valt me niet opquote:
Kun je nagaan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:01 schreef gerxan het volgende:
0 post 27 views ?
Hoe kan je dat zien ???quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:01 schreef gerxan het volgende:
0 post 27 views ?
Is t ook écht zo dat Monique regelmatig afgetikt word door haar man? Ik zie dat daarvan constant aannames worden gedaan namelijk. Heeft ze t dus ook echt zelf gezegd?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:03 schreef Suikeroom het volgende:
Monique kan tot tien tellen.. moet haar man misschien ook wat vaker doen![]()
Ja, ze heeft verteld dat hij haar een keer door een raam heeft gegooid.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Is t ook écht zo dat Monique regelmatig afgetikt word door haar man? Ik zie dat daarvan constant aannames worden gedaan namelijk. Heeft ze t dus ook echt zelf gezegd?
Dat verhaal inderdaad meegekregen een tijdje terug.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, ze heeft verteld dat hij haar een keer door een raam heeft gegooid.
Eerst moest de glaszetter komen omdat hij er een telefoon door had gegooid, en de volgende dag moest die komen omdat zij er door was gegooid.
Heeft die een blokkendoos gehad van Hummie?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:14 schreef arneaux het volgende:
Nou Jeroen vermaakt zich wel zeg.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft die een blokkendoos gehad van Hummie?
als rob zo`n agressief mannetje is mag tijn wel uitkijken als ie het huis uikomtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, ze heeft verteld dat hij haar een keer door een raam heeft gegooid.
Eerst moest de glaszetter komen omdat hij er een telefoon door had gegooid, en de volgende dag moest die komen omdat zij er door was gegooid.
Of Robquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:16 schreef laffer het volgende:
[..]
als rob zo`n agressief mannetje is mag tijn wel uitkijken als ie het huis uikomt![]()
Een man die vrouwen zo aanpakt, is meestal te bang om dat ook bij een man te doen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:16 schreef laffer het volgende:
[..]
als rob zo`n agressief mannetje is mag tijn wel uitkijken als ie het huis uikomt![]()
Kan ook wel eens prettig zijn zo'n moment voor jezelf.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:19 schreef Suikeroom het volgende:
Jeroen mist Marcel
Hij leeft 24 uur per dag in zijn eigen vreemde wereldjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:22 schreef marky het volgende:
[..]
Kan ook wel eens prettig zijn zo'n moment voor jezelf.
inderdaad, en daarbij komt dat tijn jarenlange taekwondo en kick/thaiboks ervaring heeft (en behoorlijk fanatiek als ik het afentoe hoor) dus die staat zn mannetje heus welquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een man die vrouwen zo aanpakt, is meestal te bang om dat ook bij een man te doen.
Ik denk niet dat die het lef heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |