduidelijkheid gaat iedereen nu verder in het topic waar de meeste posts zijn of die de leukste TT heeft en gaat er dan van uit dat dat topic ook open blijft. Volgens mij zat vannacht/vanmorgen ook iedereen in het andere SC topic en was het huidige SC topic op sterven na dood.
Sinds Sue weer verkering heeft is zijn vocabulaire idd iets verdieptquote:
boehoefuckinghoe! Het topic dat als eerste geopend is roeleert!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik had netjes in FB gevraagd of het nummer veranderd kon worden, voordat die van mij gesloten werd. Daarna vraag ik of er nieuwe regels zijn aangezien mijn topic toch eerder was en daar kan niet op gereageerd wordenGaat mij helemaal niet om dat ik het topic open, maar door de onduidelijkheid gaat iedereen nu verder in het topic waar de meeste posts zijn of die de leukste TT heeft en gaat er dan van uit dat dat topic ook open blijft. Volgens mij zat vannacht/vanmorgen ook iedereen in het andere SC topic en was het huidige SC topic op sterven na dood.
En niet alleen zijn vocabulaire!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:29 schreef PH52 het volgende:
[..]
Sinds Sue weer verkering heeft is zijn vocabulaire idd iets verdiept![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:11 schreef puntoortje het volgende:
doe die van mij maar lekker dicht
een hoerenfeest in de FB ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb gewoon het topic wat het laatste geopend was gesloten
Het scheelde overigens niet veel met elkaar, was een ouderwetse nek-aan-nek race.... Wie o wie wint de volgende....
Aangezien BB niets aan is moeten we zelf maar wat cliffhangers bedenken![]()
Is het leuk bij BBquote:
DGK is voor mij laagste prioquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:30 schreef APK het volgende:
[..]
Is het leuk bij BB![]()
Ik kijk nu DGK
Je weet wel, dat subforum waar de mods van BB ook modden.
Wacht maar to BB (quote:
Ik vind het daar eigenlijk wel prettig rustig nu, zonder al die simpelmanzen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:42 schreef APK het volgende:
[..]
Wacht maar to BB () afgelopen is, dan gaan we daar rellen. [afbeelding]
En dan bedoel ik niet rellen zoals PH-nogwat en manu![]()
Ik zeg we gaan HE_LE_MAAL Los daaro....Ik voorzie huilende mods, sprinkhanenplagen, bebloede rivieren, stervte onder het vee!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:42 schreef APK het volgende:
[..]
Wacht maar to BB () afgelopen is, dan gaan we daar rellen. [afbeelding]
En dan bedoel ik niet rellen zoals PH-nogwat en manu![]()
* Mail naar FA's schrijft:quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zeg we gaan HE_LE_MAAL Los daaro....Ik voorzie huilende mods, sprinkhanenplagen, bebloede rivieren, stervte onder het vee!
Moet je zo iets aanvragenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* Mail naar FA's schrijft:
"Lieve FA's, ik wil na BB graag stoppen met modden"
Nee joh, Yvonne gaat 's avonds alle mods langs om ons aan ons toetsenbord vast te ketenen...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moet je zo iets aanvragenIk dacht dat je moddie was voor je plezier?
Yep, als je een avondje vrij wil, moet je contactpunten winnen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee joh, Yvonne gaat 's avonds alle mods langs om ons aan ons toetsenbord vast te ketenen...
En je moet héél lief zijn als je een avondje vrij wilt.
Slavendrijvers zijn het
Ik wist het! Tis net een sektequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:07 schreef Day het volgende:
[..]
Yep, als je een avondje vrij wil, moet je contactpunten winnen.
Waarom heb jij eigenlijk 'Moderator' achter jouw naam staan en niet 'De Zwarte Diva'quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:07 schreef Day het volgende:
Yep, als je een avondje vrij wil, moet je contactpunten winnen.
En dan valt het in onze regio nog mee met Yvonne, ik heb gehoord dat het in de andere regio's nóg erger is...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wist het! Tis net een sekte
nou is dat vastgeketend worden door die kabouter nog niet het ergste lijkt mequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan valt het in onze regio nog mee met Yvonne, ik heb gehoord dat het in de andere regio's nóg erger is...![]()
Dat dacht ik vroeger ook.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moet je zo iets aanvragenIk dacht dat je moddie was voor je plezier?
Ja ik zat er net over te dubben om ook moddie te willen worden. Dan heb ik ook eens een roeping in mijn leven, en ik heb sowieso geen sociaal leven, zit de hele dag achter een computer te nerden en mijn gevoel voor eigenwaarde is volgens mij zo opzij te zetten. Dus ik ben wellicht toch wel prima gekwalificeerd. Maar ik dacht altijd dat jullie elke week orgieën en zuipfeesten hadden waar jullie russisch roulette met useraccounts spelen en te pas en te onpas users in het "kutusers" topic gooien en ezeltje prik met topics doen...quote:
Dat is alleen als Yvonne dronken is..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja ik zat er net over te dubben om ook moddie te willen worden. Dan heb ik ook eens een roeping in mijn leven, en ik heb sowieso geen sociaal leven, zit de hele dag achter een computer te nerden en mijn gevoel voor eigenwaarde is volgens mij zo opzij te zetten. Dus ik ben wellicht toch wel prima gekwalificeerd. Maar ik dacht altijd dat jullie elke week orgieën en zuipfeesten hadden waar jullie russisch roulette met useraccounts spelen en te pas en te onpas users in het "kutusers" topic gooien en ezeltje prik met topics doen...
Ziet er niet naar uit dat het ook echt leuk is als ik jullie hoor![]()
Misschien kan ik mijn weg omhoog "werken" en direct admin worden ofzo ?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is alleen als Yvonne dronken is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |