Moet dit niet achter de schermen besproken wordenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jups, deze tekst stond er in de OP
doe is gezellig joh ....quote:
mooi dank jequote:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik onder de indruk ben. Zelfs met het gemis van Fluugsie, weet Day toch de boel hier goed op de rails te houden!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:09 schreef PH52 het volgende:
Even een reactie naar aanleiding van de huidige moderatie. Tot mijn grote vreugde zie ik nu de moderatie in het FB zoals die er van het begin had kunnen ( en moeten ) zijn, nl alle meuk verwijderen.
Je ziet dan ook geen SC meer , en dat houdt de zaken wel zo overzichtelijk.
Goed gedaan Day, en nu volhouden.![]()
maar het is wel retesaai zo
donequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:52 schreef Manu82 het volgende:
Bruce117's stats hoekje
Doe maar slotje
Pas dan die TT van dat andere statstopic ook meteen even aan. Een statstopic zonder Arcee in de TT kan natuurlijk niet, en aangezien Bruce117 voorlopig de enige is die er daadwerkelijk stats geplaatst heeft lijkt het me niet meer dan normaal dat het tevens zíjn statstopichoekje wordt.quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Pas dan die TT van dat andere statstopic ook meteen even aan. Een statstopic zonder Arcee in de TT kan natuurlijk niet, en aangezien Bruce117 voorlopig de enige is die er daadwerkelijk stats geplaatst heeft lijkt het me niet meer dan normaal dat het tevens zíjn statstopichoekje wordt.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:34 schreef puntoortje het volgende:
een echte FB vraag,![]()
waarom zijn day en flugel vandaag zo rustig en TL zo druk?
TL, ben je alleen vandaag?
![]()
wat is verhinderd?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
Een goed geformuleerde vraag in het FB-topic... hulde!
Flugel is aan het genieten van de Spaanse Costa's en Day is even verhinderd
verhinderd is in dit geval even bezig met belangrijkere zaken dan Fok.quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
verhinderd is in dit geval even bezig met belangrijkere zaken dan Fok.
aangepastquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:32 schreef scanman01 het volgende:
Zou een mod voor deze topictitel: [POULE] Exit en finale voorspellingen
even [POULE] kunnen zetten? Misschien trekt dat nog wat meer 'spelers' .
Beter is een slotje...om verder onnodige bans achteraf te voorkomen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:00 schreef Manu82 het volgende:
[BB SC 85] Waar TL is opgegeten door een hond!!
kan het nummer even aangepast worden naar 86
Die rooie blijft erin!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:53 schreef Manu82 het volgende:
En ik ben ook van mening dat 'die rooie' ook wel uit de TT mag
Ben ik het totaal niet mee eensquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Beter is een slotje...om verder onnodige bans achteraf te voorkomen.![]()
![]()
Had liever dat die rooie zo snel mogelijk op zou rotten uit dat huisquote:
Dat was de vorige van HiDiHo ook...je ziet hoe het hem en PC eend is vergaan... ...nee hoor...ik neem geen risico's...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben ik het totaal niet mee eensAndere was eerder
Krijg ik dan nu een vakantie van een maandquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat was de vorige van HiDiHo ook...je ziet hoe het hem en PC eend is vergaan... ...nee hoor...ik neem geen risico's...![]()
Je bent trouwens een lul, je ziet het je roept 1 keer totale anarchie en je topic is dichtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Krijg ik dan nu een vakantie van een maandEis ik wel dat de mods het dit keer betalen
Beetje onzin is t ook wel de TT was ook nog is beterquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:14 schreef Manu82 het volgende:
[BB SC 85] Waar TL is opgegeten door een hond!!
Waar slaat dit opJe ziet toch welke het eerst geopend is? Of zijn er nu opeens nieuwe regels ofzo?
Donequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:39 schreef puntoortje het volgende:
kan iemand mijn saaie TT even veranderen ( [BB SC 86] Waar TL is opgegeten door een hond ) in:
Waar TL is opgegeten door een hond!!
![]()
ik zag het ..dank je wel ... sterkte verder !!quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:41 schreef flugeltje het volgende:
Hola Amigos,
Zo te zien heeft iedereen zich redelijk gedragen gedurende mijn afwezigheid
Maar goed, fijn om te merken dat de boel hier weer ontopic is en blij om jullie allemaal weer in de armen te sluiten
Vandaar ook deze smilie =>quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er allemaal is weggehaald....
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vandaar ook deze smilie =>
Maar goed, back ontopic
Het is niet jouw topic beeb, als Mike het kwam vragen zou ik het wel doenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:29 schreef Talitha het volgende:
Kan een modje hier: [BBSC # 89] Waar Jappie zich laat vernederen door Gladys...... Gladys veranderen in Bommie?![]()
en als ik nou vraag om mijn naam er uit te halenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is niet jouw topic beeb, als Mike het kwam vragen zou ik het wel doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |