Maar Mike is gevlucht en Gladys is niet blij met die TT. Kun je er anders niet mijn naam neerzetten?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is niet jouw topic beeb, als Mike het kwam vragen zou ik het wel doen
Dan is het inderdaad een ander verhaal.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:33 schreef Gladys het volgende:
[..]
en als ik nou vraag om mijn naam er uit te halen![]()
![]()
Bedankt Flugel!quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad een ander verhaal.
Ik verander 'm wel in mezelf.
(niet meteen zo'n zure smilie ajb, normaal gesproken veranderen we TT's alleen op verzoek van de TS en ik wist niet dat je er zelf ook niet blij mee was.)
thanxquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad een ander verhaal.
Ik verander 'm wel in mezelf.
(niet meteen zo'n zure smilie ajb, normaal gesproken veranderen we TT's alleen op verzoek van de TS en ik wist niet dat je er zelf ook niet blij mee was.)
blijft een kuttopic1quote:
Blijven we toch gezellig hier Amigo ...quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
blijft een kuttopic1
200% anti cyber!![]()
![]()
Flugel is bijgekomen door haar vakantie dus je zou denken dat ze best wel weer enorm veel kan hebben.......toch?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Blijven we toch gezellig hier Amigo ...![]()
Exact....fluggs is in the pocket......quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Flugel is bijgekomen door haar vakantie dus je zou denken dat ze best wel weer enorm veel kan hebben.......toch?
Hoezo straks? Kom hier grote vent en laat me je ff lekker aflebberen....quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Exact....fluggs is in the pocket......![]()
p.s.
vergeet me niet te helpen herinnerren om haar straks mega-enthousiast in de armen te springen.![]()
fffllllllllllllllllllllllllllluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuggggggggsssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoezo straks? Kom hier grote vent en laat me je ff lekker aflebberen....
Waar blijven de bitterballen?quote:
Give it up dude...quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar blijven de bitterballen?
Trouwens toch stoer van Yvon dat ze hier weer durft te posten na de laatste keer. TL wist alles en iedereen, die opgefokte laaf
En let op, Jappie ik heb wat van je geleerd, want om een verwijderd bericht of erger te voorkomen:
Fluugie!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jamaar maar dat was 1 van mijn laatste waarschuwingenquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Give it up dude...![]()
![]()
Je naam staat toch al in de boeken...![]()
Lokken doe je met bollen, en niet met ballenquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:22 schreef flugeltje het volgende:
En speciaal voor Bommie....
[afbeelding]
Klopt! Iemand wees me zojuist op een open gulp!quote:
ik bedoelde niet maxquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt! Iemand wees me zojuist op een open gulp!![]()
De enige echte sc heb je vanmiddag dichtgegooidquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:32 schreef flugeltje het volgende:
Kom op mensen, SC ajb
Daar is het ook veel leuker, hebben we bitterballen enzo
Weet niet of er nog BB mods wakker zijn. Heb het even gedaan.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:08 schreef versabommie het volgende:
zou [BB SC 91] PAY ME MY MONEY DOWN gesloten kunnen worden en de TT gecopieerd kunnen worden naar: [BB SC 91] PAY ME MY MONEY DOWN
thnx!
Niet tegen die andere mods zeggen maar je was sowieso al mijn favo modquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Weet niet of er nog BB mods wakker zijn. Heb het even gedaan.
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet tegen die andere mods zeggen maar je was sowieso al mijn favo mod
Wat een verongelijkt, lullig kaboutertje ben je eigenlijk! Grappig dat ik dat nu opeens zie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |